TG Telegram Group & Channel
قصص و روايات  | United States America (US)
Create: Update:

*اسڪࢪيبت ديني🩷*​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​

حفصه:لازم تعرفي يا اية اني بعمل كل دا علشانك والله
اية:يوووه بقا يا حفصة زهقتيني دايما بتتكلمي في نفس الموضوع
حفصه عندها ٢٠ سنة في اولي جامعة ومنتقبة وأختها اية عندها ١٨ سنة في تلتة ثانوي
حفصه:عشان خايفة عليكي من عذاب ربنا
اية:ونعم بالله ياستي بس انا مرتاحة كدا
حفصه:مرتاحة ازاي وكل حاجة بتعمليها حرام لبسك وسماعك الأغاني وبعدك عن ربنا والصلاة وطريقتك مع ماما غلط خالص كل حاجة  بتزعقيلها حرام يابنتي دا ربنا وصانا ببر الوالدين نيجي احنا ونعمل كدا
اية:خلصتي كلامك الي بتعيدي وتزيدي فيه كل يوم
حفصه:لا مخلصتش يا اية ولازم تسمعيني
اية:يووووووووه ابعدي عني بقا وتتركها وتذهب الي غرفتها وتضع الهاند فري في اذنيها وتسمع اغاني
حفصه:يارب اهديها الي الطريق الصحيح يارب
اية:حمو ازيك عامل ايه
محمود:بخير يابنت قلبي
اية:محمود لو سمحت بلاش الكلام ده
محمود:خلاص يا اية بس انا بحبك بجد
اية:وانا كمان بس اجل الكلام ده لما نتجوز ان شاء الله
محمود:اوكي ياستي هناجلوا
اية:كدا تمام يا حمو هههههههههههههه وتظل تتحدث اليه إلا حين موعد أذان الفجر
محمود:انا خلاص بقا بشطب بعد اذنك يا اية
اية:إذنك معاك يا محمود وتظل تتحدث الي صحبتها ريهام
ريهام:علي فكرة حفصه عندها حق يا اية
اية:يوووه انتي كمان والله لاقفل وما هكلمك
ريهام:طب قومي صلي الفجر ياختي وانا كمان هقوم
اية:ماشي ماشي وتقفل مع صديقتها
حفصه:تتوضأ وتستعد لصلاة الفجر وهيا مبتسما وتقف علي سجادة الصلاة وتبدا في البكاء وتركع ثم تسجد يارب احفظ اختي واهديها الي الصراط المستقيم يارب اجعلها من عبادك الصالحين الطاهرين التوابين واغفر لي ولها جميع ذنوبنا اللهم توفني وانت راضي عني بحبك اوي يارب وبحب الاقرب منك اوي الحمد لله علي نعمة الإسلام وكفى به نعمة اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله وفجأة تغمض عينها باستسلام
اية:وهيا تمر من أمام غرفة حفصه وتراها علي وضعية السجود وتحس ان قلبها سيخرج من اضلعها وتذهب الي غرفتها وتنام وتشرق الشمس عليهم
ام حفصه:اية بت يا اية روحي صحي اختك عشان جامعتها
اية:وهيا ترتدي الكوتش انا مش عارفة ايه دا معقول حفصه كل ده نايمة ما طول عمرها هيا الي بتصحي بدري وتذهب لتوقظ اختها ولكن تصعق مما رأت ازاي لسه سجدة كدا معقول من ساعة ما سبتها لحد دلوقتي وتذهب وتضع يدها علي حفصه حفصه انتي لسه نايمة ماما وقبل ما تكمل كانت حفصه وقعت علي جانبها وعلي وجهها ابتسامة جميلة
اية:حفصه وتمسكها حفصه مالك قومي يا حفصه قومي ماما يا ماااااااما
ام حفصه:فيه اي يا اية
ابو حفصه:فيه اي يابنتي
اية:وتنهمر الدموع من عينيها وتحتضن حفصه حفصه ماتت ماتت وسبتني خلاص
ام حفصه:ايه الي انتي بتقوليه دا ابعدي كدا عن اختك اكيد اغمي عليها بس حفصه قومي يابنتي قومي يا حبيبتي قومي متوجعيش قلبي  ااااااااااااااه يابنتي اااااااااااه وعلي صوتها تتجمع جميع الجيران
الأب:ببكاء ان لله وان اليه راجعون حرام عليكي يا ام حفصه انتي بتعذبيها
ام حفصه:لاااااااااااا بنتي عايشة اه يابنتي اه

