TG Telegram Group Link
Channel: نابودی اسرائیل حسب ایه۷سوره اسراء
Back to Bottom
Forwarded from a
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ گنبد آهنینتان این بود؟!

سروده زیبای #محمد_رسولی درباره سیلی به اسرائیل

🕊
نابودی اسرائیل حسب ایه۷سوره اسراء
🛑تصویری منتشر شده در فضای مجازی از محل اصابت موشک‌های سپاه که گفته می‌شود یه مکان امنیتی و مهم می‌باشد ــــــــــــــــــــــــــ @twovadeh
🔴 ایران در عملیات «وعده صادق» کدام مرکز سری رژیم را هدف قرار داد؟

🔻کوه جبل الشیخ، که در بلندی‌های جولان واقع شده است و به عربی به معنی "کوه رئیس" است، از نظر استراتژیکی اهمیت زیادی دارد و به عنوان "چشم‌ها و گوش‌های اسرائیل" شناخته می‌شود به دلیل تجهیزات پیشرفته نظارتی که در آن نصب شده است. این مکان شاهد فعالیت‌های نظامی قابل توجهی بوده است، به ویژه در جریان جنگ یوم کیپور در سال ۱۹۷۳ که به دلیل ارتفاع بالا و دید واضح بر مناطق اطراف، مکان کلیدی برای عملیات نظامی رژیم بود.

🔻با این حال، اطلاعات خاصی در دسترس عموم درباره وجود پایگاه اطلاعاتی محرمانه در این مکان وجود ندارد. به طور کلی، پذیرفته شده است که کوه جبل الشیخ یک پست نظامی حیاتی برای رژیم صهیونیستی است، به ویژه با توجه به موقعیت نزدیک آن به سوریه و لبنان، که آن را به یک نقطه نظامی استراتژیک تبدیل می‌کند.
💢 نگرانی رسانه های بین المللی از تبدیل ایران به امپراطوری بزرگ اسلامی

۱- نیویورک پست: امپراتوری پارس زنده شد و این امپرتوری احیاشده دنیا را خواهد لرزاند.

۲- روزنامه آمریکایی واشینگتن پست نوشت: ایرانیان دوباره در حال احیا کردن امپراتوری باستانی خود هستند.

۳- روزنامه روسیه ای روسیاالیوم: به نظر می‌رسد تمدن کهن و وسیع ایران دوباره احیا می‌شود با این تفاوت که تمدن جدید یک تمدن آریایی نیست، بلکه رنگ و بوی اسلامی دارد.

۴- ماوراءالخبر، چاپ مراکش در این باره گفت: ایرانی ها برای ورود به خاک همسایگانشان از هیچ کس اجازه نمی گیرند. آن ها همه جا هستند و هیچ جا نیستند. جهان عرب به گوش باشید. صدای پوتین های سپاهیان ایران به گوش می رسد!

۵- تایمز درباره عمق استراتژیک ایران در منطقه گفت: دستور از تهران صادر می شود و بی چون و چرا در بغداد و بیروت و دمشق و دوشنبه و کابل و خارطوم و اسلام آباد و غزه و صنعا و ... اجرا می شود!

۶- نایب رئیس پارلمان بحرین: ایران به دنبال احیای امپراتوری پارس است.
🔘‍ توییت جالب کاربر آمریکایی: ما کنار ایران می‌ایستیم
بسمه تعالی💐
۱۴۰۳/۱/۲۹
  گفتار مهدوی عج شماره۵۰۷💐
قضاوت شایسته ، اصحاب المهدی عج🌼:
حضرت امام باقرع🌻فرمود:آن حضرت سیصدو سیزده نفر را به آفاق زمین می فرستد ودست برپشت وسینه های آن ها می کشد، پس در هیچ قضاوتی عاجز نمی مانند.
منابع:۱_ بحارالانوار ج۵۲، ص۳۴۵ ب۲۷ح۹۱
۲_ معجم الاحادیث الامام المهدی عج ج۵ص۲۹ح۱۴۵۳
گردآوری: دکتر سلطانی نژاد
🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌸🏴🌸🏴🌼
تایید مهاجرت عظیم معکوس اسرائیلیا به اروپا و آمریکا توسط اکنت رسمی اسرائیل.
اما تحت نام passover break!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گزارش کاربران اینترنتی در اسرائیل: در فرودگاه صف های طولانی برای خروج از اراضی اشغالی وجود دارد. شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه صهیونیست ها به ارتش، دولت خود یا ایالات متحده برای محافظت از آنها اعتماد ندارند.
Forwarded from اخبار سوریه
سرباز خوب، کسی هست دست فرمانده را پر کند، کسی هست که بتواند وقتی فرمانده چیزی را خواست، دستور داد به بهترین شکل ممکن برایش آماده کند، سرباز خوب کسی است که فکر همه جا را کرده باشد و کار را با جزئیات پیگیری کند. آنچه فرمانده کل خواست، سردار پایِ کار با دقت و کامل انجام داد... او این ماموریت را به شکل دقیق، احسن و تاریخی به پیش برد تا نمونه‌ای از یک سرباز وظیفه‌شناس باشد....

