TG Telegram Group Link
Channel: خبرفوری
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺 توسعه فناوری اختیاری نیست، مجبور به توسعه هستیم و باید در این مورد سرمایه‌گذاری کنیم

🔹محسنی اژه‌ای: در سال‌های اخیر در زمینه توسعه فناوری از نهادهای پیشتاز بوده‌ایم.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در ایرانشهر

🔹فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، موجب آبگرفتگی معابر در سطح شهر ایرانشهر شده است./ تسنیم

@khabarfouri
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 دستگیری اراذل «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران» که با اسلحه مردم را تهدید و پلیس را به مبارزه می‌طلبیدند

🔹رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اعلام دستگیری این اراذل و اوباش گفت: این افراد در لایو زنده سوار بر خودروی بی ام و و در دست داشتن اسلحه کلاشینکف مردم و پلیس را به مبارزه می طلبیدند.

🔹یکی از متهمان دارای سه سابقه و اقدام مشابهی هم داشت. پلیس تعارفی با مخلان نظم امنیت و ازاذل و اوباش ندارد و در کوتاهترین زمان ممکن با این افراد برخورد می کند.


@khabarfouri
♦️جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد/ آغاز تبلیغات از ۱۳ اردیبهشت

🔹دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد./ایرنا

@khabarfouri
🔺هاشمی‌نسب جریمه شد

🔹 با اعلام کمیته انضباطی، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم استقلال به‌دلیل صحبت‌هایش پس از دیدار با آلومینیوم اراک، به پرداخت ۵۰ میلیون تومان محکوم شد.
🔹رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

@khabarfouri
🔺جمع آوری سگ‌های بلاصاحب بر اساس بخشنامه وزارت کشور انجام می شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:
🔹دو مجموعه برای نگهداری سگ های بلاصاحب وجود دارد و بر اساس مکانیزم وزارت کشور عمل می شود.
🔹جمع آوری سگ ها به صورت مرتب انجام می‌شود.
🔹در بزرگراه شهید محلاتی چندین بار گله سگ ها را گرفته ایم و بدون اینکه این سگ‌ها رها شده باشند پس از چند روز شاهد تردد گله ای دیگر هستیم و این برای ما جای سؤال است.

@khabarfouri
🔺ده‌بزرگی برنزی شد

🔹امیر رضا ده‌بزرگی کشتی‌گیر فرنگی‌کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺تصاویر منتشر شده در رسانه ها از حمله صهیونیست ها به خودرویی در جنوب لبنان

@khabarfouri
🔺تشکیل پنجمین جلسه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی با موضوع ایران

🔹سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع اسرائیلی مدعی شد کابینه جنگی رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر با موضوع حملات تلافی جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی و واکنش احتمالی به تجاوز مجدد به ایران تشکیل جلسه خواهد داد.
🔹این پنجمین جلسه متوالی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هدف بررسی و ارزیابی تجاوز مجدد از زمان عملیات وعده صادق ایران در بامداد روز یکشنبه به شمار می‌رود./ تسنیم

@khabarfouri
🔺️برنامه محفل و سال‌نو شبکه سه در صدر توجه مردم

🔹️طبق اعلام سازمان صداوسیما، محفل با ۲۷.۹ درصد و زندگی پس از زندگی ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند. سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطب‌ترین برنامه‌ افطار با ۲۶ درصد مخاطب بود و محفل نسبت به سال قبل رشد داشته است.

🔹️طبق آمار تلوبیون در ۲۴ ساعت منتهی به سال، ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند. بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺 سیل در روستای چاه گود بندر خمیر استان هرمزگان

@khabarfouri
🔺برخلاف آنچه تظاهر می‌شود، قطع سهمیه تاکسی‌های آنلاین از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده است

🔹هفته پیش مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در سال جاری قطع می‌شود؛ اما از قرار اختلال در پرداخت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ۱۳ ماه است که ادامه دارد.

🔹معاون عملیات تپسی، در گفت و گوی خود با شرق گفت: «از سال ۹۸ دولت با تغییر قیمت بنزین برای جلوگیری از انتقال بار تورمی، تصمیم گرفت برای حمایت از برخی صنوف، مابه‌التفاوت قیمت بنزین آزاد و دولتی را به حساب رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واریز کند.»

