TG Telegram Group Link
Channel: فال سیتی
Back to Bottom
دوست عزیزی که ۳۱ فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک


تو آدمی هستی که: صداقت داری، با مسئولیت هستی، قابل اعتمادی و باهوشی، روشن‌فکری و از بحث‌های فلسفی لذت می‌بری با این همه، گاهی خیلی پرخاشگر و عصبی می‌شی، خصوصاً وقتی با مشکلات و سختی‌ها روبرو می‌شی. امسال گوش دادن به حرف‌های اعضای خانواده‌ات به نفع تو خواهد بود. منابع جدیدی برای کسب درآمد در اختیارت قرار می‌گیره که باعث میشه وضعیت مالی‌ت خیلی پیشرفت کنه و در نتیجه اعتماد به نفست هم خیلی بیشتر بشه. تغییرات، چه خواسته و چه ناخواسته، باعث میشه که وضعیت شغلی‌ات بهتر بشه. کسی که دوستش داری با تمام وجود ازت حمایت میکنه و هر کاری که از دستش بربیاد برای پیشرفتت انجام میده. معاملات ملکی در اواخر سال سود زیادی برایت به همراه خواهد داشت.
@falcity
فوری فوری

دوستانی که منتظر بودن جادو وسحر جذب جنس مخالف از طریق بادی اسپلش و عطر ،محبت و بیقراری شدید معشوقه رو داشته باشن عجله کنن

آف ویژه برای تعداد محدود


@maryamhrpb
جوابدهی خواببند و پابند …کافیه دندون بگذارید فقط …
😐😂چی بگم به شما …مبارکه
🔮فال نوستراداموس 👤
📆 جمعه 31 فروردین 1403

#فروردين :به هدف و خواسته خود می رسید. به اتکای اراده و تلاش پیگیرانه خود به موفقیت دست می یابید و ثروتمند می شوید.

#ارديبهشت :مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبه کنید.

#خرداد :در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده, با تلاش و کوشش گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

#تير :نشان طول عمر. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

#مرداد :موانعی در پیش پای شما قرار می گیرند. اگر به اندازه کافی از خود همت و تلاش نشان دهید قادر خواهید بود بر آنها غلبه یابید و به خواسته های خود برسید.

#شهريور :سمبل معصومیت و کمرویی است. در طالع خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

#مهر :از دروغگویی و فریب مردم برحذر باشید. چون عاقبت خوبی ندارد و از این ضربه خواهید خورد.

#آبان :حرکت و تغییر بزرگی در کارهایتان صورت می گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با آن روبرو شوید.

#آذر :نماد جر و بحث و مشاجره. با دیگران به اختلاف می رسید و به جدل و دعوا می پردازید. ولی باید سعی کنید زیاد شعله ور نگردد و با درایت خود اوضاع را آرام کنید و به رفع اختلاف بپردازید.

#دى :اگر مجرد هستید, دل به عشقش می سپارید و با کسی نامزد می کنید.

#بهمن :موانعی بر سر راهتان قرار می گیرد و شما را از خود خواسته ها و اهدافتان باز می دارند. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

#اسفند :کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقین شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

@falcity
🔮فال قهوه
📆 جمعه 31 فروردین 1403

☕️#فروردين :🐾 خیمه : تامین مالی - افزایش مال و نعمت - نگران آینده نباشید.

☕️#ارديبهشت :🐾 خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه.

☕️#خرداد :🐾 روباه : فردی حیله گر و فریبنده , نابکار و دروغگو , مواظب باشید.

☕️#تير :🐾 اتاق : نشانه رحم و شفقت و مهربانی میباشد حتما غافل نشوید.

☕️#مرداد :🐾 چراغ : کدبانوی منزل است - زندگی خوش و راحتی داشتن - آسایش.

