TG Telegram Group Link
Channel: همسرداری ایده سیاست های زناشویی مشاوره
Back to Bottom
زن ها عاطفی تر از مردها هستند!

یکی از تفاوت های عمده بین زن و مرد، عاطفی تر بودن زنان است و این انتظاری است که زن ها، از مردها نیز دارند!

▫️مثلاً زنی که همواره تاریخ دقیق روز ازدواج ، تاریخ تولد همسر، مکان آشنایی و … را به یاد دارد و چه بسا به مناسبت آنها، برای همسر خود، هدیه هایی هم تهیه کند، وقتی با شوهری روبه رو می‌شود که نسبت به این مسائل بی اعتنا یا فراموشکار است، نخستین احساسش آن است که همسرش نسبت به او بی علاقه و بی اهمیت است.


@ham_sardarii
مواد غذایی برای داشتن اندام جنسی بزرگ تر و سالم تر در پسران نوجوان( 10.5 تا 16.5 ساله) :

⇠ خوردن تخم مرغ و غذاهایی که پروتئین بالایی دارند می توانند به ترشح #تستوسترون کمک کرده و در صورتی که با ورزش منظم همراه باشد تاثیر گذار خواهد بود.

⇠ همچنین خوردن میوه ها و سبزیجات نیز زمانی که پروتئین زیادی دریافت میکنید کمک میکند تا رژیم غذایی متعادلی داشته باشد.

⇠ همچنین با پرهیز از خوردن سویا و محصولات آن می توانید به حداکثر پتانسیل رشد خود برسید.

⚠️ سعی کنید از مصرف چربی بالا، قند و آرد اجتناب کنید.



@ham_sardarii
ِلِق_همسر

💠 از مهمترین #اصول در جلوگیری از دعوای زن و شوهری و عصبانیت و #بدزبانی همسر این است که ِلِق همسرتان را بشناسید و بهانه‌ی #عصبانیت و بدزبانی او را ایجاد نکنید.

لازمه‌ی اینکار، #تفکر نسبت به کوچکترین گفتارها و رفتارهای خودمان است.

👈 و البته نتیجه‌ی اینکار، محبوبیت شما و اصلاح #تدریجی صفت ناپسند همسر و #شیوه تعاملمان با همسر است
خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند. منظورمان از تمیز بودن این نیست که موهای اندام تناسلیتان را بتراشید، اما بهتر است که آنها را کوتاه کنید. بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید. قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید. تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند




@ham_sardarii
#هردو_بخوانیم


وقتی حالت خوب نیست
حرفهای تند نزن
خیلی فرصت داری که حالت رو عوض کنی
اماهیچوقت فرصت این رو نداری
که بتونی حرفهایی که گفتی رو عوض کنی
نکاتی مثبت در مورد استفاده از اسپری تأخیری

بسیاری از محصولات تاخیری به نوعی طراحی شدند که حساسیت شما را در رابطه جنسی کاهش دهند استفاده از یک اسپری تاخیری برای درمان زود انزالی بسیار موثر است اما بعد از مصرف باید سریع اقدام کنید به طور کلی اسپری ها و محصولات تاخیری می تواند مشکل زود انزالی شما را بر طرف کند تا بتوانید روابط بلند مدت و لذت بخشی را تجربه کنید

می تواند به صورت مقطعی مشکل شما را برای داشتن یک رابطه خوب حل کنند شما می توانید پس از استفاده اسپری تاخیری از کاندوم هم استفاده کنید


@ham_sardarii
وقتی دهانتان بوی سیگار میدهد
وقتی بدنتان بوی عرق میدهد
وقتی که صورت شما اصلاح نشده
چطور میتوانید برای همسرتان جذاب باشید؟

قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید.
علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.


