TG Telegram Group Link
Channel: 🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
Back to Bottom
بیلی آیلیش رسما اعلام کرد که گرایش به همجنس هم داره.
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
بیلی آیلیش رسما اعلام کرد که گرایش به همجنس هم داره.
بیلی آیلیش، ستاره موسیقی پاپ آمریکایی، در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی بر روی فرش قرمز در مراسم سالانه این مجله برای انتخاب بهترین خوانندگان که خودش هم یکی از برندگان بود، گفت که نمی‌خواهد افشای تمایلات جنسی‌اش را بزرگ جلوه دهد.

او در این مصاحبه که روز شنبه ۱۱ آذر انجام شد، درباره تمایلات جنسی‌اش گفت: «من متوجه نشده بودم که مردم نمی‌دانند. من فقط واقعاً به این مسائل اعتقاد ندارم. می‌گویم چرا ما نمی‌توانیم فقط وجود داشته باشیم؟ مدت‌ها است که این تمایلات را دارم، فقط در موردش صحبت نکردم.»
@lgbt_frv2
#اخبار
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
بیلی آیلیش، ستاره موسیقی پاپ آمریکایی، در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی بر روی فرش قرمز در مراسم سالانه این مجله برای انتخاب بهترین خوانندگان که خودش هم یکی از برندگان بود، گفت که نمی‌خواهد افشای تمایلات جنسی‌اش را بزرگ جلوه دهد. او در این مصاحبه که روز شنبه ۱۱…
آیلیش روز یکشنبه در پستی در اینستاگرام از ورایتی به دلیل این مصاحبه انتقاد کرد.

او نوشت: «از ورایتی برای جایزه‌ام و از بابت این که ساعت ۱۱ صبح روی فرش قرمز به جای صحبت در باره هر چیزی که می‌تواند مهم باشد، درباره تمایلات جنسی من حرف زدند، تشکر می‌کنم. من پسران و دختران را دوست دارم. لطفاً در این مورد دست از سرم بردارید. واقعاً چه کسی اهمیت می‌دهد؟»

بیلی آیلیش در فهرست سال گذشته ۱۰۰ زن الهام‌بخش و اثرگذار سراسر جهان بی‌بی‌سی قرار گرفته بود.

او و برادرش در نود و چهارمین مراسم اسکار، جایزه بهترین آهنگ سال را برای آخرین فیلم «جیمز باند» با عنوان «زمانی برای مردن نیست» بردند.
#fun
#کپی_با_منبع
واقعا نمیدونم چرا درکش سخته براشون
😐😐😐
.| @LGBT_frv2 🖤🏳️‍🌈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
آیدین شفیع‌نیا هنرمندی که دهه‌ی هشتاد پرکار و موفق بود با تغییرات جدیدی که قابل احترام هم هست مجددا داره به فعالیتش در دنیای موسیقی ادامه میده.
.
پی‌نوشت؛ آیدین پسر شورانگیز محمدی خواننده‌ی آهنگ بسیار زیبا و محبوبِ “ منت “ نیز است.

@lgbt_frv2
#اخبار
یلداتون مبارک بچه ها:)🖤
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سوئد فیلم «دشمن» با بازی «پیمان معادی» را به‌عنوان نماینده سینمای سوئد به آکادمی اسکار معرفی کرد.
@lgbt_frv2
#اخبار #سینمایی
#کپی‌با‌منبع
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
سوئد فیلم «دشمن» با بازی «پیمان معادی» را به‌عنوان نماینده سینمای سوئد به آکادمی اسکار معرفی کرد. @lgbt_frv2 #اخبار #سینمایی #کپی‌با‌منبع
🔸️ «دشمن» که در بخش بهترین آثار بین‌المللی یا غیرانگلیسی زبان به رقابت می‌پردازد، داستان ایمان، یک کشتی‌گیرِ همجنسگرای ایرانی‌ست که به‌دلیل گرایش جنسی‌اش با مشکلات، چالش‌ها و خطراتی مواجه شده و همراه با همسر و دو دخترش از ایران به سوئد پناهنده شده است.

🔹️ ایمان که مهاجرت کرده است، برای سرعت بخشیدن به روند تایید درخواست پناهندگی تصمیم می‌گیرد تا دوباره کشتی بگیرد و برای تیم‌ ملی سوئد انتخاب شود.
«دشمن» روایتی‌ست که در آن به تبعیض‌های متقاطع پرداخته شده است. از یک سو فشارهای ناشی از مهاجرت و از سویی دیگر فشارهای ناشی از گرایش جنسی و در نتیجه‌ آن فشارهای مضاعف!
 «دشمن» ساخته میلاد اعلامی، کارگردان ایرانی- سوئدی‌ست که سالها پیش در کودکی به همراه خانواده به سوئد پناهنده شده بود.  

