TG Telegram Group Link
Channel: فرمانده امیر🌹 مسافر شام
Back to Bottom
🔰 #روایت | پایه‌گذار صنعت موشکی کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است

📝 روایت جالب سردار حاجی‌زاده از نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در تبدیل ایران اسلامی به #قدرت_موشکی

🔸پایه‌گذار صنعت موشکی کشور رهبر انقلاب است. یعنی در اولین جلسه‌ای که در باغ شیان آن زمان در دوره‌ی وزارت #سپاه شکل گرفت که ما دو فروند #موشک را از مجموعه‌ی موجودی هشت فروندی جدا کرده بودیم و داده بودیم به عزیزان متخصص وزارت سپاه که اینها مهندسی معکوس کنند، در همان ماه‌های نخست خود حضرت آقا که آن روز رئیس‌جمهور بودند بازدید کردند و در جلسه شرکت کردند، تدابیرشان را همانجا مطرح کردند. رزمایشی در همان دوره‌ی جنگ گذاشته بودیم برای موشکی، خود ایشان حضور یافتند و بازدید کردند و دائماً این موضوع را دنبال کردند. یعنی همان موقع تصمیم سختی بود که شما هشت تا موشک دارید، دو تا را بردارید ببرید #مهندسی_معکوس. اولین ایرادی هم که آن روز گرفتند، این بود که گفتند چرا اینها را باز نکردید؟ متخصصین دنبال این بودند که یک مقدار با احتیاط عمل کنند و نگران بودند، یک مقدار ترس داشتند که چی بشود، این جسارت را حضرت آقا پمپاژ کردند به آنها که بروید و نگران نباشید و سریع آنها را باز کنید. فرمودند اگر باز نکنید فردا نیاز جبهه‌ها زیاد بشود، ممکن است همین را هم بیایند ببرند و دوباره از شما بگیرند. باز کنید و شروع کنید کار را.

🔹در مقاطع مختلف نیز باتوجه به نیاز کشور، همین‌طوری کار را می‌بردند جلو. می‌گفتند باید #خودکفا بشویم. اتکاءمان باید به داخل باشد. بعد که تولیدات اولیه اتفاق افتاد، بلافاصله فرمودند که حالا روی #کیفیت تولیدات کار کنید. تا پیش از این، ما روی بومی‌سازی کار کرده بودیم، اما محصولات دقت لازم را نداشت. در اولین جلسه‌ای که ما ۱۶ آذر سال ۸۸ خدمت حضرت آقا رسیدیم، من یادم است که عرض کردم برنامه‌های ما این است و این کارها را می‌خواهیم بکنیم. در برنامه‌ها، من صحبت از دقت عملکرد تولیدات نکرده بودم. آقا فرمودند که اولویت من #دقت است. اینهایی که می‌گویید خوب است، ‌ولی بروید و روی دقت متمرکز بشوید. ما هم گفتیم چشم.

🔸رفتیم کار کردیم و اولین کارها که شد، دقت به ۳۰ متر رسید. خیلی خوشحال بودیم که کار بزرگی شده و حرف آقا را پیاده کرده‌ایم. موقعی که به آقا گزارش دادم، ایشان فرمودند کارتان خیلی عالی بود، ‌ ولی شما که توانستید این کار را بکنید، پس حتما می‌توانید به کمتر از ۱۰ تا ۱۵ متر خطا هم برسانید. کار خیلی سختی بود اما گفتیم چون #دستور_آقا است باید اجرا کنیم. استدلال من یک جمله بود: فرمان است، پس باید برویم و آن را اجرا کنیم. خب خدا هم کمک کرد و انجام شد.

🔹در نمایشگاه اردیبهشت سال ۹۳ که حضرت آقا تشریف آوردند - نمایشگاهی بود در مجموعه‌ی #هوافضای_سپاه- نمونه‌هایی آن روز ارائه شد که تحقیقاتش تمام شده بود. آقا در آن نمایشگاه فرمودند کارتان خیلی عالی بود، جلسه‌ای که بلافاصله بعدش ما خدمت آقا رسیدیم هم فرمودند خیلی خوب بوده، ‌حالا بروید دنبال کمیت و #خطوط_تولید خود را ردیف کنید، تعداد می‌خواهیم.
🔴 چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
هنوز این سوال مهم که چرا داعش از ابتدای تاسیس تاکنون حتی یک تیر به سوی اسرائیل شلیک نکرده و هیچ موضعی علیه رژیم صهیونیستی نگرفته و در ۶ ماه و نیم گذشته که این رژیم در غزه مرتکب جنایات جنگی و نسل‌کشی می‌شود حتی یکبار آن را محکوم نکرده، همچنان از مهم‌ترین سوال‌های سیاسی در سطح منطقه خاورمیانه و بین‌المللی است. جواب اینست که رژیم صهیونیستی از بانیان تاسیس داعش است که با همکاری آمریکا آن را فعال کرده است.

