TG Telegram Group Link
Channel: 🥇کانال تخصصی روانشناسی ورزشی🥇
Back to Bottom
💢اگر مردم قدر زمان را می دانستند
هیچ وقت کفش بنددار نمی پوشیدند!

انیشتن

🥇@profailtop🥇
باخودت‌مهربون‌نباش

💢همه ما بارها شنیدیم وموافقیم که نظم و انضباط یکی از مهم‌ترین عوامل برای ساختن عادت‌های خوب و در نتیجه رشد و موفقیته؛ اما مشکل اینجاست که داشتن همین نظم و انضباط معمولاً دردناکه!.

🔹️ما اگر بخوایم نظم و انضباط داشته باشیم خیلی وقت‌ها مجبوریم از لذت‌ها و خوشحالی‌های لحظه‌ای بگذریم، نمی‌تونیم بهانه بیاریم و باید با خودمون سخت‌گیرانه برخورد کنیم. برای همین با وجود اینکه می‌دونیم این کار بهمون کمک می‌کنه، اما‌ انجامش نمی‌دیم. اما این رو باید بدونیم که اکثر چیزهایی که باعث رشد ما می‌شن با درد و سختی به دست میان.

🥇@profailtop🥇
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏅دو روی‌سکه در‌ورزش‌قهرمانی‌به‌روایت‌تصویر👌🏼
چقدرعالیه این‌کلیپ👌🏼

🥇@profailtop🥇
سلام‌مجدد❤️
باعث‌افتخارمن‌بوده،هست‌ وخواهد‌بود‌که‌کانال ما،میزبان‌تک‌تک‌شماعزیزان ‌هست.
کم‌کاری‌ بنده‌رو‌در‌تولید‌محتوا‌و‌ارائه‌ محتوا‌بزارید‌پای‌مشغله‌کاری ‌بسیاااار‌که‌انشاالله به‌زودی‌حل‌میشه‌و‌ بهتر‌و‌باکیفیت‌ تر‌ کنارتون‌خواهم‌بود.👌🏼
❇️چنانچه ازعزیزان‌کسی‌هست‌که تو‌حوزه‌روانشناسی‌ ورزشی‌تخصص‌داره‌ وعلاقه‌مندهست‌که‌تو‌اداره‌کانال به من کمک کنه ام‌ممنون میشم بهم‌اطلاع‌بده🙏🏽❤️

بااحترام،شیرمحمدلو
⭕️گاهی اوقات، نبود بازیکنی که در تیم اصلا به چشم نمی‌آید، کل کارکرد باشگاه را به هم خواهد ریخت. این خطای پرهزینه‌ی یک مربی است که تنها به پر سروصداها توجه کند.

چقدراین‌نوشته عمیق بود👌🏼

🏅@profailtop🏅
♦️ فردی سازی و‌شخصی سازی‌در مربیگری یعنی‌چی؟!

🔶 یکی از ویژگی های مهم و در عین حال سخت ترین ویژگی مربیان موفق دنیا، #فردی_کردن فرایند مربیگری می باشد. جان وودن، مربی افسانه ای بسکتبال ایالات متحده آمریکا، همواره در بدو ورود به باشگاه در خطاب به بازیکنان خود می گفت:
" من با همه در یک شیوه یکسان رفتار نخواهم کرد، رفتار من با شما، بازتابی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری شما خواهد بود".

🔸 بازیکنان شما، هر کدام دارای شخصیت های منحصر به فردی بوده و منابع انگیزشی متفاوتی جهت مشارکت در فوتبال دارند. برخی از آنها با انتقاد، انگیزه بیشتری می گیرند، برخی با تایید و دیگری با تشویق!
🔸 این وظیفه شماست که به عنوان مربی، تفاوت های فردی بازیکنان خود را شناسایی کرده و بر این اساس با ایشان رفتار کنید.
🔸فردی سازی مربیگری، کار ساده ای نیست ولی برای رسیدن به موفقیت، لازم و ضروری می باشد.
🥇@profailtop🥇
سلام و احترام خدمت اعضای محترم گروه

در ادامه دو لینک پرسشنامه خدمت شما ارسال میکنم که به جهت جمع آوری اطلاعاتی در زمینه رضایت شغلی، خلاقیت و هوش هیجانی است . پرسشنامه ها باید توسط معلمین تربیت بدنی پاسخ داده شود .
پرسشنامه ها بدون نام بوده و میتوانید با آسودگی خیال به آنها پاسخ دهید

داده های جمع آوری شده برای پایانامه ارشد رشته روانشناسی ورزشی استفاده خواهد شد
پیشاپیش قدردان همکاری شما سروران گرامی هستم 🌹🌹🙏
راز طلایی‌ژاوی

اکثر بازیکنانی که با آنها برخورد کردم سریعتر و قوی تر از من بودند. تصمیم گیری چیزی است که اعمال فیزیکی ما را کنترل می کند. برخی از بازیکنان حداکثر سرعت ذهنی 80 دارند در حالی که برخی دیگر می توانند به 200 برسند، من همیشه سعی میکردم به 200 برسم!

🔺به‌همین سادگی!

🏅 @profailtop 🏅
تکنیک ۸-۷-۴ و رمز آن در کاهش اضطراب بازیکنان و مربیان

🔹این تکنیک توسط دکتر ویل از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد ابداع شده؛ در واقع یک تکنیک تنفسی ضد اضطراب است به این معنی که شما یاد می گیرید که در مواقعی که تنش ندارید با تمرین مکرر آن، خود را برای کاهش اضطراب و پرخاشگری در مواقعی که تنش دارید آماده کنید.
روش اجرا بسیار ساده است:

۱-می بایست بر روی یک تخت و یا مبل راحتی دراز کشیده

۲- در ابتدا به مدت ۴ ثانیه نفس را فرو دهید

۳-سپس بمدت ۷ ثانیه نگه داشته

۴-در نهایت بمدت ۸ ثانیه اجازه دهید که هوا از ریه هایتان خارج شده و این مراحل را چندین بار تکرار نماییداین تمرین، به مرور تنش های عضلانی و اضطراب شما را برطرف کرده و سبب می گردد که در تنشهای بین فردی، کنترل بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و کمتر عصبی شوید. همچنین سبب محافظت از حملات قلبی در شما میگردد.

https://hottg.com/profailtop
HTML Embed Code:
2024/06/01 16:59:34
Back to Top