☕️#شهريور :🐾 شمع : شادی و سرور به خانه شما روی می آورد - محقق شدن یک آرزو - دریافت کمکی از ماورا - قابلیت عمل کردن به یک قول - برآورده شدن حاجت _ نذر و نیاز.

☕️#مهر :🐾میز : به معنی یک قرار داد و یا شرکت در یک مهمانی است.

☕️#آبان :🐾 دست در دست بودن دو مرد : رسیدن به سازگاری - توافق.

☕️#آذر :🐾 مگس : نشان مردم فرومایه است , از طرف آنها اذیت میشوید, با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

☕️#دی :🐾 صدف : دیدار با دوستان دور دست - شرکت در جشن عروسی - شادی زیاد.

☕️#بهمن :🐾 بطری: به فکر سلامتی خود باشید - جر و بحث نکنید.

☕️#اسفند :🐾 فنجان : در اثر کار و کوشش , نتیجه مطلوب بدست آوردن - هدیه و پاداش گرفتن.

@falcity
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔮 فال ابجد هفتگی
📆 از تاریخ 2 تا 8 اردیبهشت

🔹فروردین 🔹
ج ج ج
آينده ی خوبی در انتظار توست اگر كمی همت كنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقيت برای تو باز است اگر نياز به كمك و يا حمايت كسی پيدا كنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر ميگذاری و به مراد و خواسته ات ميرسی. در همه ی امور به خدا توكل كن.

🔹 اردیبهشت 🔹
د آ آ
آينده ی خوبی در پيش داری اگر همتت را به كار بگيری ، با موفقيت فاصله ای نداری افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا خداوند تو را در كارهايت ياری دهد به زودی گشايشی در كارها پيدا می‌شود . از چيزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چيزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خيری در آن است.

🔹 خرداد 🔹
ج د ج
فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشايشی در كارت ديده می‌شود بايد برای رسيدن به مقصود خود نيز همت و كوشش كنی كسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پيدا ميكنی اگر مسافر يا غايبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

🔸 تیر 🔸
آ ب ب
فكری را كه در سر داری ترك كن . صبر پيشه كن تا گشايشی در كارت ايجاد شود قال و قيل و تلاش بيهوده مكن از بد دوری كن و به امرو مشيت الهی تسليم شو و جز در راه او كوشش و عمل نكن . از دروغ بر حذر باش ، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز ديگر گشايشی در كار تو ايجاد می‌شود . صبور باش و به خدا توكل كن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشاءالله .

🔸 مرداد 🔸
ب آ ج
حاجت و آرزويی داری كه برآورده می‌شود گشايشی در كارت پيدا می‌شود و ايام خوشی خواهی داشت اگر مشكلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر اين مشكل مالی باشد موقعيت مالی خوبی پيدا ميكنی در طالعت فرزند زياد ديده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.

🔸 شهریور 🔸
د ب ب
نيت خوبی کردی قصد انجام هر كاری را داری ،در آن به توفيق می‌رسی ، به زودی از رنج و غم رهایی می يابی . عيب تو اين است كه راز دلت را به همه می‌گویی از اين كار پرهيز كن . در هر كاری به خدا توكل كن تا كارت كامل انجام شود.

@falcity
🔮 فال ابجد هفتگی
📆 از تاریخ 2 تا 8 اردیبهشت

🔹مهر 🔹
د د ب
از اين نيت كه كرده ای بايد صبر كنی تا مرادت حاصل شود .اگر قصد سفر داری برو ، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام كار خيری داری به آن عمل كن مراقب باش تا گناه نكنی. برای بهتر شدن كارها به خداوند توكل كن.

🔹 آبان 🔹
آ د ب
طالع خوبی داری عاقبت به آنچه كه طالب هستی ميرسی. از كار و شراكت سود خواهی برد. و رنج و مشكلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز كارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داري به سلامت باز ميگردد اگر گره يا مشكلی تا اينجا در زندگيت بوده رفع خواهدشد و بعد از اين زندگی خوبی خواهی داشت.

