TG Telegram Group Link
Channel: مباهله قرن21
Back to Bottom
این مرحله ای از تاریخ ملت ایران است
خدا بخواهد سربلند بیرون خواهیم آمد
Forwarded from خبرفوری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محمدجواد لاریجانی در صداوسیما:
🔹 روحیه مردم ما بسیار قوی است
🔹ما در سوگ رئیس جمهور اگر خدایی ناکرده این حادثه نتیجه نهایی‌ش اعلام بشه، حتما غمگسار خواهیم بود
🔹به هر صورت شرايط قانونی برای اداره‌ی کشور آماده‌ست
@AkhbareFori
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
انا لله و انا الیه راجعون
قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور چه می گوید؟

🔸ظرف ۵۰‌ روز باید انتخابات برگزار شود

🔸اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می گوید: در صورت فوت، عزل، استعفاء، غیبت یا بیماری بیش از دو ماه رئیس‌جمهور یا در موردی که مدت ریاست جمهوری پایان یافته و رئیس‌جمهور جدید بر اثر موانعی هنوز انتخاب نشده یا امور دیگری از این قبیل، معاون اول رئیس‌جمهور با موافقت رهبری اختیارات و مسئولیت‌های وی را بر عهده می‌گیرد و شورایی متشکل از رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس‌جمهور موظف است ترتیبی دهد که حداکثر ظرف مدت پنجاه روز رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود، در صورت فوت معاون اول یا امور دیگری که مانع انجام وظایف وی گردد و نیز در صورتی که رئیس‌جمهور معاون اول نداشته باشد مقام رهبری فرد دیگری را به جای او منصوب می‌کند.
صفحه ای دیگر از تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران ورق خورد. شهادت رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر. شهادت سنت و آرزوی شیرین پیروان این مکتب است. از ابتدا انقلاب تا به امروز مواجه با خبر شهادت شخصیت های خدوم و مومن درناک بوده است اما یقینا به فرموده امام این خون‌ها درخت اسلام و انقلاب را آبیاری و تقویت خواهند نمود. مردم ما بر صدق و دیانت شهید خدمت، آیت الله رئیسی شهادت خواهند داد. در لباس روحانیت بار دیگر شهیدی به اسلام، انقلاب و ایران تقدیم شد. با توکل و تسلیم شدن بر مشیت خدا به حکمت و تقدیر او برای انقلاب اسلامی یقین داشته باشیم.

خدا با ماست اگر مومن باشیم

#علیرضا_زادبر
دیدی!؟
آخرتت رو به دنیا فروختی
حالا چطور میخای
از این سید
حلالیت بطلبی؟
بندگان دنیا فهمی جز شهوت قدرت ندارند
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صلی الله علیک یا اباعبدلله الحسین(ع)

شهادت، سنت و افتخاری بالاتر از هر افتخار دیگر است که برآمده از مکتب حسین بن علی(ع) است. عاقبت شاگردان و پیروان راستین این مکتب چیزی جز شهادت نخواهد بود.

تسکین قلب همه ما ایمان و توکل بر خداست. مسیری که این ملت و انقلاب در پیش دارد و آنچه امام عزیز برای ما ترسیم نمود، خدشه ناپذیر است. در تاریخ این انقلاب علی الخصوص در تابستان سال شصت که ترور ارکان اصلی کشور را از ما گرفت، روزهای سخت تر از این ایام را پشت سرگذاشته ایم. مدال شهادت حقانیت این مسیر را تایید می‌کند. و لله الحمد.
.
.
یقینا کُله خیر


#علیرضا_زادبر
مصیبت خوانی بماند برای بعد

الان آنچه اهمیت دارد روحیه و انسجام ملت است. دشمن شاد شد و شادی دشمن علت واضح و گواه بر حقانیت این مسیر و شخصیت هاست. شهادت مدال افتخار مسولان این ملت است.
مناظرات انتخاباتی خاطرتان هست؟
مراسم دیروز به اذان ختم شد محلی برای نماز درنظر گرفته بودند اما گفت تا اینجا آمدیم به دیدار اهالی منطقه هم برویم و این شد که بازهم سرزده به مسجدی در مناطق روستایی رفتیم.بعدهم گفتگو صمیمانه با اهالی متعجب از دیدن رئیس جمهور
نمیدانستیم این آخرین نماز و دیدار مردمی رئیسی عزیز است.