همه ما در قبال کشورمان، آب و خاک‌مان، در برابر مردم و تاریخ و هویت کشور سرباز هستیم، همه ما باید برای روز مبادا و دفاع از این آب و خاک به سهم خودمان تلاش کنیم، انجام وظیفه کنیم تا زمانی که «مام میهن» از ما خواست، تا روزی که این خاک تفتیده و به خون شسته شده دوباره نیاز به آبیاری داشت بتوانیم آنچه را که وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم....

@SyrianKhabar
Forwarded from اخبار سوریه
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
حزب‌الله ویدیویی از هدف قرار دادن لانچرهای سامانه پدافندی گنبد آهنین در مهاجر نشین کفربلوم در شمال سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده است. یکی از ماموریت‌های تعریف شده برای سامانه گنبد آهنین مقابله با پهبادهای انتحاری و شناسایی است اما همانگونه که در این ویدیو مشاهده می‌کنید پهباد انتحاری حزب الله با دقت این لانچرها را هدف قرار داده و به آتش می‌کشد. در طول هفت ماه گذشته حزب‌الله بارها لانچرهای سامانه گنبد آهنین را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

این مسأله نشان می‌دهد که در صورت گسترش درگیری‌ها و ضرورت هدف قرار دادن این سامانه‌ها، حزب‌الله از قابلیت کافی برای انهدام رادار و لانچر گنبد آهنین برای از میدان به در کردن آنها در هر رویدادی برخوردار است.

@SyrianKhabar
♻️ همکاری گوگل با وزارت دفاع اسرائیل و نقش آن در نسل‌کشی غزه

❇️ بخشی از بیانیه کمپین «No Tech For Apartheid» (هیچ فناوری برای آپارتاید وجود ندارد) در مورد معامله جدید گوگل با وزارت دفاع اسرائیل در حالی که اسرائیل فلسطینیان را در غزه قتل عام می‌کند:

❇️ «گوگل یک سودجوی جنگی است و مستقیماً به نسل کشی اسرائیل در غزه کمک می کند. علیرغم تشدید اقدامات کارکنانش در مخالفت با این قرارداد، گوگل سال‌هاست به دروغگویی به کارکنان، مصرف‌کنندگان و مطبوعات خود ادامه می‌دهد: در بیانیه‌های عمومی متعدد، این شرکت ادعا کرد که «پروژه نیمبوس»، قرارداد یک میلیارد دلاری این شرکت با دولت اسرائیل، برای خدمات مربوط به ارتش اسرائیل ارائه نشده است.

❇️ گزارش  مجله TIME وضوح جدیدی را در مورد میزان همدستی گوگل به ارمغان آورد: این شرکت از زمان آغاز نسل‌کشی، قراردادهای خود را با نیروهای نظامی اسرائیل با نرخ تخفیف داده شده تمدید کرده است و سه هفته پیش توافق جدیدی با ارتش اسرائیل امضا کرد. گوگل به طور هدفمند با نیروی دفاعی اسرائیل در قتل عام فلسطینیان تبانی می‌کند و روابط خود را با دولتی عمیق‌تر می کند که این نسل‌کشی را انجام می دهد و بیش از شش ماه است که دارد به صورت زنده پخش می‌شود. گوگل نمی‌تواند تظاهر به بی‌اطلاعی کند: این بازوی فعال ماشین جنگ نسل کشی اسرائیل است.

❇️ سال‌هاست که کارکنان آمازون و گوگل برای کنار گذاشتن قرارداد «پروژه نیمبوس» با شرکت‌هایشان مبارزه می‌کنند. گوگل به‌جای رسیدگی به نگرانی‌های کارکنان، این نگرانی‌ها در مورد تأثیر این پروژه را رد کرده و به حداقل رسانده است. گوگل در عوض با تسهیل آزار و اذیت و انتقام از کارکنانی که علیه «پروژه نیمبوس» صحبت می‌کنند، یک بحران بهداشتی و ایمنی ایجاد کرده و با آزار و اذیت، تبعیض و انتقام بیشتر علیه کارمندان عرب، مسلمان و فلسطینی گوگل موافقت کرده است.»
♻️کوه نتانیاهو، گالانت و هالوی موش زایید!!

