TG Telegram Group Link
Channel: {کانال‌مکتب‌سلیمانےها🇵🇸🇮🇷}
Back to Bottom
رضا پهلوی:

دوباره میخوام برم اسرائیل دیواراشونو بلیسم.
تمام زندگی تو ورق ورق روضه‌ست
کدام مرثیه‌ات را بیان کنم آخر؟
صهیونیست‌ها با تی‌شرتی حاوی پیام مهمی به بن گویر در تل آویو:
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بازگشت همه سوی جمهوری اسلامیست ...
"برشی از سریال هفت سر اژدها"
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تظاهرات شماری از شهروندان اسرائیلی در تل آویو با فراخوان اعتراض برای دست یابی به توافق آزادی گروگان ها از بند حماس، و برکناری بنیامین نتانیاهو
💢زیباکلام وارد زندان شد

🔹‌در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی صادق زیبا کلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.

🔹‌زیباکلام در سال‌های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه‌ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی کرده است که در پی آن چندین پرونده‌های قضایی برای وی تشکیل شده است که برخی از آنها امروز با قطعیت به مرحله اجرا رسیده است.

🔹‌زیباکلام با رای صادره از سوی دادگاه بابت ارتکاب فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۸ ماه حبس و ۲ سال محرومیت فعالیت در احزاب، گروه‌های سیاسی و فضای مجازی محکوم شده بود که این حکم قطعی شده است.

🔹‌پرونده دوم این فرد که حکم آن نیز قطعی شده است، مربوط به فعالیت تبلیغی علیه نظام در خصوص انتشار مطالب غیر مستند و غیر واقعی است. وی در این پرونده به یک سال حبس محکوم شده است.

🔹‌یکی دیگر از پرونده‌های قضایی زیباکلام که حکم آن قطعی و لازم‌‎الاجرا است نیز مربوط به نشر مطالب خلاف واقع است که وی در این پرونده به ۶ ماه حبس محکوم شد بود که پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور، این حکم مورد ابرام قرار گرفته است.
دستگیر اراذل قداره‌کش در جنوب تهران

فرمانده نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا:

از متهمان بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، چندین گوشی سرقتی به‌همراه دستگاه پوز سیار و تعدادی سلاح سرد از نوع قمه و قداره و بیش از ۱۷ میلیون تومان وجه نقد، کشف و ضبط شد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام على عليه السلام:

خشم را با سكوت درمان كنيد
داوُوا الغَضَبَ بِالصَّمتِ

عيون الحكم والمواعظ ، ص 250
زمان واریز یارانه جدید دولت مشخص شد

🔹در ۲۵ هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوارهای مستقر در دهک‌های یک تا سه واریز خواهد شد. در حقیقت، در تاریخ ۲۵ هر ماه، یارانه نقدی به‌حساب کسانی واریز می‌شود که یارانه ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می‌کردند. این افراد در ۲۵ اردیبهشت یارانه خود را دریافت می‌کنند.

🔹یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول یارانه در تاریخ ۳۰ هر ماه واریز خواهد شد. در حقیقت یارانه کسانی که به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کردند در ۳۰ هر ماه واریز می‌شود. این افراد در ۳۰ اردیبهشت یارانه خود را دریافت می‌کنند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همدردی و تسلیت فرح پهلوی به مناسبت مرگ سگ سالومه!
فرح خطاب به سالومه: تریسی می‌خواد شما غصه نخوری!

در حالی که مردم دنیا از هر نژاد و عقیده‌ای به حمایت از مردم و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به پاخاسته‌اند اما دغدغه فرح پهلوی و امثال این شخص دلداری دادن به سالومه است.
🔰 #خبر | خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: به برکت شهادت شهید زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

📝رهبر انقلاب پس از نماز ظهر و عصر امروز و در دیدار با خانواده ‎#شهيد_زاهدی، همزمان با چهلمین روز شهادت این شهید فرمودند:

🔸شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد.

🔹عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت #شهادت ایشان بود.

🔸او بدست اشقی‌الخلایق به شهادت رسید.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام صادق عليه السلام:

إذا قالَ الرَّجُلُ: « اللَّهُمَ‏ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ، وَ الْمُسْلِمِینَ وَ الْمُسْلِمَاتِ، الْأَحْیَاءِ مِنْهُمْ وَ جَمِیعِ الْأَمْوَاتِ»، رَدَّ اللّهُ عَلَيهِ بِعَدَدِ مَن مَضى ومَن بَقِيَ مِن كُلِّ إنسانٍ دَعوَةً

هرگاه شخص بگويد: «اللَّهُمَ‏ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ، وَ الْمُسْلِمِینَ وَ الْمُسْلِمَاتِ، الْأَحْیَاءِ مِنْهُمْ وَ جَمِیعِ الْأَمْوَاتِ»، خداوند، به شمارِ هر يك از افراد گذشته و باقى مانده، يك دعا به او برمى گردانَد

فلاح السائل صفحه110
۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت استاد ابوالقاسم فردوسی، از ستارگان درخشندۀ آسمان ادب فارسی و سرایندۀ کتاب شاهنامه، حماسۀ ملّی ایران فرخنده باد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدم هوس می‌کنه کل زندگیش قرآن بخونه تا این قند غلطاشو اصلاح کنه:)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این رفیقمون تو فلسطین با سنگ یه کوادکوپتر انداخت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه مون مشهدی هستیم، ما رو بطلب آقاجونم❤️...
HTML Embed Code:
2024/06/12 17:35:00
Back to Top