TG Telegram Group Link
Channel: مرجع خبری رامسر
Back to Bottom
⭕️تنها دلخوشی ورزشی رامسری ها هم به شهری دیگر منتقل شد
♻️شنیده ها حاکی از آن است که به دلیل عدم حمایت از تنها تیم لیگ برتری شهرستان رامسر ؛ تیم والیبال هورسان رامسر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر به فدراسیون واليبال اعلام کرد.
🔆همچنین امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر نیز به تیم سایپا تهران واگذار شد.
🔰اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️توقیف ماشین های لجن‌کش که فاضلاب را در شهر رها می کردند
♻️پس از انتقاد چند شهروند نسبت به تخلیه فاضلاب های خانگی توسط ماشین های لجن‌کش در سطح شهر و رودخانه های شهرستان که عامل تخریب محیط زیست، نابودی ماهیان رودخانه و ایجاد بیماری های انسانی می شود ؛
🔆با دستور قاطع مدعی‌العموم سام‌خانیان دادستان شهرستان رامسر و تلاشهای پرسنل نیروی انتظامی بویژه سرگرد علی نوری رییس کلانتری مرکزی در کمتر از ۲۴ ساعت ؛
💠دو دستگاه خودرو لجن‌کش که اقدام به رهاسازی فاضلاب در چند نقطه شهرستان کرده بودند توقیف و پرونده قضایی تشکیل شد.
🔰لازم به ذکر است مدت اخیر نیز یکی دیگر از این ماشین ها توسط کلانتری ۱۲ توقیف شده بود‌.
✔️شنیده شده برخی ماشین های لجن‌کش از شهرهای همجوار نیز برای تخلیه به رامسر می آیند که مرجع خبری رامسر مستقلا نمی‌تواند این خبر را تایید کند.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️انتصاب مسئول روابط عمومی بیمارستان رامسر
♻️در پی ابلاغ دکتر ندیمی ریاست بیمارستان و دکتر صیامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ؛
🔆آقای محمد شیخ صالحی از جوانان فعال، اخلاق‌مدار و پرتلاش و کارمند بیمارستان امام سجاد ع رامسر به عنوان مسئول روابط عمومی این مرکز آموزشی درمانی منصوب شد.
💠حکم وی نیز با حضور اسلامی معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مهندس قنبری مدیریت بیمارستان به وی اعطا شد‌.
🔰شیخ‌صالحی همزمان مسئول دفتر تیم مدیریتی بیمارستان را نیز عهده دار است.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥فیلم
⭕️ارائه عادلانه خدمات سلامت محور با تلاش های بسیج جامعه پزشکی و سلامت
♻️تیم‌ بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر در ادامه فعالیت های عام‌المنفعه و ماهانه خود و در راستای توزیع عادلانه خدمات سلامت بصورت عمومی و تخصصی، در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با هفته سلامت در دهستان جنت رودبار حضور یافته و اهالی این منطقه ییلاقی را بصورت رایگان ویزیت کردند.
🔆ویزیت رایگان پزشکان فوق متخصص و عمومی، خدمات پرستاری و آموزش های کارشناسان بهداشتی و توزیع رایگان داروهای مورد نیاز از جمله فعالیت های این تیم پزشکی در دهستان جنت رودبار بود.
💠پایگاه مقاومت بسیج جنت رودبار و کانون خدمت رضوی نیز در این طرح همکاری داشتند.

🔘بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر
🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
مرجع خبری رامسر
🆔 @Ramsarkhabar

⭕️نگاهی گذرا به وعده های استاندار سابق مازندران در خصوص رامسر

⭕️همین که استاندار جدید مانع کاسته شدن داشته ها و ظرفیت های رامسر شود برای دوره گذار شهرستان کافیست


🔹آبان ۱۴۰۰ بود که حاج مجید حسین زادگان آخرین استاندار دولت آقای روحانی در مازندران تودیع و سید محمود حسینی‌ پور نوری به عنوان اولین استاندار دولت آقای رییسی منصوب و معارفه شد

🔹جستجویی در فضای مجازی رامسر نشان می دهد حسینی پور وعده هایی را برای رامسر بیان و پیگیری کرده بود لذا به بخشی از آنها که در رسانه های رامسر منتشر شده است اشاره خواهیم کرد.

