TG Telegram Group Link
Channel: 卐سرز؎ﮰنـ آرﮰإﮰﮰ卐
Back to Bottom
ليست ٩٠٠ عضو سپاه تروریستی پاسداران كه در جریان تظاهرات مردم در سال‌های اخیر در تیراندازی و کشتار مردم مردم مشارکت داشتند با مشخصات و كد ملى.

توی سوراخ موش هم برید پیداتون میکنیم


#لات_کوچه_خلوت
#عرزشی_نفهم
#فقط_کف_خیابان
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
جان یک نفر دیگر از هم میهنان در خطر است

#خسرو_بشارت
#صدای_بیصدایان_باشیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرسش میکنند اصطلاح #مجاهد_مخفی به چه معناست !؟
پاسخ را از زبان یکی از همین مجاهدین مخفی ، چُسداد امیر طاهری بشنوید !
مجاهد مخفی حتما نبایست در لباس سازمانی با لچک و دستار در دیده ها ظاهر شود یا حتما نبایست پوشک پوش فسیل باشد .
مجاهد مخفی میتواند کراواتی هم باشد و با کت و شلوار و با ظاهری شیک و حرف های فریبکارانه و به روز شده ظاهر شود .
مجاهد مخفی میتواند هودی پوش مانند حاج حامد استالینیون باشد یا یک خواننده دوزاری مانند توماج یا یک مشروطه چی مانند پُلفُسُل چُسداد امیر طاهری یا یک خبر نگار مانند پوریا عراقچی ( با نام خانوادگی جعلی زراعتی ) باشد و...
مهم اینست که ما ملت ایران گوه را از گوشت کوبیده تشخیص داده و فریب گوه های سیاسی را نخوریم !

( تنها و تنها به رضاشاه دوم و کسانی که کارنامه مشخصی دارند و به معنای واقعی میهن پرست هستند اطمینان کنیم، کسانی که خود را دانای ارشد نمیدانند و حاضرند بدون هیچ ادعایی برای آزادی میهن مبارزه کنند)

خرد یارتان

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مقام‌‌های جمهوری اسلامی از علی خامنه‌ای گرفته تا رییس قوه‌قضاییه و وزیر علوم و بسیاری دیگر در روز‌های اخیر برای دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین دل‌ سوزانده و دل‌نگران حقوق‌بشر آنها شدند. گوشه‌ای از این واکنش‌ها را در شصت‌ثانیه ببینید.

#فقط_کف_خیابان
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
مهم برای تحریم سراسری

محصولات گروه صنعتی میهن عبارتند از
میهن
پاندا
دومینو
پانلا
طبیعت
مکنزی
هایلی
انرژی زای لایف استار
الگادو
ویتامین سی پوتکا
الینوس
نویتکس
امروز
خوشبخت
برنج بهروز
برنارد

این هارو من میدونم بازم بود بهتون اطلاع میدم

لطفا بگید همه این محصولات باید تحریم بشن نه خود میهن چون هرکدوم از این محصولات سود میده به برند میهن همون ایوب پایداری و پسرانش
چپای «سلیطه» میگن که #نسرین_شاکرمی نیکا رو از خونه بیرون کرده بوده و آتش به نیکا پناه داده بوده! اما داستان واقعی چی بوده؟ چرا نیکا پیش خاله‌اش زندگی می‌کرده؟ چرا اون شبی که نیکا کشته شد شناسنامه‌اش همراهش بوده؟

برای دونستن پاسخ این چراها، ادامه #رشتو رو بخونید! /۱
#نیکا_شاکرمی
نیکا با یکی دیگه از خاله‌هاش، از آتش یه اتاق اجاره کرده بودن (دقت کنید اجاره کرده بودن). نسرین هم خونه‌شو میذاره برای فروش تا با پول اون بره تهران خونه بگیره تا بچه‌هاش از شر خوابگاه و رفت و آمد خلاص بشن. /۳
خونه فروش میره و قیمت خونه‌های تهران می‌کشه بالا و نسرین نمی‌تونه تو تهران خونه بگیره. از اونجایی که ارزش پولش روز به روز داشته پایین‌تر می‌اومده، مجبور میشه سریع تو کرج یه خونه بگیره. /۴


دلیل اینکه نیکا خونه آتش بوده این بوده که رفت و آمد براش سخت بوده. آتش نه تنها به این بچه پناه نداده بوده، بلکه سر کار هم می‌فرستادتش که نیکا بتونه پول اجاره‌شو به موقع بده تا مبادا خانوم ریالی از جیب هزینه کنه!

