TG Telegram Group Link
Channel: {کانال‌مکتب‌سلیمانےها🇵🇸🇮🇷}
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خبرنگار فلسطینی در گفتگو با صداوسیما: به لطف حمله گسترده ایران به سرزمین های اشغالی، امشب حتی یک نفر هم در غزه به شهادت نرسید.


امشب آرام‌ترین شب نوار غزه است. هیچ کسی به شهادت نرسیده است خب خدارو شکر
#ویژه

💥 چرا هدف قرار دادن پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب مهم است؟

🔹️علاوه بر نقش این پایگاه در عملیات تروریستی اسراییل علیه کنسولگری ایران، باید بدانیم که این پایگاه در واقع مهم‌ترین پایگاه هوایی اسراییل نیز به شمار می‌رود که:

🔹️ حضور اسکادران ۱۰۳ سوپر هرکولس‌های ترابری_پشتیبانی

🔹️حضور اسکادران عملیاتی ۱۱۶ و ۱۴۰ جنگنده‌های اف۳۵

🔹️حضور اسکادران آموزشی ۱۱۷(تربیت خلبانان اف۳۵)

🔹️حضور اسکادران ۱۲۲ جاسوسی اطلاعاتی اسراییل

🔹️آشیانه هواپیمای ویژه ریاست‌جمهوری رژیم صهیونسیتی

🔹️مقر عده زیادی از عناصر ارشد جاسوسی اسراییل نیز در آن واقع شده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اظهارات جالب منظرپور، سردبیر سابق BBC:

این حمله ترکیبی ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد؛ تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند؛ این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است!

گنبد آهنین کاملا و مطلقا در برابر باران موشکی ایران ناتوان نشان داد؛
اسرائیل فکرش را هم نمی‌کرد!

در طول تاریخ ایران، چنین پاسخی از سوی حاکمان ایرانی به یک کشور متخاصم وجود نداشته است!
جنگ روانی اسرائیل یعنی این ‼️‼️

از دیشب و بعد حمله دلاورانه عزیزان #سپاه به رژیم جعلی کودک کش ، عده ای خودتحقیر و البته عده ای بی خبر در حال نشر کلیپ هایی هستند که نشان می دهد موشک ها و پهپادهای ایران ، قبل رسیدن به اسرائیل و یا بر فراز آسمان آنها توسط گنبد آهنین یا هواپیماهایی جنگی رهگیری شده و در حقیقت ایران نتوانسته به اهدافش برسد ‼️ اما جواب :

1️⃣ اولا قطعا خود عزیزان سپاه هم میدانستند که تعدادی از موشک ها و پهپادها رهگیری و منهدم میشود ، این قاعده جنگی هست ، دشمن که دست بسته نیست ، آنها هم سلاح هایی برای دفاع از خود دارند ، پس نشان دادن این فیلم ها چیز عجیبی نیست و هیچوقت هم خود سپاه ادعا نکرده همه موشک ها و پهپادها از گنبد آهنین عبور کرده !

👌 اما مهم این بود که هم با حمله پهپادی بی سابقه و هم با موشک باران با تعداد نه چندان زیاد ، جلوی عملیات موثر گنبدآهنین گرفته شد و در عمل یکی میزد و چندتا نمیزد ‼️

2️⃣ طبق آمار غیررسمی که صداو سیما هم گفته نیمی از موشک ها به هدف اصابت کرده و فیلم اصابت ها هم کاملا گویای حجم بالای خرابی هاست ، مخصوصا پایگاه نظامی نواتیم که طبق گزارش #المنار از دور خارج شده است . این یعنی پیروزی بزرگ

3️⃣ نکته مهم ماجرا اینجاست که در این حملات ، تماما از سلاح های #شناخته_شده و #رونمایی شده استفاده شد. چه موشک ها و چه پهپادها ، و همین سلاح ها توانستند از سد گنبد آهنین عبور کنند . می دانید این یعنی چه ⁉️

👈 طبق اصول نظامی ، سلاحی که از آن برای اولین بار در رژه ها رونمایی می شود ، برای 5 الی 10 سال قبل است و تازه رونمایی می شود ! تا دشمن نداند سلاح روز ما و جدیدترین سلاح ما چیست . در همه کشورها همین قاعده حفاظتی را رعایت می کنند.

👌 پس یعنی ما همین الان سلاح هایی داریم که به مراتب از موشک های دیشب قوی تر و به روزتر هستند که هنوز رونمایی و استفاده نشده و قدرت ما بیش از این است. اما گنبد آهنین آنها کاملا به روز شده بود چون سیستمی دفاعی بود ، اما مشاهده کردید که از پس موشک باران محدود آن هم با موشک های قدیمی برنیامد ‼️‼️

پس مراقب باشیم و فریب چند عدد فیلم از موشک های رهگیری شده را نخوریم . آنقدر تخریب جدی بود که اجازه پخش فیلم و عکس را این صهیونیست های بیشرف نداده اند 👌

✍️ احسان عبادی


#طوفان_الاحرار
جنبش مجاهدین فلسطین: پاسخ ایران به اسرائیل را تبریک می گوییم/ تل آویو فقط زبان زور را می فهمد

جنبش مجاهدین فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پاسخ و حمله ایران به رژیم صهیونیستی را که فقط زبان زور را می‌فهمد، تبریک می گوییم.