*اسڪࢪيبت ديني🩷*​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​

حفصه:لازم تعرفي يا اية اني بعمل كل دا علشانك والله
اية:يوووه بقا يا حفصة زهقتيني دايما بتتكلمي في نفس الموضوع
حفصه عندها ٢٠ سنة في اولي جامعة ومنتقبة وأختها اية عندها ١٨ سنة في تلتة ثانوي
حفصه:عشان خايفة عليكي من عذاب ربنا
اية:ونعم بالله ياستي بس انا مرتاحة كدا
حفصه:مرتاحة ازاي وكل حاجة بتعمليها حرام لبسك وسماعك الأغاني وبعدك عن ربنا والصلاة وطريقتك مع ماما غلط خالص كل حاجة  بتزعقيلها حرام يابنتي دا ربنا وصانا ببر الوالدين نيجي احنا ونعمل كدا
اية:خلصتي كلامك الي بتعيدي وتزيدي فيه كل يوم
حفصه:لا مخلصتش يا اية ولازم تسمعيني
اية:يووووووووه ابعدي عني بقا وتتركها وتذهب الي غرفتها وتضع الهاند فري في اذنيها وتسمع اغاني
حفصه:يارب اهديها الي الطريق الصحيح يارب
اية:حمو ازيك عامل ايه
محمود:بخير يابنت قلبي
اية:محمود لو سمحت بلاش الكلام ده
محمود:خلاص يا اية بس انا بحبك بجد
اية:وانا كمان بس اجل الكلام ده لما نتجوز ان شاء الله
محمود:اوكي ياستي هناجلوا
اية:كدا تمام يا حمو هههههههههههههه وتظل تتحدث اليه إلا حين موعد أذان الفجر
محمود:انا خلاص بقا بشطب بعد اذنك يا اية
اية:إذنك معاك يا محمود وتظل تتحدث الي صحبتها ريهام
ريهام:علي فكرة حفصه عندها حق يا اية
اية:يوووه انتي كمان والله لاقفل وما هكلمك
ريهام:طب قومي صلي الفجر ياختي وانا كمان هقوم
اية:ماشي ماشي وتقفل مع صديقتها
حفصه:تتوضأ وتستعد لصلاة الفجر وهيا مبتسما وتقف علي سجادة الصلاة وتبدا في البكاء وتركع ثم تسجد يارب احفظ اختي واهديها الي الصراط المستقيم يارب اجعلها من عبادك الصالحين الطاهرين التوابين واغفر لي ولها جميع ذنوبنا اللهم توفني وانت راضي عني بحبك اوي يارب وبحب الاقرب منك اوي الحمد لله علي نعمة الإسلام وكفى به نعمة اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله وفجأة تغمض عينها باستسلام
اية:وهيا تمر من أمام غرفة حفصه وتراها علي وضعية السجود وتحس ان قلبها سيخرج من اضلعها وتذهب الي غرفتها وتنام وتشرق الشمس عليهم
ام حفصه:اية بت يا اية روحي صحي اختك عشان جامعتها
اية:وهيا ترتدي الكوتش انا مش عارفة ايه دا معقول حفصه كل ده نايمة ما طول عمرها هيا الي بتصحي بدري وتذهب لتوقظ اختها ولكن تصعق مما رأت ازاي لسه سجدة كدا معقول من ساعة ما سبتها لحد دلوقتي وتذهب وتضع يدها علي حفصه حفصه انتي لسه نايمة ماما وقبل ما تكمل كانت حفصه وقعت علي جانبها وعلي وجهها ابتسامة جميلة
اية:حفصه وتمسكها حفصه مالك قومي يا حفصه قومي ماما يا ماااااااما
ام حفصه:فيه اي يا اية
ابو حفصه:فيه اي يابنتي
اية:وتنهمر الدموع من عينيها وتحتضن حفصه حفصه ماتت ماتت وسبتني خلاص
ام حفصه:ايه الي انتي بتقوليه دا ابعدي كدا عن اختك اكيد اغمي عليها بس حفصه قومي يابنتي قومي يا حبيبتي قومي متوجعيش قلبي  ااااااااااااااه يابنتي اااااااااااه وعلي صوتها تتجمع جميع الجيران
الأب:ببكاء ان لله وان اليه راجعون حرام عليكي يا ام حفصه انتي بتعذبيها
ام حفصه:لاااااااااااا بنتي عايشة اه يابنتي اه


>>Click here to continue<<

قصص و روايات 




Share with your best friend
VIEW MORE

United States America Popular Telegram Group (US)