🔹 آذر 🔹
آ د ج
طالعت خوب است اما از نيتی كه كرده ای منصرف شو تا عاقبتِ كارت خير شود. از بديها پرهيز كن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگويند. از خوابی كه ديده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای كسی بازگو نكن . از همنشين بد دوری كن. يك نفر كه نان و نمك تو را ميخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نيست البته نميتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توكل كن.

🔸 دی 🔸
ب ب ج
اين قصد و نيتی كه داری هيچ نفعی برايت ندارد. بهتر است از اين نيت و خواسته دست برداری از كارهای بد و حرام پرهيز كن و به حلال قناعت كن . در كارت گشايش خوبی پيدا خواهد شد، اگر مراقب افكار و نياتت باشی. در زندگی صبر پيشه كن و به خداوند اميدوار باش.

🔸 بهمن 🔸
د آ ج
طالع نيكی داری كارت به زودی بالا ميگيرد و به توفيقاتی دست پيدا ميكنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو ميرسد. اگر گم شده ای داری آن را پيدا ميكنی دوستی داری كه در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه كه برای تو مقرر شده دست بيابی.

🔸 اسفند 🔸
ج د د
با اين قصد و نيتي كه در سر داری ممكن است سلامتت به خطر بيافتد بهتر است آن را از سر بيرون كنی وگرنه صدمه ی سختی خواهی ديد . كسی به تو طعنه ميزند از او دوری كن . اگر در همه ی امور به خدا توكل كنی در كارت گشايش پيدا ميشود وبه مقصود ميرسی.

@falcity
دوست عزیزی که ۲ اردیبهشت به دنیا آمده ای تولدت مبارک


خلاقیت فوق‌العاده، مثبت‌اندیشی و انرژی فراوان از ویژگی‌های مثبت شخصیتی تو هستن، اما بی‌قراری و زورگویی گاهی روی این ویژگی‌های فوق‌العاده تو سایه میندازه. امسال از لحاظ مادی برای تو سال خیلی خوبیه و نسبت به سال‌های قبل درآمد خیلی زیادی خواهی داشت. پروژه‌های کاری جدیدی بهت واگذار میشن که منافع مادی قابل توجهی رو برای تو به همراه دارن و روی اعتبار حرفه‌ایت هم اثرات مثبت زیادی میذارن. سرمایه‌گذاری‌های گذشته‌ات امسال سود زیادی برات دارن و تا پیش از پایان یافتن امسال خودت هم از وضع مالیت به شدت احساس رضایت میکنی. امسال اعتماد، عشق و توجهت نسبت به شخصی که دوست داری خیلی بیشتر از قبل میشه. اگه هنوز مجردی، احتمال این که تا پایان سال ازدواج کنی و یا حداقل تصمیم به ازدواج بگیری خیلی زیاده. اردیبهشت، مرداد، آبان و دی ماه بهترین ماه‌های سال هستن.

@falcity
💔فال کات شده ها ۲ اردیبهشت💔


فروردین 💔
ناراحتید از هم نگران نباش عشقت تو فکر برگشت کمتر از ۲۰ روز دیگ ازش خبر داری نمیتونه ازت بی خبر باشه بی هوا یا بهت زنگ میزنه یل میاد ب دیدنت دلتنگته

اردیبهشت 💔
ی مدته همش بینتون فاصله می افته قطع و وصلی زیاد دارین خودتون کلافه و خسته شدین برگشت افتاده ولی مجدد باهم بحث میکنید

خرداد💔
ممکنه بهت پشت کرده باشه یا ی جوری رفتار کنه اصلا مهم نیست یا از خداش بود کات شد ولی این حس شماست بهت فکر میکنه ولی ناراحته و از قصد ی سری حرفارو بهت زده یا میزنه مجدد باهم دعوا دارید قراره بازم بحث های چرت زیاد کنید

