TG Telegram Group Link
Channel: نیوز 365
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️زیرِ ناخن‌های کثیف در دنیای میکروسکوپی چه خبره؟
‼️کاهش نرخ زادوولد در ژاپن؛ چرخش  تولید‌کنندگان پوشک از بچه‌ها به سالمندان

🔹هولدینگ اوجی پیپر، تولید کننده پوشک و محصولات کاغذی روز سه‌شنبه هفتم فروردین اعلام کرد که کاهش نرخ زاد و ولد در ژاپن باعث شده است که تولید پوشک نوزادان را متوقف و تولید محصولات مرتبط با بزرگسالان را افزایش دهد.
🔹این شرکت اعلام کرد که درپی افت تولید پوشک نوزاد از سالیانه ۷۰۰ میلیون در سال ۲۰۰۱ به ۴۰۰ میلیون در حال حاضر، قرار است از ماه سپتامبر تولید این محصول را متوقف کند.
🔹سخنگوی این شرکت در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: «تقاضا برای پوشک بچه به دلیل عواملی از جمله کاهش نرخ زاد و ولد در حال کاهش است.»
🔹نرخ زاد و ولد در ژاپن در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد خود رسیده است و ژاپن پس از موناکو مسن‌ترین جمعیت جهان را دارد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️در چین سیستمی در بعضی از شرکت‌ها نصب شده است که در صورتیکه کارمند از صندلی خود بلند بشود، توسط دوربین مدار بسته میزان دقایقی که فرد بر روی صندلی خود نیست محاسبه میشود و از میزان دستمزد ماهیانه او کم خواهد شد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️بیستون، نگاره‌ای از غرور و شکوه ایران
‼️خودروی محبوب ایرانی‌ها نسل عوض کرد / سراتو جدید فقط ۱.۳ میلیارد تومان!

🔹کیا سراتو جدید این بار با نام k4 معرفی شد.
🔹این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی دارد که حداکثر توان ۱۴۷ اسب بخار را ارائه می‌دهد. گیربکس کیا k4 در نسخه پایه از نوع cvt اتوماتیک است.
🔹تیپ جی تی لاین کیا سراتو جدید یا همان k4 مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۰ اسب بخار است و گیربکس هم از نوع ۸ سرعته اتوماتیک است.
🔹قیمت کیا k4 احتمالا حدود ۲۲ هزار دلار است که به پول ایران تقریبا ۱.۳ میلیارد تومان می‌شود.
‼️فرزند علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

🔹ماجد علم‌الهدی: هیچ‌گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.
🔹تا امروز به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه هم ندارم.
🔹چند روز قبل یک رسانهٔ فارسی‌زبان‌ مدعی شده بود که شرکتی که درخت‌های هیرکانی را بریده، متعلق به ماجد علم‌الهدی است.
🔹پروندهٔ درخت‌های هیرکانی هم در قوهٔ‌قضائیه‌ در حال پیگیری است.
‼️کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست

امان‌الله قرائی‌مقدم، جامعه‌شناس:
🔹تغییر بسیار مهمی که در سال ۱۴۰۲ شاهد آن بودیم، «کوچک‌شدن طبقه‌ متوسط» است. این طبقه، سپر مقاومتی طبقات پایین در مقابل طبقات بالاست و ضعیف‌شدن آن به ضرر جامعه است.
🔹وقتی این طبقه فرو می‌ریزد، طبقات زیرین را به جنبش و حرکت درمی‌آورد و می‌تواند آنها را علیه طبقات بالا، حاکمیت و دولت برانگیزاند.
🔹ناآگاهی، رانت، رشوه، خلف وعده، روابط‌مداری و ناشایسته‌سالاری‌ در جامعه ما بسیار است و این بر کسی پوشیده نیست. اقتصاد بیمار است و گرانی و تورم بیداد می‌کند. مجموعه این عوامل طبقه متوسط را تحت فشار قرار می‌دهند و منجر به تخریب آن می‌شوند.
‼️نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی

🔹در جریان برگزاری مسابقات‌ دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد.
🔹طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.
🔹در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حدنصاب ۲۳.۵۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
‼️دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی زمین معروف آستارا را گرفت

🔹خداییان: با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی زمین معروف به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع واقع در بهترین نقطه ی شهر آستارا به ارزش حداقل ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️خرس‌های قهوه ای در جنگل های حفاظت شده قره داغ
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
‼️عروسک‌های نوروزی در تبریز

#ایران_زیبا
‼️محمد صدر: لایحه عفاف و حجاب نه تتها ضرر فرهنگی و بی اعتمادی دارد که بانک ها را هم ورشکسته می کند| ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود!

