TG Telegram Group Link
Channel: چــگـونــگــےعــمـلـڪرد
Back to Bottom
یکشنبه 2 آذر ماه

مراقبه روز:
امروز زندگی را در آغوش میکشم و با خود متعهد میگردم تا لحظه لحظه ام را در نور و روشنی،عشق و شامانی و امید و لبخند سپری نمایم و مهر تائید خدای رحمان و فرشتگان مقربش را دریافت نمایم ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
توانایی برای رسیدن به هدف،
نیاز به تمرین و پشتکار دارد. دست یافتن به مقداری جدایی از احساساتِ منفی، یکی از هدایای مراقبه است. این تمرین به ما کمک می کند تا تمرکز کنیم و مسائل را بهتر و واضح تر تشخیص دهیم.
@bofhf
با رعایت سنت دهم، اعتقاد خود را به ارزش اصل گمنامی اثبات می کنیم. همه ما عقاید خاصی داریم اما وقتی در مقام گروه یا انجمن صحبت می کنیم در برابر عقاید فردی خود مو ضع گیری نمی کنیم. آنچه باید به عموم بگوییم، پیام انجمن است، نه عقاید شخصی. سنت دهم بسیار کار بردی و عملی است. تنها موضوعی که انجمن ما حاضر است. البته اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد اصل روحانی فروتنی زیر بنای سنت دهم است. معتادان گمنام ادعا نمی کند راه حل تمام مشکلات دنیا را پیدا کرده است. ما حتی ادعا نمی کنیم. لزوماً تنها راه حل اعتیاد را در اختیار داریم. وقتی در جامعه چه در مقام گروه یا انجمن سخن می گوییم، فقط پیام خود را میان می گذاریم، فقط می گوییم چه کار می کنیم، نه کارهای دیگران را تأیید می کنیم و نه از آنها عیب جویی می نماییم. ما فقط انجمنی مرکب از معتادان در حال بهبودی هستیم که بهبودی خود را با دیگر به مشارکت می گذاریم و دقیقاً همین خدمت را به معتادی که هنوز رنج می کشد، ارائه می دهیم.

@bofhf
دوشنبه سوم آذر ماه

مراقبه روز:
امروز علف های هرز خودپرستی را از کشتزار زندگیم بر میکنم و با یقین انسانها را معنوی و دوست داشتنی می بینم و معنا و مفهوم زندگی راستین را در می یابم ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf
یکی از معجزات بهبودی پذیرفتن خود با وجود همه ویژگی های مثبت و منفی است. احترام به نفس با این پذیرش شروع میشود. علیرغم ترس از آسیب پذیری، باید برای رهایی از چهره های مبدل تمایل داشته باشیم. باید از نقابها رها شویم و برای اعتماد به خود آزاد باشیم.
@bofhf
《 ما از راه دعا و مراقبه خواهان ارتقاء رابطه آگاهانه خود با خداوند، بدانگونه که او را درک می کردیم شده و فقط جویای آگاهی از اراده او برای خود و قدرت اجرایش شدیم. 》ده قدم اوّل زمینه را برای ارتقاء رابطه آگاهانه ما با خداوندی که خود درک می کنیم فراهم کرده است و زیربنای دسترسی به اهداف مثبت دیرینه ما می باشد. پس از رسیدن به این مرحله از برنامه رو حانی مان که در اثر تمرین ده قدم اول حاصل شده است، اکثر ما میل به دعا و مراقبه را پیدا می کنیم. حالت روحانی ما، اساس اصلی بهبودی موفقیت آمیزی است که رشد نامحدوی را با خود به ارمغان می آورد.
@bofhf
مراقبه امروز :

🗓 شنبه 15 آذر ماه 1399

امروز به کسانیکه شایسته دوستی و صمیمیت هستند نزدیک میشوم؛ می آموزم که خودم باشم و به دیگران هم اجازه میدهم که خودشان باشند! من از برقراری روایط نزدیک اما سالم با دیگران لذت میبرم ...!

💟 خداوندا سپاسگزارم🙏

این مراقبه را 7 مرتبه با صدای بلند برای خود تکرار نمایید.
در طول کارکرد قدم ها، شخصاً تصمیم می گیریم بگذاریم نیرویی برتر و مهربان ما را هدایت کند. این راهنمایی همواره در دسترس است؛ برای یافتن آن فقط به صبر نیاز داریم. این راهنمایی اغلب در خرد درونی ما که آن را وجدان
می نامیم، آشکار می شود.
@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
ما در جلسات شرکت می کنیم و خود را برای خدمت در اختیار انجمن قرارمی دهیم. ما با سپاس و به رایگان، وقت، خدمات و آن چه را که در این انجمن یافته ایم، تقدیم می کنیم. خدمتی که در معتادان گمنام، از آن صحبت می کنیم، هدف اصلی تمام گروه های ما است. ممفهوم کار خدماتی، رساندن پیام به معتادی است که هنوز در عذاب می باشد. ما هر چه مشتاقانه تر زحمت بکشیم و بیشتر خدمت کنیم، بیداری روحانی پربارتری خواهیم داشت.