🔸️ میلاد اعلامی در واکنش به انتخاب فیلمش برای اسکار با اشاره بر تبعیض‌های متقاطع نوشت:«چهارده ساله که بودم و در زیرزمین خانه دوستم اولوف، مراسم اسکار را تماشا می‌کردم، باور نمی‌کردم که چنین چیزی امکان‌پذیر است. احتمالا به خاطر انتظاراتی است که جامعه از یک کودک پناهنده طبقه کارگر داشت».

🔹️ نود و ششمین مراسم اهدای جوایز اسکار در ۱۰ مارس ۲۰۲۴ در تالار «دالبی» لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

@lgbt_frv2
#معرفی_فیلم #کپی‌با‌منبع #اخبار
👈گابریل آتال ۳۴ ساله که در کابینه امانوئل ماکرون وزیر آموزش و پرورش بود و به صورت آشکارا همجنسگراست، ۸ ژانویه به عنوان نخست وزیر جدید فرانسه، انتخاب شد.
👈🏼آتال جوان‌ترین و اولین نخست‌وزیر آشکارا همجنس‌گرا در تاریخ مدرن فرانسه‌ست که از زمان ریاست جمهوری مکرون در سال ۲۰۱۷ وارد مجلس شد و در این سالها با عملکردی قوی، به افزایش محبوبیت خود در بین مردم ادامه داد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که گابریل آتال تحسین‌برانگیزترین عضو دولت مکرون است که با رقیب ماکرون، مارین لوپن، و همتای جوان‌ترش، جردن باردلا، رقابت می‌کند.

@lgnt_frv2
#اخبار #کپی‌با‌منبع #همجنسگرایی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، روز سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه، گابریل آتال، را به عنوان نخست‌وزیر جدیدش معرفی کرد تا در آستانه انتخابات پارلمان اروپا جان تازه‌ای به دومین دوره ریاست‌جمهوری خود ببخشد.
آتال جوان‌ترین و اولین نخست‌وزیر همجنسگرا در تاریخ فرانسه است. نامزدی او لزوما منجر به تغییر سیاسی بزرگی نخواهد شد اما پس از اصلاحات غیرمحبوب بازنشستگی و مهاجرت در سال گذشته می‌تواند شانس تازه‌ای برای حزب میانه‌رو در انتخابات اتحادیه اروپا باشد.
در نظرسنجی‌ها، حزب حاکم رئیس جمهور از حزب مارین لوپن، رهبر راست افراطی، هشت تا ده درصد عقب‌تر است و مکرون به دنبال جلب حمایت رای‌دهندگان محافظه‌کار برای مقابله با محبوبیت فزاینده راست افراطی است.
سام التمن مدیرعامل  OpenAI با بهترین دوست خود الیور مولرین در مراسم صمیمی هاوایی ازدواج کرد


پ‌ن: سام آلتمن یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های صنعت هوش مصنوعی و بنیان گذار شرکت OpenAI (توسعه دهنده ربات ChatGPT ).

طرح اَبر سازنده هوش مصنوعی تو دنیاس.
اونوقت یه عده پِهن مغز از دوقوز اباد با مغزای کپکشون راجب همجنسگرایی سسشر میگن

@lgbt_frv2
#کپی‌با‌منبع #همجنسگرایی
بارمان گذاشتن موافقید؟!
۱ شب درمیون یه پارت
Anonymous Poll
78%
اره
22%
نه
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
بارمان گذاشتن موافقید؟!
۱ شب درمیون یه پارت
رمانLGBT
اونیم ک میگه ن
دلیل بنوبسه
پزشک سرشناس  کورد لانە کرمانج  روانشناس و متخصص، اهل اربیل که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند، به عنوان ترنس آشکارسازی کرده و پروسه تطبیق جنسیت خود را آغاز کرده است. او ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد.
@lgbt_frv2
#ترنسجندر #ترنس #اخبار #کپی‌با‌منبع
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
پزشک سرشناس  کورد لانە کرمانج  روانشناس و متخصص، اهل اربیل که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند، به عنوان ترنس آشکارسازی کرده و پروسه تطبیق جنسیت خود را آغاز کرده است. او ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد. @lgbt_frv2 #ترنسجندر #ترنس #اخبار #کپی‌با‌منبع
🔸️ لانه  قبل از آشکار سازی در شبکه‌های اجتماعی  بسیار فعال و تاثیر گذار بود، در حوزه خودشناسی و روانشناسی \مطالب تاثیرگذاری تالیف کرده است. لانه از افراد محبوب در حوزه‌ی خود، مردم بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

🔹️ او  بعد از آشکارسازی و روایت رنج خود مورد توهین و انتقاد بخشی از جامعه قرار گرفت، او طی پستی در شبکه‌های اجتماعی نام خود را لانە کرمانج  معرفی کرده و از تطبیق جنسیت خود اطلاع می‌دهد.

