TG Telegram Group Link
Channel: کانال خبر ویژه 💯
Back to Bottom
کانال خبر ویژه 💯
Photo
🔺ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی!

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺توییت نماینده قم در مجلس: 🔹آقای شمخانی بفرمایند که آیا خبر حضور پسر ایشان که گفته می شود تاجر در امور حمل ونقل دریایی است در معیت پدر در دیدار با مقامات امارات صحت دارد یاخیر؟ @khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺پس لرزه های عروسی دختر شمخانی در هتل گرانقیمت /چرا در هر محفل و مجلس باید صحبت شما و فرزندانتان و سایرین باشد؟

یدالله حبیبی نماینده پیشین ولی فقیه در وزارت دفاع در یادداشتی که در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شده است نوشت:

🔹من به برادر عزیز شمخانی عرض میکنم فعالیت اقتصادی الزامات و التزامات خود را دارد چون خود را اولی از دیگران به نصیحت میدانم به ایشان و همردیفان ایشان در کشوری و لشکری توصیه می‌کنم تکلیف خود را از حیث فعالیت اقتصادی روشن کنید و افکار عمومی را با اصلاح امور اقناع کنید.

🔹اما و صد اما که خود آقای شمخانی زیرک نیز می‌داند چرا بازتاب اجتماعی عمل مجاهدانه آنها گونه‌ای دیگر است، چرا مردم بجای تشکر باید سرزنش کنند و در هر محفل و مجلس باید صحبت ایشان و فرزندان وی و سایرین باشد؟

🔹 مشاور بالاترین فرد کشور مجلس عروسی خود را در هتل کذائی برگزار کند و ما را در پاسخگوئی به این مقولات ناگزیر به نوشتن این نصیحت نامه بکند.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور دارند از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم،در گفت وگو با اعتماد گفت : 🔹چرا هنرمند…
🔺اسحاق جهانگیری: بعد از فوت آیت الله هاشمی رهبری فرمودند رابط بین اصلاح طلبان با ایشان باشم /بعضی نامه ها را رهبری پاسخ دادند

بخش هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، با سالنامه روزنامه اعتماد را بخوانید؛

🔹بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

🔹سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

🔹بعضی‌ نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

🔹پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

🔹برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

🔹الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

🔹هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

🔹درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺جوی آرام در اکثر مناطق کشور

🔹امروز برای اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

🔹فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در ایلام، کرمانشاه، کردستان،‌ لرستان و جنوب آذربایجان غربی روی می‌دهد.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺مراکز آموزشی ۴ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

اضطرار کارگروه آلودگی هوای استان خوزستان:
🔹با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار و پیش‌بینی تداوم آن تا اواسط امروز (۱۰ اردیبهشت‌)، کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌ها در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه به صورت غیرحضوری است.

🔹همچنین ساعت شروع به کار کلیه دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۹ صبح است.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺توقف اعزام قطارهای تندرو خط پنج

🔹مترو: به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺توقف اعزام قطارهای تندرو خط پنج 🔹مترو: به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود. @khabare_vije | Khabarevije.ir
اعزام قطارهای تندرو در خط ۵ مترو از سر گرفته شد

شرکت بهره‌برداری متروی تهران:

🔹با رفع اختلال سیستم علائم خط پنج در ایستگاه تهران (صادقیه) اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺راهکار معلم دانش آموزان استثنایی برای ارتباط گرفتن بهتر با کودکان اوتیسمی

🔷باید جمله‌هایمان کوتاه و بریده بریده باشد!

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺«گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟

🔹دولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

🔹این وعده‌ها درحالی یکی بعد از دیگری از زبان رئیسی مطرح شده است که طی دو سال و اندی که از عمر این دولت می گذرد، نه تنها وعده گشت ارشاد مدیران عملیاتی نشده و خروجی دیده نشده بلکه همان گشت ارشاد حجاب نیز با تصمیم رئیسی و با محوریت وزارت کشور، بار دیگر با ون‌هایش به خیابان بازگشته است.

🔹از سوی دیگر نوع چینش‌های کابینه ابراهیم رئیسی و جابه‌جا شدن افراد در آن حکایت از آن دارد که دولتمردان سیزدهم به یک خط قرمز برای رئیس خود تبدیل شده اند که خواهان تغییر یا خارج کردن آنان از دولت نیست.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
کانال خبر ویژه 💯
🔺تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان 🔹خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. @khabare_vije | Khabarevije.ir
۱۴ مصدوم واژگونی اتوبوس حامل مسافران ایرانی در ارمنستان

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی:

🔹شامگاه یکشنبه طبق هماهنگی صورت گرفته چهارده مصدوم حادثه رانندگی از مرز نوروز تحویل کارشناسان اورژانس و توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس در حال انتقال به بيمارستان امام رضا(ع)تبریز می‌باشد.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺ابهامات و پرسش‌های قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین/ چرا زاکانی به جای پاسخ، فرار به جلو می‌کند؟

روزنامه هم میهن نوشت:

🔹یکی از موارد اعتراضی، به ترک تشریفات برای انعقاد قراردادی به این حجم برمی‌گردد. اسفندماه پارسال، شورای شهر تهران به شهرداری اجازه داد تا خریدهای لازم را در حوزه حمل و نقل عمومی به ارزش دو میلیارد یورو انجام دهد. البته قرار نبود اعضای شورای شهر تهران غافلگیر شوند، اما این اتفاق رخ داد.

🔹استفاده آقای زاکانی از ادبیاتی چون «پا در کفش کسانی کرده‌ایم که می‌خواهند کل معاملات را برهم بزنند»، «اگر اتوبوس خریدن راحت بود شهرداران مدام اتوبوس می‌خریدند»، «هیچ دوره‌ای به اندازه امروز کار انجام نشده است»، «دوستان اعلام می‌کنند که آنچه اعلام شده را قبول نداریم خوب قبول نداشته باشید. بررسی کنید و حرف مستدل بزنید»، به جای پاسخگویی فرار رو به جلو است.

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺۱۰ اردیبهشت در تقویم ایرانی روز خلیج فارس است

🔹این روز به مناسبت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج‌فارس نام‌گذاری شده‌ است

@khabare_vije | Khabarevije.ir
🔺۲۹ آوریل ، روز جهانی آرزو

@khabare_vije | Khabarevije.ir
HTML Embed Code:
2024/06/01 05:42:32
Back to Top