TG Telegram Group Link
Channel: سفربان - سفر ارزان - طبیعت‌گردی
Back to Bottom
سفر ترکیبی آفرودی و پیمایشی کویر ریگ جن

دوستان سلام پنجشنبه و جمعه 14 و 15 دی برنامه دو روزه ترکیبی آفرودی و پیمایشی کویر ریگ جن انارک رو برگزار خواهیم کرد. چهارشنبه 13 دی اخر شب با اتوبوس تک صندلی از تهران حرکت می کنیم و پنجشنبه صبح ابتدای منطقه ریگ جن خواهیم بود.
برنامه به دو صورت آفرودی و پیمایشی برگزار میشه. دوستانی که تور آفرودی ثبت‌نام می کنن با خودروهای دودف به سمت بیشه دوباغ حرکت می کنند. دوستانی هم که تور پیمایشی ثبت نام می کنن با طی 15 کیلومتر مسیرهای بیابانی و رملی در دل کویر به بیشه دوباغ می رسند. پنجشنبه شب در جنگل کویری بیشه دوباغ در کنار هم کمپ میزنیم و شب نشینی دور اتیش داریم. هر کس باید لباس گرم کافی، کیسه خواب خوب و هر چند نفر یک چادر دوپوش داشته باشن. صبح جمعه 15 دی به سمت نقطه شروع بر می گردیم و عصر با اتوبوس تک صندلی به سمت تهران حرکت می کنیم و تا اخر شب تهران خواهیم بود.

امکان ارائه وعده های غذایی توسط گروه وجود داره که هزینه دو صبحانه، دو نهار و یک شام برای هر نفر 600 هزار تومنه.

در مورد دوستانی که در تور پیمایشی شرکت می کنند، امکان حمل کوله های افراد متقاضی با پاترول با پرداخت مبلغ 400 هزار تومن برای دو روز وجود داره.

برای دوستانی که در تور پیمایشی شرکت می کنند، هزینه برنامه بابت اتوبوس تک صندلی رفت و برگشت، وسیله نقلیه محلی و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه یک میلیون و 200 هزار تومنه.

برای دوستانی که در تور آفرودی شرکت می کنند، هزینه برنامه شامل اتوبوس تک صندلی رفت و برگشت، دو روز خودروی آفرود و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه سه میلیون تومنه.

نکته مهم: امکان حضور در برنامه بصورت یک سر پیمایشی و یک سر آفرودی هم وجود داره که هزینش برای هر نفر دو میلیون تومن میشه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین
@989194578985

کلیپ زیبایی از کویر ریگ جن:
https://www.aparat.com/v/lVIuO

کلیپ زیبایی از پیمایش ریگ جن:
https://www.aparat.com/v/AX20N

کلیپ معرفی کویر ریگ جن:
https://www.aparat.com/v/nNBsj

https://www.aparat.com/v/xtK85

https://www.aparat.com/v/QVxOp

نمای زیبایی از جنگل کویری بیشه دوباغ:
https://www.aparat.com/v/uJIMA

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
نمایی زیبا از پیمایش دو روزه کویر ریگ جن
آذر 1402

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
آیا سفر خارجی در شرایط حاضر منطقی و بصرفه هست؟

این سوالیه که ذهن خیلی از سفر دوستان و اهالی سفر رو درگیر کرده که آیا با دلار ۵۰ هزار تومنی سفر خارجی منطقیه یا نه و هر کسی از دیدگاهی بهش جواب میده.
خب اولا اینکه اگر شما درآمد دلاری یا درآمد هنگفت ریالی دارید پاسخ این سوال در هر زمان و هر شرایطی مثبته و خیلی جای بحث نداره چون بخش کوچیکی از درآمد شما رو شامل میشه و چه هزینه کردی بهتر از سفر. اما اگر جزو حقوق بگیران یا مشاغل با درآمد محدود هستین این سوال براتون موضوعیت پیدا می‌کنه.

