TG Telegram Group Link
Channel: جذب و مدیتیشن
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖍 چیزی که میتونه حتی کوه ها رو جا به جا کنه!

🌸 این قدرت رو اصلا دست کم نگیرید
باهم ببینیم این کلیپ قشنگ رو..!

#کلیپ_انگیزشی

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
🌸 شکرگزاری بهترین راهیست که میتوانید به خواسته هایتان برسید.

🌸 برای رسیدن به خواسته هایت باید احساس کنی به آن رسیده ای و آن را دریافت کرده ای.

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
#برنامه_۳۰_روزه_براي_پولدار_شدن

#برنامه_روز_یازدهم

🖍دقيقاً آنچه را كه روي آن تمركز كنيد، به دست خواهيد آورد.

🌸ديروز تمرين كرديد كه چطور حالت هوشياريتان را به زمان حال بياوريد. خوشبختانه در تمرين روز قبل توانستيد تمركز ذهنتان را به آنچه كه واقعاً در زمان حال در اطرافتان اتفاق ميافتد، تغيير جهت دهيد. همچنين حالت عاطفي شما واقعاً به حالتي آرام تر و قدردان تر تغيير يافت. اين اولين گام براي استفاده از تمركز ذهنتان است. وقتي كه شما قدرتي را كه در حال حاضر در دسترستان است، احساس كنيد، آنگاه ميتوانيد بر اين تمركز كنيد كه چگونه وقايعي از زندگي را كه آرزو داريد، پديد بياوريد.

🌸توانايي متمركز كردن ذهن، عملي ترين مهارت فيزيكي يا جسمي است كه ميتوانيد بپرورانيد. دليل ساده ي آن اين است كه با تمركز ذهنتان، تجربياتي را كه به طور دائم به آنها فكر ميكنيد، به خود جلب ميكنيد. من ميدانم كه مدام در حال تكرار حرفهايم هستم، اما ضروري است كه شما واقعاً اين حقيقت را بفهميد، اگر متعهد شدهايد كه از رفاه در زندگيتان لذت ببريد.

🌸بخش دروني وجود شما كه آن را ضمير ناخودآگاه ميناميم، در واقع تجربه هاي زندگيتان را برايتان ميآفريند. اما به هر جهت، اين آفرينش به صورت دل بخواهي يا تصادفي نيست، و قطعاً خود شما منشأ اين قدرت آفرينش هستيد.

🌸در اصل، ضمير دروني شما تجربيات زندگيتان را بر طبق باورهاي هوشياري خودآگاه شما ميآفريند. و شما تفكرات ضمير خودآگاه خود را صددرصد در كنترل داريد. اين عقيده گوياي نهايت آزادي شماست، زيرا شما براي انتخاب دقيق تمركز ذهنتان و مسير زندگيتان آزاد هستيد.

🌸بنابراين براي ايجاد تجربياتي از رفاه در زندگي تان، بايد بر دارايي ها و ثروتي كه هم اكنون داريد تمركز كنيد، و به خاطر تمام موهبتهايي كه اكنون در زندگيتان داريد سپاسگذار باشيد، و هم چنين بر توانايي هايي كه در حال حاضر داريد و ميتوانند دارايي شما محسوب شوند تمركز كنيد.

🌸اگر اين تمرين را روزانه انجام دهيد، همانطور كه الان انجام ميدهيد، به صورت طبيعي هوشياريتان را از حالت فقدان به حالت وفور و فزوني تغيير خواهيد داد. به ياد داشته باشيد كه تكنيك تمركز كردن را كه ديروز ياد گرفتيد، تمرين كنيد.

🌸با صداقت همان جايي باشيد كه هستيد، جهان را همانطور كه در لحظه حال است، ببينيد. آنگاه روي اين تمركز كنيد كه آرزو ميكنيد كه دنيا چگونه باشد و خواسته هايتان را بيرون از اين دنيا تصور ميكنيد.

@jazbomoragebe

🖍هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

🌻من ديگر روي كمبودهاي ظاهري زندگي ام تمركز نخواهم كرد. بلكه همه ي تمركزم را به توانايي هايم براي جذب ثروت به زندگي خود جذب ميكنم، و با سپاس بر روي وفور نعمتي كه تا كنون از آن برخوردار بوده ام، تمركز ميكنم.

