TG Telegram Group Link
Channel: موج ورزشی
Back to Bottom
🔴۴ کشته و یک مجروح براثر آتش‌سوزی در جایگاه سوخت بمپور استان سیستان و بلوچستان

فرماندار بمپور:

👈ماشین پژو پارس درحین بنزین زدن در باک به گفته کارگران حاضر در جایگاه بر اثر جرقه دچار آتش‌سوزی شد و این آتش به خودوری پراید سرایت کرد.

👈در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو در آتش سوختند.

👈با دور کردن خودروهای دچار حریق از محل جایگاه عرضه سوخت از خسارات سنگین و کشیده شدن دامنه آتش به مخازن جلوگیری شد.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴آتش سوزى در برج مسکونى ١٥ طبقه/ سیستم اطفا حریق عمل نکرد

ملکی،‌‏ سخنگوى سازمان آتش نشانى تهران:
👈با اعلام یک مورد آتش سوزی در برج مسکونى ١٥ طبقه واقع در خیابان اقاقیا، ٤ تیم آتش نشانى به محل اعزام شدند.
👈در طبقه منفى ٥، یک انبارى ١٢ مترى که در آن ضایعات وجود داشت و به صورت غیراصولى ساخته شده بود، شعله ور شده بود و موجب شده بود که ٢ دستگاه موتور و یک خودرو سمند هم شعله ور شوند.
👈آتش نشانان با حضور در طبقات مختلف، ١٠٠ نفر را از ساختمان خارج کردند و نجات دادند، هیچ مورد مصدومیت و فوتى هم نداشتیم.
👈سیستم اطفا حریق برج به خوبى عمل نکرده بود و لازم است مردم به این موضوع توجه کنند و سرویس دهى را به موقع انجام دهند.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی ماهشهر

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:
👈به دنبال اقداماتی که ضدانقلاب در ناامن کردن استان خوزستان و کشور دارد حادثه تروریستی حمله به یکی از مقرهای های نظامی شهرستان ماهشهر در تاریخ ۱۵/۸/۱۴۰۱ ساعت ۲/۲۵بامداد رخ داد و در اقدام متقابل جهت حفاظت از این مقر به دو نفر تروریست راکب موتورسیکلت تیر اندازی شد که در پی زخمی شدن یکی از این تروریست‌ها اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و وی فوت کرد.
👈اقدامات امنیتی و اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری نفر دوم در حال پیگیری است.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴بانک مرکزی مکلف به گزارش موارد مظنون به پولشویی شد

👈نمایندگان مجلس، بانک مرکزی را مکلف کردند تا موارد مظنون به پولشویی را به مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گزارش کرده و نسبت به مسدود نمودن حساب اشخاص مظنون به پولشویی و محدودسازی ارائه خدمات بانکی به آنها اقدام کند.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴 کاهش دمای تهران تا ۶ درجه / بارش برف و باران در ارتفاعات استان

👈براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد و همچنین کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

👈آسمان تهران فردا، قسمتی ابری و غبار صبحگاهی به‌تدریج با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و سه‌شنبه نیمه‌ابری تا ابری گاهی با وزش باد با احتمال بارش پراکنده در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
وضعیت اسفناک مترو تهران زیر سایه وعده های پوچ/ دست به یقه شدن مسافران مترو به دلیل کمبود جا!

https://www.mojnews.com/fa/tiny/news-455708

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴پلیس: رانندگی زنان با موتور برقی هم ممنوع است؛ فرقی بین بنزینی و برقی وجود ندارد

👈سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره تغییر وضعیت رانندگی زنان با موتورسیکلت گفت: قانون فقط مردان را به شرط داشتن گواهینامه مجاز دانسته که با موتورسیکلت رانندگی کنند؛ برخی شیادان برای فروش موتورسیکلت عنوان می کنند زنان می توانند با موتور برقی یا موتور بدون کارت سوخت رانندگی کنند که این حرف آنها خلاف قانون است.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴 پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح در ماه جاری

👈 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، در ماه جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان تسویه خواهد شد.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴اصلاح قانون بانک های عامل، مشکلات مردم را کاهش می‌دهد

👈رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون بانک های عامل گفت: همکاران در کمیسیون اقتصادی موضوع قانون مربوط به بانک های عامل را هم هر چه سریعتر به صحن مجلس بیاورند.


🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🌨احتمال بارش برف به علت کاهش دمای هوا

👈 در شهر‌های شمالی روند کاهش دما پیش‌بینی میشود.

👈 در استان‌ اردبیل و ارتفاعات البرز به علت کاهش دما امکان بارش برف وجود دارد.

👈 شدت بارش‌ها در روز یک‌شنبه در استان‌های گیلان و مازندران موجب آبگرفتگی معابر عمومی بالا‌آمدن سطح رودخانه‌ها می‌شود.


🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴دستور رئیسی به بانک مرکزی درباره نرخ ارز


👈رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، بانک مرکزی و دیگر دستگاههای مربوطه را مکلف کرد برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کنند.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
ایران قهرمان جام‌جهانی کشتی فرنگی شد

https://www.mojnews.com/fa/tiny/news-455937

🌐خبرگزاری موج
@mojnews_com
⭕️ قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی با حمایت همراه اول

🔹تیم ملی کشتی فرنگی ایران امشب (یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) با شکست دادن تیم میزبان در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در باکو، برای ششمین بار قهرمان جهان شد.

