TG Telegram Group Link
Channel: کانال خبر ویژه 💯
Back to Bottom
🔺تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

🔹 تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان به مقام قهرمانی جهان در صربستان دست یافت تا شاگردان آرش صادقیانی با هفت برد متوالی بر روی سکو نخست دنیا قرار گیرند.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت با شاخص ۸۱ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺گشت ارشاد فقط برای دختران و زنان ایرانی است؟

🔹این روزها نمایشگاه ایران اکسپو در تهران با حضور تاجران ایرانی و خارجی در حال برگزاری است و دیده شده است برخی تاجران خارجی با پوشش‌های مورد نظر خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

🔹نکته قابل توجه این نمایشگاه، عدم فعالیت گشت ارشاد در این محیط است که به نظر می‌رسد علت آن حضور تاجران خارجی است.

🔹مشخص نیست اگر قصد برخورد قانونی با کشف حجاب وجود دارد، چرا گشت ارشاد در این مکان حضور ندارد؟

🔹آیا جذب سرمایه و مصلحت‌اندیشی از رعایت قانون مهم‌تر است؟ یا اینکه خدای نکرده قرار است مسئولین تفاوتی بین بانوان ایرانی و خارجی قائل شوند؟

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺رضا دهکی: باشگاه استقلال تهران رو دادن هلدینگ خلیج‌فارس، تازه یادشون اومده که این هلدینگ و شرکت‌هاش دو بار تحت تحریم قرار گرفتن و هر شرکتی هم زیرمجموعه‌شون اضافه کنن تحریم می‌شه! حالا احتمالش هست استقلال هم تحت تحریم قرار بگیره!

🔹‏یعنی همه کارها، تصمیم‌ها و مدیریتشون سناریوی یه کمدی سیاهه

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺خودمان را با آمارهای درمان اتباع افغانستانی در ایران به‌عنوان «گردشگر سلامت» گول نزنیم/ توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند

روزنامه فرهیختگان نوشت:

🔹کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌ویژه امارات و عمان طی چند سال اخیر در حال ربایش توریست‌های سلامت هستند که می‌توانستند مقصدشان به جای دبی و مسقط، تهران و مشهد و شیراز و... باشد.

🔹«هرکس این شرایط را قبول ندارد بگوید بلیت هواپیمایش را هم می‌گیرم برود.» این واکنش یکی از استانداران کشور به گلایه‌های پزشکان است. از قضا استاندار مورد نظر پزشک هم هست! کج‌سلیقگی‌های مسئولان و رسانه‌ها در قبال کادر درمان و پزشکان و پرستاران شاید یکی از دلایلی باشد که توریسم سلامت را تحدید و تهدید می‌کند.

🔹! یادمان نرفته چند سال پیش صف‌های ایرانی‌هایی که برای تزریق واکسن در مرزهای شمال‌غربی و شمالی کشور ایجاد شده بود. این صف‌ها باید معکوس شود. و صد البته اگر خودمان را با آمارهای درمان اتباع افغانستانی در ایران به‌عنوان گردشگر سلامت گول نزنیم!

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
‌ شنیده‌ها حاکی از این است که ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از گرویدن به دین اسلام تصمیم دارد اسم خود را به محمد تغییر دهد @khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

🔹همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

🔹ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺بحران عدد و آمار در دولت رئیسی
وقتی وزیر راه هم عدد نمیداند!


مهرداد بذرپاش:

🔹 با برداشت ۳ همت از صندوق تامین خسارت‌های بدنی نقاط حادثه خیز را برطرف می کنیم.

معاون سازمان راهداری:

🔹فقط برای اصلاح روکش آسفالت ۲۰ درصد از راه های کشور، ۱۰۰ همت منابع نیاز داریم!

🔹اما طلایی‌ترین واکنش به این ارقام اشتباه حقا که متعلق به مرحوم ترکان است که خطاب به عبدالملکی گفته بود: «ولله یا عدد نمی‌شناسی یا باز هم عدد نمی‌شناسی!»

🔹حقیقت که مدیران، دولتمردان و اطرافیان آقای رئیسی عدد و آمار نمی‌شناسند!

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺شمشیربازی به المپیک نرسید

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺قیمت جدید شاهین صفر در بازار / این مدل ۸۹۰ میلیون تومان است 🔹در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۳ صفر امروز یک اردیبهشت ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر ۶۴۰ میلیون تومان…
🔺شاهین کارکرده گران شد

🔹در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۵۸۰ کیلومتر امروز دهم اردیبهشت ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺انحراف اتوبوس ۲۰ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

🔹سرپرست جمعیت هلال‌احمر قزوین از انحراف یک اتوبوس و مصدوم شدن ۲۰ مصدوم و فوت یک نفر خبر داد.

🔴 اخبار ویژه #قزوین👇🏻
https://hottg.com/+AAAAAEREoXJlVsflj1sjbA
کانال خبر ویژه 💯
⚽️شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: قهرمانی را به ملت شریف ایران و پدرم تقدیم می‌کنم. @khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺شمسایی : قرارداد نداشتم اما به عشق مردم و کشورم تا پایان جام ملتها ماندم

🔹سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اتمام قرارداد خودم و کادر فنی با فدراسیون به خاطر عشق به مردم و کشورمان تا پایان جام ملتها ماندم.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺بازگشت حسن یزدانی به تشک از اول اردیبهشت 🔹️رئیس هیئت کشتی استان مازندران: حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. 🔹اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و…
🔺حضور تنهای یزدانی در بوداپست

🔹برخلاف گمانه قبلی که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور هر دو به تورنمنت مجارستان اعزام می‌شوند، تأکید شد که حسن یزدانی «به تنهایی» عازم بوداپست می‌شود.