🔹حسینی پور ساعاتی پس از مراسم معارفه اش به دلیل جاری شدن سیلاب در غرب مازندران ، شبانه به رامسر سفر و در تاریکی ها جاری شدن سیل را نظاره کرد و از آنجائیکه زیرساخت‌ های رامسر در پیشگیری از سیلاب بین سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ پیشرفت چشم‌گیری داشت ، از صدمات جبران ناپذیر در امان مانده بود.

🔹۱۲ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل حضور معاون اجرایی وقت رییس جمهور به منظور بررسی روند آزادسازی سواحل، حسینی پور نیز به رامسر سفر کرد و گفته بود که باید ۳ ساختمان که در حریم ساحلی دریای رامسر است تخریب شود اما هیچ ساختمانی تخریب نشد و علت عدم تخریب به این جهت بود که بدون یک کار کارشناسی این دستور صادر شده بود و نهایتاً با بررسی بیشتر این تخریب انجام نگرفت.

🔹۶ اسفند ۱۴۰۰ جلسه آزادسازی سواحل استان های گیلان و مازندران با حضور رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری به میزانی رامسر برگزار شد که حسینی پور در آن جلسه از تشکیل سازمان عمران سواحل خبر داده بود که همچنان تشکیل نشده است.
🔹شکوفایی اقتصاد دریا بویژه در شهرستان رامسر دیگر وعده حسینی‌پورِ استاندار بود که این مهم نیز در رامسر رونقی نداشت.

🔹حسینی پور همچنین در همان ماه در مصاحبه ای نیز گفته بود که بزرگراه ساحلی گلوگاه تا رامسر با ساخت آزاد راه در کنار ساحل را پیگیر است اما از این وعده نیز خبری نشد.

🔹۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که حسینی پور برای تودیع و معارفه فرماندار رامسر به این شهرستان سفر کرد و در آن مراسم نیز گفت که حمل و نقل هوایی تقویت و محصولات کشاورزی از طریق فرودگاه صادر خواهد شد اما نه تنها صادراتی از فرودگاه رامسر اتفاق نیفتاد که از پروازهای مسافری اش نیز یکی پس از دیگری کاسته شد.
🔹او همچنین از فرماندار جدید رامسر خواسته بود از جوانان بومی بهره بگیرد و خون تازه ای را در رگ های مدیریتی شهرستان جریان بیندازد.

🔹در همین ماه نیز حسینی پور برای استقبال از وزیر کشور جهت سخنرانی در یادواره شهدای شیرود به فرودگاه رامسر آمده بود.

🔹خرداد ۱۴۰۱ نیز مجددا به دلیل حضور وزیر ورزش جهت استقبال از این مقام ملی به رامسر سفر کرد‌.

🔹تیر ماه همان سال نیز وزیر کشور مجددا برای بازدید از سواحل مازندران سفر خود را از رامسر آغاز کرده بود که حسینی پور نیز به استقبال او در فرودگاه رامسر رفته بود.