👈 لانه ، مطلبی را در صفحه خود منتشر کرد که خلاصه آن متن به شرح زیر است:
(زنی در من، زنی کاملاً مرا اشغال کرده، نابودم کرده، وارد تمام سلول‌های بدنم شده و در هر گوشه از وجودم، وجود دارد. او می‌خواهد من مال او باشم، او می‌خواهد من او باشم، او می‌خواهد که من او باشم. او مرا ترک نمی‌کند، از من می خواهد که خودم نباشم و او باشم.
🔹️ او می گوید: «بیا من باش و خودت نباش. او می گوید: «اگر من بشوی، خودت می‌شوی. بیا من باش، خودت می‌شوی.»

👈 دکتر لانه کرمانج احساس خود را  بعد از تطبیق جنسیت این‌گونه بیان می‌کند:« من خیلی حس خوبی دارم فکر می کنم در اوج لذت بردن از خوشبختی هستم، این خودم هستم مال خودم و فرزندانم هستم، مثل همیشه لبخند بر لبانم است و از موسیقی و آواز خواندن لذت می‌برم. می‌خوانم و می‌نویسم! مشغول کارهای خانه، نظافت روزانه، آشپزی  و رسیدگی  به فرزندانم هستم.»

👈 همسر سابق لانه، د. شنە خالد عبدالله، در ابتدا واکنش مثبتی در مورد این اتفاق نداشت و با بیان احساسات خود از خانواده‌ها خواست تا به فرزندانشان دقت کنند تا اگر «مشکل جنسیتی» دارند قبل ازدواج آن را حل کنند.
اما بعدتر با توافق بر دیدن فرزندانشان از موضع خود علیه لانه عقب نشینی کرد..

@lgbt_frv2
#کپی‌با‌منبع #اخبار #ترنسجندر
دیروز یکی از پیج های گوشی فروشی توی مشهد پستی گذاشت برای دوتا همجنسگرا

و انقدر سیل خشم و توهین تبلیغ همجنسگرایی گرفت که پست رو پاک کرد...
@lgbt_frv2

یه حمایتمون نشه ازین کار قشنگش؟!
پارسا، نوجوان ترنس‌جندر تبریزی به دلیل «رابطه با همجنس خود» توسط پدرش به قتل رسید. به گزارش خبرگزاری رکنا پارسا  که ۱۷ سال بیشتر نداشت و کودک محسوب می‌شد، به دلیل داشتن «رفتار و آرایش زنانه» و «روابط غیر اخلاقی با همجنس خود» توسط پدر ش به قتل رسید. پدر پارسا بعد از قتل فرزند ترنس‌جندرش خود را به پلیس معرفی کرد.
@lgbt_frv2
#کپی‌با‌منبع #ترنسفوب #اخبار
🏳️‍🌈LGBTQ_FRV🏳️‍🌈
پارسا، نوجوان ترنس‌جندر تبریزی به دلیل «رابطه با همجنس خود» توسط پدرش به قتل رسید. به گزارش خبرگزاری رکنا پارسا  که ۱۷ سال بیشتر نداشت و کودک محسوب می‌شد، به دلیل داشتن «رفتار و آرایش زنانه» و «روابط غیر اخلاقی با همجنس خود» توسط پدر ش به قتل رسید. پدر پارسا…
پدر پارسا در مورد به قتل رساندن فرزند خود می‌گوید:
«چندین و چندین بار از خانه فرار می کرد و من بعد از کلی آوارگی و خون دل خوردن و... وی را در حالت بسیار زننده پیدا می کردم. وی را نزد پزشک خاصی بردم تا درمان شود که او هم قول درمان نه با دارو، بلکه با روان درمانی داد».
👈🏼 تعلق به جامعه‌ی اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایران به طور کلی و در شهرهایی اتنیکی از جمله تبریز به دلیل قوی‌تر بودن کلیشه‌ها به شکل عریان‌تری، سبب خشونت مضاعف علیه اعضای این جامعه می‌شود. زخم‌های پنهان، تجربه خشونت اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایران به روایت این خشونت‌ها می‌پردازد.

🔸️طبق این گزارش ۶۲درصد اقلیت‌های جنسی و جنسیتی از سوی خانواده درجه یک خود مورد یک یا چند نوع خشونت قرار گرفته‌اند.

🔹️بسیاری از مردم آذربایجان با مساله‌‌ی اقلیت‌های جنسی و جنسیتی از جمله مفهوم «ترنس‌جندر» به کلی بیگانه هستند و این هویت جنسیتی را نوعی بیماری تلقی می‌کنند.


@lgbt_frv2
#اخبار #کپی‌با‌منبع
HTML Embed Code:
2024/04/29 19:10:19
Back to Top