TG Telegram Group Link
Channel: یوگا و چاکراها
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#افتادگی_غبغب

عضلات غبغب بعد از ضعیف شدن ، شل شدن و افتادگی ...

همه این افتادگی ها با یوگای صورت قابل برگشت میباشد

@yogazehn
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#یوگا_لاغری

🔰 تقویت عضلات شکم و رفع چربی های شکم با یوگا

🆑 @yogazehn 🌸🍃
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖍خنده درمانی

🌸بیمار خنده های توام
بیشتر بخند.

🆑 @yogazehn 🌸🍃
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🍂

#یوگا

تمرینات یوگا برای شکمی صاف

🆑 @yogazehn 🌸🍃
🍂

#یوگا

جایی که امید باشه، معجزه ها شکوفه می دهند🌸🌼🌷🌸

🆑 @yogazehn 🌸🍃
#حالت_جسد /
#شاواسانا Corpse pose

تمرینات ساده یوگا - شادابی و سلامتی

کسی هست که ورزشی که به آرامش کامل ختم می شود را دوست نداشته باشد؟ برای این حرکت یوگا به سادگی روی زمین بخوابید و دست ها و پاها را با فاصله از بدن و از یکدیگر صاف و ریلکس روی زمین قرار دهید. کف دستها رو به بالا باشد. تنفستان را عمیق کنید، چشمهایتان را ببندید و سعی کنید بر اعضای مختلف بدن تمرکز کرده و عضلات بدن را رها کنید. در این حالت باید از فکر کردن به هرچیز جلوگیری کنید. بهترین روش فکر کردن به دریاست.

@yogazehn
مانترای ریمیکس پر انرژی ورزش صبحگاهی
@yogazehn
یک مانترای ریمیکس و پرانرژی برای ورزش
صبحگاهی...

@yogazehn
🖍 یوگا برای تناسب اندام

🌻کودک شاد

🌸به پشت دراز بکشید و زانوهایتان را به داخل سینه‌تان بغل کنید. سپس زانوها را از هم باز کرده و هم مچ پا را درست بالای زانوی همان پا بیاورید، طوریکه ساق آن پا عمود بر زمین قرار گیرد. پنجه پا را به سمت زمین خم کنید و با برگرداندن آن پا به سمت عقب، پنجه به بیرون خم شود. حرکت را برای پای مخالف تکرار کنید، اگر دقت کرده باشید بچه‌ها زیاد در این حالت قرار می‌گیرند، بعد از ۵ نفس پاها را به عقب برده و روی زمین قرار دهید و استراحت کنید.

@yogazehn 🌸🍃
#یوگای_صبحگاهی

ورزش صبحگاهی پس از بیدار شدن از خواب علاوه بر کاهش وزن به افزایش انرژی روزانه ی افراد هم کمک می کند. بهترین زمان برای ورزش، زمانی است که خودتان به آن تمایل دارید. ولیکن از آنجایی که هنگام بیدار شدن از خواب، خیلی‌ها احساس کرختی و سستی دارند، ورزش کردن بعنوان اولین کار روزانه، باعث می‌شود قلبتان سخت‌تر کار کند و شما پر انرژی‌تر شوید.

@yogazehn
🟧

🔰 چگونه فرکانس و ارتعاش خود را بالا ببریم؟ و به خواسته هایمان برسیم.

پاسختون اینجاست 👇👇

🆑 https://hottg.com/+h_QfcqgqbXFlMDVk
🧚‍♂
🖍 یوگا برای تناسب اندام

🌻پلانک

🌸بعد از انجام دومین لانژ، پای چپ را هم عقب گذاشته طوریکه کنار پای راست که عقب بود قرار گیرد. این آماده‌سازی حرکت شنا کلاسیک است. ۵ ثانیه در این وضعیت قرار گیرید، دقت کنید که لگنتان پایین نیفتاده و خیلی هم از سطح بدنتان بالاتر نرود. اگر احساس کردید که آرنجتان قفل شده است، کمی آنها را خم کنید. درصورت نیاز زانوهایتان را نزدیک زمین بیاورید. بعد از ۵ ثانیه، زانوها را آزاد کرده و بنشینید و یک دقیقه استراحت کنید.

@yogazehn 🌸🍃
🖍 یوگا برای تناسب اندام

🌻گارلند

🌸پاها را به لبه‌های زیراندازتان برسانید و زانوها را خم کرده و به وضعیت چمباتمه (اسکات) بروید. در صورت نیاز پنجه‌های پا به طرف بیرون باشد. اگر پاشنه‌هایتان به زمین نمی رسد، یک ملحفه لوله کرده و زیر آنها بگذارید. این وضعیت برای بچه‌ها بسیار عادی است اما هرچه بزرگتر می‌شویم کمتر پیش می‌آید که در این حالت قرار گیریم. این حرکت برای لگن و مقابله با تاثیر زیاد نشستن یا رانندگی طولانی بسیار عالی است.

🆑 @yogazehn 🌸🍃
🍂

#شش_قانون_تغذیه_در_یوگا

یوگا تنها یک ورزش نیست بلکه یک نوع روش زندگی است که شامل تغذیه نیز میباشد کسی که یوگا میکند باید تغذیه متفاوت و مطابق با یوگا داشته باشد رعایت شش قانون زیر برای یک یوگی ضروری است .

1⃣ غذا باید سبک و مقوی باشد به هیچ وجه در خوردن غذا نباید زیاده روی کرد به عبارت دیگر غذا باید دارای حجم کم و کیفیت بالا باشد .

2⃣ غذا را باید بصورت طبیعی خورد یعنی از مصرف کنسرو – رنگ های غذایی – غذاهای سرخ کرده – یخ زده – مانده – بیش از حد پخته شده و کلأ غذاهای بیرون باید خودداری کرد وتا آنجا که میشود غذای خانگی مصرف کرد .

3⃣ بهتر است تا آنجایی که میشود سبزیجات و مواد دیگر را خام مصرف کرد یا بصورت نیمه پز پختن طولانی و حرارت زیاد تمام مواد مفید غذا را از بین میبرد .

4⃣ حتی الامکان ساده بخورید و از تنوع غذایی پرهیز کنید .

5⃣ نوشیدنی هایی که دارای الکل – کافئین و شکر زیاد است نخورید .

6⃣ اگر میتوانید گوشت نخورید یا کمتر بخورید برای تأمین پروتئین از لبنیات – تخم مرغ و حبوبات استفاده کنید .

🆑 @yogazehn 🌸🍃
HTML Embed Code:
2024/05/11 22:43:44
Back to Top