TG Telegram Group Link
Channel: نابودی اسرائیل حسب ایه۷سوره اسراء
Back to Bottom
Forwarded from اخبار سوریه
این هم تصویری از کشتی بزرگ کانتینربر متعلق به تاجران و بازرگانان رژیم صهیونیستی که در آب‌های اقیانوس هند شناسایی و هدف حملات پهپادهای ارتش یمن قرار گرفت. با توجه به بزرگی و عظمت این کشتی اصابت چند پهباد نمی‌تواند آن را از کار بیندازد ولی در صورت اصابت این پهپادها به برخی نقاط خاص کشتی ‌تواند آن را تا مدت‌ها دچار خانه نشینی کند. اما نکته مهم در مورد این حمله این است که پهپادها بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر را برای رسیدن به این کشتی طی کردند و در این مسیر نه تنها ناوهای جنگی غربی و مزدوران آمریکا توفیقی در شناسایی این پهپادها نداشته‌اند، بلکه هواگردهای بدون سرنشین و با سرنشین آمریکایی که به صورت مرتب در این منطقه در حال چشم چرانی هستند نیز موفقیتی برای پیدا کردن این پهپادها به دست نیاوردند...

در مجموع باید گفت این موضوع یعنی آنکه وعده رهبر مقتدر و مجاهد یمن مبنی بر اینکه اقیانوس هند و دماغه امید نیک را هم برای تجارت صهیونیست‌ها ناامن خواهند کرد و اجازه عبور و مرور از این مناطق را نیز به کشتی‌های رژیم اشغالگر تخواهند داد، در حال محقق شدن است. تنها نقطه امید صهیونیست‌ها بنادر امارات و مجمع الجزایر دیلمون است که در کنترل و اشغال آل خلیفه بوده و باید منتظر بود که در این زمینه نیز ایران کارهای دقیق‌تر و بیشتری انجام دهد و اجازه عبور و مرور کشتی‌های اسرائیلی را از این منطقه به ویژه تنگه هرمز را ندهد.

@SyrianKhabar
Forwarded from ️☫ بصیرت✏️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌 دکتر جیل استاین (Jill Stein) که از پزشکان معروف آمریکا و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، به جرگه حامیان فلسطین و مقاومت پیوست. ولی پلیس آمریکا او را بازداشت کرد!

برای آزادی بیان

[
Forwarded from ️☫ بصیرت✏️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اذعان رئیس سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست:
متأسفانه ما بازیچه دست حماس شده‌ایم؛ حماس در استفاده از کارت‌های فشار خود موفق شده است؛ علاوه بر این، در زمینه سیاسی و بین‌المللی هم شکست بزرگی خورده‌ایم!
Forwarded from ️☫ بصیرت✏️
📸 تصویری از دیدار رهبر انقلاب و شهید صالح العاروری در میان حامیان فلسطین در مونترال کانادا
Forwarded from ️☫ بصیرت✏️
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 محسن افشانی با ۳ دقیقه کلیپ برعنداز هارو زنده زنده چال کرد

قهرمان ملی اون مدافع حرمه👌

#کانال_بصیرت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تعلیق دانشجویان معترض به جنگ غزه در دانشگاه کلمبیا

🔹 دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه گفت که به دلیل مخالفت دانشجویان معترض به جنگ غزه برای پایان دادن به تحصن در محوطه دانشگاه، روند تعلیق آنها از تحصیل آغاز شده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل

👤رئیس پژوهشگاه رویان، ضمن پیش‌بینی در مورد توانمندی تولید اعضای بدن تا سال ۲۰۵۰، از پیام رهبری مبنی بر این‌که این موضوع نباید منجر به ساخت انسان کامل شود می‌گوید: اگر توانایی ساخت انسان کامل را هم داشته باشیم، نخواهیم ساخت.
یکی از دلایل کاهش آشکار حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، به جز سردرگمی راهبردی ایجاد شده در محاسبات سران تل‌آویو ناشی از عملیات وعده صادق، به انهدام پایگاه جاسوسی و نظارتی هرمون(شلاخیم) با اصابت قطعی ۱۲ پهپاد شاهد ۱۳۶ و ۱۵ موشک دزفول و قیام ۲ برمی‌گردد که عملاً این پایگاه را از رده خارج کرد.

رژیم گفته بود آسیب به این پایگاه در حد چاله‌های آسفالت اطراف پایگاه است در حالی که خود این روایت، دلیلی برای دروغ بودن آن است زیرا اگر چنین بود آنها به وضوح با تصاویر ماهواره‌ای و ارسال دوربین‌های زاویه بسته این چاله‌ها را ثبت می‌کردند تا ما را هم تحقیر کنند در حالی که چنین نشد. انتشار فیلم و عکس از نواتیم هم فقط به دلیل انتشار فیلم‌های محلی لحظه اصابت بود وگرنه همین را هم انکار می‌کردند.

پس از حمله موشکی گسترده به مواضع اطلاعاتی رژیم در جولان در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ نیز اشراف و پوشش دشمن در جنوب سوریه از دست رفته و عملیات آزادسازی استان درعا با موفقیت اجرا شد هر چند حدود دوماه بعد نیز دشمن با روش‌های مختلف پوشش را برگردانده و حملات را از سر گرفته و این بار هم چنین خواهد بود اما هدف مورد حمله بعدی حاوی پیام‌های مهمی از درون رژیم خواهد بود.

Muhallell
مُحَلِّل:
۱/ سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص):

🔻 تصویر دروغینی که اسرائیل در رسانه‌ها از خودش ساخته هرگز با وضعیت واقعی رژیم در داخل فلسطین اشغالی انطباق ندارد.

