TG Telegram Group & Channel
𝑭𝑹𝑬𝑬𝑫𝑶𝑴 | United States America (US)
Create: Update:

Part 36: 🥀..

"محتاج لحُضن يرجعك كامل..من حد كامل وانت مش ويااه"🥀

دخلت واتصدمت من المنظر....

كان نايم ع السرير وقالع التيشرت وهي قاعده جنبه وجسمها كله عريان ومميله عليه وايدها ع وشه وبيتكلموا بهمس...

جاكي: اعاااااا...

لفيت وشي بسرعه...

مايا: اي دا.. انتي ازاي تدخلي علينا كدا...

جاكي: معلش... دخلت ف وقت مش مناسب..

سيبتهم وطلعت وقفلت الباب...
روحت لفيروز المطبخ وانا مصدومه...

فيروز: في اي!
جاكي: شكلي دخلت ف وقت غلط...
فيروز: يعني اي ف وقت غلط..
جاكي: يعني واخدين راحتهم يافيروز.. وانتي واقفه تعمليلهم اكل..
فيروز: واخدين راحتهم!!.. ومجبتهاش من شعرها ليه!
جاكي:.. انا ماشيه...
فيروز: استني يابت... انتي هتسيبيها هنا كدا... انتي هتقعدي معايا وهنعلمها الادب احنا الاتنين.. انتي فاهمه.. وبعدين اي دا... دي مش لابسه حاجه...
يلا ادخلي دلوقتي وبوظي عليهم اللحظه...

جاكي: شايفه كدا!
فيروز: مش شايفه غير كدا..
جاكي: تمام... ليلتهم سودا النهارده...

روحت تاني وفتحت الباب لقيتهم ف نفس الوضعيه..

جاكي: احم احم..
مايا: انتي تاني..
جاكي: حظك بقاا.. هتعملي اي.. يلا ابعدي كدا هو تعبان... اتفضلي اطلعي الاكل جاهز..

طلعت وانا قربت منه وبصيتله بقرف...
جاكي: البس هدومك... واستنى ع الاقل لما ننزل..
جاك باستفزاز: استنى اي!

مردتش عليه ورميتله التيشرت...

جاك: هلبسه ازاي!
جاكي: زي ماقلعته...
جاك: ماهو مش انا اللي قلعته...
جاكي بغضب: تحب اناديلك عليها تلبسك!!
جاك ببرود: او تلبسيني انتي...

قربت منه ولبسته التيشرت واتعمدت ادوس ع الجروح عشان يتوجع...
جاك: اااه.. بالراحه..
جاكي: ياختي حلوه.. جاتك القرف ف شكلك..

سييته وجيت طالعه...

جاك: طب تعالي سنديني طاااه..
جاكي: اطلع لوحدك بقاا.. الهي تقع ورقبتك تتكسر..

سييته وخرجت وهو ضحك وخرج ورايا..

مايا: طالع لوحدك ليه...
قامت سندته وقعدته جنبها...
وانا وفيروز قاعدين نتفرج....

حطينا الاكل وقعدنا و هي لازقه فيه..
_____

محمد: يابابا قولتلك شاكه ف حاجه.. ومش هتسكت غير لما تعرف..
عمو احمد: كبر دماغك منها... هي بتعمل كدا بس عشان نقولها ع مكانه..
محمد: طيب وجاكي..
عمو احمد: مالها..
محمد: خروجها من البيت كل شويه خلاهم شكوا.. وانا مش قادر عليها..
عمو احمد: خلاص كلها ايام ويفك الجبس.. بس معرفش الجرح اللي ف دماغه عمل اي..
محمد: لا الدكتور قال بيلم وشوية وقت وهيبقى تمام...
عمو احمد: طب كويس.. الحمد لله انها عدت ع خير..
محمد: طب عملت اي مع العميل بتاع النهارده!
عمو احمد: ولا حاجه.. ولا عرفت اتفاوض معاه بعد اللي جاك عمله... اصلا جاك ودانا ف داهيه..
محمد: انا عايز اعرف انت ليه مسالتوش هو عمل كدا ليه!...
عمو احمد: احنا كنا ف اي ولا ف اي... يفوق بس وبعدين هنشوف الدنيا ماشيه ازاي...
____

فيروز: وانتي عامله اي يابنتي!
مايا بدلع: كويسه ياطنط..
فيروز: طنط!.. ااه.. وانتي تعرفي جاك منين ياحبيبتي!
مايا: دا كان زميلي ف الجامعه.. ودلوقتي شغالين مع بعض.. ماتقولهم ياجوجو..

انا وفيروز: جوجو!!!!!!!

جاك: احم.. قصدها يعني اننا صحاب من زمان قوي..

جاكي: لا ماهو واضح.. ربنا يخليكوا لبعض..
"بصوت واطي".. ويحرقكوا بجاز وسخ...

