TG Telegram Group Link
Channel: خبرفوری
Back to Bottom
🔺️ هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد

🔹به گزارش کانال خبرفوری عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

🔹در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

🔹در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

🔹گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.


@khabarfouri
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #نماهنگ| نان‌آورانی که جان می‌بخشند

🔸زحمت‌کشان بی‌ادعایی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا هم نان حلال سر سفره ببرند و هم پرچم تولید در کشور بالا بماند

🔸۱۱ اردیبهشت، همزمان با روز کارگر، رئیس‌جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران حاضر شد
🔺آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل

🔹طبق اعلام سفیر اکردیته ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.
🔹سفیر ایران اعلام کرد با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند./تسنیم

@khabarfouri
خبرفوری
🔺️فیلم تأسف‌بار از شکسته شدن محور خودروی ام‌وی‌ام ایکس۵۵پرو لگن چینی در اتوبان کاشان قم! خودرویی در بازار یک میلیارد و ۶٣۵ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. @khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺️مدیران خودرو بابت حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو با وقاحت تمام منتشر کنندگان این کلیپ را متهم به پیگیری حقوقی به دلیل بزرگنمایی کرد


روابط عمومی تا این حد وقیح و طلبکار نتیجه رواداری مردم جهت اقدامات مدیران خودرو بدون کمترین پاسخگویی باید دانست


@khabarfouri
🔺️اقدام بانک‌ملی‌ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است

🔹️محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به واگذاری بیش از ۵۰ درصد سهم پتروشیمی شازند از سوی بانک‌ملی‌ایران در راستای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری‌ گفت: این اقدام بانک‌ملی‌ایران بسیار ارزشمند است و هر کاری که بتواند تصدی‌گری دولت به طور مستقیم و غیرمستقیم در اقتصاد را کاهش داده و سهم بخش خصوصیِ واقعی و مردم را افزایش دهد قابل تقدیر است.


@khabarfouri
🔺استاندار تهران: ۵۰ درصد اتباع خارجیِ مقیم ایران، ساکنِ تهران هستند

🔹علیرضا فخاری، استاندار تهران از حضور ۵۰ درصد از اتباع کل کشور در استان تهران خبر داد و گفت: در سطح اتباع غیرمجاز در تلاش هستیم که این اتباع دستگیر و از کشور خارج شوند./فارس

@khabarfouri
🔺️بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح پتروشیمی دهدشت
🔹️منصوری: تجربه موفق تسریع در اجرای پتروشیمی گچساران، در این طرح نیز به کار گرفته شود

🔹معاون اجرایی رئیس‌جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پتروشیمی دهدشت، در جریان آخرین وضعیت اجرای این طرح قرار گرفت.
🔹به گزارش کانال خبرفوری، محسن منصوری، به همراه حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت بازدید کردند.
🔹منصوری در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت با اشاره به پیشرفت پروژه بیش از ۴۰ درصدی این طرح، گفت: به هلدینگ خلیج‌فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه خداقوت می‌گوییم.
🔹وی با تأکید بر تسریع اجرای این طرح گفت: حجم کارگر و نیروی انسانی می‌بایست دوبرابر شود و روی این پروژه شبانه‌روزی کار شود تا در زمان کوتاه‌تری به بهره‌برداری برسد.


@khabarfouri
🔺وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

🔹وزیر کشور: حضور اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشارهایی از طرف قدرتمندان، زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند.
🔹واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشور اشباع شده ‌و بیش از این نباید وارد ایران شوند. اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم و اتباعی  که داخل کشورند ‌باید بستر برای بازگشت آن‌ها فراهم شود.

@khabarfouri
🔺اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات

سخنگوی کمیسیون اصل نود:
🔹تاکنون ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شده و اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

@khabarfouri
🟣کتاب Oxford word skills یک بار جایزه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی سال را دریافت کرده.

🟢استاد حمیدرضا ستوده که کانالشون را در زیر براتون قرار میدم این کتاب قدرتمند را بصورت ۱۰۰ درصد رایگان در کانالشون تدریس می کنند.

