TG Telegram Group Link
Channel: مملکته
Back to Bottom
#دینا_قالیباف، دانشجوی معترض، گفته است که در جریان بازداشت او به دلیل #حجاب_اجباری مأموران پلیس در #مترو از شوکر استفاده کرده و به او دست‌بند زده‌اند.

او ضمن تشریح خشونت جسمی و کلامی مأموران گفته است که یکی از آن‌ها «مدام ژینا و زنان رو به سخره می‌گرفت و با زننده‌ترین ادبیات صحبت می‌کرد.»

به گفته این دانشجوی معترض همان مأمور زمانی که دست‌های او بسته بوده، اقدام به نوازش صورتش کرده است.

RadioFarda_
@mamlekate
آخرالزمانی‌ترین تصویری که میشد از ایران تحت اشغالِ جمهوری اسلامی تصور کرد فاصله‌ی زیادی با به حقیقت پیوستن نداره. سگای رهبری در حال کتک زدن دخترای مردم و کشوندنشون توی ونِ گشت ارشاد در حالی که F-35های اسرائیل دارن بالاسر پرواز می‌کنن.

HeKasrehCrisis
@mamlekate
🔻 ان‌بی‌سی نیوز: پاسخ اسرائیل به حمله جمهوری اسلامی ممکن است «نزدیک» باشد

منابع غربی گزارش دادند، اسرائیل در حال تصمیم‌گیری برای گام‌های بعدی خود جهت تلافی کردن حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی است. یک منبع آگاه روز دوشنبه ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین‌ماه) به «ان‌بی‌سی نیوز» گفت که پاسخ اسرائیل به حمله جمهوری اسلامی ممکن است «نزدیک» باشد. این اظهارات در حالی مطرح شده که تصمیم برای اقدام علیه جمهوری اسلامی در «کابینه جنگ» اسرائیل گرفته شده است.
KayhanLondon

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا، از اسرائیل خواست که پس از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی اقدام تلافی‌جویانه انجام ندهد و گفت که اسرائیل باید «هم با دل و هم با سر» فکر کند، زیرا حمله تهران تقریباً یک شکست کامل بوده است.

VOA
@mamlekate
+ میگم اسماعیل
- جانم آغا؟
+ از کنار من بلند شو با فاصله دورتر بشین
- چرا آغا؟
+ امشب اگه بزنه باز سپاهی میزنه، استرس گرفتم پاشو برو

yaamaashitaa
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 رسانه اسرائیلی «کانال ١٢»: اسرائیل «به وضوح و نیرومندانه» به حمله جمهوری اسلامی پاسخ خواهد داد

کانال ١٢ اسرائیل در گزارشی اعلام کرد کابینه جنگی این کشور تصمیم گرفته «به وضوح و نیرومندانه» پاسخ حمله موشکی و پهپادی شنبه شب حکومت ایران را بدهد.
VOA

🔻 همزمان با تعلیق فعالیت بازرسان آژانس: گروسی از حمله به تاسیسات اتمی ایران ابراز نگرانی کرد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه به‌دلیل نگرانی از احتمال حمله تلافی‌جویانه اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران، از تعلیق موقت بازرسی‌های این نهاد از تأسیسات جمهوری اسلامی را خبر داد.

VOA
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بزودی: نماز میت در بیت رهبری

@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محسن رفیق دوست: «سلاح‌هایی بهتر از آمریکا داریم...» «از قدرت‌های دنیا گروگان‌هایی داریم که در صورت حمله ظرف یک ساعت نیم ساعت آن‌ها را از بین می‌بریم. انشالله که این کار را انجام دهیم!»

@mamlekate
دنیا خیلی وقته که از فاز قرون وسطی و گیم آو ترونز فاصله گرفته و کشورها دیگه دنبال گرفتنِ «انتقام» (revenge) نیستن؛ دنبال دادنِ «پاسخ» (response) هستن.
آدم از یه حدی بیشتر تو نظام غرق باشه، ناخودآگاه ذهنیت، فلسفه، جهان‌بینی و ادبیاتش هم متأثر از مهدویت و شبیه جمهوری اسلامی میشه.
ateschgah

#الو کانالای تلگرامی حکومتی تا ساعت ۷ اینای امشب همش تهدید و گنده‌گوزی میکردن از اواخر شب که اسراییل تهدیداش جدی شده رنگ عوض کردن میگن ترس رو بین مردم رواج ندید!