تیر💔
هر دو همو دوست دارید بهم علاقه مند هستید ناراحتی دلخوری هست ولی عشق و علاقه باعث میشه مجدد بهم برگردید مخصوصا شما یه هیچ عنوان نمیتونی ارتباط مجدد بگیری همش به فکر اونی و شخص جدیدی اصلا نمیتونه حالتون خوب کنه

مرداد💔
این شخص در حال شیطنت هست ممکنه با شخصی چت کنه یا بیرون بره فقط بخاطر اینکه تو این تایم به سمت شما نیاد قسم خورده دیگ اسمتون نیاره کلی مجدد سرو کله اش پیدا میشه میره دوراشو میزنه بعد میبینه کسی بهتر از شما نیست برمیگرده

شهریور💔
بین زمین و هواست خیلی بلاتکلیف شده نسبت به شما خیلی شرایط سختی رو داره میگذرونه بدون شما نمیتونه تو فکر پیام و زنگ ب شماست ولی خیلی جلو خودش داره میگیره هم دوستت داره هم میخواد با نبودنش اذیتت کنه در صورتی ک بیشتر خودش داره اذیت میشه کمتر از ۱۵ روز دیگ یا نهایت ۱۵ خرداد باهم حرف میزنید

مهر💔
با اینکه از هم دارید و فاصله گرفتید ولی این شخص چکت میکنه نمیخواد کسی بیاد تو زندگیت میدونه اگ نیاد سمتت شما خودت ب سمتش قدم برمیداری باهم مجدد تو رابطه میرید ولی اولش ممکنه سرد باشه صبوری کن

آبان 💔
حس میکنی دیگ به هیچ عنوان بهم برمی‌گردید این شخص کاملا قید شمارو زده بود ولی یاد خاطرات شما دیوانه اش میکنه دلش برا صدات چشات خنده هات تنگ شده این شخص خیلی مغروره و اصلا دوست نداره برگرده شما سرد برخورد کنی

آذر💔
خیلی چشم انتظاره تو بری سمتش حال روحیش جالب نیست دوست داره تو پیشقدم بشی براش ثابت شده هنوز دوسش داری این کاتی باعث صدا این شخص فکرای بدی بیاد تو ذهنش درکل باهم صحبت می‌کنید و حتی درمورد ازدواج این شخص اگر متولد فصل تابستان یا زمستان هست شخصی تو زندگیش مانع ازدواج و دوستی شماست

دی💔
براش مهمی و دوستت داره بهت شبا قبل خواب فکر میکنه یا عکساتو میبینه شمارو کنار خودش همیشه تصور میکنه برای همیشه نرفته ولی اگر قهر های مکرر ب وجود بیاد برای آرامش روح روان خودش فاصله میگیره درکل شما زیر ۴۰ روز باهم صحبت می‌کنید

بهمن💔
فعلا قصد برگشت نداره ممکنه باهم صحبت کنید ولی ب صورت کامل نه یکم این. شخص ادم پر حاشیه ای هست ب نظرم کاتش کن دوباره میاد و ذهنتو خراب میکنه و ناراحتت میکنه رقیب نداری پوچ شده

اسفند💔
یکم گله میبینم ناراحت و دلخوره ولی ی جوری دلخوره انگار میخواد خود شما متوجه بشی یا خودشما قدم برداری حالش این روزا خوبه بد نیست ولی بیشتر در حالت کلافگی داره ب سر میبره از وقتی شما رفتی انگار یچیزی گم کرده
🔮 فال شمع 🕯
📆 یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

🕯 #فروردين : با شخص نزدیم یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش بزودی برطرف خواهد شد.

🕯#ارديبهشت :برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی به نزد پزشک خواهید رفت. یا برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل یا قاضی خواهید رفت.

🕯 #خرداد :به یک مسافرت داخلی خواهید رفت.

