TG Telegram Group Link
Channel: چــگـونــگــےعــمـلـڪرد
Back to Bottom
ما کشف کردیم که
لزومی ندارد درکی را که
دیگران از خداوند دارند برای خود انتخاب کنیم و درک ما هر چقدر هم که ناقص باشد برای شروع برقراری رابطه روحانی کافی است این برای ما تسکین بزرگی بود

بیل ویلسون
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
یاد آوردن مسئله ای اساسی درباره اصول بهبودی در معتادان گمنام ضروری است: آزادی مطلق و غیر مشروط ما در باره و انتخاب هر نیروی برتر و البته مجاز بودن به بر قرای ارتباط با آن نیروی به هر نوع که با عقاید شخصی ما مطابق باشد. با اینکه اکثر ما از یک مذهبی سنتی پیروی می کنیم، اما به ندرت در جلسات از عقاید خاص مذهبی ذکر به میان آورده می شود. اعضای ما حق دارند هر گونه درکی از مسائل روحانی داشته باشند و مابرای عقاید این افراد احترام قائل می شویم. در ضمن، با هر چیزی که احتمال دارد به پیام روحانی ما درباره بهبودی لطمه بزند، مقابله می کنم.

چگونگی عملکرد/قدم یازدهم
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
به پاس قدرشناسی، اکنون تنها برای دریافت قدرت جهت انجام مشیت خداوند در زندگی خود دعا نمی کنیم، بلکه به تدریج راههایی برای خدمتگزای، کمک به نجات یک معتاد دیگر از اعتیاد و رساندن پیام بهبودی پیدا می کنیم. بیداری روحانی برای ما آرامش روحانی، عشق سرشار و آزادی شخصی را به ارمغان آورده است.
🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
مراقبه امروز :

🗓 یکشنبه 19 بهمن ماه 1399

امروز در قلمرو روح و الوهیت گام بر میدارم و به نیروی شگرف وجود راستین خود مجال میدهم تا مرا به غنای فکری و مادی و معنوی رهنمون کند؛ و بدینسان خوشی و برکت واقعی را به زندگیم فرا میخوانم ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
زمانی که در آغوشِ NA برای اولین بار تسلیم می شویم، پیوند خاصی بین معتاد در حال عذاب و انجمن حاصل می شود. از همان ابتداء در می یابیم که NA طناب نجات و شاهرگ حیاتی برای ماست. اما اگر وسیلهٌ دیگری ما را به ساحل نجات و شاهرگی حیاتی برای ماست. اما اگر وسیلهٌ دیگری ما را به ساحل نجات برساند، ممکن است این مسئله را به وضوح تشخیص ندهیم. در ضمن ممکن است مستاصل شویم اگر لازم باشد به تازه واردی بیاموزیم که NA یک برنامهٌ مراقبتِ بعد از درمان، یا خدمت پس از سم زدایی نیست. بلکه افراد اینجا پاک می شوند و در همین جا پاک می مانند.
@bofhf
شرکت در جلسات و مطرح کردن موضوعات خود و شنیدن مشارکت سایر همدردان که یک قسمت اساسی از برنامه معتادان گمنام است شعله های امید و اشتیاق را در ما شعله ور کرده و به ما کمک میکند که بتوانیم پاکی خود را حفظ کنیم وبهبودیمان را استحکام میبخشدچنانچه دلیل آن را بخواهید باید گفت که، در جلسات با در ارتباط بودن با تازه واردین ما با گذشته خود در تماس خواهیم بودو به مروربه ارزش صحبت با معتادان دیگری که درد مشترکی با ما دارند پی میبریم.
ما در درون خود به کاوش مۍپردازیم که هدف آن شناخت خودمان، احساساتمان، ترسهایمان و چگونگۍ رفتارمان مۍباشد.
اینها و چند خصیصه دیگر، زندگۍما را تشکیل مۍدهند.
@bofhf
‍ ‍🌷🌷🌷🌷🌷

✳️ مراقبه امروز :

🗓 دوشنبه دوم فروردین ماه 1400

امروز با دلی متحول شده و حالی احسن الحال با چشمانی مملو از بصیرت به سوی عظمت پیش می روم و ایمان دارم زیباترین و بی نظیرترین لحظه ها برای من است ...