❇️تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست کابینه جنگ این رژیم به نقل از منابع آگاه گفته که دولت! تصمیم گرفته به جای پاسخ مستقیم به ایران، تمرکز خود را بر تلاش برای اجرای تحریم‌های شدید علیه ایران بگذارد!

❇️دشمن صهیونیستی یا به باجگیری مالی از غرب روی می آورد یا به باجگیری برای حمله به رفح.

❇️ اما با توجه به تبعات سنگین تعدی به ایران و پیام صریح و سنگینی که ایران به رژیم اشغالگر و ارباب امریکایی‌اش فرستاده بود، چیزی به اسم پاسخ به کما رفت...

❇️به این ترتیب کوه نتانیاهو، گالانت و هالوی موش زایید به اندازه یک ارزن..


کانال جنگ روایت ها
محمد ایمانی | مصاف عقل و جهل:
.
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش
 
«علی‌رغم اصرار غرب مبنی بر شکست عملیات ایران، ایران آنچه را که قصد انجام آن را داشت در اسرائیل انجام داد».
لری جانسون، تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی آمریکا ضمن انتشار تحلیل فوق نوشت: ایران دقیقاً به آمریکا و چند کشور همسایه گفت که قرار است چه کاری انجام دهد. هدف ایران این بود که نشان دهد اگر بخواهد می‌تواند به اسرائیل ضربه بزند، ایران تلاشی برای گرفتن تلفات گسترده نداشت.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که ایران به کشورهای همسایه و آمریکا اخطار داد که این حملات را انجام خواهد داد.
ایران با استفاده از ۳ سیستم تسلیحاتی مختلف- پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک، یک حمله فوق‌العاده پیچیده را به نمایش گذاشت. آنها از پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود استفاده نکردند.
پهپادها به همان شیوه‌ای استفاده می‌شدند که پیاده‌ها در مسابقه شطرنج به کار می‌روند- حریف را بیرون بکشید و آسیب برسانی. اسرائیل بیش از ۷۰۰ موشک گنبد آهنین را برای مقابله با ۳۰۰ پهپاد ایرانی به کار برد. آنچه ما به درستی می‌دانیم این است که بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند.
آمریکا یک رادار پیشرفته «AN/TPY-2 X-band» مستقر در صحرای نقب دارد. ماموریت این رادار شناسایی موشک ایرانی و دادن اطلاعات هدف‌گیری به سامانه‌های دفاعی ارو و دیوید اسرائیل «Arrow & David» و باتری‌های تاد آمریکا «THAAD ABM» برای محافظت از سایت‌های حساس اسرائیل از جمله دیمونا و پایگاه‌های هوائی نواتیم و رامون است.
موشک‌های ایران هر دو پایگاه هوائی نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. یعنی بهترین رادار جاسوسی دنیا که در هماهنگی با پیشرفته‌ترین پدافند ضدموشکی دنیا کار می‌کرد، در مقابل حمله ایران ناتوان بود.
چه کسی برتری بازدارندگی دارد؟ نه اسرائیل. اکنون برخی اصرار دارند که انتقام اسرائیل قریب‌الوقوع است. برخی دیگر معتقدند که هیچ انتقامی وجود ندارد. معتقدم اسرائیل تحت کنترل برخی دیوانه‌های واقعی است و سعی خواهد کرد به تاسیسات نفتی یا تاسیسات نظامی در ایران ضربه بزند. اگر این کار را انجام دهند، ایران به وعده خود عمل خواهد کرد و حمله بسیار بزرگ‌تر و ویرانگرتری را به اهداف نظامی و اطلاعاتی اسرائیل انجام خواهد داد. این جنگی است که اسرائیل نمی‌تواند پیروز شود!

💢 روزنامه کیهان



شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد

اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک تاکید کرد عملیات موشکی علیه اسرائیل، موجب احساس غرور و رضایت در میان مردم خشمگین ایران شده است.