🕯 #تير :درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد شما با مقاومت به پیش خواهید رفت.

🕯 #مرداد : خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

🕯#شهريور : شادی, زندگی, هیجان و احساسات فراوان و باشکوه برای شماست. بهترین کارت شمع برای هر نیت که دارید, صد در صد به تحقق نزدیک خواهر شد.

🕯 #مهر : شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند.

🕯 #آبان :هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود.

🕯 #آذر : از مسئله ای که باید ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خود راه ندهید چون این مسئله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

🕯 #دى : تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد.

🕯 #بهمن : بهره یا قسمتی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید.

🕯 #اسفند :مدتی است سرگردان و پریشان و ناآرام هستید. نگران نباشید بزودی برطرف خواهد شد.
🔮 فال قهوه
📆 یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

☕️#فروردين :🐾 حوض : علم و دانش, از علم و دانش زیاد بهره مند شدن - علم تان افزونی میابد.

☕️#ارديبهشت :🐾 جناغ : رسیدن به آرزوی دیرینه - پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی - رسیدن به معشوق.

☕️#خرداد :🐾 مگس : نشان مردم فرومایه است , از طرف آنها اذیت میشوید , با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

☕️#تير :🐾 چنگال : در کسب معاش موفق و نیرومند هستید و بر دشمنان غلبه می کنید مخصوصا بر دوستان ناباب.

☕️#مرداد :🐾 چوب : نفاق و دوروئی است, مراقب باشید.

☕️#شهريور :🐾تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

☕️#مهر :🐾 کرم : گرفتاریهای کوتاه و کوچک, سعی کنید از شرش خلاص شوید.

☕️#آبان :🐾 کلاه : رسیدن به جاه و مقام - با پشتکار به مقام رسیدن - از حیله دوستان خود را پنهان کنید - خبر دهنده موفقیت است - نشان دهنده موفقیت همراه با ریسک می باشد.

☕️#آذر :🐾 گوسفند : زندگی آرام و بی دغدغه - خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود - به معنای نذر است.

☕️#دی :🐾 صدف : دیدار با دوستان دور دست - شرکت در جشن عروسی - شادی زیاد.

☕️#بهمن :🐾 خط منحنی : دوستان نامناسب _ خیانت _ دسیسه.

☕️#اسفند :🐾 خیمه : تامین مالی - افزایش مال و نعمت - نگران آینده نباشید.
Forwarded from فال سیتی
🔮 طلسم ففل شهوت بند 🔮

قفل_شهوت_بند قوی ترین طلسم در زمینه بستن شهوت میباشد.

🔰موارد استفاده شهوتبند👇👇

👿برای مرد یا زنی که خیانت میکند و روابط_پنهانی دارد.
👿برای مرد یا زنی که میخواهید بغیر از شما نتواند با شخص دیگه باشد..
👿برای مرد یا زنی که دنبال روابط نامشروع هست .
👿برای مرد یا زنی که میخواهید نتواند بشخص دیگه بجز شما فکر کند.
@maryamhrpb
Forwarded from فال سیتی
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸

🔴طلسم ملوک الحب 🔴

💯تضمینی💯

🔴موکلین رحمانی فعال🔴


🔴رام و مطیع شدن شوهر

🔴بازگشت شوهر به زندگی

🔴زبانبند قوی و فوری

🔴عشق و علاقه قوی

🔴زنانی که میخواهند شوهرشون مثل موم در دستشون باشد

🔴زنانی که میخواهند شوهرشون از دوریشون بی تاب باشد

🔴زنانی که میخواهند شوهرشون همیشه به حرفشون اهمیت بدهند

🔴زنانی که میخواهند شوهرشون رو از رفیق بازی منع کنند

🔴زنانی که میخواهند شوهرشون رو از خیانت کردن منع کنند

🔴زنانی که شوهرشون فقط به خانوا ه خودشون اهمیت میدهد و برای زندگی خودش ارزشی قائل نمیشود

