TG Telegram Group & Channel
🌹 روايات رؤي عوض😍 | United States America (US)
Create: Update:

_*#حيـاه نـيفـيـن♡*_
‏ _*#By:Rowa Awad*_
‏*part:{{ 11 }}#*

نمت صحيت الصباح بدينا موضوع الحبسه و مشينا السوق و بعدها حبسوني ف الاوضه م بطلع إلا للحماموبس حتى الأكل بيجيبوه لي جوة لغاية يوم الاربعاء جاء جابوا الشيلهوالشنطه والحاجات و كان ف حفله صغيره كد و جوني خالتو تهاني و سور و مرت ولدهم اتونسو معاي شويه وطلعوا اتفرجت ع الحاجت ورقدت نمت الخميس كانت حنة رماح واصلاً م اتواصلنا الايام الفاتت الجمعه جات صحتني بدري لبست عبايه و نقاب وطلعنا أنا و سلمى وصلنا الكوافير شغالين فينا ل حد الساعه 7:00 بعد المغرب كد ضربوا قالوا عقدوا عيوني تلقائياً و كلهم كانوا فاكرين إنها دموع فرح لبست الفستان و الكهب العالي و عملوا لينا شعرنا و صورونا كم صوره كد شويه و سمعنا صوت البوري بتاع العربات جاء داخل وضاح سبم ل سلمى ف راسها وقال ليها بقيتي حلالي ي انا و هي قعدت تبكي و ساقها و مرق جاء داخل رماح عاين لي مسافه و مد لي يدُ و طلعنا ركبنا العربيه و كان سايق ظافر سلمت عليه وصلنا الصاله بدت الزفه ب دخول ناس سلمى أول و بعدهم إحنا دخلنا ب أغنيه و لما وصلنا نص الصاله غيروا الاغنيه ل وحده هاديه بقينا نرقص همس لي على اتفاقنا قلت لي اي وابتسمتا ليه بعد خلصنا مشيتا قعدنا والناس بقت تجي تبارك لينا بعدها الناس بدت ترقص و إحنا بتعاين ليهم لغايه م جاء وقت الجرتق دخلنا بدلت الفستان ب توب و معاه فستان صغير ب تحت طلعت وشغلوا أغاني و جرتقونا ل حد م جاء وقت رش اللبن رشة فيني حبه بس حسيت إني ه انتقم فيه ب الرشه د ف كبيت فيه نص الكبايه تقريباً ل حد م جاء وقت الوداع مشى ل أهلو يودعهم و مشيت ل أمي و أبوي وودعتهم كنت بحاول م أبكي بس م قدرت و حضنت سلمى و بكينا وقالوا موعد الطياره قرب طلعنا ركبنا العربيه قلت ليه ماشين وين قال لي باريس و سكت على كد وصلنا المطار انتظرنا لغاية م سمعنا نداء الطياره ومن م ركبت نمت صحيت ب كلام المضيف ب إنُ نربط الأحزِمة عشان الطياره ه تهبط نزلنا من الطياره و كان ف عربيه منتظرانا ركبنا بعد مده وقفنا قدام عماره كبيره كد طلعنا ل حد م وصلنا الطابق ال5 ودخلنا شقه شلت شنطتي و اقرب غرفه دخلتها و قفلت الباب استحميت وغيرت هدومي م لقيت لي حاجه زي الناس ف شلت لي بجامه و لبست معاها توب
و طلعت اشوف لي حاجه آكلها دخلت المطبخ فتحت التلاجه لقيتها مليانه شلت لي مارتديلا و هوت دوق و جبنه وزيتون وعمات لي قهوه و طلعت الصاله أكلت ولميت الحاجات و بقيت قاعده أحضر ف الصاله و نمت بعد رمن سمعت صوت الباب بفتح….


