TG Telegram Group & Channel
روايات صنعانية 📚😍 | United States America (US)
Create: Update:

..سماء: اووف ليش شلي اللي تحتاجي وخلي حاجتكم

..وتين : والله ماانا عارفة الدين اللي علينا كثيير وبه حاجات ناقصة على اخوتي وأهم من هذا كلة علاج أبي

..قاطع مجبرهن الاتصال من عمار وقفت ولفتت ل سماء : ابي بيقلق واكيد الان منتظرين لي فوق الغداء

..سماء وقفت معاها : قد الساعه 2 اجلسي والعمل قد عيبدأ الساعة 3

..وتين : لا ابي بيقلق شااسير وارجع

..سماء : يلاه ولا تتأخري

..قربت وباستها :حاااضر ياهرمة

..ضحكت منها : يلاه انتبهي لنفسش

..ابتسمت وخرجت من المعمل وهييي فاااارحة وطرحت الفلوس في شنطتها وبتتخايل ملامح اخوتها وابوها لما يعرفووا كيف عيفرحوا

من خلف العموود بسرها خرجت وواصل يلحقها
(ماكانت بتتخيل كان احد بيلحقها صودق)

.
.
في بيت ابويوسف
..كملوا يتغدوا ويوسف وقف

ام يوسف : وين عتسير ياولدي

..يوسف : شااسير عند بيت عمي عنخزن كلنا

..البنات صيحين بصووت : رجعععت للقااات

..يوسف لف لهن بفجعة: ماااالكن

..ام يوسف ضحكت : خووفتنّه جعلكن الخير

..يوسف ل امه : يممه هولا مش بنات هولا بقرر بقرر وعطاهن ظهره وخرج وهوه بيضحك

..رقية بصوت: شااوريك من البقررر ياا يووزرسييف

..خرج وكان متشييك (متكشخ ) على افضل شياكة بالثوب والكوت والعسيب وبشعره الاسوود ابو قعشة كيرلي من تحت القوباعة،،، رد النظاره على عيونة وخاطي مبتسم شغل سيارتة وخرج

.

.
..عند وتين
..بتوزع نظرها ومابش لاباص ولااي شي والشارع فاااضي
..خطيت وكانت تحس بأحد خلفها ومتأكدده

..كان حرريص انها ماتبسرة وبيقرب منها اكثر

..بذكاء منها ماكانت تلتفت لان المكان اللي هي موجودة فيه بنايات وشجر اكيد  عيتخفى خلفهم

..خاطية بكل قوة وصح مفتجعة هي في الأخير بنت بس قوتها بتغلب خوفها

.

..سماء: اووف ليش شلي اللي تحتاجي وخلي حاجتكم

..وتين : والله ماانا عارفة الدين اللي علينا كثيير وبه حاجات ناقصة على اخوتي وأهم من هذا كلة علاج أبي

..قاطع مجبرهن الاتصال من عمار وقفت ولفتت ل سماء : ابي بيقلق واكيد الان منتظرين لي فوق الغداء

..سماء وقفت معاها : قد الساعه 2 اجلسي والعمل قد عيبدأ الساعة 3

..وتين : لا ابي بيقلق شااسير وارجع

..سماء : يلاه ولا تتأخري

..قربت وباستها :حاااضر ياهرمة

..ضحكت منها : يلاه انتبهي لنفسش

..ابتسمت وخرجت من المعمل وهييي فاااارحة وطرحت الفلوس في شنطتها وبتتخايل ملامح اخوتها وابوها لما يعرفووا كيف عيفرحوا

من خلف العموود بسرها خرجت وواصل يلحقها
(ماكانت بتتخيل كان احد بيلحقها صودق)

.
.
في بيت ابويوسف
..كملوا يتغدوا ويوسف وقف

ام يوسف : وين عتسير ياولدي

..يوسف : شااسير عند بيت عمي عنخزن كلنا

..البنات صيحين بصووت : رجعععت للقااات

..يوسف لف لهن بفجعة: ماااالكن

..ام يوسف ضحكت : خووفتنّه جعلكن الخير

..يوسف ل امه : يممه هولا مش بنات هولا بقرر بقرر وعطاهن ظهره وخرج وهوه بيضحك

..رقية بصوت: شااوريك من البقررر ياا يووزرسييف

..خرج وكان متشييك (متكشخ ) على افضل شياكة بالثوب والكوت والعسيب وبشعره الاسوود ابو قعشة كيرلي من تحت القوباعة،،، رد النظاره على عيونة وخاطي مبتسم شغل سيارتة وخرج

.

.
..عند وتين
..بتوزع نظرها ومابش لاباص ولااي شي والشارع فاااضي
..خطيت وكانت تحس بأحد خلفها ومتأكدده

..كان حرريص انها ماتبسرة وبيقرب منها اكثر

..بذكاء منها ماكانت تلتفت لان المكان اللي هي موجودة فيه بنايات وشجر اكيد  عيتخفى خلفهم

..خاطية بكل قوة وصح مفتجعة هي في الأخير بنت بس قوتها بتغلب خوفها

.


>>Click here to continue<<

روايات صنعانية 📚😍




Share with your best friend
VIEW MORE

United States America Popular Telegram Group (US)