پ.ن: اسکرین شات، از پست‌های افشاگرانه نسرین شاکرمی است. /۵

از اینجا به بعد داستان دارکتر میشه! یک روز قبل از کشته شدن نیکا، آتش دوست پسرشو میاره خونه و نیکا رو از خونه بیرون می‌کنه و نیکا تا آخر شب تو خیابون می‌مونه.
همون شب وقتی نیکا برمی‌گرده، با آتش دعواشون میشه و آتش بهش میگه تو هم عین مادرتی! /۶


فردا صبح نیکا به آیدا زنگ می‌زنه که آتش خیلی اذیتم می‌کنه، هروقت دوست پسرشو میاره منو از خونه بیرون می‌کنه (خونه‌ای که بابتش اجاره پرداخت می‌کرده!) و خیلی پشت سر مامان حرف می‌زنه. آیدا میگه بیا خوابگاه پیش من، من با حراست هماهنگ می‌کنم. /۷

·

نیکا شناسنامه رو برمی‌داره که شب بره پیش آیدا که همون روز تو اعتراضات شرکت می‌کنه و باقی ماجرا رو هم که خودتون می‌دونید»!

آتش، این موجود خبیث، نه تنها به نیکا پناه نداده بوده بلکه بهش خونه اجاره داده بوده. در نهایت هم که اونو از خونه بیرون می‌کنه. /۸

البته آتش همون موقع که نسرین شاکرمی، مادر نیکا، در موردش افشاگری کرد مهره سوخته شد. نگارش این رشته توییت بیشتر به خاطر رسوا کردن افرادیه که سعی در پروموت کردن این «سلیطه» و سلب اعتبار از مادر نیکا رو دارن. /۹

آتش از روز اول با تایید روایت خودکشی نیکا همکاریشو با جمهوری اسلامی شروع کرد، از اون به بعد هر روز داره از مادر و خواهر نیکا اعتبارزدایی می‌کنه، همون کاری که مامور اطلاعات تو تهدیداتش به نسرین گفته!

پ.ن: اسکرین شات، از پست‌های افشاگرانه نسرین شاکرمی است. /۱۰

در خوشبینانه‌ترین حالت افرادی که دارن آتش شاکرمی، این موجود چرک و کثیف رو پروموت می‌کنن، احمق‌هایی هستند که ایدئولوژی چپ براشون بیشتر از حقیقت و دادخواهی یک مادر اهمیت داره. در بدبینانه‌ترین حالت، کسایی هستن که مستقیماً دارن با جمهوری اسلامی همکاری می‌کنن. /پایان)
چپای «سلیطه» میگن که #نسرین_شاکرمی نیکا رو از خونه بیرون کرده بوده و آتش به نیکا پناه داده بوده! اما داستان واقعی چی بوده؟ چرا نیکا پیش خاله‌اش زندگی می‌کرده؟ چرا اون شبی که نیکا کشته شد شناسنامه‌اش همراهش بوده؟
🔴 دیوار نویسی جوانان مبارز و میهن دوست در تبریز

"به یاد خون خواهرم نیکا"


#فقط_کف_خیابان
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
🔴 #لویه_جرگه چیست؟

در سال ۱۹۷۳ و در زمانیکه #محمدظاهرشاه پادشاه افغانستان به ایتالیا سفر کرده بود با یک کودتا توسط  محمد داوود خان نخست وزیر افغانستان و پسرعموی محمدظاهرشاه حکومت پادشاهی در افغانستان سقوط کرد و جمهوری در افغانستان برپا شد(مانند کودتای ۲۵ امرداد ۱۳۳۲ مصدق علیه شاه)

‼️با برپائی جمهوری در افغانستان کشور به سوی هرج و مرج پیش رفت تا اینکه بعد از چندین سال جنگ داخلی حکومت به طالبان رسید.