در حال حاضر فقط قیمت بلیت هواپیما به یک کشور آسیای جنوب‌شرقی بیش از ۲۰ میلیون تومنه. (فعلا در مورد هزینه های سفر به کشورهای خاص تر مثلا کشورهای امریکای لاتین یا اروپا و کانادا و ژاپن و استرالیا حرفی نمی‌زنم) علاوه بر هزینه پرواز، هزینه های معمولی و سفر اقتصادی یکی دو هفته ای به کشورهای جنوب شرق آسیا شامل هزینه های اقامت، خورد و خوراک، ترانسفرهای داخلی و تفریحات معمولی هم حدود ۵۰۰ دلاری براتون آب میخوره.

در اقتصاد رفتاری برای سنجش منطقی بودن یا نبودن خریدها و هزینه کردها، به مقایسه هزینه فایده اونها پرداخته میشه. واقعیت اینه که هرچند سفر خارجی لذت و لطف خاص خودشو داره و قطعا با سفرهای تکراری داخلی قابل مقایسه نیست، اما با یک حساب سر انگشتی میشه براحتی فهمید که با هزینه ای که برای یک سفر معمولی خارجی می کنیم میتونیم چندین و چند سفر خوب و با کیفیت داخلی انجام بدیم و واقعیت اینه که اگه آدم اهل سفر و بقول معروف خوره سفر باشین تعدد و تکثر سفر کردن براتون مهمتر و تاثیرگذارتر از تنوع مقاصد سفر و سفر خارجی رفتنه.

یعنی این که بتونین سالی بین ۱۰ تا ۲۰ سفر خوب و دلچسب داخلی برید حالتونو خیلی بهتر از زمانی می‌کنه که با همون هزینه فقط یکی دو تا سفر خارجی معمولی و اقتصادی برید. و نکته خوب قضیه اینجاست که کشورمون به دلیل داشتن تنوع اقلیمی امکان سفرهای متنوعی رو در طول سال و بسته به آب و هوای فصل برامون مهیا می‌کنه تا جایی که میشه به ایران لقب جهانی در یک مرز داد. کشوری که هم جنگل داره هم کویر هم کوهستان هم سواحل زیبای شمال و جنوب و هم جاذبه های متنوع تاریخی و فرهنگی.

اگر فرض کنیم یک اروپایی با پس انداز یک ماهش بتونه یک سفر معمولی خارجی بره این برای ما ایرانی ها با دلار ۵۰ هزار تومنی فعلی با پس انداز شش ماه یا حتی یکسال قابل انجامه و همین موضوع، مطلوبیت و هزینه فایده سفر خارجی رو برای ما کمرنگ می‌کنه.

تا همین چند سال پیش یک سفر معمولی خارجی برای ما ایرانیها سفر یک هفته ای به دبی یا آنتالیا بود، اما حالا سفر به وان سفر روتین خارجی! ایرانیها شده. سفر به روستایی ناشناخته در نزدیکی مرز ایران که چند سالیه به لطف پول ایرانیها آباد و شهر شده و البته چیزی بیشتر از چندین هتل و پاساژ و مال بزرگ برای قالب کردن پوشاک مثلا برند به ایرانی‌های ساده دل نداره.

خلاصه آنکه اگر اهل سفر و سفرباز هستید و درآمد محدودی دارید، به تعدد و تکثر سفر حتی از نوع داخلی بیشتر اهمیت بدین تا پاره کردن خودتون برای انجام یک سفر خارجی و بعدش شش ماه خونه نشینی و خاطره بازی با عکسهای همون سفر خارجی یکی دو هفته ای!! خیلی هم نگران عکسهای پروفایل و پیج اینستاتون نباشین که توش چنتا عکس باحال سفر خارجی نیست. برای خودتون زندگی کنین نه نمایش خوشحالی به دیگران!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
پیمایش دو روزه کویر ریگ زرین یزد