🔹اما پرحاشیه ترین سفر حسینی پور به رامسر را می‌توان در شهریور ۱۴۰۱ جستجو کرد که او وعده‌هایی را به مردم رامسر داد که همچنان مورد تعجب همگان است و چشم انتظار تحقق آن.
🔹او در این سفر که در بحبوحه حواشی مرکزیت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران قرار گرفته بود به مردم رامسر وعده داد که برای جانمایی بزرگترین مرکز شهر سلامت کشور با همراهی مدیرعامل بانک پاسارگاد با اعتبار ۵ هزار ميليارد تومان به رامسر سفر کرده است.
🔹حسینی پور در آن روز گفت که رامسر به هاب گردشگری سلامت تبدیل خواهد شد.
🔹او گفت که دانشگاه مرکزی خاتم در رامسر تاسیس خواهد شد که انتفاع مردم از آن از تأسیس دانشکده علوم پزشکی بالاتر است.
🔹او گفت که طی ۱۵ روز جانمایی دو زمین ۱۶ و ۳۷ هکتاری برای احداث مرکز سلامت رامسر مشخص خواهد شد.
🔹همچنین در آن سفر گفته شد که مدرسه دارالفنون در رامسر ساخته خواهد شد بطوری که مهر ۱۴۰۲ دانش آموزان در آن حضور خواهند یافت.
🔹بازگشایی مسیر اشکورات به قزوین نیز وعده دیگر استاندار به مردم بود.
🔹اما هیچکدام از آن وعده ها در دوره صدارتش عملیاتی نشد.

🔹در همان روز حسینی پور در پاسخ به خبرنگار رامسری در خصوص عدم میزبانی و وضعیت تیم لیگ برتری هورسان رامسر ، پاسخ داده بود : " انشالله سال بعد ".
🔹و حالا هورسان هم برای همیشه به خاطرات مردم رامسر پیوسته است.

🔹نوروز ۱۴۰۲ حضور حسینی پور برای شرکت در جلسه ستاد تسهیلات سفر رامسر نیز مجددا با حاشیه همراه بود که جمعی از رامسریها در انتقاد از وضعیت حجاب و روزه‌خواری در سطح شهرستان در فرمانداری تجمع کرده بودند.

⭕️ادامه یادداشت در صفحه دوم
🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
مرجع خبری رامسر
مرجع خبری رامسر 🆔 @Ramsarkhabar ⭕️نگاهی گذرا به وعده های استاندار سابق مازندران در خصوص رامسر ⭕️همین که استاندار جدید مانع کاسته شدن داشته ها و ظرفیت های رامسر شود برای دوره گذار شهرستان کافیست 🔹آبان ۱۴۰۰ بود که حاج مجید حسین زادگان آخرین استاندار دولت…
🔻صفحه دوم
مرجع خبری رامسر
🆔 @Ramsarkhabar

⭕️ادامه یادداشت

🔹تیر ۱۴۰۲ حسینی پور از خبرنگار رامسری که در بستر بیماری بود عیادت کرد و ۱۸ تیر نیز با مردم رامسر ملاقات عمومی داشت که به دهستان اشکور نیز سفر کرد و جزئیات زیادی از آن سفر در دسترس نیست لذا اهالی اشکور بهتر می‌توانند در خصوص دستارودهای آن سفر قضاوت کنند.

🔹در همان ایام حسینی پور در مصاحبه ای گفته بود یک طرح گردشگری ۴۰ میلیون دلاری در رامسر سرمایه گذاری خواهد شد اما از جزئیات آن خبری منتشر نشد

🔹دی ماه ۱۴۰۲ رییس سازمان برنامه و بودجه سفر استانی اش به مازندران را از رامسر آغاز کرده بود که حسینی پور برای استقبال و همراهی با این مقام ملی به فرودگاه رامسر سفر کرده بود.

🔹در همان ایام حسینی‌ پور در مصاحبه ای گفت که در دهستان ییلاقی جنت رودبار که نیمی از سال پوشیده از برف است و هنوز در حسرت یک جاده آسفالته و ایمن است ، بیمارستان و هتل و دیگر زیرساخت‌های گردشگری سلامت تاسیس خواهد شد.

🔹۱۵ بهمن ۱۴۰۲ حسینی پور برای شرکت در همایش روز تالاب‌ها که به میزبانی رامسر بود به این شهرستان سفر کرد.
🔹در آن سفر گفت که یک پروژه سرمایه گذاری خارجی با اعتبار ۴۰ میلیون دلار انجام خواهد شد که در صورت تحقق، روزی ۵ پرواز خارجی به رامسر می آیند.
🔹او همچنین در آن روز مخزن آب ۱۰ هزار لیتری بخش دالخانی را کلنگ زنی کرد.
🔹اهدا زمین به خانواده‌های واجد شرایط جوانی جمعیت از دیگر اقدامات آن روز حسینی پور بود که در روزهای اخیر شنیده شده مشکلاتی برای واگذاری ها رخ داده است.