🟡علاوه بر تدریس این کتاب ،آموزش زبان از طریق آهنگ و همچنین آموزش زبان از طریق فیلم هم در کانالشون دارند و کلی آموزش رایگان دیگه
که کانالشون را در زیر قرار میدم👇👇👇
https://hottg.com/hamidrezasotoudeh98/269
🔺آغاز عرضه خودروهای برقی از یکشنبه هفته آینده

🔹رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.
🔹فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود. به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

@khabarfouri
🔺انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود

🔹پژوهشگران دانشگاه فنی دانمارک(DTU) و دانشگاه لوند(Lund) سوئد یک گام به حذف مشکل لزوم هماهنگی گروه خونی اهدا کننده و دریافت کننده نزدیک شده‌اند، چرا که آنزیمی را از یک باکتری معمولی در روده کشف کرده‌اند که می‌تواند عامل گروه خونی را از بین ببرد.

@khabarfouri
🔺درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری

رئیس سازمان نظام پرستاری:
🔹در دوسال اخیر ۱۶ هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های کشور اضافه شده با وجود این تامین پرستار کافی برای این تعداد تخت صورت نگرفته است.
🔹عدم تناسب تعداد تخت‌های بستری با تعداد پرستاران باعث می‌شود در ارتقای کیفیت خدمات پرستاری دچار مشکل شویم و پرستاران نیز دچار آسیب‌های ناشی از فشار کاری زیاد شوند.
🔹درخواست ما این است که سالانه حداقل ۱۵ هزار نفر به جامعه پرستاری در حوزه بالینی اضافه شود‌.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺گلزنی مهدی قایدی در دیدار امشب اتحاد کلبا مقابل الوصل

@khabarfouri
🔺آزار شیطانی پنج زن از سوی مرد رمال

🔹مرد رمال که پنج زن را به بهانه‌های مختلف به خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار داده است پای میز محاکمه رفت. متهم که مردی میانسال است دو همسر دارد. او به بهانه درمان بیماری و بخت‌گشایی، زنان را مورد آزار قرار می‌داد.
🔹اولین شکایت از سوی زنی بیمار به مأموران ارائه شد. این زن گفت: من به شدت بیمار هستم و پزشکان نتوانسته‌اند راه درمان مرا پیدا کنند. بیماری که به آن مبتلا هستم نادر است و هنوز راهی برای درمان‌ آن نیست. هر روز حالم بدتر می‌شد. برای همین وقتی از دکتر‌ها ناامید شدم، سراغ رمال‌ رفتم. دوستم او را به من معرفی کرد و گفت چند نفری پیش او رفته و جواب گرفته‌اند. وقتی به خانه مرد رمال رفتم به من گفت که نیاز به انرژی‌درمانی داری و باید حتماً با انرژی خاصی تو را درمان کنم. در جلسه دوم بود که به من گفت باید لباس‌هایت را دربیاوری تا انرژی به طور کامل به بدنت برخورد کند. بعد که لباس‌هایم را درآوردم این مرد نیت پلیدش را اجرا کرد./اعتمادآنلاین

@khabarfouri
🔺هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش

🔹سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی قوی در برخی استان ها خبر داد که سبب بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در حدود نیمی از مساحت کشور می شود.
🔹بر اساس این هشدار این سامانه بارشی فعالیتش را سه شنبه در استان های ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان و غرب لرستان با رخداد «رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ» شروع می کند./مهر

@khabarfouri
Forwarded from .
فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

🔹مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.

🔹مشتریان با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

🔹پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

🔹بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیازهای بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.
🔺️سفر یک روزه دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شستا به سیستان و بلوچستان و دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و مقامات محلی و بازدید از چند مجموعه معدنی و صنعتی



@khabarfouri
🔺کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست

وزیر امور خارجه انگلیس:
🔹افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.
🔹تمام کارهایی را که باید انجام دهیم تا بر ایران فشار بیاوریم و مطمئن شویم جایی که آنها غیرقانونی عمل می کنند، می توانیم علیه آنها اقدام کنیم، در نظام تحریمی‌ ما لحاظ شده است.
🔹وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

@khabarfouri
HTML Embed Code:
2024/05/15 18:20:51
Back to Top