دوستان سلام پنجشنبه و جمعه 16 و 17 آذر برنامه دو روزه پیمایش و کمپینگ کویر ریگ زرین یزد رو برگزار خواهیم کرد. چهارشنبه 15 آذر اخر شب با اتوبوس تک صندلی میریم یزد و پنجشنبه صبح زود با وسیله نقلیه محلی میریم ابتدای مسیر پیاده روی. طی دو روز 30 کیلومتر (روزی 15 کیلومتر) مسیرهای بیابانی و رملی رو پیمایش می کنیم. پنجشنبه شب تو دل کویر کمپ میزنیم و شب نشینی دور اتیش داریم. هر کس باید لباس گرم کافی، کیسه خواب خوب و هر چند نفر یک چادر مناسب داشته باشن. جمعه عصر با اتوبوس تک صندلی بر میگردیم تهران و تا نیمه شب تهران خواهیم بود. کلیه وعده های غذایی شخصیه و باید از قبل تهیه و همراهتون باشه. این برنامه کوله کشی داره و نیاز به امادگی جسمانی متوسط رو به بالا برای کوله کشی و پیاده روی روزانه 15کیلومتری داره. (امکان همراهی پاترول برای حمل کوله های افراد متقاضی با پرداخت هزینه جداگانه وجود داره)

هزینه شرکت در برنامه بابت اتوبوس تک صندلی رفت و برگشت، وسیله نقلیه محلی و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه یک میلیون و 200 هزار تومنه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین
@989194578985

کلیپ زیبایی از کویر ریگ زرین یزد:
https://www.youtube.com/watch?v=jLM7wqx31hg

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
این ورزش شما را از رفتن به باشگاه بی‌نیاز می‌کند

راکینگ یا پیاده روی با کوله پشتی می‌تواند به شما کمک کند با افزایش سن چربی بسوزانید، عضله بسازید و قوی بمانید و نیازی به باشگاه نداشته باشید

https://fararu.com/fa/news/684645

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
پادکست رادیو دور دنیا - زنجان؛ آغاز لذت رهایی در سفر، به روایت حسن معجونی

متن کامل پادکست:
https://www.alibaba.ir/mag/travel-podcast/radiodoredonya-2-11/

تو پست بعدی دانلود و گوش کنین

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
Audio
پادکست رادیو دور دنیا - زنجان؛ آغاز لذت رهایی در سفر، به روایت حسن معجونی

متن کامل پادکست:
https://www.alibaba.ir/mag/travel-podcast/radiodoredonya-2-11/

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
اجرای جمعه 8 دی سفر به جنگل و آبشار شیرگاه با قطار
تماشای جنگل زیبای پاییزی در مسیر ریل رویایی راه آهن شمال
دیدار از اخرین اثر ثبت شده ایران در میراث جهانی یونسکو
تماشای شکوه ایران نوین در شاهکار سه خط طلا و پل ورسک

دوستان سلام روز جمعه 8 دی سفر یک روزه با قطار به طبیعت زیبای جنگل و آبشار شیرگاه رو اجرا میکنیم. ساعت 8 صبح با قطار کوپه ای 6تخته از راه اهن تهران حرکت می کنیم و پس از صرف صبحانه داخل قطار، از مناظری بدیع و زیبا از جمله کوه های مریخی و رنگی مسیر گرمسار (محدوده ایستگاه های بن کوه و کبوتر دره)، کوه اژدها، دودکش جن، روستاهای سرسبز سیمین دشت و زرین دشت، ییلاقات و باغات میوه اطراف فیروزکوه، تونل سه کیلومتری گدوک، پیچ شوراب، شاهکار ریلیِ سه خط طلا و شاهکار مهندسی پل ورسک گذر می کنیم. (در واقع تو این مسیر چندین اقلیم مختلف شامل بیابان، کویر، کوهستان، دشت و جنگل هیرکانی رو مشاهده و اب و هواهای متفاوتی رو تجربه می کنیم) لازم به ذکره راه اهن سراسری ایران (کریدور شمال جنوب تاسیس 1315) سال گذشته به عنوان جدیدترین اثر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این مسیر ریلی و ایستگاه های قدیمی اون مانند ایستگاه دوگل و ورسک یادآور خاطرات فیلم سینمایی دهه شصتی "ترن" با بازی بیاد ماندنی فرامرز قریبیان نیز هستند. پس از اتمام این مناظر هیجان انگیز، حدود ساعت 2 ظهر نهار رو داخل قطار میل می کنیم. پس از صرف نهار با منو انتخابی (اکبر جوجه، چلو جوجه، چلو کوبیده، چلو مرغ، چلو خورش) حدود ساعت 3 ظهر می رسیم شیرگاه و با یک ساعت پیاده روی میریم جنگل و آبشار شیرگاه. پس از ساعاتی استراحت در فضای زیبای جنگلی به سمت ایستگاه راه اهن بر می گردیم و عصرونه آش رشته می خوریم. ساعت 19 با قطار کوپه ای 6تخته بر می گردیم تهران و در نهایت ساعت 2 شب راه اهن تهران خواهیم بود.

