TG Telegram Group Link
Channel: مملکته
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«مجریان طرح عفاف و حجاب همسرم را کتک زدند»

ManotoNews
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای دختری است که ماموران او را دوره کرده‌اند و تنها پناهگاه او پدرش است و صدا می‌کند بابا.

جان زنان ایران در خطر است. تنهایشان نگذاریم.
dadban4

عزت‌اله ضرغامی: برخورد ما با بی‌حجابی زنان می‌تواند برای گردشگران خارجی جاذبه داشته باشد…

Samira
@mamlekate
🔻سناریوی پلیس برای قتل در وزرا

▫️سعید «بی‌ناموس» آخه؟ که ملت بگن خب دیگه یه لات مُرده خوبش شد!

▫️ بعد با قرص نامعلوم؟ تو گچ مچ پا؟

▫️ بازسازی کدوم صحنه آخه؟ شیشه ماشین شکسته دیگه. عین یگانیا. آدم که نکشته طرف.

▫️بعد این خبر نمیومد، قتل دیشب همین طرف تو بازداشت، رسانه‌ای هم می‌شد؟ بعد خانواده‌ش «۱۲ ظهر» باید بیان اونجا کف پیاده‌رو زاری کنند؟

▫️این وحشیا بزنن یکی رو، طوریش بشه و وضعیتش بد شه، منطقیه کجا ببرنش؟ گیشا یا وزرا؟

▫️این سناریوی پلیس و حرکت همزمان سایبری‌های فضای مجازی، الگوهای «پنهان کاری» و «علاج» هستند. برای مهسا و آرمیتا هم، سناریوسازی‌های مشابه داشتند. هواپیما رو گفتند نزدیم و خلبان مجرب آوردن گفتن نه نمیشه! اینه که بخاطر همه این مسائل، این خبر با منابع بیشتری باید پیگیری بشه.

[لطفاً اگر کسی رو می‌شناسید که توی اون خیابون و اون محدوده کار می‌کنه، پیگیری کنید و به @mamlekate_pm اطلاع بدین. حدود ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ۱۲ ظهر امروز‌ محدوده وزرا.]

خبر اولیه:
https://hottg.com/mamlekate/86806

آپدیت اول:
https://hottg.com/mamlekate/86809
موی من
مثل یه آتیش
به عبای رو تنت

@mamlekate
🔻 تعطیلی تأسیسات اتمی ایران به دلیل «ملاحظات امنیتی»؛ نگرانی رافائل گروسی از حمله به سایت‌های هسته‌ای

به گفته رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی،  جمهوری اسلامی به‌دلیل «ملاحظات امنیتی» و نگرانی از اقدام تلافی‌جویانه اسرائیل در پاسخ به حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران، تأسیسات هسته‌ای خود را موقتاً تعطیل کرده است.

رافائل گروسی دوشنبه ۱۵ مارس (۲۷ فروردین‌ماه) در حاشیه نشست شورای امنیت سازمان ملل در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «آیا نگران احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران در تلافی این حمله به اسرائیل هستید؟» گفت: «ما همیشه نگران این احتمال هستیم. آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که بازرسان ما در ایران از سوی دولت ایران مطلع شدند که یکشنبه [۲۸ فروردین‌ماه]، تمامی تأسیسات هسته‌ای که بازرسان ما هر روز در حال بازرسی هستند، به دلیل ملاحظات امنیتی بسته خواهند ماند.»

اگرچه این تأسیسات روز دوشنبه باز شدند، اما گروسی تصمیم گرفت بازرسان این آژانس را تا روز سه‌شنبه برنگرداند و قول داد که تشدید تنش‌ها بین اسرائیل و ایران «تأثیری بر فعالیت بازرسان آژانس نداشته است». وی افزود: «تصمیم گرفتم که اجازه ندهم بازرسان تا زمانی که اوضاع کاملاً آرام نشده است بازگردند.»

KayhanLondon
@mamlekate
حمله موشکی سپاه با تلفات صفر
سوژه نشریه فاخر Spiegel آلمان

@mamlekate
🔻 آمریکا و متحدانش در تحریم‌های جدید، «فروش #نفت ایران» را هدف قرار می‌دهند.

آمریکا می‌گوید در واکنش به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل، دور جدیدی از تحریم‌های ایران با تمرکز بر فروش نفت این کشور را در نظر گرفته و ظرف چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

اظهارات جانت یلین، وزیر دارایی آمریکا همزمان با ارسال نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان است که طی آن دولت بنیامین نتانیاهو خواسته در پاسخ به حمله روز شنبه ایران به این کشور، دولت‌های جهان اشد تحریم‌ها را علیه برنامه موشکی سپاه پاسداران وضع کنند و همچنین این ارگان نظامی-عقیدتی را در فهرست سازمان‌های تروریستی خود قرار دهند.

BBC
@mamlekate
🔻 ایران تنها کشوری است که پنجشنبه در آن تعطیل یا نیمه تعطیل است!

حتی همه کشورهای مسلمان، به منظور برقراری ارتباط اقتصادی بین‌المللی، تعطیلات خود را به جمعه و شنبه منتقل کرده‌اند.