🔹حسینی پور در آخرین مصاحبه اش در خصوص رامسر ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت که آزاد راه چالوس به رامسر ساخته خواهد شد.

🔹موارد فوق بخشی کوتاهی از خبرهای مرتبط با آقای سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران با موضوع شهرستان رامسر بود که امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ و در دومین سالروز تودیع و معارفه آزاد و عشوریان [به عنوان فرماندار رامسر] با مازندرانی ها خداحافظی کرد و جای خودش را به آقای یوسف نوری استاندار جدید مازندران داد‌.

🔹حسینی‌پور اهل شهرستان نور با سابقه درخشان فعالیت در نهادهای نظارتی سطح ملی در دفاع از کیان‌کشور ، ۲۹ ماه و ۱۶ روز استاندار مازندران در دولت آیت الله رییسی بود که حالا به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شده است.

🔹حمایت از جوانان بدون پارتی و ایجاد تاکسی هوایی رامسر _ نوشهر _ ساری و ... دو شعار پر بحث حسینی پور بود که متاسفانه در مازندران عملیاتی نشد.

🔹در کنار این موارد ، نباید خدمات و پیگیری ها و تلاش های حسینی پور را نیز نادیده گرفت ، به هر حال هر مدیری در هر سطحی قطعا خدماتی را نیز از خود برجای میگذارد اما متاسفانه ضعف اطلاع رسانی دولت بویژه در استان مازندران باعث شده این دستاوردها آنگونه که نیاز است به سمع نظر مردم نرسد لذا یوسف نوری استاندار جدید مازندران باید در این حوزه همانند دیگر بخش ها تغییرات جدی ایجاد کند و راهبردی جدید را بکار گیرد.

🔹اما مردم رامسر از یوسف نوری استاندار جدید مازندران که پیش از این سابقه وزارت آموزش و پرورش در دولت آیت الله رییسی را دارد خواسته مهمی دارند ؛ و آن خواسته این است که اجازه ندهد بیش از این داشته ها و ظرفیت های شهرستان رامسر به سمت انتقال یا نابودی سوق داده شود. اگر اتفاق جدیدی در رامسر رخ نداد اشکالی ندارد ، بالاخره این روزهای تلخ رامسر به پایان خواهد رسید و روزی دلسوزان رامسری مجددا شهرشان را در دست خواهند گرفت و در کنار یکدیگر رامسر را به روزهای اوج خود بازخواهند گرداند.

🔹همین که استاندار جدید مانع کاسته شدن داشته های رامسر شود برای دوره گذار این شهرستان کافیست.

🔘یادداشت: حسین قاسمی
🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️آگهی استخدام
♻️هتل آرامسر از یک نفر خانم جهت خانه داری در هتل دعوت به همکاری می نماید
🔆بیمه و حقوق طبق قانون اداره کار
💠ساعات کاری از ۱۲ ظهر الی ۸ بعد از ظهر
🔰شماره تماس جهت هماهنگی 👇
🔹 ۰۹۱۱۳۹۱۴۸۱۷

🆔 @Ramsarkhabar
⭕️اطلاعیه زنان خانه دار روستایی
♻️كليه زنان خانه دار روستايی رامسر كه تاريخ تولد فرزند سوم و به بالای ايشان از ۱۳۹۶/۱/۱ به بعد می‌باشد ؛
🔆تا پايان ارديبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزايا بيمه اجتماعي (بازنشستگی ، ازكارافتادگی كلی، بازماندگان ، نقل و انتقال سوابق) بصورت "كاملا رايگان" اقدام نمايند.
💠جهت ثبت نام از طريق كارگزاری های بیمه روستایی، دهياری ها و بخشداری ها اقدام نمايند.