‼️بعد از حملات ۱۱سپتامبر اسامه بن لادن به برج های دوقلو در آمریکا دنیا به مردم افغانستان این مژده را داد که می‌خواهند حکومت طالبان را بعلت پناه دادن به بن لادن سرنگون کنند و محمدظاهرشاه را به پادشاهی برگردانند.

‼️از این رو افرادی با حمایت های آمریکا و انگلیس بعنوان طرفداران محمدظاهرشاه به مردم افغانستان معرفی شدند و آنها از میان مردم افغانستان شروع به یارگیری و جمع کردن طرفدار شدند.

‼️از آنجائیکه مردم افغانستان شدیدا علاقه مند به بازگشت دوران باشکوه و باثبات دوران محمدظاهرشاه بودند خیلی زود به سمت لیدرهای پادشاهی گرایش پیدا می‌کردند.

‼️رفته رفته لیدرهای زیادی بعنوان مبارز و طرفدار پادشاهی به مردم افغانستان معرفی شدند و اعتماد مردم را جلب کردند و افکار عمومی افغانستان بینهایت خوشبین به این افراد شده بود.

‼️سپس با حمله نظامی آمریکا و ناتو حکومت طالبان در افغانستان سقوط کرد و به مردم افغانستان گفته شد که مجلسی از معتمدین مردم افغانستان تشکیل خواهد شد تا اینکه در این مجلس نوع حکومت آینده مشخص شود.

‼️این مجلس #لویه_جرگه نام داشت که اعضای ۳۴۰۰نفری آن را مردم افغانستان انتخابات کردند و از آنجائیکه در دوران پیش از سقوط حکومت طالبان عده ای به ظاهر طرفدار پادشاهی اعتماد مردم را جلب کرده بودند تقریبا تمام انتخاب شدگان #مجلس #لویه_جرگه همان لیدرهای پادشاهی خواه طرفدار محمدظاهرشاه بودند.

‼️هنگامیکه مردم افغانستان مطمئن بودند که نوع حکومت بعدی در افغانستان پادشاهی محمدظاهرشاه خواهد شد به یکباره دیدند که با خیانت #پادشاهی_خواه_نماها یک حکومت جمهوری اسلامی را برای مردم افغانستان نسخه پیچی کردند و سپس در یک انتخابات دیگر مردم افغانستان اجازه پیدا کردند که فقط از میان نوچه های آمریکایی یک نفر را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که در نهایت حامد کرزی را بعنوان اولین رئیس جمهور بعد از طالبان به مردم افغانستان تپاندند.

⛔️مردم ایران نیز باید از این کلاهی که دنیا بر سر ملت افغانستان گذاشت درس بگیرند و هم مراقب حامد کرزی های ایرانی باشند و هم مراقب پادشاهی خواه نماهای به ظاهر طرفدار #شاهزاده_رضا_پهلوی باشند و تنها راه مقابله با این توطئه ها این است که مجالسی که بعنوان مجلس اقوام و قومیتها و فلان و... برای انتخاب نوع حکومت پیشنهاد می‌شود را پس بزنند و بدانند که نوع حکومت باید با رأی مستقیم مردم انتخاب شود نه توسط مجالس اقوام و احشام و... یا حتی مجلس موسسان.«مجلس مؤسسان تنها اجازه تدوین قوانین اساسی را جهت رفراندوم و رأی مردم دارد نه انتخاب نوع و ساختار حکومت»

برای آگاه کردن دیگران این متن را کپی و منتشر کنید.

با سپاس فراوان🌹

#جاوید_شاه
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
#ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_میگیریم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است از حضور ایرانیان در کنار یهودیان لس‌آنجلس که شب گذشته با حامیان فلسطین و حماس در مقابل دانشگاه کالیفرنیا مقابله کردند.
HTML Embed Code:
2024/05/19 06:05:08
Back to Top