🔴اگر خانواده شوهر در زندگی دخالت میکنند

🔴اگر شوهرتون شما را از منزل بیرون گرده و میخواهید با التماس زیاد به دنبال شما بیاید

🔴اگر میخواهید افسار زندگی را به دست خودتون بگیرید

🔴حامل این طلسم عظیم کافیست که امر کند و شوهرش با جان و دل اطاعت خواهد کرد

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

قویترین طلسم برای زوجین
Forwarded from فال سیتی
👏🏻👏🏻حرزامام جواد دست نویس ونوشته شده رو پوست آهو💯

🍃🌸هشتاد
#اثر_واقعی، بی نظیر و معجزه آسای حرز امام جواد(علیه‌السلام)

۱_همراهی قوی ترین و محبوب ترین موکلین اسماء الله از فرشتگان الهی با دارنده ی حرز
۲_کمک فرشتگان به صاحب حرز
۳_دور شدن اجنه ی کافر از صاحب حرز.
۴_بی اثر شدن فعالیت اجنه
۵_دور شدن ابلیس و شیاطین و لشگریان او از دارنده ی حرز
۶_در امان ماندن از گناهان
۷_نرسیدن بدی ها و مناظر ناخوشایند
۸_دفع سحر و طلسم
۹_بخت گشایی
۱۰_گشایش کار

۱۱_گشودن انواع سحر وبستگی مردان
۱۲_گشودن سحر بی میلی زنان به همسران
۱۳_دفع چشم نظر
۱۴_برکت دخل روزی
۱۵_قطع شدن چاره ی سحر کنندگان
۱۶_رهایی از ریخته شدن آبرو
۱۷_بی اثر شدن حیله و مکر دشمنان
۱۸_محافظت از آسیب جانی دشمنان
۱۹_بسته شدن زبان دشمنان هنگام برخورد با فردی که حرز دارد.
۲۰_کسب عزت و احترام

۲۱_مراقبت موکلین حرز از آبرو و عزت فرد
۲۲_عدم توفیق دشمنان بر تخریب شخصیت و مکر کردن
۲۳_مراقبت از انواع بیماری ها
۲۴_در امان ماندن از سرزنش مردم
۲۵_در امان ماندن از تحقیر و آزار زبانی دیگران
۲۶_پیروز شدن بر دشمنان
۲۷_بی اثر شدن تلاش شیاطین و اجنه و دشمنان
۲۸_از بین رفتن ترس و وحشت از تنهایی
۲۹_از بین رفتن هر نوع ترس
۳۰_دور شدن از هر چیزی که مکروه می باشد

۳۱_اگر این حرز با کسی باشد و دشمنان او به اندازه ی سربازان روم و ترک باشد، با توکل بر خداوند پیروزی با او خواهد بود.
۳۲_رهایی از فقر و فاقه
۳۳_حاجت روا شدن
۳۴_به رحم آمدن دل ظالمان و مدیران
۳۵_بسته شدن زبان بدگویان
۳۶_برآورده شدن حاجات توسط کسانی که تصورش ممکن نیست
۳۷_در امان ماندن از حمله ی حیوانات
۳۸_در امان بودن از سقوط از ارتفاع
۳۹_در امان بودن از تهمت و افترای دیگران

۴۰_محفوظ ماندن آبرو از هر گزندی
۴۱_عزیز شدن نزد دوستان
۴۲_تسهیل در آموزش.
۴۳_خبر رسیدن از امور غیبی و القا ءالهامات به قلب دارنده ی حرز به گونه ای که از آسیب ها در امان بماند
۴۴_افزایش دیدن خواب و رویای صادقانه
۴۵_تسهیل در ازدواج و پیدا شدن کُقو مناسب
۴۶_آسان شدن آموزش و تربیت
۴۷_دفع اجنه مردو زن
۴۸_دفع غول و غولچه
۴۹_نرسیدن ظلم و فساد به صاحب حرز
۵۰_دفع خیانت به صاحب حرز