🖍اقدام كنيد :

🌻هدف مالي را كه روز سوم براي خودتان تعيين كرده بوديد، دوباره بررسي كنيد. خوشبختانه، خواندن روزانه ي اين هدف به خاطر سپردهايد. همين حالا، 5 دقيقه ذهنتان را بر اين هدف متمركز كنيد، و تصور كنيد كه هم اكنون اين هدف با سرعت به سمت شما ميآيد، و با تمركز بر روي آن در حال حاضر تواناييتان را جهت خلق اين تجربه در زمان آينده احساس كنيد.

🌻«قواي فطرت در خدمت شخص پرنيرو و بااراده و طالب است. چنين شخصي وقتي در موفقيت را ميكوبد، سريع آن در به رويش باز ميشود ».

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖍 وانمود کنید که یک

ثروتمند هستید.

#انگیزشی

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
وقتی کسی که عاشقشی رهات می‌کنه، بهش لبخند بزن و بذار بره.
به این میگن مین‌گذاری، جدی میگم، دنبالش رفتن هیچ فایده‌ای نداره!
درسته که بعد از اون، روزها و شب‌های زیادی با خاطراتش زندگی می‌کنی،
اما خب وقتی که بی‌دلیل رهات می‌کنه، حتی اگه با کس دیگه‌ای هم باشه، یه شب با تمام مهر و علاقه‌ای که به اون طرف داره، دلش هوس یه عشق واقعی می‌کنه؛
اون وقت شاید تو داری با دوست‌هات شام می‌خوری، یا شاید هم داری فیلم نگاه می‌کنی و اون بی‌تفاوت به هر چی که گذشته بهت پیام میده، دلم واست تنگ شده. غافل از اینکه هیچ چیز نمی‌تونه گذشته رو بر گردونه.
هیچ کس نمی‌تونه گذشته رو جبران کنه، فقط مثل این می‌مونه که جفت پا بپره روی اون مین.

- روزبه معین

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
یه راهکار ساده برای تغییر سبک زندگی:

اول از همه یه لیست از چیزایی که خوشحالت میکنن، بساز.
دو اینکه یه لیست از کارهایی که در روز انجام میدی تهیه کن.
تو مرحله‌ی سوم بیا این دو تا لیست رو باهم دیگه مقایسه کن! ببین چقدر از کارهایی که دوست داری رو انجام میدی.
تو مرحله‌ی آخر و چهارم یه لیست معقول از ادقام اون دو لیست قبلی بنویس. لازم نیست حتما کل لیست رو تغییر بدی، کم‌کم چیزایی که لازمه رو اضافه کن. میتونی هر ماه یه لیست جدید برای خودت بنویسی

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
بهترین‌ها رو بخر و به هیچ‌کس نگو! رابطه‌ی عاطفی و عاشقانه داشته باش و به هیچ‌کس نگو! مسافرت برو و به هیچ‌کس نگو! تا موفقیتت توی کاری قطعی نشده هیچ کجا اونو جار نزن و به هیچ‌کس نگو! آدم‌ها عادت دارند که چیزهای قشنگ را خراب کنند...

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
دوستی ای که باعث بشه از هدفت دور بمونی،عشقی که باعث بشه خودتو نادیده بگیری، رفاقتی که باعث بشه از خودِ واقعیت فاصله بگیری،اکیپی که باعث بشه سطح دغدغه هات تغییر کنه؛ کتاب، موسیقی و یا حتی صفحات مجازی که باعث گرفتن انگیزه و انرژیت میشن رو تمومش کن! گاهی اوقات طول میکشه تا بفهمی، نه ناکافی بودی و نه عیب داشتی
‏فقط آدما اشتباهی وعادتهای غلطی رو دنبال میکردی!