جاك: قولتي حاجه!
جاكي: لا ياقمر مقولتش حاجه.. سلامتك..

فيروز: واهلك فين ع كدا!

مايا: لا انا اهلي مش عايشين هنا.. عايشين بره.. انا قاعده هنا لوحدي..

جاكي: ايوا عشان كدا بقاا..

مايا: عشان كدا ايه!

جاكي: لا ولا حاجه ياقمر.. بس هو انتي مش بردانه!
مايا: لا ليه!

جاكي: اصل شكلك نسيتي تلبسي وانتي نازله...

مايا: ااه.. لا هو لبسي كدا.. ولا اي ياجو..

كنت حاطه ايدي ع خدي وبكلمهم بقرف..

جاكي بغيظ: رد ياجو...

جاك بضحك: ااه.. هي لبسها كدا..

مايا: ماتقولي يابيبي اي اللي حصل!..

جاكي: اممم.. قولها يابيبي..

جاك: حادثه بسيطه.. متقلقيش..

مايا: اووه بيبي.. الف سلامه عليك.. مقولتليش ليه من وقتها!

جاكي: اه يابيبي.. مقولتلهاش ليه من وقتها..

رد وهو بيحاول يكتم الضحك...

جاك: لا اصل.. محبتش اقلقك عليا.. انا خلاص بقيت كويس..

جاكي: هو حاليا كويس.. بعد كدا معرفش هيحصل اي..
جاك: احم..

مايا: ع العموم بالنسبه لموضوع الشغل، متشغلش بالك بيه خالص.. انا هعمل كل الشغل لحد ماتقوم بالسلامه...

جاكي: كتر خيرك والله...

جاك: ربنا يخليكي ليا..

مايا: ااه وصحيح.. انا عملت اللي قولتلي عليه.. وظبتلك الدنيا كلها..

جاك باستفزاز: حبيبي والله...

راح باسها من خدها وهو بييصلي بطرف عينه...
وانا وفيروز قاعدين نبص لبعض من اللي شايفينه...

فيروز بغضب: كل ياجاك.. كل..
جاك: حاضر..

خلصنا اكل وانا ساعدت فيروز ورجعت لقيته حاطط ايده ع كتفها وهي حاطه رجلها ع رجله وقاعده جنبه... ورجلها عريانه طبعا ولا كإنها لابسه مايوه..

Part 36: 🥀..

"محتاج لحُضن يرجعك كامل..من حد كامل وانت مش ويااه"🥀

دخلت واتصدمت من المنظر....

كان نايم ع السرير وقالع التيشرت وهي قاعده جنبه وجسمها كله عريان ومميله عليه وايدها ع وشه وبيتكلموا بهمس...

جاكي: اعاااااا...

لفيت وشي بسرعه...

مايا: اي دا.. انتي ازاي تدخلي علينا كدا...

جاكي: معلش... دخلت ف وقت مش مناسب..

سيبتهم وطلعت وقفلت الباب...
روحت لفيروز المطبخ وانا مصدومه...

فيروز: في اي!
جاكي: شكلي دخلت ف وقت غلط...
فيروز: يعني اي ف وقت غلط..
جاكي: يعني واخدين راحتهم يافيروز.. وانتي واقفه تعمليلهم اكل..
فيروز: واخدين راحتهم!!.. ومجبتهاش من شعرها ليه!
جاكي:.. انا ماشيه...
فيروز: استني يابت... انتي هتسيبيها هنا كدا... انتي هتقعدي معايا وهنعلمها الادب احنا الاتنين.. انتي فاهمه.. وبعدين اي دا... دي مش لابسه حاجه...
يلا ادخلي دلوقتي وبوظي عليهم اللحظه...

جاكي: شايفه كدا!
فيروز: مش شايفه غير كدا..
جاكي: تمام... ليلتهم سودا النهارده...

روحت تاني وفتحت الباب لقيتهم ف نفس الوضعيه..

جاكي: احم احم..
مايا: انتي تاني..
جاكي: حظك بقاا.. هتعملي اي.. يلا ابعدي كدا هو تعبان... اتفضلي اطلعي الاكل جاهز..

طلعت وانا قربت منه وبصيتله بقرف...
جاكي: البس هدومك... واستنى ع الاقل لما ننزل..
جاك باستفزاز: استنى اي!

مردتش عليه ورميتله التيشرت...

جاك: هلبسه ازاي!
جاكي: زي ماقلعته...
جاك: ماهو مش انا اللي قلعته...
جاكي بغضب: تحب اناديلك عليها تلبسك!!
جاك ببرود: او تلبسيني انتي...

قربت منه ولبسته التيشرت واتعمدت ادوس ع الجروح عشان يتوجع...
جاك: اااه.. بالراحه..
جاكي: ياختي حلوه.. جاتك القرف ف شكلك..