💟 خداوندا سپاسگزارم🙏
هدف ما،نه فقط پرهيز جسمى بلكه بهبودى از طريق تجربه به كارگيرى قدم‌ هاى دوازده گانه است. لازم است براى پيشرفت خود زحمت بكشيم. از آن جا كه يك فكر بسته، به هيچ وجه ظرفيت پذيرش ايده هاى نو را ندارد، بنابراين بايد به طريقى روزنه اى براى نفوذ در آن پيدا كرد و چون فقط خود ما مى توانيم اين كار را براى خود انجام دهيم، از اين رو لازم است مواظب دو دشمن درونى خود، بى تفاوتى و تنبلى باشيم.
@bofhf
آن‌چه زندگی امروزی مرا شکل داده و احساسات و عواطف مرا به وجود آورده است، وقایعی نیست که بر من گذشته است؛
بلکه تغییری و تفسیری است که از آن وقایع به عمل آورده‌ام.
@bofhf
مراقبه امروز :

🗓 دوشنبه 16 فروردین ماه 1400

امروز همه چیز از آن من و برای من است
و من میکوشم تا در پرتو نگاه پر مهر
پروردگارم یک روز تماشایی بیافرینم ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
وقتی اعضا NA سرمایه خدماتی را با کمک های شان تأمین می کنند، انتظار دارند که این. پول با دقت مورد استفاده قرار گیرد و صرف تنها نیت ما که پیشبرد هدف اصلی انجمن است، گرددبا قبول این اعانات، گروها، هیأت های خدماتی و کمیته های ما معتهد می شوند که از این سرمایه برای رساندن پیام NA استفاده کنند و آنرا مسئولانه خرج نمایند.
@bofhf
نقص‌های ماجزئی از وجودمان هستند و فقط وقتی برطرف می‌شوند که زندگی به روال برنامه NA را تمرین کنیم. حُسن‌های ما نیزامتیازاتی است که قدرت مافوقمان به ما عطا کرده، و وقتی بهره‌برداری از آنها را بیاموزیم، خویشتن پذیری‌مان بیشتر و زندگی‌مان بهتر می‌شود.
@bofhf
مراقبه امروز :

🗓 چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400

امروز حال من عالی است و نگاهم در انتظار بارانی که عطر خدایم را دارد رو به آسمان است! من ایمان دارم همه آرزوهایم در بهترین زمان ممکن و با نیکوترین سرانجام بر آورده میشود ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
به مشارک گذاشتن احساس مان به ما کمک می کند تا ببینیم تنها نیستیم.
درک معنوی ما, محصول درک و بکار گیری اصول روحانی است.
@bofhf
قدم چهارم راجع به گرفتار
شدن در غصه های عاطفیِ
افراطی به ما هشدار میدهد.
@bofhf
بسیاری از ما تا وقتی عمق عجز
خود؛ در برابر اعتیاد را کاملاً
نپذیریم، در شناخت نیرویی برتر
مشکل خواهیم داشت.

« کتاب پایه »
@bofhf
✳️ مراقبه امروز :

🗓 جمعه 31 اردیبهشت ماه 1400

امروز به هر سو مینگرم موفقیت به من لبخند میزند و من در توکل محض با ایمان و یقین کامل برای رسیدن به اهدافم با صبر و پشتکار قدم برمیدارم و طلوع خورشید صبح پیروزی را به انتظار می نشینم ...!

💟 خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
برای پاک ماندن باید تمایل به تغییر طرز فکرهای قدیمی را پیدا کنیم. آنچه برای سایر معتادان مؤثر بوده است، برای ما نیز می‌تواند مؤثر باشد، اما باید برای امتحان آن تمایل داشته باشیم. باید اظهارات خوش‌بینانه و جدید حاکی از امیدواری را جایگزین تردیدهای بدبینانه قدیمی خود کنیم. وقتی این کار را انجام می‌‌دهیم، متوجه می‌شویم ارزش ریسک را دارد.
@bofhf
آسیب پذیر بودن به ما اجازه می دهد تا عشق را به گونه ای متفاوت تجربه کنیم. این که اجازه دهیم تا دیگران به ما نزدیک باشند، خود نوعی دست و دل بازی است، باید درک کنیم که آنها نیز به خاطر مشکلات ما، احساسات شان تحت تاثیر قرار گرفته است. تمرینی که در گذشته برای رهایی از خود مشغولی کرده‌ایم، حال می‌تواند به ما کمک کند : زیرا در حالی که به عزیزان خود کمک می‌کنیم تا بر ترس و ناراحتی خود فایق آیند، ممکن است کلماتی را بشنویم که به آنها نیاز داریم تا اندوه و درد خود را پشت سر بگذاریم.
@bofhf
HTML Embed Code:
2024/04/28 20:17:01
Back to Top