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
دیدین یه سری آدما پیش اشخاص متفاوت تبدیل به شخصیت های متفاوت میشن؟
انسجام ندارن
مود طرف مقابل رو میگیرن
با اصول این و اون زندگی میکنن
یه جاهایی بسیار بد دهن و بدگو
یه جاهایی مودب و مبادی آداب
و فکر میکنن مهارته
پیش بعضیا با حجاب پیش بعضیا یه نوع پوشش دیگه
چون میخواد مقبولیت هر قشری رو به دست بیاره
این افراد نمیتونن عزت نفس داشته باشن چون اول باید روی تمامیت فردی کار کنن
#روانشناسی

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
🍂

🌻 دنبال‌نکردنِ آرزوهایت، بزرگترین‌ریسک زندگی‌است
به دنبال‌ "چیزی‌که، در قلبت یک آرزوست"
نرفتن‌پایان همه چیز است با این‌ کار روی موفقیت

🌸 و خوشبختی‌ات "در زندگی‌‌ات، خط بطلان کشیده"
زندگی‌بدون‌دنبال‌کردن رویاها یعنی‌فلاکت

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
🌻 در مدتی که در این دنیا هستید به معنای واقعی کلمه زندگی کنید.
"زندگي كنيد"
هر چیزی را تجربه کنید.
مراقب خودتان و دوستانتان باشید.
خوش بگذرانید، دیوانگی کنید، عجیب باشید.
بیرون از خانه بروید، تلاش کنید وشکست بخورید.

🌸 چون به هر حال این اتفاق می افتد
پس بهتر است از آن لذت ببرید.
موقعیت یادگیری از شکست هایتان را از دستت ندهید.

🌼 دلیل مشکل را پیدا کنید واز بین ببریدش.

🌸 سعی نکنید کامل باشید!!! اصلا ، اصلا !
فقط سعی کنید یک نمونه عالی باشید از انسانیت.
يك انسانِ خوشبخت 💜

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
🌻 #قانون_انعطاف_پذیری

🌸 در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید ، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیر باشید. در عصر تحولات سریع ، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز ، انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
🍂

#بخوانیم

🌸 احترام به دیدگاه ها

🌼 من فکر می‌کنم آن چه موجب رنجش آدم‌ها از یکدیگر می‌شود، این است که:

🌸 غالبا ما آدم‌ها توقع داریم طرف مقابلمان، به تمام وقایع دنیا از زاویه‌ی دید ما نگاه کند !

🌼 در صورتی که درون هر آدمی، دنیای متفاوتی وجود دارد که با پذیرش این تفاوت‌ها، روابط شکل مناسب‌تری خواهند داشت

👤 گونتر گراس

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
#برنامه_۳۰_روزه_براي_پولدار_شدن

#برنامه_روز_دوازدهم

🖍چگونه قدرت مغناطيسي خود را براي جذب اتوماتيك هر آنچه كه ميخواهيد، شارژ كنيد؟

🌸تمام اصول روان شناختي كه تاكنون مطالعه كردهايد، شما را به اين حقيقت ميرسانند كه به كار بردن درست انرژي خلاق، تجربه هايي با كه آرزو داريد، به صورت مغناطيسي به سمت شما جذب ميكند.

🌸قدرت مغناطيسي شخصي قابل درك نيست، زيرا اين قدرت تجربه هاي جسمي و بيروني را كه براي رسيدن به آرزوهايتان لازم است، به سمت شما جذب ميكند.

🌸با پيگيري اين تمرين ها، تعهد به تغييرات، تعريف دقيق اهدافتان، باور داشتن قدرتتان براي تغيير، و متمركز كردن ذهنتان در مسير اهدافتان، شما به طور اتوماتيك يك ميدان مغناطيسي از انرژي را ايجاد خواهيد كرد كه كساني را كه به آن ها نياز داريد، شرايطي را كه در اين مسير به شما كمك خواهد كرد، و پولي را كه براي به رسيدن به اهدافتان نياز داريد، به سمت شما جذب ميكند.

🌸اين مغناطيسم گسترده ي ساده و طبيعي، انرژي خلاق است كه تا كنون زندگي را برايتان ساخته است. همانطور كه پيشتر بيان كردم، در صورتي كه شما به صورت هوشيار و آگاهانه براي مسير زندگيتان تصميم بگيريد، به صورت ناخودآگاه ميتوانيد الگوهايي را كه چندين سال پيش در ذهنتان برنامه ريزي شده بود، تكرار كنيد. به اين ترتيب به انرژي مغناطيسي روحتان اجازه مي دهيد كه تجربيات آشنا را به سمت شما جذب كند، حتي اگر آن تجربيات محدود و نارضايت بخش باشند.