🚩
مبینا رستمی عضو تیم ملی والیبال نوجوانان و حمایت از صهیونیست‌ها
جهت محفل انس با گونی
💢 چرا چرندبافی در اینترنت بیشتر رواج دارد؟

#چرند_بافی

🚩سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا سپاه گرگان
نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال با حکم 10 ساله زندانی شد

شهره موسوی بعد از تحمل 2 سال بازداشت، حالا با حکمی قطعی به مدت 10 سال به زندان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دک روز گذشته رای یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کلاهبرداری و فساد مالی (کینگ مانی) مربوط به شرکت بادران صادر شد و بر اساس این رای، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد.

شهره موسوی، همسر فریدون قربانیان (مالک و مدیرعامل شرکت بادران)، که عضو هیئت رئیسه این شرکت بود، بعد از بازداشت به مدت حدود دو سال، حالا با اعلام آرای مربوط به این پرونده، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد. همسر موسوی هم که متهم ردیف اول این پرونده است؛ با حکمی 20 ساله راهی زندان شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.
⭕️ اولین تصویر از مقر امنیتی شلاخیم اسرائیل

اکانت توئیتری منتسب به سپاه پاسداران اولین تصویر باکیفیت از اصابت موشک‌های ایران به شلاخیم، یکی مهم‌ترین مقرهای امنیتی اسرائیل را منتشر کرد و به شکلی طعنه آمیز نوشت:
به خوبی صدای ما را در شلاخیم شنیدید!
روزی رسد ز سینه غم آزاد می‌کنیم
همراه منتقم #حرم آزاد می‌کنیم

🔳 #سالروز_تخریب_قبور_ائمه
🌷 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند آیه #قرآن بخوانیم

ثواب آن هدیه به روح مطهر شهدا

🇮🇷
گرم‌ترین خانه، خانه‌ای ست که در آن
"مردِ خانه" محترم شمرده شود
و "زنِ خانه" محبوب باشد،
فقط همین ...

کودکان نظاره گر این روابط هستند
زندگی را بر خودتان و آنان تلخ نکنید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔘اگر براتون سواله که چرا امام موسی صدر گفت اسرائیل شر مطلقه و اگر اسرائیل با شیطان درگیر بشه، ما کنار شیطان خواهیم ایستاد و از اون بدتر در جهان وجود نداره، ببینید چی شده

🔻کوادکوپتر اسقاطیلی صدای گریه بچه پخش میکنه تا مردم بیان و وقتی میان اونهارو بزنه...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدام هم معتقد بود فلسطین بدون کمک ایران آزاد نخواهد شد...
صاحب‌خانه خانه‌اش را رها نمی‌کند
ولی غاصب با کوچکترین خطر فرار می‌کند...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی تو ایران پرتقال فروش بودی و مهاجرت کردی و شدی سخنگوی فارسی زبان ارتش اسرائیل!

حتی یه دانش آموز راهنمایی هم اینو میدونه بدنه موشک‌ها قبل از اصابت از سرجنگی‌ها جدا میشن!
من تک، شما همه! 😏
🔴نتانیاهو :

‎ تاریخ به یهودیان فرصت دوباره
نخواهد داد من شما را امن نگه خواهم داشت روزهایی که یهودیان دربرابر نسل کشی ساکت ماندند تمام شده بزرگترین خطری که جهان را تهدید میکند ازدواج اسلام مبارز با سلاح هسته ای است
♦️پدافند ضدبالستیک سلمان تست شد.

اکانت X منتسب به هوافضای سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی:

سامانه پدافند ضدبالستیک سلمان با قابلیت هدف‌ قرار دادن اهداف بالستیک در خارج از جو (مشابه THAAD و Arrow) با تلاش ۱۰ساله پدافند هوافضای سپاه و فرماندهی فضایی کشور رونمایی خواهد شد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 فعالان آمریکایی در حمایت از فلسطین و غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴العربیه :

یکی از فرماندهان میدانی حزب‌الله ملقب به ابوجعفر باز در جنوب لبنان ترور شد
HTML Embed Code:
2024/06/14 20:55:26
Back to Top