سييته وجيت طالعه...

جاك: طب تعالي سنديني طاااه..
جاكي: اطلع لوحدك بقاا.. الهي تقع ورقبتك تتكسر..

سييته وخرجت وهو ضحك وخرج ورايا..

مايا: طالع لوحدك ليه...
قامت سندته وقعدته جنبها...
وانا وفيروز قاعدين نتفرج....

حطينا الاكل وقعدنا و هي لازقه فيه..
_____

محمد: يابابا قولتلك شاكه ف حاجه.. ومش هتسكت غير لما تعرف..
عمو احمد: كبر دماغك منها... هي بتعمل كدا بس عشان نقولها ع مكانه..
محمد: طيب وجاكي..
عمو احمد: مالها..
محمد: خروجها من البيت كل شويه خلاهم شكوا.. وانا مش قادر عليها..
عمو احمد: خلاص كلها ايام ويفك الجبس.. بس معرفش الجرح اللي ف دماغه عمل اي..
محمد: لا الدكتور قال بيلم وشوية وقت وهيبقى تمام...
عمو احمد: طب كويس.. الحمد لله انها عدت ع خير..
محمد: طب عملت اي مع العميل بتاع النهارده!
عمو احمد: ولا حاجه.. ولا عرفت اتفاوض معاه بعد اللي جاك عمله... اصلا جاك ودانا ف داهيه..
محمد: انا عايز اعرف انت ليه مسالتوش هو عمل كدا ليه!...
عمو احمد: احنا كنا ف اي ولا ف اي... يفوق بس وبعدين هنشوف الدنيا ماشيه ازاي...
____

فيروز: وانتي عامله اي يابنتي!
مايا بدلع: كويسه ياطنط..
فيروز: طنط!.. ااه.. وانتي تعرفي جاك منين ياحبيبتي!
مايا: دا كان زميلي ف الجامعه.. ودلوقتي شغالين مع بعض.. ماتقولهم ياجوجو..

انا وفيروز: جوجو!!!!!!!

جاك: احم.. قصدها يعني اننا صحاب من زمان قوي..

جاكي: لا ماهو واضح.. ربنا يخليكوا لبعض..
"بصوت واطي".. ويحرقكوا بجاز وسخ...

جاك: قولتي حاجه!
جاكي: لا ياقمر مقولتش حاجه.. سلامتك..

فيروز: واهلك فين ع كدا!

مايا: لا انا اهلي مش عايشين هنا.. عايشين بره.. انا قاعده هنا لوحدي..

جاكي: ايوا عشان كدا بقاا..

مايا: عشان كدا ايه!

جاكي: لا ولا حاجه ياقمر.. بس هو انتي مش بردانه!
مايا: لا ليه!

جاكي: اصل شكلك نسيتي تلبسي وانتي نازله...

مايا: ااه.. لا هو لبسي كدا.. ولا اي ياجو..

كنت حاطه ايدي ع خدي وبكلمهم بقرف..

جاكي بغيظ: رد ياجو...

جاك بضحك: ااه.. هي لبسها كدا..

مايا: ماتقولي يابيبي اي اللي حصل!..

جاكي: اممم.. قولها يابيبي..

جاك: حادثه بسيطه.. متقلقيش..

مايا: اووه بيبي.. الف سلامه عليك.. مقولتليش ليه من وقتها!

جاكي: اه يابيبي.. مقولتلهاش ليه من وقتها..

رد وهو بيحاول يكتم الضحك...

جاك: لا اصل.. محبتش اقلقك عليا.. انا خلاص بقيت كويس..

جاكي: هو حاليا كويس.. بعد كدا معرفش هيحصل اي..
جاك: احم..

مايا: ع العموم بالنسبه لموضوع الشغل، متشغلش بالك بيه خالص.. انا هعمل كل الشغل لحد ماتقوم بالسلامه...

جاكي: كتر خيرك والله...

جاك: ربنا يخليكي ليا..

مايا: ااه وصحيح.. انا عملت اللي قولتلي عليه.. وظبتلك الدنيا كلها..

جاك باستفزاز: حبيبي والله...

راح باسها من خدها وهو بييصلي بطرف عينه...
وانا وفيروز قاعدين نبص لبعض من اللي شايفينه...

فيروز بغضب: كل ياجاك.. كل..
جاك: حاضر..

خلصنا اكل وانا ساعدت فيروز ورجعت لقيته حاطط ايده ع كتفها وهي حاطه رجلها ع رجله وقاعده جنبه... ورجلها عريانه طبعا ولا كإنها لابسه مايوه..


>>Click here to continue<<

𝑭𝑹𝑬𝑬𝑫𝑶𝑴




Share with your best friend
VIEW MORE

United States America Popular Telegram Group (US)