TG Telegram Group Link
Channel: Zabkala | زاب کالا🇩🇪
Back to Bottom
Zabkala | زاب کالا🇩🇪
توضیحات در تصویر✅️⭐️⭐️🙂
اب میوه گیری سیلورکرست آلمانی
فقط 1 عدد مونده
قیمت استثنایی
Zabkala | زاب کالا🇩🇪
Video
اسپرسوساز فول اتوماتیک کروپس فرانسه مدلEA815E70
اسپرسوساز فول اتوماتیک کروپس فرانسه مدل EA815E70 یک دستگاه قدرتمند و حرفه‌ای برای تهیه اسپرسو در خانه یا محیط‌های کافی‌شاپ است. این مدل از برند معروف کروپس (Krups) فرانسه تولید شده است و با ویژگی‌ها و عملکرد برتر خود، به عنوان یک اسپرسوساز با کیفیت شناخته می‌شود.






مشخصات اسپرسوساز فول اتوماتیک کروپس مدل EA815E70 عبارتند از:
۱٫ فول اتوماتیک: این دستگاه به طور کامل اتوماتیک است، به این معنی که مراحل تهیه اسپرسو از جمله آسیاب دانه‌های قهوه، تراکم کردن قهوه، استخراج قهوه و دم کردن شیر را به طور خودکار انجام می‌دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با یک دکمه اسپرسو با کیفیت و عالی را به سادگی تهیه کنید.

۲٫ طراحی مدرن و شیک: اسپرسوساز EA815E70 دارای طراحی مدرن و جذاب با نمای خارجی شیشه‌ای و قطعات فلزی است که ظاهری زیبا به دستگاه می‌بخشد.

۳٫ آسیاب داخلی: این اسپرسوساز دارای آسیاب داخلی برای دانه‌های قهوه است که قهوه را در لحظه‌ی تهیه اسپرسو آسیاب می‌کند تا طعم و عطر بهتری را فراهم آورد.

۴٫ شیر داغ‌کن: این دستگاه دارای شیر داغ‌کن مجزا است که به شما امکان می‌دهد شیر گرم برای تهیه نوشیدنی‌های دیگر مثل کاپوچینو یا لاته را آماده کنید.

۵٫ قابلیت تنظیم اسپرسو: اسپرسوساز کروپس EA815E70 از قابلیت‌های تنظیم‌پذیری برای مقدار قهوه، قدرت استخراج و دما برخوردار است، که به شما امکان می‌دهد طعم مورد علاقه‌ی خود را از قهوه استخراج کنید.

۶٫ مخزن آب قابل جداشدن: دستگاه دارای مخزن آبی است که قابلیت جداشدن دارد و از گرفتن آب برای تهیه اسپرسو و دیگر نوشیدنی‌ها ساده‌تر می‌کند.

۷٫ صفحه‌نمایش LED: اسپرسوساز مجهز به صفحه‌نمایش LED است که کارکرد دستگاه را نمایش می‌دهد و امکان تنظیمات راحت‌تر را فراهم می‌آورد.

۸٫ خودکار خاموشی: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، این دستگاه دارای قابلیت خودکار خاموشی پس از مدتی از عدم استفاده است.

با توجه به این مشخصات، اسپرسوساز فول اتوماتیک کروپس مدل EA815E70 به عنوان یک گزینه مطلوب برای علاقه‌مندان به قهوه و تهیه نوشیدنی‌های اسپرسویی با کیفیت بالا می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. قبل از خرید، بهتر است نظرات کاربران و تحقیقات بیشتری درباره‌ی این محصول انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به نیازها و انتظارات شما پاسخ می‌دهد.
ایرپد پرو
کیفیت عالی
تعداد محدود
قیمت ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان
تعداد محدود
آسیاب برقی قهوه هوماک
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات
دستگاه آسیاب هوماک
برای تهیه یک قهوه با طعم و مزه خوب و حرفه ای ما به وسایل جانبی برای آن نیز احتیاج داریم. یکی از این وسایل دستگاه آسیاب قهوه است. این دستگاه با اندازه کوچک خود کاملا مناسب برای آسیاب قهوه و هر گونه ادویه جات می باشد. دستگاه آسیاب برقی قهوه هوماک برای این کار کاملا مناسب بوده و با آن می توان به راحتی کار آسیاب کردن را انجام داد.

این دستگاه محصولی از شرکت hommak بوده و از بهترین و آخرین فناوری های روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است
HTML Embed Code:
2024/05/04 11:46:42
Back to Top