@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
هیچ یک از این خدمات به تنهائی ، از لحاظ ارزش پیام رسانی به هیچ وجه با جلسات بهبودی قابل مقایسه نیستند.
@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
مراقبه امروز :

🗓 پنجشنبه 20 آذر ماه 1399

امروز قدردان تفاوتها میشوم و هر جا استعدادی برتر و فرهنگی متفاوت دیدم افق دید خود را گسترش داده و از آنها یاد میگیرم و بدینسان با دانش جدید خود سطح روابطم را بسط میدهم و با این تفاوت و تنوع دینامیک های جالبی را بین خود و دیگر انسانها ایحاد میکنم ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
اگر امروز زنده ام، از برکت حضور کسانی است که غم خوار و سنگ صبور من هستند. من واقعاً به معجزه اعتقاد دارم، چون زندگی ام اکنون سرشار از معجزه است. اینک، دست محبت خداوند بر سر ماست.
@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
ﺗﺠﺮبه به ما ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ که اگر ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی کنیم خدﺍوند ، NA ، ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ، همه چیز ﺧﻮﺏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
‌ در بهبودی ما یاد می گیریم که در برابر فرآیند بهبودی برنامه و در نهایت نیروی برتر از خود تسلیم شویم.وقتی دست از جنگ بر می داریم خود را بطور کامل به مراقبت نیرویی برتر از خودمان می سپاریم. نتیجه طبیعی این اقدام این است که نسبت به خدمت به نیروی برتر به هر گونه که او را درک می کنیم تعهد پیدا می کنیم.

@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
ما در انجمن بصورت تنی واحد سفر می کنیم و راه را برای کسانی که ممکن است بعدها به ما بپیوندند هموار می سازیم. مهم نیست که چه مقدار از راه را پیموده ایم و چه مقدار راه باقی مانده است، تا زمانی که پاک زندگی کنیم، سفر ادامه دارد.
@bofhf👈
🍃🍃🍃🍃
✳️ مراقبه امروز :

🗓 دوشنبه 8 دی ماه 1399

امروز میکوشم تا از قالب فیزیکی خود فرا روم و در قلمروی آرمانهای عالی و عرصه معنویت الهی قدم بگذارم و ناب ترین اندیشه را انتخاب کنم! نیک میدانم این انتخاب برایم شادمانی تمام عیار به بار میآورد و مرا به بالاترین مرحله روشن بینی میرساند ...!

خداوندا سپاسگزارم🙏
یکی از معجزات بهبودی پذیرفتن خود با وجود همه ویژگی های مثبت و منفی است. احترام به نفس با این پذیرش شروع میشود. علیرغم ترس از آسیب پذیری، باید برای رهایی از چهره های مبدل تمایل داشته باشیم. باید از نقابها رها شویم و برای اعتماد به خود آزاد باشیم.

🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
بسیاری از اعضای ما در زمینه های مختلفی از جمله سر وکار داشتن با معتادان، افراد حرفه ای هستند، اما ما هیچ کس را برای رساندن پیام استخدام نمی کنیم. دست یاری از طرف یک معتاد به سوی یک معتاد دیگر دراز کردن، نوعی از کار گیری گمنامی است. به این معنی که هویت حرفه ای خود بیرون از جلسه می گذاریم. در جلسات ما با یکدیگر به عنوان معتادان خواهان بهبودی برابر و مساوی هستیم، و حامل پیام بهبودی هستیم.

🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
وقتی پیام خود را با تازه واردی در میان می گذاریم، می توانیم از نیروی برتر خود بخواهیم که از ما به عنوان یک وسیله روحانی استفاده کند، اما پای مان را جای پای نمی گذاریم. ما اکثراً در موقع رساندن پیام به تازه واردان، از یک معتاد در حال بهبودی دیگر مدد می گیریم. پاسخ به در خواست کمک، برای ما افتخار است. ما که در سیاه چال نومیدی گرفتار بوده ایم، از این که می توانیم به بهبودی دیگران کمک کنیم، در خود احساس خوشبختی می کنیم.

🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

🍃 @bofhf👈
HTML Embed Code:
2024/05/14 03:55:54
Back to Top