هزینه شرکت در برنامه شامل قطار رفت و برگشت کوپه ای، صبحانه، نهار، عصرونه و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه 900 هزار تومنه.

تذکر مهم: با توجه به محدود بودن بلیت های قطار، ثبت‌نام باید حداکثر تا یک هفته قبل از برنامه انجام بشه در غیر اینصورت تضمینی برای ثبت‌نام وجود نداره!

تایم لپس زیبا از مسیر پاییزی قطار شیرگاه
https://www.aparat.com/v/UanvB/

تصاویری زیبا از طبیعت پاییزی ایستگاه شیرگاه
https://mehrnews.com/xZ3wB

تصاویری زیبا از طبیعت پاییزی جنگل شیرگاه
https://isna.ir/photo/97092713622

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین:
@989194578985

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
سفر 5 روزه تعطیلات بهمن به مثلث طلایی جنوب (قشم هرمز هنگام)

دوستان سلام از تاریخ 19 تا 23 بهمن سفر پنج روزه جزایر طلایی جنوب (قشم هرمز هنگام) رو برگزار خواهیم کرد. ساعت 12 ظهر پنجشنبه 19 بهمن با قطار 6تخته حرکت می کنیم (امکان شرکت در برنامه با قطار 4تخته یا پرواز هم میسره) و 9 صبح جمعه بندرعباس خواهیم بود و مستقیم میریم هرمز برای گشت کامل جزیره رنگی. صبح شنبه میریم قشم و تا عصر گشت کامل جزیره (غار خربس، دره ستاره ها، جزایر ناز، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، کارگاه لنج سازی) رو خواهیم داشت. یکشنبه صبح میریم هنگام و دلفین هارو می بینیم. بعد از گشتِ هنگام تا شب تایم آزاد برای تفریحات آبی یا خرید از بازار درگهان داریم. صبح دوشنبه 23 بهمن میریم بندر و ساعت 12 ظهر با قطار 6تخته برمی گردیم و 9 صبح سه شنبه تهران خواهیم بود. اقامت ها هر سه شب خونه محلی خواهد بود. دو وعده نهار دریایی با گروه و مابقی وعده های غذایی با خود اعضاست و مواد اولیه صبحانه و شام از منطقه قابل خریداریه.

هزینه برنامه بابت قطار 6تخته رفت و برگشت، کلیه ورودیه ها و گشتها، کلیه ترانسفرها (دریایی و زمینی)، سه شب اقامت محلی، دو وعده نهار دریایی، بیمه مسوولیت و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه 6 میلیون تومنه. ثبت نام برنامه با پرداخت یک میلیون تومان در ابتدا و تسویه کامل هزینه تور یک هفته قبل از اجرای برنامه امکان پذیره.
با توجه به محدودیت ظرفیت و پر شدن سریع بلیت های قطار، فرصت ثبت نام تا 15 دی ماهه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین:
@989194578985

کلیپ های زیبایی از جزایر طلایی جنوب
https://www.aparat.com/v/sUORt

https://www.aparat.com/v/TKfXO

https://www.aparat.com/v/o5RTb

https://www.aparat.com/v/OyKT7

https://www.aparat.com/v/Xnps8

https://www.aparat.com/v/zx1jt

https://www.aparat.com/v/Qbz67

https://www.aparat.com/v/QVGcx

https://www.aparat.com/v/OleoU

https://www.aparat.com/v/EsXnL

https://www.aparat.com/v/R7AKV

https://www.aparat.com/v/q0Za4

https://www.aparat.com/v/iY8JS

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
یلدا مبارک 😍❤️

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
سفر به پارک ملی خارتوران، کویر رضااباد شاهرود و مقبره عرفای نامدار