*#يـــتــــبــــع.......*

*#تنسيق :* Aya Hisham

_*#حيـاه نـيفـيـن♡*_
‏ _*#By:Rowa Awad*_
‏*part:{{ 11 }}#*

نمت صحيت الصباح بدينا موضوع الحبسه و مشينا السوق و بعدها حبسوني ف الاوضه م بطلع إلا للحماموبس حتى الأكل بيجيبوه لي جوة لغاية يوم الاربعاء جاء جابوا الشيلهوالشنطه والحاجات و كان ف حفله صغيره كد و جوني خالتو تهاني و سور و مرت ولدهم اتونسو معاي شويه وطلعوا اتفرجت ع الحاجت ورقدت نمت الخميس كانت حنة رماح واصلاً م اتواصلنا الايام الفاتت الجمعه جات صحتني بدري لبست عبايه و نقاب وطلعنا أنا و سلمى وصلنا الكوافير شغالين فينا ل حد الساعه 7:00 بعد المغرب كد ضربوا قالوا عقدوا عيوني تلقائياً و كلهم كانوا فاكرين إنها دموع فرح لبست الفستان و الكهب العالي و عملوا لينا شعرنا و صورونا كم صوره كد شويه و سمعنا صوت البوري بتاع العربات جاء داخل وضاح سبم ل سلمى ف راسها وقال ليها بقيتي حلالي ي انا و هي قعدت تبكي و ساقها و مرق جاء داخل رماح عاين لي مسافه و مد لي يدُ و طلعنا ركبنا العربيه و كان سايق ظافر سلمت عليه وصلنا الصاله بدت الزفه ب دخول ناس سلمى أول و بعدهم إحنا دخلنا ب أغنيه و لما وصلنا نص الصاله غيروا الاغنيه ل وحده هاديه بقينا نرقص همس لي على اتفاقنا قلت لي اي وابتسمتا ليه بعد خلصنا مشيتا قعدنا والناس بقت تجي تبارك لينا بعدها الناس بدت ترقص و إحنا بتعاين ليهم لغايه م جاء وقت الجرتق دخلنا بدلت الفستان ب توب و معاه فستان صغير ب تحت طلعت وشغلوا أغاني و جرتقونا ل حد م جاء وقت رش اللبن رشة فيني حبه بس حسيت إني ه انتقم فيه ب الرشه د ف كبيت فيه نص الكبايه تقريباً ل حد م جاء وقت الوداع مشى ل أهلو يودعهم و مشيت ل أمي و أبوي وودعتهم كنت بحاول م أبكي بس م قدرت و حضنت سلمى و بكينا وقالوا موعد الطياره قرب طلعنا ركبنا العربيه قلت ليه ماشين وين قال لي باريس و سكت على كد وصلنا المطار انتظرنا لغاية م سمعنا نداء الطياره ومن م ركبت نمت صحيت ب كلام المضيف ب إنُ نربط الأحزِمة عشان الطياره ه تهبط نزلنا من الطياره و كان ف عربيه منتظرانا ركبنا بعد مده وقفنا قدام عماره كبيره كد طلعنا ل حد م وصلنا الطابق ال5 ودخلنا شقه شلت شنطتي و اقرب غرفه دخلتها و قفلت الباب استحميت وغيرت هدومي م لقيت لي حاجه زي الناس ف شلت لي بجامه و لبست معاها توب
و طلعت اشوف لي حاجه آكلها دخلت المطبخ فتحت التلاجه لقيتها مليانه شلت لي مارتديلا و هوت دوق و جبنه وزيتون وعمات لي قهوه و طلعت الصاله أكلت ولميت الحاجات و بقيت قاعده أحضر ف الصاله و نمت بعد رمن سمعت صوت الباب بفتح….


*#يـــتــــبــــع.......*

*#تنسيق :* Aya Hisham


>>Click here to continue<<

🌹 روايات رؤي عوض😍




Share with your best friend
VIEW MORE

United States America Popular Telegram Group (US)