TG Telegram Group Link
Channel: ایمان
Back to Bottom
ان شا الله مشکلات همه مخصوصا مومنان و اون آدم خوبایی که تو شرایط مشابه هستن حل بشه
روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند. روز و شب است. روشنی دارد، تاریکی دارد. پایین دارد، بالا دارد. کم دارد، بیش دارد. دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده. تـمام می‌شود. بهـــار می‌آید.


📓جای خالی سلوچ

🫀@Haghighat_iman
راستییییی عیدتون مبارک عزیزای دل 😍❤️
من فکر کردم اینجا عیدو تبریک گفتم بهتون قبلا ولی دیدم پیامی نیست 🥺😂🤦‍♂

خلاصه که ایشالا سال خیلی خوبی باشه براتون و بتونین به آرزوهای خیلی قشنگتون برسین و حسابی کیف کنید 🤗
ایمان pinned a video
Forwarded from ایمان (◦•●◉✿ایمان✿◉●•◦)
👑روزي نادر شاه برای زيارت به حرم امام رضا در حرکت بود نزديکی هاي حرم گدايی نابينا با صداي شنيدن نعل اسبان متوجه آمدن انسانی مهم شد و دوان دوان به سمته او شتافت و از نادر شاه طلب کمک و پول کرد نادر شاه به او گفت تو چرا نابينايی ؟
گدا گفت : امام رضا شفايم را نميدهد

نادر شاه عصبانی شد به گدا گفت من به زيارت ميروم و می آيم اگر شفايت را نگرفته بودی سر از تنت جدا ميکنم. زيرا لايق زندگی کردن نيستی و دو سرباز به کنار گدا گذاشت تا فرار نکند.

🙄گدا ميدانست که نادر شاه انسانی نيست که حرفش دوتا شود يا زير حرفش بزند حسابي ترسيد نادر شاه بازگشت و ديد که گدا بينايي خود را بدست آورده

😇رو به گدا کردو گفت :اگر ايمان به اعجاز داشته باشی پس معجزه خواهی ديد...

✍🏻به معجزه ایمان داشته باشیم🌹

#ایمان

🦚 @Haghighat_Iman
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بطور کامل از همه دل بکن
و تنها به او دل ببند 🤍
التماس دعا 🙏🍃🤍
🏴🏴
التماس دعا 🙏
🤍
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گیریم که ساعت ۳ نصف شب وقتی همه خواب بودن به قلب چند میلیون همنوع و هموطن خودت خنجر زدی و سوالات کنکور رو گرفتی

گیریم که با خیانت به میلیون ها قطره اشک و عرقِ حاصل از تلاش ... با سهمیه و هزار کوفت و زهرمار برا خودت صندلی و جایگاه گرفتی

خیال کردی بازی همینجا تموم میشه ؟؟ خیال کردی قدرت پول به روح های جنگنده غلبه میکنه؟؟ خیال کردی ضلالت تو به اصالت ما غلبه میکنه؟؟

جوجه رو آخر پاییز میشمارن رفیق
صبر کن ببین آخرش چی میشه ؛)

✍🏻#ایماننوشت
#کنکور #تقلب
@imannavasht
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏴
میشه برا منم دعا کنین لطفا؟ :)
برا همه دعا کنین زندگیاشون قشنگ بشه گرفتاریاشون خیلی زود حل بشه و به هدفای خوبشون برسن
مخصوصا آدم خوبا :)
التماس دعا 🙏
عصر ارتعاشات و آگاهی

به نظر من عصر ارتعاشات آغاز شده است.

مفهوم ارتعاشات چیست؟

۱-بدن هر فرد دارای DNAهای فراوانی هست. این دی ان ا ها ۲۴ساعت شبانه روز از روزهای اول تشکیل جنین شروع به ارتعاش می کنند تا همیشه.

۲- ارتعاشات دی ان ا هر فرد با دیگری متفاوت و منحصر به فرد است

۳- ارتعاشات دی ان ا بدن هر فرد خصوصیات فیزیکی مثل رنگ چشم، رنگ پوست، رنگ مو سایز دست و پا ، و تمام خصوصیت فیزیکی یک فرد را می سازند و این از والدین به ارث می رسد.
۴- ارتعاشات دی ان ا خصوصیات روانی فرد را تعیین می کنند مثل شجاعت، ثروت، بدبختی، اعتماد به نفس، میزان یادگیری
۵- هر فردی با سیم کشی عصبی مغزی متفاوت به دنیا می آید. ترکیب سیم کشی مغزی و ارتعاشات دی ان ا فرد استعداد خاصی به فرد از زمان تولد می دهد مانند مهارت نقاشی، پیانو، پزشکی، دوندگی و ...