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با کارنامه دولت سیزدهم گفت:
🔹رئیسی قبل از اینکه مسئولیت در دولت را بپذیرد در ارتباط با برجام، اف ای تی اف، سیاست‌ خارجی و به تبع در ارتباط با مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اعلام می‌کرد که اصلا نباید اقتصاد مملکت یا معیشت را به سیاست خارجی یا برجام  گره بزنیم. بعد از اینکه مسئولیت پذیرفت، به مرور زمان متوجه شد این شعار عملی نیست و این‌ها همه با هم ارتباط دارند، یعنی سیاست داخلی با سیاست خارجی و سیاست خارجی با مسائل اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی با جذب سرمایه و نرخ تورم همه باهم ‌ مرتبط است
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️لحظهٔ شگفت‌انگیز غروب روز پانزدهم رمضان امسال در تهران

#ایران_زیبا
🔹 حضور سید محمد خاتمی، عزت الله ضرغامی، رحیم عبادی، غلامعلی رجایی و دیگر چهره های سیاسی در مراسم ترحیم مرحومه زهرا شجاعی
محققان: تنها دو شب کم‌خوابی می‌تواند باعث احساس پیری در شما شود

🔹روانشناسان در سوئد دریافتند داوطلبانی که خواب آن‌ها دو شب متوالی به چهار ساعت محدود می‌شود، خود را بیش از چهار سال پیرتر احساس می‌کنند. برخی نیز ادعا می‌کردند که خواب‌آلودگی باعث می‌شود آن‌ها چندین دهه احساس پیری کنند.

🔹برعکس این حالت زمانی مشاهده شد که به افراد اجازه داده شد تا ٩ ساعت در رختخواب بمانند. هرچند که تأثیر این رویکرد روی احساس افراد کمتر بود، اما شرکت‌کنندگان در این مطالعه ادعا کردند که پس از استراحت کافی، به‌طور متوسط احساس می‌کنند که سه ماه جوا‌ن‌تر از سن واقعی خود هستند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
طلبه‌ی جدا شده از موسسه مصاف: رائفی پور به صراحت می‌گفت آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم یهودی اند!

🔹شیخ حسین اسدی از اعضای جداشده از موسسه مصاف (وابسته به رائفی پور) که اخیرا صحبت های مهمی درباره جلسات مخفیانه این تشکیلات داشته نکات مهمی را عنوان کرده که پیش از این نیز به صورت تلویحی توسط جلیل محبی (نامزد انتخابات گذشته مجلس) نیز مطرح شده بود.

🔹این طلبه جداشده از رائفی پور، می گوید که او در بحث یهودی شناسی به صراحت می‌گفت که دو تن از مراجع تقلید _ که یکی فوت شده و دیگری نیز در قید حیات است_ یهودی اند.

🔹حجت الاسلام حسین اسدی می‌گوید که هرگاه از رائفی پور درباره سند حرف خودش سوال می‌پرسیدیم طفره میرفت و از آن زمانی که ادعا کرده آیت الله صافی گلپایگانی یهودی و جاسوس موساد بوده و همچنین آیت الله مکارم نیز آنوسی (یهودی تازه مسلمان شده) است بیش از ۴ سال می‌گذرد و هنوز رائفی پور سندی ارائه نداده است.
🔰🔰🔰
@News365
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️توقف خودروها به علت ریزش سنگ در جاده چالوس

🔰🔰🔰
@News365
HTML Embed Code:
2024/05/16 06:49:20
Back to Top