دوستان سلام از تاریخ 6 تا 8 دی سفر سه روزه پارک ملی خارتوران، کویر رضااباد شاهرود و مقبره عرفای نامدار رو برگزار خواهیم کرد. سه شنبه 5 دی آخر شب با اتوبوس تک صندلی میریم شاهرود و اول صبح چهارشنبه اونجا خواهیم بود. روز اول میریم روستای گردشگری قلعه بالا و بعدش میریم محیط بانی دلبر در پارک ملی خارتوران و شب بوم‌گردی اونجا اقامت می کنیم. پنجشنبه میریم کویر رضااباد و روی تپه های ماسه ای پیاده روی و عکاسی می کنیم. دوستانی که مایل باشن میتونن با هزینه شخصی افرود سواری و موتور سواری در کویر هم تجربه کنن. شب تو خونه محلی اقامت می کنیم. روز جمعه 8 دی میریم بازدید جاذبه های شاخص شهر شاهرود و در نزدیکی شاهرود از مقبره بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی عرفای نامدار ایرانی هم بازدید می‌کنیم و بعد از صرف نهار در شاهرود برمی‌گردیم و تا اخر شب تهران خواهیم بود.

هزینه شرکت در برنامه بابت اتوبوس تک صندلی رفت و برگشت، وسیله نقلیه دربستی در منطقه، دو شب اقامت، سه وعده نهار و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه سه میلیون تومنه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین
@989194578985

چند کلیپ زیبا از کویر رضااباد شاهرود:
https://www.aparat.com/v/ehryj

https://www.aparat.com/v/GnABo

https://www.aparat.com/v/9xFhz

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
پیمایش دو روزه کویر ریگ زرین یزد

دوستان سلام پنجشنبه و جمعه 28 و 29 دی برنامه دو روزه پیمایش و کمپینگ کویر ریگ زرین یزد رو برگزار خواهیم کرد. چهارشنبه 27 دی اخر شب با اتوبوس تک صندلی میریم یزد و پنجشنبه صبح زود با وسیله نقلیه محلی میریم ابتدای مسیر پیاده روی. طی دو روز 30 کیلومتر (روزی 15 کیلومتر) مسیرهای بیابانی و رملی رو پیمایش می کنیم. پنجشنبه شب تو دل کویر کمپ میزنیم و شب نشینی دور اتیش داریم. هر کس باید لباس گرم کافی، کیسه خواب خوب و هر چند نفر یک چادر مناسب داشته باشن. جمعه عصر با اتوبوس تک صندلی بر میگردیم تهران و تا نیمه شب تهران خواهیم بود. کلیه وعده های غذایی شخصیه و باید از قبل تهیه و همراهتون باشه. این برنامه کوله کشی داره و نیاز به امادگی جسمانی متوسط رو به بالا برای کوله کشی و پیاده روی روزانه 15کیلومتری داره.

هزینه شرکت در برنامه بابت اتوبوس تک صندلی رفت و برگشت، وسیله نقلیه محلی و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه یک میلیون و 400 هزار تومنه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین
@989194578985

کلیپ زیبایی از کویر ریگ زرین یزد:
https://www.youtube.com/watch?v=jLM7wqx31hg

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
اجرای جمعه 22 دی سفر به جنگل و آبشار شیرگاه با قطار
تماشای جنگل زیبای پاییزی در مسیر ریل رویایی راه آهن شمال
دیدار از اخرین اثر ثبت شده ایران در میراث جهانی یونسکو
تماشای شکوه ایران نوین در شاهکار سه خط طلا و پل ورسک

