TG Telegram Group & Channel
روايات صنعانية 📚😍 | United States America (US)
Create: Update:

..بسرت المراية وابتعدت لاخلف الكرسي اللي جالس فيه ابوها علشان مايقدر يبسرها وقد هي  مُحررجة قوووي وتندمت انهم وافقوا يخطوا معة 

..يوسف بسر المراية بسرعة ومابسرها وضحك وفي نفسه: الله عليش ياام العيون السود 

.
.

..بعد دقائق وصلووا للمركز ولف ل ابو محمد : انتظر لكم

..ابومحمد : لا ياولدي ما عنكمل الا بعد الظهر وان شاء الله يكون قد قلّ المطر

..نزلت وتين ومدت الكرسي لابوها وتراجعت لما جاء يوسف

..ساعد ابوها ينزل وساقة لاباب المركز

..خاطية خلفهم لما وقفة باب المركز وفي نفسة:ييييخ والفضوول شااسوق ابي بنفسسي

..لف يوسف وابتعد ووتين قربت ومسكت ابوها

..ابومحمد وعينة على يوسف اللي محترم ومنزل نظرة ومبتسم منه

..شكرة ابومحمد ووتين دورت الكرسي ودخلوا المركز

..بيتأملهم لما دخلوا وابتسم لاارادي وخطي

.

.

..في بيت ابومحمد

..كانين جالسات في الحوش بعد ماكملين يفعلين الغداء

..نرجس :اوووف مليت كل يوم مكروونه ولبن

..ميار بنظرات :احمدي الله غيرش بيتمناها

..خرج محمد وسمعهن واوجعه قلبة

..لفين له وافتجعين  لايصيح عليهن مثل كل مرة

..محمد ابتسم : ايش فيكن كأن شفتين ملك الموت

..ميار وقفت : ههههه ولا شي

..جلس واشر لها تجلس وبحدة : ووين هتلر

..نرجس بزعل : محمد وتين هية تحبك وتحنجك أكثر مننا كلنا لا تكرهها

..بنرفززة : وانا ايييش قلت ماهية تشتي تتحكم وماتسمع الكلاام تشتي تربية من جديد 

..نرجس بشجاعة: ايش تفعل ومادام وانت نسيتنا وقد اكبر همك بيت عمي

..ميار مسكت نرجس بمعنى تسكت

..بسرها بعيون تسطع شراره: بنننت لسانش قد طوول او هتلرر علمتش

..سكتت بقهر وهوه خطي ودخل صلا غرفة ابوه

.. بسر ومابحد

..عمار فتح باب الحوش وفي يدة كيس ومبتسم دخل وبسر خواتة متوترات والجو ماهوه تمام

..عمار : ايش فيكن ؟

..خرج محمد وبسر عمار وانهبل : وييييين ابي مااسرت معاهم

..عمار بضبح لانه زاعل منه: لا مااسرت ساارت اختتي وتين

..خارج الحوش

..كان راجعي من مقر ماوصلهم ووقف السيارة باب البوابة ومنتظر يفتحوا له شد سماعة الصياح اللي في بيت ابو محمد وبيسمع

..داخل الحوش

..محمد بصييااح : ليييش ماااتدوا لهااا  العسييب(حزام يمني ) مادام وقد هيه الرجال ولاعاد بتفعل لنا قيمة وتشل ابي وماتتكلم

..نرجس بزلة لسان : عممار كل يوووم يسيير معاهم اليوم هوه كان تااعب بس كلم نففسك انت قد يوم كلفت نفسك وسرت معاهم لااااا مثلك مثلنا

..فتتتح عيووونة بصددمة وقررب لاعندها : ايييش اييش قللتي ورفع يدة وضربهااا كفف بقووه لسااانش طووول هااااااه

..عمار تشنجين أعصابة وقرب يضربة ومسكة من خلفة : ماااااعلييييك من خوووواتي ياانذذذذل

..محمد لفت له وبدأوا يتضاربوا

..نرجس بكت وميار بتبكي وهم بيتضاربوا

.
.
..خارج تووتر لمن سمعهم بيتضاربوا والبنات بيبكين ومتردد يدخل

..ميار بصياح : عمااااار عمااااار خلاااص

..نرجس قربت تفك بينهم ومحمد دهفها بقووة

..كانوا يتضااربوا قوووي والبنات انفجعيين وبيصيحين

..محمد بجنان أخذ المجراف ويشتي يضربة و.......

..صاااحين بصووووتهن كلةةةةةةةة عمااااااااااااااااااااااار

.
.