🔹کامران قاسم‌پور در صورتی که کتف حسن یزدانی جواب ندهد، می‌تواند ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم شود، این بند مستتر در چرخه اعلام شده اخیر است و باید دید در نهایت در این وزن چه اتفاقی رخ خواهد داد.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کارگران باید روز ۱۱ اردیبهشت تعطیل باشند

دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز:

🔹۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر است و از نظر قانونی روز رسمی تعطیلی کارگر است.

🔹متاسفانه بسیاری از کارخانه‌ ها این بخش از قانون را اجرا نمی‌کنند و در این روز کارگر را سر کار می‌برند.

🔹متاسفانه دو سال است که ماده ۴۱ قانون کار که دو تبصره داشته و تورم اعلامی از بانک مرکزی و هزینه معیشت خانواده را در تعیین دستمزد لحاظ کرده، اجرا نشده است. این رقم سال گذشته ۲۷ درصد تعیین شد، در حالی که تورمی که بانک مرکزی اعلام کرد، ۳۸ درصد بود.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺حضور تنهای یزدانی در بوداپست 🔹برخلاف گمانه قبلی که حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور هر دو به تورنمنت مجارستان اعزام می‌شوند، تأکید شد که حسن یزدانی «به تنهایی» عازم بوداپست می‌شود. 🔹کامران قاسم‌پور در صورتی که کتف حسن یزدانی جواب ندهد، می‌تواند ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم…
🔺درخواست عجیب یزدانی از کادر فنی برای رفتن به المپیک

🔹حسن یزدانی که قرار بود به مسابقات مجارستان برود و در صورت رضایت کادر فنی به المپیک اعزام شود دو روز پیش در جلسه با کادر فنی و دبیر درخواست کرده بدون اعزام به تورنمنت بین‌المللی مستقیم در المپیک پاریس شرکت کند.

🔹کادر فنی که هدفی جز بالا رفتن پرچم کشورمان در المپیک ندارد این ریسک را نپذیرفت و قرار بر این شده که او عازم مجارستان شود.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺کنایه بایدن به ترامپ در ضیافت شام با خبرنگاران: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم 🔹ضیافت شام پر زرق و برق جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا با خبرنگاران و سیاستمداران و کمدین‌های سرشناس شنبه شب در حالی برگزار شد که مخالفان جنگ غزه در بیرون سالن شعار می‌دادند. 🔹در…
🔺نظرسنجی سی‌ان‌ان: رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند

🔹نظرسنجی جدید شبکه خبری سی‌ان‌ان نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که با نزدیک‌تر شدن انتخابات در نوامبر امسال، آمریکایی‌ها به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نگاه مثبت‌تری دارند و به طور فزاینده‌ای از او نسبت به جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، حمایت می‌کنند و دوره ریاست‌جمهوری او را موفقیت‌آمیز می‌دانند.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺قرار است پسوند خلیج فارس به باشگاه استقلال اضافه شود و این تیم در لیگ‌ نخبگان آسیا با نام «استقلال خلیج فارس» به مصاف تیم‌های عربی برود. @khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺تغییر نام استقلال صحت ندارد

🔹باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

🔹پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد.

🔹روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺عبدالرضا داوری: 🔹آیا دوستان محترمی مانند جواد امام، کلیپهای چپ گرایانه توماج صالحی برای آشوب علیه نمادهای ایران را دیده اند؟ 🔹آیا از نقش آفرینی میدانی توماج در ایجاد ناامنی مطلعند؟ 🔹آیا میدانند هلموت برانداشتتر و یه وان ری، اعضای پارلمان اتریش و آلمان…
🔺چرا فقه فعالیت‌های توماج صالحی را فساد فی‌الارض نمی‌داند؟

محمدهادی جعفرپور در روزنامه اعتماد نوشت:

🔹در قرآن که از همه مهم‌تر است اینگونه آمده: «إنما جزاء‌الذین یحاربون‌الله و رسوله و یسعون فی الأرض فسادا» در این جا هم «و» واو عطف است. «یحاربون‌الله و رسوله» را فقها همان «جرّد سلاحه او جهّزه لاخافه الناّس»، معنا می‌کنند. بنابراین آیت‌الله خمینی، حکم اعدام برای مفسد را قبول نداشت. فقه و قانون در باب تعریف محاربه مقرر می‌کند: محارب کسی است که برای ترساندن مردم سلاح بکشد.

🔹کدام رفتار توماج صالحی منطبق بر عنصر مادی بزه افساد فی‌الارض بوده؟ وی با خواندن چندین ترانه انتقادی چطور مرتکب قتل و غارت جان و مال مردم شده یا امنیت داخلی و خارجی کشور را به خطر انداخته؟!

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺شرکت پست در توزیع ۴۹ میلیون بسته توزیع ناموفق بوده!

🔹درصد توزیع موفق شرکت پست ۸۳،۵ درصد و توزیع ناموفقش ۱۶،۵ درصد است.

🔹اگر بر اساس آمارها پارسال شرکت پست ۳۰۰ میلیون مرسوله جابه جا کرده پس ۴۹ میلیون ۵۰۰ هزار مرسوله توزیع ناموفق داشته است.

🔹یعنی هر ماه ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار توزیع مرسوله ناموفق دارد.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 این فیلم دو صحنه از این مرد با قدرت زیاد اما عقل کم رو نشون میده که از دوربینهای مدار بسته ضبط کردن هیچ ادیتی هم در کار نیست!!


@khabare_vije | Khabarevije.ir
HTML Embed Code:
2024/05/16 12:57:55
Back to Top