دوستان سلام روز جمعه 22 دی سفر یک روزه با قطار به طبیعت زیبای جنگل و آبشار شیرگاه رو اجرا میکنیم. ساعت 8 صبح با قطار کوپه ای 6تخته از راه اهن تهران حرکت می کنیم و پس از صرف صبحانه داخل قطار، از مناظری بدیع و زیبا از جمله کوه های مریخی و رنگی مسیر گرمسار (محدوده ایستگاه های بن کوه و کبوتر دره)، کوه اژدها، دودکش جن، روستاهای سرسبز سیمین دشت و زرین دشت، ییلاقات و باغات میوه اطراف فیروزکوه، تونل سه کیلومتری گدوک، پیچ شوراب، شاهکار ریلیِ سه خط طلا و شاهکار مهندسی پل ورسک گذر می کنیم. (در واقع تو این مسیر چندین اقلیم مختلف شامل بیابان، کویر، کوهستان، دشت و جنگل هیرکانی رو مشاهده و اب و هواهای متفاوتی رو تجربه می کنیم) لازم به ذکره راه اهن سراسری ایران (کریدور شمال جنوب تاسیس 1315) سال گذشته به عنوان جدیدترین اثر تاریخی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این مسیر ریلی و ایستگاه های قدیمی اون مانند ایستگاه دوگل و ورسک یادآور خاطرات فیلم سینمایی دهه شصتی "ترن" با بازی بیاد ماندنی فرامرز قریبیان نیز هستند. پس از اتمام این مناظر هیجان انگیز، حدود ساعت 2 ظهر نهار رو داخل قطار میل می کنیم. پس از صرف نهار با منو انتخابی (اکبر جوجه، چلو جوجه، چلو کوبیده، چلو مرغ، چلو خورش) حدود ساعت 3 ظهر می رسیم شیرگاه و با یک ساعت پیاده روی میریم جنگل و آبشار شیرگاه. پس از ساعاتی استراحت در فضای زیبای جنگلی به سمت ایستگاه راه اهن بر می گردیم و عصرونه آش رشته می خوریم. ساعت 19 با قطار کوپه ای 6تخته بر می گردیم تهران و در نهایت ساعت 2 شب راه اهن تهران خواهیم بود.

هزینه شرکت در برنامه شامل قطار رفت و برگشت کوپه ای، صبحانه، نهار، عصرونه و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه 900 هزار تومنه.

تذکر مهم: با توجه به محدود بودن بلیت های قطار، ثبت‌نام باید حداکثر تا یک هفته قبل از برنامه انجام بشه در غیر اینصورت تضمینی برای ثبت‌نام وجود نداره!

تایم لپس زیبا از مسیر پاییزی قطار شیرگاه
https://www.aparat.com/v/UanvB/

تصاویری زیبا از طبیعت پاییزی ایستگاه شیرگاه
https://mehrnews.com/xZ3wB

تصاویری زیبا از طبیعت پاییزی جنگل شیرگاه
https://isna.ir/photo/97092713622

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین:
@989194578985

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
هرگز نبودن بهتر است - دیوید بناتار

fa.wikipedia.org/wiki/هرگز_نبودن_بهتر_است

https://ketabnak.com/book/122947

https://ketab-sell.ir/?p=73664

هر کتاب، یک چراغ

سفربان، حامی سفرهای ارزان @safarban
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میره تور توقعی که از لیدر داره 😅😂

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
سفر 5 روزه تعطیلات بهمن به مثلث طلایی جنوب (قشم هرمز هنگام)

دوستان سلام از تاریخ 19 تا 23 بهمن سفر پنج روزه جزایر طلایی جنوب (قشم هرمز هنگام) رو برگزار خواهیم کرد. ساعت 12 ظهر پنجشنبه 19 بهمن با قطار 6تخته حرکت می کنیم (امکان شرکت در برنامه با قطار 4تخته یا پرواز هم میسره) و 9 صبح جمعه بندرعباس خواهیم بود و مستقیم میریم هرمز برای گشت کامل جزیره رنگی. صبح شنبه میریم قشم و تا عصر گشت کامل جزیره (غار خربس، دره ستاره ها، جزایر ناز، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، کارگاه لنج سازی) رو خواهیم داشت. یکشنبه صبح میریم هنگام و دلفین هارو می بینیم. بعد از گشتِ هنگام تا شب تایم آزاد برای تفریحات آبی یا خرید از بازار درگهان داریم. صبح دوشنبه 23 بهمن میریم بندر و ساعت 12 ظهر با قطار 6تخته برمی گردیم و 9 صبح سه شنبه تهران خواهیم بود. اقامت ها هر سه شب خونه محلی خواهد بود. دو وعده نهار دریایی با گروه و مابقی وعده های غذایی با خود اعضاست و مواد اولیه صبحانه و شام از منطقه قابل خریداریه.