..بسرت المراية وابتعدت لاخلف الكرسي اللي جالس فيه ابوها علشان مايقدر يبسرها وقد هي  مُحررجة قوووي وتندمت انهم وافقوا يخطوا معة 

..يوسف بسر المراية بسرعة ومابسرها وضحك وفي نفسه: الله عليش ياام العيون السود 

.
.

..بعد دقائق وصلووا للمركز ولف ل ابو محمد : انتظر لكم

..ابومحمد : لا ياولدي ما عنكمل الا بعد الظهر وان شاء الله يكون قد قلّ المطر

..نزلت وتين ومدت الكرسي لابوها وتراجعت لما جاء يوسف

..ساعد ابوها ينزل وساقة لاباب المركز

..خاطية خلفهم لما وقفة باب المركز وفي نفسة:ييييخ والفضوول شااسوق ابي بنفسسي

..لف يوسف وابتعد ووتين قربت ومسكت ابوها

..ابومحمد وعينة على يوسف اللي محترم ومنزل نظرة ومبتسم منه

..شكرة ابومحمد ووتين دورت الكرسي ودخلوا المركز

..بيتأملهم لما دخلوا وابتسم لاارادي وخطي

.

.

..في بيت ابومحمد

..كانين جالسات في الحوش بعد ماكملين يفعلين الغداء

..نرجس :اوووف مليت كل يوم مكروونه ولبن

..ميار بنظرات :احمدي الله غيرش بيتمناها

..خرج محمد وسمعهن واوجعه قلبة

..لفين له وافتجعين  لايصيح عليهن مثل كل مرة

..محمد ابتسم : ايش فيكن كأن شفتين ملك الموت

..ميار وقفت : ههههه ولا شي

..جلس واشر لها تجلس وبحدة : ووين هتلر

..نرجس بزعل : محمد وتين هية تحبك وتحنجك أكثر مننا كلنا لا تكرهها

..بنرفززة : وانا ايييش قلت ماهية تشتي تتحكم وماتسمع الكلاام تشتي تربية من جديد 

..نرجس بشجاعة: ايش تفعل ومادام وانت نسيتنا وقد اكبر همك بيت عمي

..ميار مسكت نرجس بمعنى تسكت

..بسرها بعيون تسطع شراره: بنننت لسانش قد طوول او هتلرر علمتش

..سكتت بقهر وهوه خطي ودخل صلا غرفة ابوه

.. بسر ومابحد

..عمار فتح باب الحوش وفي يدة كيس ومبتسم دخل وبسر خواتة متوترات والجو ماهوه تمام

..عمار : ايش فيكن ؟

..خرج محمد وبسر عمار وانهبل : وييييين ابي مااسرت معاهم

..عمار بضبح لانه زاعل منه: لا مااسرت ساارت اختتي وتين

..خارج الحوش

..كان راجعي من مقر ماوصلهم ووقف السيارة باب البوابة ومنتظر يفتحوا له شد سماعة الصياح اللي في بيت ابو محمد وبيسمع

..داخل الحوش

..محمد بصييااح : ليييش ماااتدوا لهااا  العسييب(حزام يمني ) مادام وقد هيه الرجال ولاعاد بتفعل لنا قيمة وتشل ابي وماتتكلم

..نرجس بزلة لسان : عممار كل يوووم يسيير معاهم اليوم هوه كان تااعب بس كلم نففسك انت قد يوم كلفت نفسك وسرت معاهم لااااا مثلك مثلنا

..فتتتح عيووونة بصددمة وقررب لاعندها : ايييش اييش قللتي ورفع يدة وضربهااا كفف بقووه لسااانش طووول هااااااه

..عمار تشنجين أعصابة وقرب يضربة ومسكة من خلفة : ماااااعلييييك من خوووواتي ياانذذذذل

..محمد لفت له وبدأوا يتضاربوا

..نرجس بكت وميار بتبكي وهم بيتضاربوا

.
.
..خارج تووتر لمن سمعهم بيتضاربوا والبنات بيبكين ومتردد يدخل

..ميار بصياح : عمااااار عمااااار خلاااص

..نرجس قربت تفك بينهم ومحمد دهفها بقووة

..كانوا يتضااربوا قوووي والبنات انفجعيين وبيصيحين

..محمد بجنان أخذ المجراف ويشتي يضربة و.......

..صاااحين بصووووتهن كلةةةةةةةة عمااااااااااااااااااااااار

.
.


>>Click here to continue<<

روايات صنعانية 📚😍




Share with your best friend
VIEW MORE

United States America Popular Telegram Group (US)