@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی اسلام دین صلح و دوستی عه 🙃
Iranian_Ronin

پلیس استرالیا روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین، اعلام کرد که حمله با چاقو به یک اسقف کلیسای آشوری و برخی از پیروان آن در سیدنی «یک اقدام تروریستی با انگیزه مظنون به افراط‌گرایی مذهبی» بوده است.

بر اثر حمله با چاقوی مردی در جریان مراسم پخش زنده در روز دوشنبه به اسقف مار ماری امانوئل از کلیسای مسیح آشوری «شبان خوب»، دست کم چهار نفر زخمی شدند.

Radiofarda
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویری از حضور گسترده ون‌ها و خودروهای نیروی انتظامی در چهارراه ولیعصر تهران در شب گذشته، ۲۷ فروردین، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

شهروندی که این تصاویر را ثبت کرده، می‌گوید: «فشار بر مردم و جو سنگین امنیتی را مشاهده می‌کنید در شبی که احتمال حمله اسرائیل وجود دارد.»

RadioFarda_
@mamlekate
چهار مقام آمریکایی به «ان.بی.سی نیوز» گفته‌اند، مقامات ایالات متحده انتظار دارند اسرائیل در پاسخ به حملات جمهوری اسلامی نیروهای نظامی ایران و گروه‌های نیابتی تحت حمایت جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد.

این افراد تاکید کرده‌اند که درباره تصمیم نهایی اسرائیل گزارشی به آن‌ها داده نشده و مطمئن نیستند حملات اسرائیل چه زمانی رخ خواهد داد.

به گزارش ان‌.بی.سی از آنجا که حملات جمهوری اسلامی منجر به مرگ یا تخریب گسترده نشد، ممکن است پاسخ اسرائیل نیز کمتر «خشن» باشد و در خارج از خاک ایران رخ بدهد.

ManotoNews
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خطوط هواپیمایی اروپا آسمان ایران را ناامن تشخیص داده و پرواز بر فراز آنرا تعلیق می‌کنند

VOAfarsi
@mamlekate
مملکته
Photo
#الو کاش از الان به مردم بگی که اسرائیل طبیعتاً مراکز نظامی (یا هسته‌ای) رو هدف قرار میده و کارش مثل ساختمان کنسولی نقطه‌زنی هست. این یعنی حملات اسرائیل به احتمال بسیار زیاد مناطق مسکونی و شهروندان عادی رو هدف قرار نمی‌ده ولی جاعش برای مظلوم نمایی و گل آلود کردن آب به احتمال زیاد چندتا ساختمون معمولی رو می‌زنه که بندازه گردن اسرائیل.

مردم باید آگاه باشند. یادشون باشه که جمهوری اسلامی در گذشته جنایت‌هایی مانند #سینما_رکس و هواپیمای اوکراینی #پرواز۷۵۲ در کارنامه دارند.

https://hottg.com/mamlekate/86375
🔻 چند نکته منطقی درباره حمله احتمالی اسرائیل به مواضع جاعش

▫️ #الو بعضیا هنوز فکر می‌کنن اسراییل به ساختمون سفارت حمله کرده (و به همین خاطر حمله ی ایران رو مشروع می‌دونن)، در حالی که ساختمون کناری سفارت رو زده و خود سفارت خال نیوفتاده روش. یادمون باشه چند تا تروریست سپاهی کشته شدن، نه چند تا دیپلمات و سفیر و نماز میت برای هیچ دیپلماتی خونده نشد!

▫️ اسراییل بخواد به جایی حمله کنه صاف می‌زنه تو هدف، نه این که مثل جمهوری اسلامی و حماس بی‌حساب و کتاب، راکت و موشک پراکنی کنه. #فخری_زاده رو زدن املت کردن، زنش کنارش بود خون از دماغش نیومد.