هزینه برنامه بابت قطار 6تخته رفت و برگشت، کلیه ورودیه ها و گشتها، کلیه ترانسفرها (دریایی و زمینی)، سه شب اقامت محلی، دو وعده نهار دریایی، بیمه مسوولیت و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه 6 میلیون تومنه. ثبت نام برنامه با پرداخت یک میلیون تومان در ابتدا و تسویه کامل هزینه تور یک هفته قبل از اجرای برنامه امکان پذیره.
با توجه به محدودیت ظرفیت و پر شدن سریع بلیت های قطار، فرصت ثبت نام تا 15 دی ماهه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین:
@989194578985

کلیپ های زیبایی از جزایر طلایی جنوب
https://www.aparat.com/v/sUORt

https://www.aparat.com/v/TKfXO

https://www.aparat.com/v/o5RTb

https://www.aparat.com/v/OyKT7

https://www.aparat.com/v/Xnps8

https://www.aparat.com/v/zx1jt

https://www.aparat.com/v/Qbz67

https://www.aparat.com/v/QVGcx

https://www.aparat.com/v/OleoU

https://www.aparat.com/v/EsXnL

https://www.aparat.com/v/R7AKV

https://www.aparat.com/v/q0Za4

https://www.aparat.com/v/iY8JS

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
همونطور که پدیده شیفتگی و اعتیاد به سفر داریم، در مقابل پدیده فوبیا و ترس از سفر هم داریم که بهش میگن هودوفوبیا و در نوع خودش جالبه! :)

iranhotelonline.com/blog/post-2268/هودوفوبیا؛-ترس-از-سفر-کردن/

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی لیدر میگه تور مسیر سختی نداره و راحته 😅😜

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
پیمایش نوار ساحلی پارسیان از مقام تا مغدان (بدون کوله کشی)

دوستان سلام از تاریخ 18 تا 22 بهمن پیمایش سه روزه خط ساحلی زیبای پارسیان از بندر مقام تا مغدان (بدون کوله کشی) به طول 30 کیلومتر رو برگزار خواهیم کرد. چهارشنبه 18 بهمن ساعت 18 با اتوبوس تختشو میریم و پنجشنبه ظهر میرسیم عسلویه (18ساعت مسیر) و و بعد از صرف نهار در رستوران مستقیم میریم بندر مقام و پیمایش خط ساحلی رو شروع می کنیم. هر روز حدود 10 کیلومتر پیمایش خواهیم داشت. سه شب در مناطق بکر ساحلی کمپ می کنیم. یکشنبه 22 بهمن (تعطیل رسمی) ساعت 16 با اتوبوس تختشو از عسلویه بر میگردیم و دوشنبه حدود 10 صبح تهران خواهیم بود. امکان شرکت در برنامه با پرواز هم وجود داره. این برنامه کوله کشی نداره اما نیاز به امادگی جسمانی متوسط برای پیاده روی روزانه 10 کیلومتری در مسیرهای هموار و ساحلی داره. به جز سه وعده غذای دریایی بقیه وعده های غذایی شخصیه که از منطقه قابل خریداریه. هرکس باید کیسه خواب و هر چند نفر یک چادر داشته باشن.

هزینه شرکت در برنامه بابت اتوبوس تختشو رفت و برگشت، وسیله دربستی رفت و برگشت از عسلویه به پارسیان و برعکس، وسیله دربستی برای حمل بار گروه، سه وعده غذای دریایی، بیمه حوادث و هزینه سرپرستی و اجرای برنامه 5 میلیون تومنه. در صورت تمایل سریعتر خبر بدین چون بلیت های اتوبوس باید زودتر تهیه بشه. ثبت نام با واریز یک میلیون تومن و تسویه کامل یک هفته قبل از سفر قابل انجامه.

برای ثبت نام تلگرام پیام بدین:
@989194578985

چند کلیپ زیبا از سواحل پارسیان:
https://www.aparat.com/v/vK7p0

https://www.aparat.com/v/qksh4

https://www.aparat.com/v/pdJvB

توجه: استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در برنامه های گروه اکیدا ممنوعه!

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
نمایی زیبا از پیمایش کویر ریگ جن
زمین فوتبال اجنه 😅😜
دی 1402

گروه گردشگری سفربان
http://hottg.com/+AAAAAD7oegrdnVeMxHcyKA
HTML Embed Code:
2024/06/01 08:24:44
Back to Top