TG Telegram Group Link
Channel: یاسمن خداجو
Back to Bottom
در روز بیست‌وششم خردادماه، زادروز پسر شیروخورشید #ایران جاویدنام #مجیدرضا_رهنورد در میدان الوس شهر آنکارا کشور ترکیه گرد هم خواهیم آمد تا خاری بر چشم دشمنان ایران‌زمین فرو کنیم.

وصیت جاویدنام مجیدرضا رهنورد، به ملت ایران این بود که شادی کنند
.

@yasamankhodajoo
لیلا مهدوی، مادر دادخواه جاویدنام #سیاوش_محمودی از جانباختگان خیزش ملی #ایران در استوری اینستاگرام خود نوشت: هر چیزی که در این کشور باعث لحظه‌ای خوشحالی یا سر‌گرمی مردم باشد حرام است اما اختلاس، فساد، لواط‌گری زمین خواری، گرانی، تورم، بچه‌کشی حلال است.

@yasamankhodajoo
بیژن کوشکی، بازیکن سابق تیم فوتبال #تاج با انتشار تصویری از اعلیحضرت همایونی #محمدرضاشاه_پهلوی و علیاحضرت #شهبانو_فرح_پهلوی و اعليحضرت #رضاشاه_دوم در استوری اینستاگرامش نوشت: با #شاه می‌توانیم شاهانه زندگی کنیم.

@yasamankhodajoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصغر سپهری، برادر زندانیان سیاسی بانو فاطمه سپهری و محمدحسین سپهری با انتشار ویدئویی از مادرشان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از جلسه دوم دادگاه در تاریخ ۱۷ خرداد، حسین یزدان‌خواه، قاضی شعبه ۵ دادگاه انقلاب مشهد، احکام زیر را صادر کرد.
#فاطمه_سپهری : ۷ سال حبس به دلیل حمایت از اسرائیل، ۷ سال حبس بابت اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی، ۳ سال حبس به دلیل توهین به خامنه‌ای، و یک سال و شش ماه برای فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی.
#محمدحسین_سپهری : ۵ سال برای اجتماع و تبانی، ۲ سال به دلیل توهین به خامنه‌ای و یک سال برای فعالیت تبلیغی علیه نظام.
#حسین_سپهری : ۳ سال و ۷ ماه حبس به دلیل اجتماع و تبانی، یک سال و ۴ ماه حبس به دلیل توهین به خامنه‌ای، ۷ ماه حبس برای فعالیت تبلیغی علیه نظام.

خواهرم از ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در زندان است و تلفن‌اش به شدت کنترل می‌شود و در این مدت با وجود جراحی قلب باز در ۷ مهرماه و جراحی بر روی دست در ۱ مرداد سال گذشته هیچ مرخصی نداشته است.

@yasamankhodajoo
به یاد خواهر عزیزم لیلا که جایش همیشه در گوشه قلبم بوده و خواهد بود. 🩵

In memory of my dear sister Leila, who has always been and will always be in my heart. 🩵

@OfficialRezaPahlavi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۲۱ خردادماه، زادروز جاویدنام کیان پیرفلک گرامی باد.

جاویدنام
#کیان_پیرفلک کودک ده ساله اهل #ایذه در شامگاه بیست‌وپنجم آبان‌ماه دو هزار وپانصدوهشتادویک، در حالی‌که به همراه خانواده خود در راه بازگشت به خانه بود، هدف گلوله‌ی تروریست‌های جمهوری اسلامی قرار گرفت و به قتل رسید.

@yasamankhodajoo
میثم پیرفلک، پدر جاویدنام #کیان_پیرفلک به مناسبت زادروز فرزند جاویدنامش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به نام خدای رنگین کمان، همان رنگین کمانی که با کلام شیرین تو معروف شد، همان که نمی‌شود در‌بند کرد یا سنگ زد، یا نمی‌شود زبان سکوت ولی گویایش را برید. همان که دیگر تا دنیا دنیاست نام تورا فریاد می‌زند. پسر شیرین زبان و خوش فکرم، یکسال شد که ندارمت، و من تا ابد داغدار تو و دلتنگ نگاه مهربانت هستم.

@yasamankhodajoo
والاحضرت #شاهدخت_نور_پهلوی با انتشار تصویری از خود و علیاحضرت #شهبانو_فرح_پهلوی بر آرامگاه والاحضرت #شاهدخت_لیلا_پهلوی در استوری اینستاگرام‌شان نوشتند: سپاسگزار و قدردان همه کسانی هستم که در سالروز درگذشت عمه لیلای عزیزم به یاد او بودند و به آرامگاهش رفتند. دیدن این همه پیام‌های محبت‌آمیز و گلهای زیبا برای خانواده ما بسیار دلگرم کننده بود.

@yasamankhodajoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اعليحضرت همایونی #محمدرضاشاه_پهلوی: از تمام هم میهنانم میخواهم که در این لحظات حساس به ایران فکر کنیم.

#جاوید_شاه

@yasamankhodajoo
از همه هم میهنان گرامی که از کشورهای گوناگون رنج سفر را متحمل شدند ودر سالگرد درگذشت لیلای نازنین بر مزار او در پاریس گرد هم آمدند و از کلیه کسانیکه از داخل و خارج ایران بوسیله نامه الکترونیکی و تلفن اظهار همدردی کرده اند از سوی خود و خانواده ام از صمیم قلب سپاسگزارم.
فیض‌الله آذرنوش، پدر دادخواه جاویدنام #پدرام_آذرنوش با انتشار تصویری از چشمان جاویدنامان ایران‌زمین در استوری اینستاگرام خود نوشت: چشم‌هایی که با شوق به زندگی و هزاران آرزو توسط نظام کثیف آخوندی خاموش شدند.

@yasamankhodajoo
استوری اینستاگرامی والاحضرت #یاسمین_پهلوی برای تحریم #سیرک_انتخابات جمهوری تروریستی اسلامی

#جاوید_شاه

@yasamankhodajoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنان اعلیحضرت #رضاشاه_دوم خطاب به #ملت_ایران درباره نابودی نظام تروریستی جمهوری اسلامی

#جاوید_شاه

@yasamankhodajoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فراخوان ۴۰هزار پرچم ملی شیروخورشید تاج‌دار

تهیه پرچم ملی شیروخورشید تاج‌دار توسط یکی از میهن‌پرستان؛ سربازان راستین
#میهن از شمال و مرکز تا جنوب، از شرق تا غرب میهن عزیزمان #ایران عهد بسته‌اند تا پرچم‌های ملی شیروخورشید تاج‌دار را برای روز رستاخیز آماده کنند‌

بدون شک در روز رستاخیز ملی، پرچم‌های شیروخورشید تاج‌دار در سراسر میهن عزیزمان به اهتزاز در خواهد آمد.

#جاوید_شاه

@yasamankhodajoo
وکیل مدافع #رضا_محمدحسینی زندانی سیاسی پادشاهی‌خواه از قطع مکرر تماس تلفنی موکلش در حین مکالمه با خود خبر داد.

این کنشگر پادشاهی‌خواه اخیرا با انتشار فایلی صوتی از زندان قزل‌حصار کرج اعلام کرد که سپاه از سپردن وکالتنامه او برای انحصار وراثت تنها ارثیه پدری‌اش جلوگیری کرده است تا او نتواند از پس مخارج خود در زندان بربیاید. وی به همین دلیل از حق تماس با خانواده‌اش محروم گردید‌.

@yasamankhodajoo
پارسا قبادی از آسیب‌دیدگان چشمی خیزش ملی #ایران در استوری اینستاگرام خود نوشت: متاسفانه جراح‌های مغز و اعصاب اینجا قطع امید کردن، زمانی‌که ایران بودم هم همینو بهم گفتن ساچمه‌ها به دلیل اینکه از فاصله دو متری شلیک شد، چشم رو از هر دو طرف سوراخ کرد کاسه چشم رو هم سوراخ کرد و همه ساچمه‌ها الان پشت کاسه چشم نزدیک به مغزه منو عمل نمی‌کنن چون میگن این عمل خیلی ریسک بالایی داره و اگه حین عمل یک مویرگ کوچک مغزی پاره بشه دچار خونریزی داخلی میشی و لخته خونی به وجود میاد ساچمه‌ها خیلی به مغز نزدیک هستن و به دلیل ریسک بالا عمل نمیکنن منو این در حالیه که ساچمه‌های داخل سر حرکت می‌کنن و اگه در نیان و کوچک‌ترین اصابتی به مغز بکنن دچار مرگ خواهم شد.
الان من موندم و ده تا گلوله‌ای که معلوم نیست چه بلایی سرم بیاره فعلا توی بیمارستان خواهم ماند باید ببینم چه کاری میشه انجام داد.

@yasamankhodajoo
HTML Embed Code:
2024/06/18 11:28:53
Back to Top