🔘روابط عمومی بيمه اجتماعی كشاورزان، روستائيان و عشاير
🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️جشنواره محله نشاط
♻️روستای زیبای گردشگری سفید تمشک
🔆پنج شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۳:۳۰ عصر
💠همراه با برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی

🆔 @Ramsarkhabar
♻️اطلاعیه ترحیم
⚫️آیین تشییع و تدفین مرحوم حاج یوسف علی نوروزشمسی پدر گرامی آقایان محمود ، ابوالفضل ، دکتر مهدی ، احمدرضا ، علی اصغر و دختران داغدارش
🔆پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳ عصر
🔰آرامگاه بی بی سکینه رمک

🆔 @Ramsarkhabar
♻️اطلاعیه ترحیم
⚫️آیین یادبود چهلمین روز درگذشت مرحوم مهندس هوشنگ جوربنیان [و یادبود پدر گرانقدرش مرحوم مشهدی یعقوب جوربنیان]
🔆پدر دختران و همسر داغدارش
💠کارمند منابع طبیعی رامسر و برادر آقایان علی اکبر و علی اصغر و علیرضا و خواهران غمدیده
🔰پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۴
✔️مسجد جامع گاورمک

🆔 @Ramsarkhabar
⭕️نگاهی به وقایع حیاتی سال ۱۴۰۲ در رامسر
♻️۴۹۵ صدور شناسنامه برای نوزادان تازه متولد شده و ثبت ۶۸۱ فوتی در سال ۱۴۰۲ در رامسر به ثبت رسید.
🔆۳۵۴ فقره ازدواج و ۲۵۶ فقره طلاق در رامسر رخ داد.
💠۱۰۸ نفر نیز نام و نام خانوادگی خود را در سال ۱۴۰۲ تغییر دادند.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
♻️ادامه افتخارات آموزش و پرورش شهرستان رامسر ؛
⭕️آموزش و پرورش ؛ آبروی ادارات دولتی رامسر در سطح استان
🔆در تداوم موفقیت‌های درخشان و برجسته آموزش و پرورش رامسر و براساس ارزیابی عملکرد کلی سال ۱۴۰۲ ادارات شهرستان و مناطق استان مازندران ؛
💠مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامسر موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی جامع ۳۳ شهرستان و منطقه استان مازندران شد.
🔰 این دستاورد ارزشمند و شکوهمند را به جامعه‌ی شریف فرهنگیان، دانش‌آموزان و آحاد مردم فرهیخته شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️دیدار مداوم مسئولان رامسر با جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا
♻️مسئولان شهرستان رامسر بطور هفتگی با حضور در منازل جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا با آنان دیدار و ایثارشان را ارج می‌نهد.
🔆در این راستا معاون فرماندار، بخشدار دالخانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده بسیج حوزه شهید خلعتبری و جمعی از شوراها و دهیاران بخش دالخانی با حضور در منزل کربلایی عیسی قاسمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که مدتی‌ست در بستر بیماری قرار دارد دیدار و برای این جانباز و ایثارگر دوران جنگ آرزوی سلامتی کردند.
🔰در این دیدار مطرح شد که جامعه ایران همیشه به این دلاورمردان مدیون است که سالها در گمنامی و بدون چشم‌داشت با اثرات جنگ دست و پنجه نرم می‌کنند و روحیه بالای خانواده معظم رزمندگان و جانبازان بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه و اهداف آنان سنگین می کند.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
مرجع خبری رامسر
🎥فیلم ⭕️گم شدن آواز پرندگان در بوی زباله ♻️فیلم منتشر شده وضعیت اسفناک دپوی زباله در دل جنگل اشکته چال (سایت زباله کلاکولی) را نشان می دهد 🔆وضعیت این‌منطقه بسیار بحرانی بوده و بخش اعظم آن در این فیلم قابل مشاهده نیست. 💠زباله و شیرابه های آن ، پوشش سبز این…
⭕️ورود مدعی العموم به چالش بزرگ زیست محیطی رامسر
♻️بهمن سام خانیان دادستان رامسر که پیگیری هایش در مدت اخیر سبب ریل گذاری در حل مشکلات مردمی و شهرستان شده است، اینبار با همراهی علی امینی شاد شهردار، باهری رییس منابع طبیعی و نیاستی رییس محیط زیست رامسر از سایت زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال بازدید کرد
🔆در این بازدید شهردار رامسر توضیحات مبسوطی در خصوص فرآیند تصفیه شیرابه و مراحل پیش تصفیه، ایجاد جاده فرعی، نصب کانال و روند ورود و خروج شیرابه به دستگاه تصفیه ارائه داد و مقرر شد طی ۵ ماه آینده مراحل نصب دستگاه تصفیه انجام شود
💠امینی شاد گفت که با شرکت دانش بنیان در مراحل نهایی اتمام قراداد هستیم و برای اولین بار در ایران صورت می گیرد که با نصب این دستگاه و راه اندازی آن از زباله موجود بنزین و... تولید خواهد شد و فرآیند تنظیم قرارداد را نهایتا تا دو ماه دیگر اعلام نمود
🔰در این بازدید دادستان از زحمات شهرداری و سایر عوامل تقدیر کرد اما آن را کافی ندانسته و با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات خاطر نشان کرد که مرتب فرآیند عملیات را رصد نموده و بعد اتمام زمان اعلامی عذری بر عدم انجام نخواهد پذیرفت.