🔻 این تصویر دروغین توسط ۱۱۰۰ نفر از یک گروه چریکی در یک عملیات ۸ ساعته فرویخت بطوریکه مردم غزه وقتی دیدند به آنها کمک کرده و هر یک ۳ تا ۴ نفر را اسیر کردند و به خانه‌هایشان آورده‌اند و الان فرماندهان داخلی غزه مثل سنوار و ضیف می‌گویند به ما فرصت دهید تا اینها را جمع کرده و شمارش کنیم!

🔻 حتی خود رزمندگان نیز میزان شکست ارتش اسرائیل را باور نکرده زیرا همگی در قرارگاه و تانک‌ها خواب و مست بودند.

🔻 بلینکن(وزیر خارجه آمریکا) به سودانی(نخست وزیر عراق) قبل از سفر سودانی به ایران، گفت: ارتش اسرائیل فروپاشیده و تمام شده بود و ما رفتیم به آنها گفتیم طوری نشده و سرپایشان کردیم و گرنه تا الان تمام شده بودند.

۲/ سرلشکر رشید:

🔻 اکنون وحشت فرماندهان آنها این است که اگر دوباره اینبار ۱۰ هزار نفر از حماس، ۱۰ هزار نفر از حزب‌الله و ۲ هزار نفر از جوانان کرانه غربی(که همگی فقط یک سوم قوایشان است) حمله غافلگیرانه همزمان بر علیه ما انجام دادند، تمام می‌شویم.

🔻 در خرداد ۱۴۰۲ و در جلسه با فرماندهان ارتش و سپاه در قرارگاه مرکزی خاتم به فرمانده اطلاعات قرارگاه گفتم محدوده عملیات بیت‌المقدس ما(۶ هزار کیلومتر) را با نقشه فلسطین اشغالی تطبیق بده که نتیجه این شد که این نقشه از جنوب لبنان تا اسدود که ۸۰ درصد مراکز جمعیتی و اقتصادی و حکومتی رژیم در این محدوده است تطبیق یافت و بقیه هم بیابان‌هاست.

🔻این محاسبه ما در قرارگاه خاتم همان حرفی بود که سرلشکر موسوی گفت اگر ارتش و سپاه با هم یک عملیات در مقیاس بیت‌المقدس یا فتح‌المبین و با همان تعداد نیرو انجام دهند، اسرائیل تمام می‌شود.


۳/ فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):

🔻 حالا در این وضعیت اسرائیل می‌آید در داخل ایران دانشمند هسته‌ای ما را ترور می‌کند یا یک لوله گاز را منفجر می‌کند اما آن را با پشتیبانی امپراطوری رسانه‌ای غرب بزرگ می‌کند در حالی که بعد از طوفان‌الاقصی سنتکام در تل‌آویو قرارگاه فرماندهی تاسیس کرد و اکنون سربازان آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی در کنار سربازان اسرائیلی می‌جنگند.

🔻 برخی می‌گویند چرا آقا گفته اگر اسرائیل یکی بزند ده تا می‌خورد اما اتفاقی نمی‌افتد(مصاحبه برای قبل از وعده صادق و حادثه سفارت است) در حالی که منظور آقا حمله نظامی یا موشکی بوده نه این عملیات‌ها که بعد از بررسی به این نتیجه می‌رسیم که پشت آنها همین ضدانقلاب تجزیه طلب مانند طرح حمله تروریستی اصفهان(هسا ۱۴۰۱) که مهتدیِ تجزیه طلب، ۴۰ نفر از کومله را در اختیار آنها قرار داد و پیش از عملیات توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

🔻 یک بار شهید سلیمانی گفت در جهان هر دولتی یک ارتش دارد اما فقط در اسرائیل است که ارتش، یک دولت دارد! اینها از ۱۰۲ کشور جمع شده و ۱۵ زبان دارند و هیچ پیوستگی، هویت فرهنگی و هر مولفه لازمه وجود یک کشور را ندارند.



۴ پایانی/ سردار رشید:

🔻 حاج قاسم هر سال دوبار در قرارگاه خاتم حضور پیدا کرده و شرایط منطقه را توضیح می‌داد اما هیچگاه نمی‌گفت "من فلان کار را انجام دادم". آخرین بار نیز در شهریور ۱۳۹۸ در جلسه حضور یافت.

🔻 در آن جلسه به من گفت آقا رشید طول کانال مقابل بصره که عبور از آن بسیار سخت بود چقدر بود؟ من گفتم ۳۵ کیلومتر طول و ۱ کیلومتر عرض. شهید سلیمانی گفت: این کانال همیشه مانع ما بود اما لشکر ۴۱ ثارالله از آن عبور و ۱۰ روز ارتش صدام را زمین‌گیر کرد.

🔻 اکنون نیز من با همراهی و کمک شما در طی این‌سالها در منطقه کانالی در غرب ایران به طول هزار کیلومتر(من به او گفتم ۲ هزار کیلومتر از ترکیه تا عدن) و به عرض هزار کیلومتر از قصر شیرین تا مدیترانه ساختم و ۶ ارتش مردمی - اعتقادی در آن قرار دادم که هر کشوری که بخواهد علیه ایران ائتلاف و حمله کند باید ابتدا از این کانال ۶ ارتشه عبور کند که هیچگاه نخواهد توانست.
Forwarded from نبرد نهایی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دانشگاه ویسکانسین-میلواکی به انقلاب دانشجویی آمریکا می پیوندد و از فلسطین حمایت می کند.
@Final_Battle313
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
HTML Embed Code:
2024/05/21 04:26:19
Back to Top