🔹احسان نصر افزود: «سوخت سهمی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از سبد هزینه‌های رانندگان تاکسی‌های آنلاین را به خود اختصاص می‌دهد. اما با این تغییر، سهم سوخت از سبد هزینه‌های رانندگان که بیشتر در دهک‌های پایین درآمدی قرار دارند حدود دو برابر شده. نباید فراموش کنیم که حذف سهمیه بنزین بر تمایل سفیران به فعالیت در تاکسی‌های اینترنتی و به تبع آن عرضه و تقاضا تأثیرگذار است.»

🔹او تاکید کرد: «در حال حاضر نگرانی اصلی این است که چنین محدودیتی اعمال شود و تمهیدی برای تاکسی‌های اینترنتی اندیشیده نشود. اگر بدون در نظر گرفتن این موارد تصمیمی گرفته شود، حتما اثرات ناخوشایندی برای مردم خواهد داشت.»
@khabarfouri
🔺تخلیه روستای کروچان در کرمان

فرماندار جازموریان :

🔹روستای کروچان شهرستان جازموریان که در گذشته به خاطر سیلاب‌های ناشی از بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدید شده بود، در حال تخلیه است.
🔹محل اسکان امن و اضطراری در مدارس سطح شهر زهکلوت فراهم است./ایسنا

@khabarfouri
🔺گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی

🔹کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه و همتای ایرانی او در گفت‌وگوی تلفنی درباره حملۀ اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و اقدام تلافی‎جویانۀ ایران گفت‌وگو کردند.
🔹طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، پوتین در این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد همه طرف‌ها خویشتنداری معقول نشان دهند و از دور جدید تقابل جلوگیری کنند.

@khabarfouri
🔺️پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران:
🔹خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.
🔹بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.
🔹گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.
@khabarfouri
🔺٧ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند

رئیس سازمان امداد و نجات:

🔹۷ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.
🔹تاكنون ٢٤ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ٢٠٨ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند./ تسنیم

@khabarfouri
🔺پرتغال سفیر ایران را احضار کرد

🔹پرتغال سفیر ایران در لیسبون را به علت توقیف یک کشتی با پرچم این کشور توسط نیروهای دریایی سپاه در تنگه هرمز، احضار کرد.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥 کنسرت متفاوت علی یاسینی 🔥

👈 5 اردیبهشت ، تهران ، سالن برج میلاد

خرید بلیت از سایت هنر تیکت : 👇
B2n.ir/Aliyasinii26
.
در مجمع گروه سرمایه‌گذاری غدیر صورت گرفت؛
تقسیم سود ۹۲/۴۷ درصدی

🔹مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام گروه سرمایه‌گذاری غدیر روز سه شنبه 28 فروردین ماه با حضور بیش از 80 درصد از سهامداران این شرکت به ریاست  رحیم اسمعیل دانا  برگزار شد.
🔹در گزارش هیات مدیره این مجمع بیان شد که ارزش بازاری سهام غدیر در سال مالی گذشته رشد 35 درصدی را تجربه کرده است  و درآمد‌های عملیاتی این گروه نیز با رشدی 26 درصدی از 21 هزار میلیارد به 27 هزار میلیارد افزایش یافته است.
.
🔹گفتنی است مهدی عبوری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری غدیر در گزارش هیات مدیره این شرکت به  برنامه­‌ریزی جهت احداث  نیروگاه 2000مگاواتی سیرجان، درج نماد گروه مالی نماد غدیردر بازار بورس، رشد 77 درصدی دارایی های  صندوق‌­های  سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سال گذشته  و کسب بالاترین نسبت تولید کلینکر به ظرفیت اسمی در مقیاس جهانی  توسط هلدینگ سیمان غدیر اشاره کرد.

🔹در انتها با رای اکثریت حاضرین، ۹۲/۴۷درصد سود خالص قابل تقسیم سال مالی ۱۴۰۲ غدیر  معادل 3000ریال به ازای هر سهم بعنوان سود نقدی تصویب شد.

@khabarfouri
HTML Embed Code:
2024/04/29 19:49:57
Back to Top