این اندیشکده در تحلیلی خاطر نشان کرد: جنگ از سایه خارج شده و چهره خود را عیان کرده است. ایران با استفاده از پهپاد و موشک،‌‌‌ حمله گسترده‌‌‌ای به اسرائیل انجام داد. دو طرف مدت‌‌‌ها درگیر «جنگ سایه‌‌‌ای» بوده‌‌‌اند، به این معنا که ایران از نیروهای نیابتی‌‌‌اش استفاده می‌‌‌کرد و رژیم صهیونیستی دست به ترورهای هدفمند می‌‌‌زد. حمله اخیر این رژیم به بخشی از سفارت ایران در سوریه که به کشته شدن چند فرمانده ارشد نظامی منجر شد، سبب واکنش ایران بود. اسرائیل در مرحله بعد چه خواهد کرد؟ آیا جنگ منطقه‌ای گسترده‌تری آغاز شده است؟ ایالات‌متحده چه نقشی ایفا خواهد کرد؟
جاناتان پانیکوف، معاون سابق در شورای اطلاعات ملی ایالات ‌متحده، درباره بالا گرفتن تنش در خاورمیانه می‌‌‌گوید: پرتاب‌های موشکی-پهپادی ایران در واکنش به حمله اسرائیل، این ظرفیت را دارد که منطقه را در آستانه جنگ گسترده‌تری قرار دهد که به نظر می‌رسد تقریبا هیچ‌کس آن را نمی‌خواهد؛ چیزی که اکثر بازیگران – ایالات‌متحده، کشورهای عربی و حتی حزب‌الله- در شش‌ماه گذشته به دنبال اجتناب از آن بوده‌اند. 
جینا ابرکرومبی- وینستانلی (سفیر آمریکا در مالت و دستیار وزیر خارجه در امور خاورمیانه و آفریقا) با تفکیک نتایج حاصل از حمله ایران، ماجرا را به این شکل صورت‌بندی کرده است:
برد: شلیک حدود 300موشک و پهپاد به سوی اسرائیل، برای ایرانیان غرورآفرین بوده است. رهبران ایران مقاصد خود را اعلام کرده و علنا مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌اند. با وجود خسارت‌ها اما واکنش‌ها طی چند روز اخیر آن‌قدر شدید بود که باعث ایجاد هشدار بین‌المللی گسترده شد. ایرانیان خشمگین، اکنون می‌توانند احساس رضایت و غرور کنند. بنابراین، لازم نیست گام بعدی شدید و تشدید‌کننده بحران باشد.
باخت: موقعیت بایدن به طور قابل‌توجهی بدتر شده است. تیم او باید برای مهار اسرائیل تلاش کند. نیروهای آمریکایی در منطقه همچنان در خطر هستند و احتمال وقوع جنگ گسترده‌تر زیاد است. اکنون به نظر می‌رسد که ایالات‌متحده به یک درگیری مستقیم نزدیک شده است که بایدن و ایران برای اجتناب از آن سخت تلاش کرده‌اند.
به نظر می‌رسد بایدن از اهرم فشار خود بر نخست‌وزیر حیله‌گر اسرائیل چشم‌پوشی کرده باشد؛ چراکه اکنون شرایط عوض شده است.

💢 روزنامه کیهان
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کلیپ استاد کاشانی درمورد محبت امام زمان به شیعیان

🇮🇷👈با ما همراه باشید🇮🇷

🆔️@TwoVadeh 📡
🇮🇷بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷

🇮🇷 بسم رب قاصم الجبارین. 🇮🇷.

🗓 #تقویم_روز

چهارشنبه
۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۸ شوال ١۴۴۵
۱۷ آوریل  ٢٠٢۴
     
🕌 اوقات شرعی

🔹️اذان صبح ٠۴:۰۰
🔹️طلوع آفتاب ٠۵:۲۹
🔹️اذان ظهر ١۲:۰۴
🔹️غروب آفتاب ١۸:۳۹
🔹️اذان مغرب ١۸:۵۸
🔹️نیمه شب ۲۳:۲۰

#عصر_روشنگری 🇮🇷
@asrroshangar 🇮🇷
🌺 سلام  امام زمانم 🌺

با روزه مرا صبور کن ، یامهدے
از خاطر من عبور کن ، یامهدے

افطار و سحر تو را تبسم کردم
ای جانِ جهان ، ظهور کن ، یامهدے


💚الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَـــ الْفَـــرَج💚

#صبحتون_مهدوی 🌹
التماس‌دعای‌فرج 🤲


❤️آنجا که نام مهدی نیست ❤️
❤️قرار نه  باید فرار کرد❤️

َ

❤️۱۴ صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف❤️


   🍃🌹اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي

      🍃🌹مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد

          🍃🌹وَعَجِّل‌فَرَجَهُـم

#عصر_روشنگری 🇮🇷
HTML Embed Code:
2024/05/21 00:25:18
Back to Top