۵۱_در امان بودن از هتک حرمت
۵۲_تهدید نشدن اقتدار و بزرگی فرد
۵۳_در امان بودن از کشته شدن دفن
۵۴_در امان ماندن از انتقام دشمنان
۵۵_در امان ماندن از سوختن و آتش گرفتن
۵۶_در امان بودن از مسخ و تغییر خلقت
۵۷_رهایی از بیماری
۵۸_در امان ماندن از پیسی و جذام
۵۹_نرسیدن خطر تشنگی به فرد
۶۰_در امان ماندن از وسوسه در نقص دین

۶۱_محتاج نشدن به کمک غیر خدا
۶۲_توانمند شدن و افزایش قدرت بدنی و روحی
۶۳_کوچک شدن سختی ها و مشکلات
۶۴_رو شدن دست سارق و دزد
۶۵_رو شدن دست دزد و بازگشت اموال سرقتی
۶۶_تقویت روابط خانوادگی زن و شوهر و فرزندان
۶۷_جذب افراد نیکوکار و صالح
۶۸_دفع افراد شرور و بد از زندگی روزانه
۶۹_در امان ماندن از مرگ بد و ناگهانی
۷۰_خاشع شدن همگان نزد دارنده ی حرز

۷۱_افتادن ترس دارنده حرز در دل ستمگران
۷۲_کمک به دارنده ی حرز در بالا رفتن از پله های موفقیت کاری و شغلی
۷۳_لذت بخش شدن عبادت و سحرخیزی
۷۴_رسیدن به حاجت ها و شدنِ آنچه که آرزو دارد
۷۵_به دست آوردن هر امر مُباح و مشروع
۷۶_رو شدن دست کسانی که پشت سر دارنده ی حرز بدگوئی و غیبت کردند
۷۷_بر گشتن ضرر و آسیب به کسانی که خواستار ضربه زدن به دارنده ی حرز می باشند
۷۸_افتادن محبت فرد دارنده ی حرز در دل همسر و فرزندان
۷۹_مورد مهربانی و شفقت و عشق واقع شدن دارنده ی حرز
۸۰_در امان ماندن از کوری

🍃🌸 توجه: تمامی این خواص حرز مبارک و عظیم الشأن امام جواد(ع) از متن دعا و داستان اصلی آن در کتاب مهج الدعوات سیدبن طاووس و از لابلای احادیث معصومین و کلام بزرگان و تجربه‌ی دارندگان این حرز شریف در شأن این دعای نورانی استخراج شده است.

سفارش حرز امام جواد (علیه‌السلام)👇🏻

@Maryamhrpb
Forwarded from فال سیتی
‍ موکلین ثروتمندی و خوشبختی رحمانی ✔️👌
با موکلین رحمانی و تجربه شده
قوی ترین سنگ موکل دار برای افرادی که فروش کمی دارند
کسب و کار اونها دچار رکود هست
فروش اونها به درصد خیلی پایینی رسیده
رغیب دارند و بازار از اونها گرفته
دچار سکون و سکوت بازار #کسب و کار هستن
نمی توانند معامله بکنند
فروش اونها نصبت به رغبا به سطح خیلی پایین رسیده
باطل سحر و جادو محل کسب کار و زندگی
حصاری قوی برای دور شدن موجودات غیر اورگانیک از شما و محل کسب کارتان
زبان مشتری به سر شما دراز هست و اصلا هم نمی تونید مشتری قانع به خرید کنید
پول تا دم #خانه شما می یاد اما تو نمی یاد
کسب و کار شما قفل شده
مشتری وارد محل ‌کسب شما نمیشه
حتی کسانی که #بازاریاب هستن
عزیزانی که فروش های #اینترنی دارند
تمام مشاغل حضوری و غیر حضوری و مراکز پخش ها
باز شدن درهای رحمت و رزق و روزی و پول و ثروت
❤️👌هزینه این سنگ موکل دار 5میلیون تومان
خیلی قوی و خاص و یک فرصت استثنایی