محمد مهدی رحیمی
خوشحالی آن دو گروه پست و پست تر سند افتخار شهید عزیزماست و در تاریخ صدراسلام نیز سابقه دارد.

#نان
خدایا مرگ ما را این‌ چنین
و پیش از پیری قرار بده
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مرام شما
اخلاق شما در میان سیاستمادران بی اخلاق
سکوت‌شما در برابر تخریب ها
و در یک کلام: خونِ شما
دوباره ما را و انقلاب ما را احیا نمود

ما گرفتار حزب بازی ها
افشاگری ها
آقازاده پروری
باندبازی
و ائتلاف قدرت بودیم

حکمت شهادت شما بازگشت این انقلاب به ارزش های آن است.

#علیرضا_زادبر
متن زیر مهمتر است. بخوانید.
مباهله قرن21
متن زیر مهمتر است. بخوانید.
باید بدانیم کجا ایستاده ایم؟
.
ما در "لحظه" ایستاده ایم. در فرآیند طویل تاریخی که عمر بلندی دارد ما در یک "لحظه" و "آن" ایستاده ایم. پنجاه یا شصت سال برای تاریخ بشر یک "لحظه" است. امام با قیام خود این لحظه و مسیر را برهم زد. از خرداد سال چهل دو ما در یک لحظه بلند تاریخی قرار گرفتیم که قرار است به سمت ساخت یک "تمدن ایرانی اسلامی" حرکت کند. از ابتدا آغاز این "لحظه" با حوادث پرفراز و نشیب بزرگی روبرو بوده ایم. سال ها تبعید، شکجنه، زندان، اعدام، پیروزی، تجزیه طلبان ابتدای انقلاب، کومله، حزب دمکرات کردستان، غائله تبریز، مهاباد، ترور شهید مطهری، قرنی، مفتح، تسخیر سفارت آمریکا، کوتای نوژه، آغاز جنگ، سقوط خرمشهر، عزل بنی صدر، جنگ مسلحانه سازمان نفاق، ترور بهشتی، رجایی، باهنر، ائمه جمعه، مردم عادی، حج خونین، قطعنامه، مرصاد، عزل منتظری، رحلت امام، تحریم ها، هجده تیر،فتنه تقلب در انتخابات، داعش، آبان و بنزین، حاج قاسم، زن زندگی آزادی و.... همه در آن نگاه و ساحت تمدنی تاریخی همان یک "لحظه" است. تمام این چهل و پنج سال در بُرش بلند تاریخی یک "لحظه" است. اما لحظاتی که بر محور اصل ولایت فقیه از آن عبور کردیم. عبوری که در آن هم انقلاب ماند هم گزندی بر تمامیت ارضی ایران وارد نشد. اصلِ ولایت فقیه ستون بقای ایران و انقلاب است. خدا ستون این خیمه ولی فقیه عادل آیت الله خامنه ای را حفظ کند. اهمیت این اصل را امروز و نسل امروز که بحران‌های بزرگ دهه اول انقلاب را درک ننموده باید درک و مرور کند. اصل و جایگاه ولایت فقیه در درجه اول و سپس شخص ولی فقیه که باید حامی او بود.

#علیرضا_زادبر
تشییع در تبریز
تشکیل مجلس در تهران
قیامتی که مردم قم به راه انداختند فردا و پس فردا در تهران و مشهد تکرار خواهد شد.
منزل مادر بزرگوار رئیس جمهور شهیدمان
ورق ورق زندگی این مرد افتخاری برای جمهوری اسلامی است
.
ساده و دور از اشرافیت،‌ مقایسه کنید با ده‌ها کاخ شاهان و شاهزادگان این مملکت...
HTML Embed Code:
2024/06/16 14:28:52
Back to Top