🆔 @Ramsarkhabar
⭕️یادواره هفت تن از شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم خان طومان
💠فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶
🔆مسجد گلزار شهدای بهشت زینبیه
🔗سخنران: حاج مهدی رمضانی
🔻مداح: حاج رضا شیرزادفر
🔸با اجرای:  کربلایی میثم تبریزی
🌱مرجع خبری رامسر
🆔 @Ramsarkhabar
مرجع خبری رامسر
⭕️تنها دلخوشی ورزشی رامسری ها هم به شهری دیگر منتقل شد ♻️شنیده ها حاکی از آن است که به دلیل عدم حمایت از تنها تیم لیگ برتری شهرستان رامسر ؛ تیم والیبال هورسان رامسر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر به فدراسیون…
مرجع خبری رامسر
🆔 @Ramsarkhabar

⭕️جای خالی چهارشنبه‌های والیبالی رامسر

🔹تیم والیبال هورسان به تصمیم مدیریت باشگاه از حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور کناره‌گیری کرد و رامسری‌ها که طی سال‌های اخیر از داشتن یک تیم لیگ برتری در سطح کشور خوشحال بودند با شنیدن این خبر واکنش‌های زیاد، توام با تلخی و ناراحتی را در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با این شهرستان ابراز کردند.

🔹اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بود که تیم والیبال هورسان رامسر توانست از ۱۸ بازی لیگ با کسب ۳۵ امتیاز جواز صعود به رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران را کسب کند. خبری که شور و شعفِ غیرقابل وصفی را در میان رامسری‌ها برانگیخت. آنها برای نخستین بار لذت هواداری یک تیم لیگ برتری را می‌چشیدند و این شهرستان قرار بود میزبان تیم‌های برتر والیبال ایران باشد.

🔹هورسان از همان ابتدا بازی‌های لیگ را با فراز و فرودهای زیادی آغاز کرد. از نداشتن سالن استاندارد والیبال که این تیم را بارها تا کناره‌گیری از لیگ برتر هدایت کرد تا مشکلات مربوط به جذب بازیکنان. معضل سالن استاندارد هورسان در نهایت با درخواست و فشارِ هواداران و پیگیری‌های بسیار زیاد با تجهیز سالن شهید صدر ساداتشهر برطرف شد. تیمِ محبوب رامسری‌ها جان گرفت و به مرور در دل هوادارن و ورزش‌دوستان رامسری خانه کرد.