🔹فرنگی کاران ایران که موفق شده بودند با شکست تیم‌های ترکیه و قرقیزستان، جایگاه خود در فینال را تثبیت کنند، امشب توانستند کشتی‌گیران آذربایجانی را در خاک خود، شکست دهند و بر روی سکوی نخست قرار گیرند.

🔹تیم ملی کشتی فرنگی ایران تیم‌های ترکیه و قرقیزستان را به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴ و ۸ بر ۲ شکست داد و در دور فینال نیز آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۵ و با نتیجه فنی ۲۲ بر ۱۹ شکست داد.

🔹همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان تبریک گفته است.

http://mci.ir/-M078WC
🔴رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی و قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را تبریک گفت

👈رئیسی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، آن را نمایشی دیگر از ایران قوی در میادین بین‌المللی ورزشی توصیف کرد.

👈همچنین رئیس‌ جمهوری در پیامی، قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در کشور آذربایجان را، به ملت قهرمان ایران تبریک و شادباش گفت.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴 پیام تبریک رئیس قوه قضاییه در پی قهرمانی‌های غرورآفرین تیم‌های ملی کشتی فرنگی و فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی

👈به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی و همچنین قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام بین قاره‌ای را تبریک گفت.

متن پیام رئیس دستگاه قضا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی‌های غرورآفرین تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام بین‌ قاره‌ای، تجلی‌بخش اراده و غرور ملی بود.
 
👈اینجانب با تبریک این پیروزی‌های مقتدرانه، از همه ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی و فوتبال ساحلی، صمیمانه قدردانی می‌‌کنم و کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های بیشتر را برای تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در سایر رشته‌های ورزشی آرزومندم. 

غلامحسین محسنی اژه‌ای

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴وضعیت آب و هوا

🌧 بارش در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق هرمزگان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد و نفوذ هوای سرد نیز خواهیم داشت.

❄️ کاهش دما در نوار شمالی و شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴پاداش میلیاردی به کشتی‌گیران پس‌ از قهرمانی در جام جهانی

👈تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی آذربایجان، جایزه میلیاردی این رقابت‌ها را از اتحادیه جهانی کشتی دریافت خواهد کرد.
👈اتحادیه جهانی کشتی مبلغ ۷۰ هزار فرانک سوییس که تقریبا معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است را به عنوان جایزه تیم نخست به ایران اهداء خواهد کرد
👈علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز اعلام کرد، تمامی این مبلغ بین اعضای تیم ملی کشتی فرنگی و کادر فنی ایران تقسیم خواهد شد.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴رباینده پدر علم ژنتیک: پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ دکتر آدم خیری است، فکر می‌کردم اگر مشکلم را بداند کمکم می‌کند!

👈همکار سابق پدر علم ژنتیک ایران که دو نفر را اجیر کرده بود تا دکتر را بربایند، در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد به‌خاطر جبران خسارت پرداخت مهریه همسر دومش سناریوی این آدم‌ربایی را طراحی کرده بود.

👈حدود ١٠ روز قبل از اینکه این کار را انجام دهم، تصمیم گرفتم. ۶ ماه بود که در ماشین می‌خوابیدم و نیاز به پول داشتم. من سال‌ها قبل ازدواج کردم و از همسر اولم دو فرزند دارم اما چند سال بعد از او جدا شدم.

👈دکتر منشی‌اش را به من معرفی کرد و من با او ازدواج کردم. ١١۴ سکه مهرش کردم و سه ماه نکشید که گفت نمی‌خواهم زندگی کنم و من مجبور بودم خانه‌ای که الان حدود ٨ میلیارد تومان است را به‌جای مهریه بدهم.

👈چهار سال ناظر خرید دکتر بودم، اما سال ٩۶ آمدم بیرون.

👈نیت ما آدم‌ربایی نبود  فقط می‌خواستم با دکتر صحبت کنم که یک کاری برایم کند.

👈دکتر آدم خیری است، می‌دانستم بداند که من اوضاع مالی‌ام بد است، برایم کاری می‌کند.

🌐خبرگزاری موج
@mojnews_com
🔴فرمانده سپاه تهران:

👈بسیاری از افراد دستگیر شده می‌گفتند تصورشان این بود که نقاط مختلفی در تهران به آتش کشیده شده، اما با حضور در آن نقاط، شاهد وضعیت عادی بودند.
🔻اینها توسط دشمن فریب خورده بودند.
🔻به یک عده‌ پول می‌دادند تا آتش افروزی کنند.
🔻توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری عوامل آشوب‌گر بالاست.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
🔴تداوم موج آنفلوانزا تا ۳ ماه آینده

👈سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت: انتظار داریم موج بیماری آنفلوانزا تا دو یا سه ماه آینده طول بکشد؛ حوالی بهمن‌ماه از شدت موج بیماری کاسته می‌شود.

🌐خبرگزاری موج

@mojnews_com
HTML Embed Code:
2024/06/09 05:01:56
Back to Top