این بیانیه افزود: تأیید می‌کنیم که عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ امت اسلامی و فرصتی برای رهایی ملت های ما از سلطه صهیونیستی - آمریکایی است.
حمله ایران شدیدترین حمله از زمان تاسیس اسرائیل

رسانه‌های اسرائیلی: حمله ایران به اسرائیل از نظر اهمیت و ماهیت آن، شاید شدیدترین حمله از زمان تاسیس (موجودیت این رژيم) باشد.
اطلاعیۀ اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

🔹در پی اقدامات وحشیانه و خصمانۀ رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت ایران شده؛ لذا به اطلاع هموطنان می‌رساند در صورت مشاهدۀ هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

🔹لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمان برخورد قاطع خواهد شد.
هیچی سلامتی، فقط یه کوچولو ضربه ی ملایم مغزی شدیم.
🔴 ریزش ارز در بازار منوچهری
برعکس پیش‌بینی‌های عده‌ای خاص و القای ضدانقلاب‌ها

▪️دلار ۶۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد

🔹بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قرار گرفت.
بازار ارز که روزهای گذشته با هیجانات شدید همراه بود و بعضا در کانالهای تلگرامی نرخهای نجومی برای دلار به ثبت می رسید امروز با افزایش فروشنده ها مواجه شده است

🔹دلال‌های ارز در خیابان منوچهری اعتراف می‌کنند دلار ۷۰ هزار تومانی شب گذشته از همان اول هم فقط جو بود.
هم‌اکنون در خیابان فردوسی دلالها دلار را از مردم با قیمت ۶۴ هزار تومان به زور می‌خرند و در کانال ۶۵ و ۶۶ هزار تومان به اندک خریداران بازار می‌فروشند.
قوم بنی اسرائیل:
ایران اگر نزنه میگن دیدی ترسید نزد
اگر بزنه میگن ایران دنبال جنگه.
اگر حمله تلفات نگیره، میگن این چه حمله‌ایه که هیچ تلفاتی نداشت.
اگر تلفات بگیره میگن دیدید گفتیم ایران تروریسته و به زن و بچه‌ها رحم نمیکنه.
این جماعت از همان قوم بنی‌اسرائیل هستن که هرکاری بکنی بازهم ایراد میگیرن.
#خودتحقیری
توی اون جعبه ها استخوان انسان های باغیرتی است که اگر نبودند تو الآن بعنوان کنیز در بازارهای بغداد داشتی دست به دست میشدی!
اینقدر این توئیت رو نشر بدید که برسه به دست قوه قضائیه تا این زنیکه و روزنامه شرق رو ادب کنن.

به نظرم لامذهب شرف داره به اصلاح طلب منافق!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام حسين عليه السلام:

لَيستِ العِفّةُ بمانِعَةٍ رِزْقا، و لا الحِرصُ بجالِبٍ فَضْلاً، و إنَّ الرِّزقَ مَقْسومٌ و الأجَلَ مَحتومٌ، و اسْتِعمالُ الحِرصِ طَالبُ المَأْثَمِ

نه عفّت و مناعت مانع روزى مى شود و نه حرص زدن روزى بيشتر مى آورد؛ زيرا روزى تقسيم شده و اجل حتمى است و حرص زدن طلب گناه است

ميزان الحكمه ج3 ص25
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فشار بخور وهابی
بدبخت یه درصدم فک نمیکرد ایران بزنه:)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادعای رهگیری ۹۹ درصدی و زخمی‌ شدن یک کودک که توسط رژیم اسرائیل پیوسته تکرار می‌شود آنقدر مضحک است که حتی کارشناس و تحلیلگر بی بی سی فارسی نیز آن را به سخره می‌گیرد؛ ببینید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شگفتی کارشناس ضد ایرانی بی‌بی‌سی و اینترنشنال از حمله ترکیبی و برق‌آسای ایران به اسرائیل!

شهرام خلدی، تحلیلگر شبکه‌های بی‌بی‌سی و اینترنشنال:
هرگز فکر نمی‌کردیم آقای خامنه‌ای دستور چنین حمله برق‌آسایی را به اسرائیل بدهد!
این حمله سیل‌آسای موشکی و پهپادی برای ایران یک دستاورد نظامی است!

آن‌ها برای ۴ ساعت تمام، کل منطقه را ساسپند و تعطیل کردند! جمهوری اسلامی به هدف خودش رسید و با این عملیات، فصل نوینی را در جنگ روانی باز کرد!
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهروز افخمی: دوره بزمجه‌ها تمام شد و دوره پهلوانان فرا رسید

کارگردان سینما: با شروع انتقام ایران از رژیم صهیونسیتی به دوره‌ای برگشتیم که مشخص خواهد شد چه‌کسی پهلوان است و از جنگ و مرگ نمی‌ترسد و چه‌کسی دروغ می‌گوید و به دنبال منافع شخصی خود است.

شهید آوینی دشمنان را بزمجه خطاب کرده بود اما حالا باید گفت که دوره بزمجه‌ها تمام شد و دوره، دوره‌ٔ پهلوانان فرا رسید.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر جدیدی از حمله پهپادی سپاه علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
‏حرکت زیبای مردم ‎#رشت؛ قرار دادن گل و بنر تشکر در ورودی درِ سپاه رشت به منظور سپاس و قدردانی از حملات اخیر سپاه به اسرائیل! ❤️😍
HTML Embed Code:
2024/04/29 17:57:08
Back to Top