🔹گاهی لقبِ شگفتی‌سازِ لیگ را بدست می‌آورد و مایه فخرِ هوادارن می‌شد، گاهی هم برای فرار از قعر تلاش می‌کرد. با همه این فراز و فرودها سرخوشی رامسری‌ها از داشتن تیم در لیگ برتر والیبال عمر کوتاهی داشت. هورسان رامسر درحالیکه فصل‌های پر شور و نشاط والیبالی را برای ورزش‌دوستان رامسری رقم زده بود و می‌رفت که به هویت ورزشی این شهر تبدیل شود، به دلیل آنچه که از سوی مدیریت باشگاه مشکلات مالی و حمایت نشدن از سوی مسوولان عنوان شده از لیگِ برتر خداحافظی کرد

🔹امتیاز تیم محبوب رامسری‌ها به تیم سایپا تهران واگذار شد. تصمیمی که به زعمِ کاربران در شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی مرتبط با رامسر به رویداد تلخِ اردیبهشتی ورزش رامسر تبدیل شده و شک بزرگی برای هواداران است.

🔹در همین پیوند یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی رامسر در ارتباط با خداحافظی هورسان از لیگ برتر می‌گوید: در این ۲ دهه اخیر؛ هیچ مدیری در سطح استانی و شهرستان؛ ارزش و قیمت و قدرت نفوذ یک تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال یا والیبال را درک نکرد، در غیر این صورت برای ماندگاری اش تلاش می‌کرد. حیف شد! این فرصت خوب که با همت عالی بخش خصوصی درست شده بود دو دستی به تهران تقدیم شد”

🔹یکی از دیگر از صفحه‌های مجازی شهرستان رامسر نیز با بازنشر تصویر بازی‌های هورسان و جمعیت پرتعداد هوادارانی که در حال تشویق تیم هستند، نوشته است “خداحافظی تیم والیبال هورسان به این معنی است که شما این همه عشق مردم رامسر به تیم محبوبشان را نادیده گرفتید" " یادتون باشه شما چیزی رو از مردم شهر گرفتید که به عشقش از کار و زندگیشون می‌زدند تا ازش حمایت کنند. "

🔹یک کاربر نیز در واکنش به بازنشر تصاویر هوادارن و خداحافظی تیم نوشته است که " یک دلخوشی داشتیم و آن را هم از ما گرفتید" کاربر دیگری می‌گوید" چقدر کیف کردیم، چه احساس غروری داشتیم که رامسر در لیگ برتر تیم دارد، دلخوشی‌های چهارشنبه‌مان رفت"

🔹یکی از شهروندان رامسری در همین ارتباط می‌گوید: رامسر اگرچه به واسطه برخورداری از اردوگاه‌های ورزشی متعدد میزبان تیم‌های بسیاری بوده است. اما راهیابی تیم والیبال هورسان به لیگ برتر نخستین رویداد ورزشی بود که رامسر را در سطح اول ورزش کشور مطرح می‌کرد.

🔹صابر اعتمادی می‌گوید: تا پیش از حضور تیم هورسان در لیگ برتر هیچ وقت لذت هواداری از یک تیم لیگ برتری را تجربه نکرده بودیم، هورسان این فرصت را برای ما فراهم کرد که یک جو متفاوت و شور و نشاط اجتماعی ورزشی متفاوتی را تجربه کنیم. چهارشنبه‌های والیبالی رامسر فضایی پرنشاط بود که بعید به نظر می‌رسد به این زودی جای خالی‌اش پر شود.

🔹شاهین فلکی دیگر شهروند رامسری نیز معتقد است با حضور تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال برای نخستین بار این شهر در کانون توجه ورزشی کشور قرار گرفت، ستاره‌های مطرح والیبال کشور به این شهر آمدند که همین موضوع سبب شد نوجوانان و جوانان به ورزش والیبال علاقه‌مند شوند.

🔹سرمایه‌گذاری برای تیم‌های ورزشی و در ادامه کناره‌گیری از چنین فعالیت‌هایی امری مرسوم به‌شمار می‌رود، پیش از این نیز شرکت‌هایی نظیر کاله و هراز آمل تیم‌های والیبال به لیگ برتر فرستاندند و پس از مدتی به دلایل گوناگون انصراف دادند. با این وجود به دلیل اینکه این تیم‌ها ظرفیت‌ و فرصت خوب برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه محسوب می‌شوند نیاز با ارایه راهکارهای تشویقی و حمایتی برای تداوم این فعالیت‌ها اندیشیده شود.