@ham_sardarii
آدميزاد،
كسی رو می‌خواد،
كه شبيه يه گنجشك كوچیک بين دو دستش،
نگه داردش.
🍃ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺗﺼﻤﻴﻢ مهمی‌ست ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻤﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﻭﻗﺘﻰ ﺷﻤﺎ ﻓﺮﺩﻯ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﻯ ﻗﺒﻮﻝ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﺍﺯ آﻥ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﺯﻥ ﻭ ﻳﺎ ﻣﺮﺩﻯ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ " ﺍﺣﺴﺎﺳﻰ ﻭ ﺟﻨﺴﻰ " ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﻨﻴﺪ و فکر کنید
ﻫﻤﺴﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺩﻳﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺑﺎﺷﺪ،
ﻣﺜﻞ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﻭﻳﺪ ﻫﺮﮔﺰ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺭﺍ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺷﮕﻠﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺮ ﻧﻤﻰ ﺩﺍﺭﻳﺪ.
ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺗﻌﻬﺪ ﺍﺳﺖ...
ﺍﮔﺮ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ " ﻣﺘﻌﻬﺪ ﻭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ " ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻜﻨﻴﺪ.

#دکتر_فرهنگ_هلاکویی



@ham_sardarii
گاهی در سکس طولانی یا چند سکس پیاپی نعوظ ازدست می رود،این مکانیزمی است برای جلوگیری از نعوظ طولانی و صدمه به بافت های آلت.

بهترین راه برای رسیدن به نعوظ کامل آلت،مکیده شدن آن است!




@ham_sardarii
_

‏من تورا
با پنج حس دنیایی میخواهم
بو میکنم موهایت را
لمس میکنم دستهایت را
چشم میدوزم به چشمهایت
گوش میدهم به صدای نفس هایت
و
مزه مزه میکنم
لبهايت را...




@ham_sardarii
ُ همان صبحِ عزيزی
و دلیلِ نفسی
كه اگر باز نيايی به تنم
جانی نيست ...!



@ham_sardarii
#همسران

درمقابل همسر خوداز ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنیم؛زندگی خود
را بادیگران مقایسه نکنیم

زندگی هرکسی مطابق عقل و درایت او اداره میشود.


@ham_sardarii
#آقایان_بدانند

به عنوان یک مرد و یک همسر، به بانوی خود عشق بورزید. بگذارید بداند که محبوب و مورد تایید شما است.

👈 قلب و ذهن یک زن دائما به شنیدن و دانستن آن که دوست داشتنی و خواستنی و مطلوب است، نیاز دارد. با این کار عشقتان را همیشه زنده نگه می‌دارید و کاری می‌کنید تا همسرتان با همه توان سعی در جبران عشق شما داشته باشد.

👈 برای یک زن، کم دوست داشته شدن بدترین اتفاق است. زن‌ها را باید زیاد دوست داشته باشید و این عشق رو مرتب به او یاد آوری کنید. فکر نکنید که خودش می‌فهمد یا باید بداند که دوستش دارید. عشق با ابراز شدن زنده می‌ماند. این ابراز حس، محبت خودتان را هم عمیق‌تر می‌کند.

👈 همیشه در دسترس او باشید و به او نشان دهید که در هر شرایطی از او حمایت می کنید. هم جایی که زور بازوی شما نیاز است و هم جایی که توان و مقاومت روانی شما باید از همسرتان حمایت کند، در کنار او باشید.


@ham_sardarii
🔺 از بی محلی کردن به عنوان حربه‌ای برای ناراحت کردن همسرتان استفاده نکنید!

🔻با این کار، خشم او را تشدید می‌کنید و در واقع نشان می دهید هدفی جز ادامه ناراحتی ندارید...
هرگز از همسرتان جدا نخوابید:

حقیقت دارد که زوج‌ها وقتی در کنار هم هستند، راحت‌تر به خواب می‌روند. بنابراین تحت هیچ شرایطی، حتی اگر با هم در حالت قهر هم بودید، جدا از همسرتان نخوابید.
یکی از چیزهایی که زوج‌ها در رابطه‌شان نیاز دارند، حمایت است. آنها نیاز به همسری پشتیبان دارند؛ بنابراین ببینید همسرتان به چه کمک و پشتیبانی نیاز دارد و همان را به او عرضه کنید.


‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌
@ham_sardarii
#سیاســـت_های_زنـانـــه

💠وقتی همسرتون آخر روز درباره مشکلاتش با شما صحبت میکنه لازم نیست به اون راه حل بدین! لازم نیست که مشخص کنین اشتباه کرده ! لازم نیست که بگین بهتر بود فلان کار رو میکرد

💠بهتره طوری باهاش حرف بزنین که حس کنه واقعا داره شنیده میشه. این حس رو بهش بدین که حق داشته ناراحت باشه ، حس کنه شما میفهمیدش !

💠تا میشه همدردی کنین و بهش حق بدین .بذارین خونه پناهگاه بیان همه ی حس های نگفته اش باشه
مثلا در جواب درد و دلش میتونین بگین واقعا حق داری ... منم جای تو بودم همین كار و مي كردم .



@ham_sardarii


وجود چه اختلافاتی می تواند به خوشبختی زندگی زناشویی لطمه بزند⁉️

💠 وقتی یکی از طرفین ازدواج پر انرژی باشد و در مقابل همسر او کم انرژی، این افراد با مشکلات عدیده ای برخورد می کنند. اختلاف در میزان انرژی در زمینه های مختلف نمایان می شود، که از جمله می توان به معاشرت های اجتماعی، فعالیت های مذهبی و غیره اشاره کرد.

🔴در انجام فعالیت های مربوط به خانه نیز سطح انرژی میان زن و شوهر اغلب مسئله ساز می شود، مثلاً ممکن است زن بخواهد کارهایی را در روزهای تعطیل آخر هفته در منزل انجام دهد و شوهرعلاقه مند باشد که پای تلویزیون بنشیند یاروزنامه بخواند.

💠مثلاً اگر یکی از آنها شیك پوش باشد و به لباس و ظاهر اهمیت دهد و دیگری نه، این اختلاف می تواند در رابطه زناشویی آنها دردسر ساز شود.

🔴بسیاری از زوج ها در اثر نداشتن توافق بر سر مسائل مالی، دچار مشکل می شوند. یکی به فکر آینده است و می خواهد پولش را پس انداز کند و دیگری به خرج کردن پول و خوش بودن در لحظه حال علاقه مند است.

💠یکی معتقد به ریسك کردن است و دیگری فکر می کند که باید به تدریج و با ضریب اطمینان بالا بر دارایی های خود بیفزاید. یکی می گوید درآمد را باید خرج فرزندان کرد و دیگری می خواهد پول را نگه دارد.

اختلافاتی از این قبیل می تواند شیرازه زندگی زناشویی را تحت تأثیر قرار دهد، به همین دلیل لازم است که قبل از ازدواج در این موارد بیشتر موشکافی شود.



@ham_sardarii
💪انگیزه قدرتمندترین دلیل برای ادامه است
هیچ وقت دیر نیست
هر روز که نفس میکشی
فرصت دوباره است
پس برخیز و بدرخش

صبح بخیر رفیق🌹
@moraghebeh_jazb
#زناشویی


چرا زنان نسب به رابطه جنسی #سرد میشوند؟ 🤔

🔵زنانی که در طول روز از همسر خود #نوازش و #آغوش از روی عشق نبینند و فقط نوازش ها به رابطه جنسی ختم شود،نسبت به رابطه #سرد میشوند


👈چون برای زنان این معنی تداعی میشه که،اونها رو فقط بخاطر #رفع نیاز جنسی خودتون میخواهید،
پس اگه نسبت بهتون #سرد بود،خیلی سمتتون نمیاد،خیلی ابراز دلتنگی نمیکنه،خیلی #مشتاق رابطه نیست تا زمانی که شما بگید،بدونید دارید اشتباه میکنید


👈 بعضی وقتها بدون #جنسیت بغلش کن!
بدون باج گرفتن برای جنسیت؛بیرونش ببر!
بدون جنسیت،باهاش باش تا اونم #گرم شه و سمتت بیاد


‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌
@ham_sardarii
HTML Embed Code:
2024/04/28 20:09:19
Back to Top