🌸اين الگوهاي ناخودآگاه توضيح ميدهند كه چرا اكثر مردم تمايل دارند اشتباهات مشابهي در روابط و حرفه هايشان تكرار كنند؟ تنها راه ناديده گرفتن اين الگوها، تصميم هاي آگاهانه است. از طريق كاربرد مناسب اعتقادي آگاهانه، شما ميتوانيد به صورت مغناطيسي مردم و وقايع خوش بين و مثبت را به جاي افراد و اتفاقات منفي و محدودكننده به زندگي خودتان جذب كنيد.

🖍در چند جلسه ي آينده، تكنيك هاي عملي خاصي را ارائه خواهم داد كه مغناطيسم روح خلاقتان را به بالاترين درجه برساند. براي امروز، فقط از شما ميخواهم كه از اين خصلت در زندگيتان آگاه باشيد. بدانيد هر آنچه را كه تاكنون تجربه كردهايد، توسط اعتقادات آگاهانهتان به سمت خود جذب كردهايد، و امروز تصميم بگيريد كه پيوسته تجربيات سازنده تر را به صورت آگاهانه به سمت زندگي خود جذب كنيد.

🌻هم اكنون 5 دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد:

روح من سرشار از انرژي جادويي و مغناطيسي است كه مدام وفور ثروت و تجربيات مثبت را به زندگي من جذب ميكند.

🖍اقدام كنيد :

🌻آرام بنشينيد و انرژي روحتان را به صورت نيروي مغناطيسي قابل رؤيتي مجسم كنيد كه از بدنتان بيرون آمده و در تمام جهات ساطع ميشود، و در كل سياره جريان مييابد و هر شخص زندهاي را لمس ميكند. حال، تجسم كنيد كه اين ميدان مغناطيسي انرژي، بدون كاستي به تفكرات هوشيار شما پاسخ ميدهد، و دقيقاً آنچه را كه آرزو ميكنيد، به زندگيتان ميآورد.

🌻«موفقيت به سمت كساني ميرود كه به صورت خودآگاه موفق ميشوند. و شكست به سمت كساني ميرود كه با بي توجهي به خودشان اجازه ميدهند كه به صورت هوشيار شكست بخورند.

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
#با_خودت_تکرار_کن

🌸من در تمام قسمت‌های زندگی‌ام دارای وفور و فراوانی هستم.
🌸من پذیرای تمامی نعمت‌های جهان هستم.

« خداوندا سپاسگزارم »

#قانون_جذب

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🖍تمرین جذب پول

🌻 ۵ دقیقه به گیف نگاه کن👆

🌸 تصور کن این دستگاه‌ جادویی مال خودته و هر روز بی نهایت پول برات چاپ میکنه ۵ دقیقه بهش خیره شو و بگو با پولات چکار میکنی و چی میخری؟

🆑 @jazbomoragebe
🖍 تای‌‌چی

🔰 اگر هنگام عبور از پارک، عده‌ای را دیده‌اید که حرکات هماهنگ و آرامی را انجام می‌دهند، به احتمال زیاد آنها را در حال انجام تای‌چی (Tai chi) تماشا کرده‌اید. تای‌چی مجموعه‌ای از حرکات آرام و ریتمیک غیررقابتی است که به صورت فردی انجام می‌شود. با تمرکز روی حرکات و تنفس‌تان، توجه‌تان را به زمان حال می‌آورید که باعث پاک‌سازی ذهن و رسیدن به ریلکسیشن می‌شود.

🌸 تای‌چی گزینه‌ای ایمن و مناسب همه‌ٔ گروه‌های سنی با هر وضعیت تندرستی به‌حساب می‌آید. افراد مسنی که دوران نقاهت بیماری یا آسیب‌های بدنی را می‌گذرانند نیز می‌توانند تای‌چی را انتخاب کنند. بهتر است تای‌چی نیز مثل یوگا در یک کلاس عمومی یا زیر نظر مربی خصوصی تمرین شود. زمانی که اصول پایه‌ٔ این ورزش را آموختید، می‌توانید به تنهایی یا به همراه دیگران آن را انجام دهید.

🆑 @jazbomoragebe 🌸🍃
HTML Embed Code:
2024/05/03 09:04:45
Back to Top