🔘گزارش: مینو وکیل نژاد
🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
⭕️جوان رامسری عضو هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران شد
♻️در پی برگزاری مجمع عمومی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران و با تایید اعتبارنامه با حکم مدیر کل؛
🔆آقای سعید جعفری از جوانان پرتلاش رامسری به عنوان عضو هیئت مدیره این کانون منصوب و حکم خود را از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران دریافت کرد.
🔰برای این جوان رامسری که مسئولیت حقوقی و املاک شهرداری رامسر را نیز عهده دار است آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

🌱مرجع خبری رامسر 👇
🆔 @Ramsarkhabar
❗️فروش مبلمان و جهیزیه کامل عروس به قیمت تولیدی 🤩
🔹 شاید باورتون نشه ولی قیمت هامون واقعیه
🔹هر قیمتی که شنیدید و دیدید بیخیال بشین
🔹 با قیمت خود کارخانه و بهترین کیفیت خرید کنید
🔹دیگه نیاز نیست پول اضافی خرج کنید
🔸جهیزیه کامل عروس با بهترین قیمت
🔸 ارزانسرای واقعی مبلمان (ارزانتر از همه جا)
⚠️ فقط کافیه کانال تلگرام و اینستاگرام مارو دنبال کنید 👍
📞 09905166615
📌 @F1370_p
📍 به لینک کانال تلگرام زیر بپیوندید 👇👇
https://hottg.com/+Hruj5ii8AxU0MWE0
لینک پیج اینستاگرام 🔹 مبلمان فرهاد 🔹👇
https://www.instagram.com/sofa_farhad?igsh=eGh4MHAzNGlwYWts

🆔 @Ramsarkhabar
📌دوره هوش مصنوعی در عمل
عضو هیات‌علمی مؤسسه آموزش عالی رحمان رامسر
این دوره به شما کمک میکند تا:
🔸با دنیای هوش مصنوعی و کاربردهای آن در تولید محتوا آشنا شوید
🔸محتواهای خلاقانه، جذاب و منحصربه‌فرد تولید کنید
🔸سریع باشید و زمان تولید محتوا را به شدت کاهش دهید
🔸هزینه‌های تولید محتوا را به حداقل برسانید
🔸از هوش مصنوعی در تحلیل و بهینه‌سازی محتوا استفاده کنید
مدرس: دکتر مبین صباغی
◀️سرفصل‌های دوره:
🔹معرفی هوش‌ مصنوعی و کاربردهای اصلی
🔹ابزارهای متنی هوش مصنوعی
🔹ابزارهای ایجاد تصویر و ویدئو
🔹ابزارهای تولید محتوا ویدئویی
🔹ابزارهای مقاله‌نویسی و کتاب‌نویسی
🔹پروژه عملی و نتیجه‌گیری
💫ویژه عموم علاقه‌مندان
⬅️نحوه برگزاری: حضوری
⬅️زمان برگزاری‌: پنجنشبه‌ها
پنجشنبه‌ها: ۱۲ الی ۱۳
(۶جلسه یک ساعته)
♻️شروع دوره: ۱۳ اردیبهشت
◀️شهریه:۶۰۰ هزار تومان
💥با ارائه مدرک معتبرِ حضور در کارگاه
🔵لینک ثبت‌نام:
https://rahman-uni.ir/courses/hoosh_1403/
شماره تماس:
۰۹۰۲۵۲۳۰۵۱۴
۰۱۱۴۴۴۶۴۸۵۱
http://www.rahman.ac.ir
http://instagram.com/rahmanuni1385
http://hottg.com/rahmanuniversity

🆔 @Ramsarkhabar
HTML Embed Code:
2024/05/14 01:39:19
Back to Top