در حال حاضر مناسبات اقتصادی بخش خصوصی ایران با خارج، با احتساب پنجشنبه که تقریبا نیمه تعطیل است عملا ۴ روز است، و در صورتیکه بطور رسمی و قانونی پنجشنبه‌ها نیز تعطیل شود، تعداد روزهای کاری مشترک با خارج از ایران به ۳ روز کاهش می‌یابد!

این در حالی است که در سال‌‌های اخیر، کارشناسان و فعالان اقتصادی از دولت و مجلس درخواست داشتند که تعطیلات را به گونه‌ای جابجا نمایند ‏که مناسبات اقتصادی در روزهای بیشتری در جریان باشد. به نظر می‌رسد که در بدنه تصمیم‌گیر کشور عموما درک صحیحی از علت برخی درخواست‌ها از سوی فعالان اقتصادی وجود ندارد!

twit_bourse
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این قابلیت جدید تلگرام که عکس بهش می‌دی، بکگراندشو حذف می‌کنه و استیکر می‌سازه چقدر خوبه.

make your own stickers

MilaDnu
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 انقلابی در ویرایش ویدیو؛ پریمیر پرو به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

ادوبی اعلام کرد که روی یک مدل هوش مصنوعی مولد برای فایرفلای کار می‌کند تا نرم‌افزار پریمیر پرو را به ابزارهای جدیدی مجهز کند. ابزارهای جدید فایرفلای به کاربران پریمیر پرو امکان می‌دهد از طریق پرامپت متنی ویدیو جدید بسازند یا سوژه‌های خاصی را از ویدیو حذف یا به آن اضافه کنند. این قابلیت بیشتر شبیه به Generative Fill در فتوشاپ عمل می‌کند.

ادوبی هنوز دقیقاً تاریخ عرضه نسخه اصلی یا بتای ابزارهای جدید تولید ویدیوی خود را اعلام نکرده است، اما به گفته این شرکت در سال ٢٠٢۴ باید منتظر عرضه این قابلیت‌ها باشیم. یکی از قابلیت‌های جذاب این هوش مصنوعی مولد این است که می‌توان اشیای خاصی را به یک پلان از ویدیو اضافه یا حذف کرد.

Digiato
@mamlekate
🔻 امنیتی کردن بازار هم جواب نداد؛ دلار جای ریال را در معاملات بازار می‌گیرد

بازار کالاهای مصرفی در ایران این روزها وارد فاز تازه‌ای از مبادلات شده و فروشندگان کالاهایی که وابستگی بالایی به دلار دارند آرام آرام در حال جایگزین کردن اسکناس دلار به جای ریال هستند.

VOA
@mamlekate
🔻 تحریم‌های جدید آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران اعلام خواهد شد. این تحریم‌ها در هماهنگی با کشورهای گروه هفت و دو حزب کنگره آمریکا اعمال می‌شود.

DW
@mamlekate
🔻 فایننشال‌تایمز: بریتانیا و برخی اروپاییان مخالف تروریستی اعلام شدن سپاه هستند

درحالی که آمریکا و اروپا برای اعمال تحریم‌هایی علیه برنامه‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران آماده می‌شوند، فایننشال‌تایمز از مقاومت بریتانیا و برخی دولت‌های اروپایی در مقابل فشارها برای تروریستی اعلام شدن سپاه خبر می‌دهد.

indypersian
@mamlekate
اصغر سپهری برادر #فاطمه_سپهری، کنشگر سیاسی در صفحه اکس (توییتر سابق) خود از وخامت حال خواهرش پس از سوالات "بازجو روانشناس" در یک جلسه مجازی خبر داده است.

به گفته اصغر سپهری، فاطمه سپهری در زندان وکیل آباد مشهد به جلسه‌ای مجازی برده شده و فردی که خود را روانشناس قوه قضائیه معرفی کرده "سوالاتی خصوصی" از "دوران کودکی" او پرسیده است.

اصغر سپهری نوشته است: «جمهوری اسلامی توسط عوامل‌اش، همچون علی‌سلیمانی‌مارشک، بازپرس شعبه ۹۰۳، خواهرم را شکنجه روانی می‌کند.»

dw_persian
@mamlekate
مجتبی ابطحی، مشاور وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در امور فلسطین، درباره حمله نظامی اخیر سپاه پاسداران به خاک اسرائیل مدعی شد:‌

«ساعت ۳ بامداد ۲۶ فروردین و پس از پایان عملیات، سفیر سوییس برای اولین‌بار به‌جای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد. به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.»

indypersian
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی از جاری شدن جوی‌های قرمز رنگ به دلیل رنگی بودن خاک جزیره هرمز، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.

ManotoNews
@mamlekate
#جنگ_علیه_زنان

نه، این صف آرایی در برابر جیش العدل در مرز سیستان نیست.
این جبهه گرفتن در برابر زنان هموطن خودشونه.

naime_atamanesh
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#جنگ_علیه_زنان

یک دختر محاصره شده در بین هشت کفتار گشت ارشاد/روز گذشته در تهران.

NR2OH
@mamlekate
HTML Embed Code:
2024/05/01 11:04:20
Back to Top