۶- مغز انسان با توجه به افکاری که در آن قرار می گیرد ارتعاشاتی با فرکانسهای مختلف می فرستد و می گیرد. این ارتعاشات بسیار قوی تر از ارتعاشات دی ان ا بدن هستند و می توانند روی آنها تاثیر بگذارند.

۷- خبر خوب این است که اکثر افراد می توانند با باورها و افکار خوب مغزی کمی ارتعاشات دی ان ا خود را تغییرداده و آنها را برای موفقیت هماهنگ با مغز خود کنند و این کار نیاز به تلاش دارد.

۸- ارتعاشات دی ان ا معمولا در ۹دسته کلی هستند که دسته ۹از همه قویترن و در نسل این افراد باقی می ماند.

۹- اگر در کنار فردی با ارتعاشات فوق العاده دی ان ا باشید بدون هیچ حرفی حال شما خوب می شود بلکه شفا می گیرید از مریضی ها.

عصر ارتعاشات آغاز شده و انسانها کم کم مطالب بیشتری در این باره می نویسند و باورها بیشتر می شود تا روزی که عده ای این کارها را انجام دهند و بقیه بگویند چطوری انجام دادی؟ بعد آموزشها شروع می شود و همه دنبال افزایش آگاهی و ارتعاشند این علم قدیمی فراموش شده.

در کتاب معبد سکوت یا کتاب سرگذشت یک یوگی می خوانیم که استادانی با بالابردن ارتعاش دی ان ا خود می توانند خصوصیات فیزیکی بدن خود را حتی تغییر دهند. بقیه را نیز شفا دهند مانند شفای کوری، روییدن دست قطع شده، انتقال بدن به صورت آنی به شهرهای دیگر، ارتباط مغزی بین دو نفر از راه دور یا کارهای مختلف دیگر که با بالابردن ارتعاشات دی ان یا تغییر آنها ممکن است مانند خلق آنی شی از ماده بدون فرم.

در آینده و در عصر ارتعاشات نیاز به موبایل شاید نباشد، اطلاعات به سرعت پخش خواهد شد و دولتها دیگر نمی توانند جلوی ارتباطات را بگیرند و توده مردم با ارتعاشات مغزشان می توانند چیزهای زیادی را آنی بسازند و چیزهایی که زمانی معجزه بود امری عادی خواهد شد.
|- «بدون تغییر نمی‌توان پیشرفت کرد؛ و آن‌هایی که نتوانند ذهنیت‌شان را تغییر دهند، قادر به تغییر هیچ‌چیز نخواهند بود»

🔸 از شما انتظار می‌رود که نسبت به دانسته‌هایتان تردید کنید، دربارهٔ نادانسته‌هایتان کنجکاو باشید و با بهره‌گیری از داده‌های جدید، دیدگاه‌هایتان را به‌روز کنید.

🔹 پس از قدیمی شدن کمد لباس، آن را نوسازی می‌کنیم و وقتی دکوراسیون آشپزخانه از مد بیفتد، اقدامات لازم برای اصلاحش را انجام می‌دهیم. اما وقتی پای عقاید و دانش‌مان در میان باشد، سر حرف خود می‌مانیم

🔸 مقداری تردید نسبت به دانش و مهارت‌هایمان، پایه‌ای برای صعود ما و بهره‌گیری‌مان از تجربیات دیگران خواهد شد. همان‌طور که در تحقیق روانشناسی الیزابت کرومی مانکوسو و همکارانش آمده، «یادگیری نیازمند فروتنی است تا بفهمیم که هنوز چیزهایی برای آموختن وجود دارد».

🔹 رِی دالیو بنیان‌گذار بریج‌واتر گفته، «اگر به گذشتهٔ خود بنگرید و نگویید که "ای وای، یک سال پیش چقدر احمق بودم"، پس حتماً در طول سال گذشته به‌اندازهٔ کافی یاد نگرفته‌اید».

📍 باید مراقب باشیم که خیلی وابسته به یک مسیر بخصوص یا حتی مقصد معین نشویم. هیچ تعریف ثابتی از موفقیت یا مسیر واحدی برای خوشحالی وجود ندارد.

#آدام_گرانت / #دوباره_فکر_کن
🍀 #قانون_زندگی

قانون علت و معلول :
هیچ چیزی از روی اتفاق رخ نمی‌دهد، و هرچیزی دلیلی دارد و درسی به ما یاد می‌دهد. حتی حضور شما اینجا و مطالعه ی این پست اتفاقی نیست.
HTML Embed Code:
2024/04/29 11:10:49
Back to Top