▫️ لوکیشن حمله قبلی اسرائیل، درست بین سفارت ایران و سفارت کانادا بود:
https://hottg.com/mamlekate/86375

▫️ مردم باید آگاه باشند و یادشون باشه که جمهوری اسلامی در گذشته جنایت‌هایی مانند #سینما_رکس و هواپیمای اوکراینی #پرواز۷۵۲ رو در کارنامه داره.
https://hottg.com/mamlekate/86804

▫️احتمال حمله به سایت‌های نیابتی‌ها، بیشتر از احتمال حمله به سایت‌های نظامی/هسته‌ای جمهوری اسلامی توی ایرانه.

@mamlekate
#الو خیابون وزرا، جایی که سر حجاب خانوما رو میارن، الان جلو درش یه خانم و آقای سن بالا و یه پسر جوون گریه و جیغ میزدن میگفتن دخترمون سالم رفت داخل الان میگن مرده. اینجا داشتن میزدن سرشون گریه میکردن می‌گفتن بچه‌ مون رو کشتن

#مهسا_امینی #آرمیتا_گراوند

[اگر کسی اونجا بوده دیده یا مستند کرده لطفا برای الو بفرستید. درگیری محدوده ویزا متریک بوده و سریع اومدن خانواده رو بردن. مردم از صدای جیغ ابتدا فکر کردن کیف قاپی بوده و بعدا فهمیدن ظاهراً یه جنایت دیگه است]


آپدیت اول:
https://hottg.com/mamlekate/86809

آپدیت دوم:
https://hottg.com/mamlekate/86816
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وضعیت برخورد وحشیانه گشت قاتل ارشاد #جنگ_علیه_زنان


#الو دستور سرکوب از طرف رادان وحشی صادر شده و تاکید شده به تمام نیروها، که به بدترین شکل ممکن با بی‌حجابی برخورد کنن و در صورت مقاومت هر یک از بانوان حتما کتک زده بشه و بهشون این حرف‌های تحقیرآمیز با این مضمون گفته بشه که هر بلایی بخوایم سرتون میاریم شما که لخت میاید بیرون یعنی دوست دارید بلا سرتون بیارن!! بعد میبرن توی ون و پس از اینکه خانم از شدت کتک و ترس و استرسی که بهش وارد شده توی حال خودش نیست، با گرفتن تعهد کتبی از ماشین پیاده شون میکنن.

https://hottg.com/mamlekate/86763
این خبری که خبرگزاری جمهوری اسلامی الان زده رو، در کنار پیام‌هایی که داشتم، لطفاً به خبر قبلی اضافه کنید. جزییات بیشتر و درستش درمیاد.

فکتی که شاید عده‌ای خبر ندارن اینه که یک مدت بعد از قتل مهسا در مقر پلیس امنیت اخلاقی وزرا، این مکان تبدیل به یکی از مراکز «پلیس امنیت عمومی» تهران بزرگ شده و الان دختران بازداشتی رو به گیشا یا سایر مراکز منتقل می‌کنند.

اما این فکت دلیل بر رد ماجرا نیست. ممکنه بعد از حادثه در محدوده وزرا، آوردنشون اینجا. نه به عنوان مرکز معمولی و اصلی. بلکه برای این مورد خاص. به هر دلیلی. کسی که اتفاقی براش افتاده باشه رو طبیعتاً نمی‌برن گیشا که شلوغه و پر از مردم عصبانی.

خبر اولیه:
https://hottg.com/mamlekate/86806

آپدیت دوم:
https://hottg.com/mamlekate/86816
🔻 دینا قالیباف پس از انتشار روایت شخصی خود از «تعرض جنسی» توسط «گشت کشتار» بازداشت شد

منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش دادند که دینا قالیباف، خبرنگار، یک روز پس انتشار روایت شخصی خود از بازداشت توسط مأموران حکومتی به دلیل استفاده از پوشش اختیاری، بازداشت شد.

VOA
@mamlekate
در برخی معابر و خیابان‌های برخی شهرهای ایران به وضوح صدای جیغ دختران و زنان به گوش می‌رسد. تو گویی نظامیان یک کشور خارجی وارد ایران شده و این کشور را تحت اشغال گرفته و بعد از ناکامی در سلطه بر آنها از طریق باج و خراج، آنها را با توهین و تحقیر و بازداشت به بردگی بگیرند

Sanjaribaf
@mamlekate
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ربودن یک زن توسط گشت ارشاد در سعادت‌آباد تهران

FattahiFarzad
@mamlekate
HTML Embed Code:
2024/05/15 18:55:58
Back to Top