انقدر مشتری داشته باشید که جوابگو نباشید
تمام مراجعه های رغیب ها شما مشتری شما باشند
یک فرصتی برای کسانی که بدهی دارند چک دارند قسط دارند و توانایی پرداخت ندارند
راحت و بی درد سر از همه چیز رهایی پیدا کنند و به رزق و روزی و پول برسند
برای هماهنگی به آیدی ادمین مراجعه کنید
@maryamhrpb

فقط 5 نفر و فقط مختص روز یکشنبه هست که موکلین رو به نام خریدار
میزنیم 🧨🩸
Forwarded from فال سیتی
طلسم گرفتن مال(ارسال هاتف زجر و پس گرفتن حق و مال از دست رفته شما )
🖤🖤🖤🖤

اگر مال شما پیش کسی هست و پول شما رو پس نمیده شما به واسطه این طلسم قدرتمند و این وفق میتونید مال خودتون رو پس بگیرید..
بعد از اینکه این طلسم را انجام دادین شخصی که به شما مقروض میباشد به شدت در تنگنا بلا و بیماری قرار می‌گیرد و دچار انسداد فراوان می‌شود و خدام این طلسم مبارک به خواب شخص رفته و باعث پریشانی و اذیت و آزار شخص می‌شوند تا زمانی که حق و پول شما رو برگرداند... دقت داشته باشید فقط برای مستحقش انجام می‌شود ولاغیر..

ضمنا اگر این طلسم رو انجام بدهید و حق با شما نباشد تاثیرات نامطلوبی بر زندگی شما می‌گذارد چون خدام این طلسم بر نیت و حقیقت آگاهی کامل دارند... این طلسم به سرعت جواب می‌دهد..

جهت سفارش به دلربا جان مراجعه نمایید..

@maryamhrpb
Forwarded from فال سیتی
یک بُعد دیگر از برگشت معشوق و وادار کردن او به التماس و خواهش و اشک و درماندگی
فقطبرای ۶ نفر انجام میشود فقط درصورت درخواست لطفا پی وی پیام بدین

زمان این طلسم پنجشنبه و جمعه انجام میشه زمانیکه ماه تو آسمون کامله این طلسم ممنوعه .
هزینه این طلسم اف ویژه سه میلیون هزینه اصلی ۵ میلیون

👇👇من اینجام
@maryamhrpb
Forwarded from فال سیتی
🔥🔥طلسم محبت شدید لیلی و مجنون🔥🔥
ایجاد مهر و محبت فوق العاده قوی و قدرتمند مخصوص بین زن و شوهر که همچون  لیلی و مجنون و یوسف و زلیخا گردد.
جهت محبت و عشق‌ و الفت میان زن یا مردی که میخواهند خون هم را بریزند ، کسانی که بخواهند با یکدیگر دوئل کنند و از سر رقابت و دشمنی سر هم را ببرند و مسخر شدن و مهربان شدن آن دو با یکدیگر.
💯💯خواص:
احضار و بیقراری معشوق
 تسخیر قلب معشوق
 مطیع و رام و فرمانبردار شدن معشوق
ایجاد محبت شدید بین زن وشوهر یا عاشق و معشوق
 جلوگیری از طلاق و جدایی
 عاشقانه ترشدن رابطه بین عاشق ومعشوق وهمسران
زبانبند قوی
جلب شدید محبت طرفین
 جذب و تحریک شدید جنس مخالف
و….

🌸جهت سفارش به آیدی زیر مراجعه کنید👇👇
@maryamhrpb

🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
HTML Embed Code:
2024/05/04 11:30:43
Back to Top