TG Telegram Group Link
Channel: فال سیتی
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درگیريهای فکرتون زیاد شده، ولی در آینده ی نزدیک خبرهای خوبی رو دریافت میکنید كه ميتونه از لحاظ مالى يا كارى يا احساسى باشه و موفقیت در پیش دارید و قول و قرارهایی به شما داده شده که بهش عمل میشه، که حالا ممکنه این قول و قرارها از طرف شریک احساسیتون که حسن حسین محسن نام هم‌هست باشه. امکان داره از حرفی و یا تماسی ناراحت بشید. شما در مورد مسائل کاری نیاز به یک راهنما و تجربه از شخص با تجربه ای دارید. باید کمی صبر کنید تا جواب مشکلتون رو پیدا کنید. شخصی مقامدار که از نظر اجتماعی دارای یک موقعیت عالیست به شما در مسیر و یا راهی که به مشکل برخوردید کمک میکند. حسرت زمان از دست رفته ای و یا کاری و یا شخصی و یا چیزی را میخورید كه حسرت خوردن فايده اى ندارد به فكر آينده باشيد. بزودی کسی را که دوستش دارید ملاقات میکنید. سال جدید پیشنهاد و ایجاد یک رابطه عشقی
براتون ديده ميشه. اگر تو رابطه عاشقانه قرار داريد دیداری رمانتیک بین شما و عشقتون صورت ميگيره. روابط عاشقانه و گرم بین زن و شوهرها و یا بین شما و شریک احساسیتون ديده ميشه. فکرتون مشغول و درگیره مشكلاتتونه، صبور باشيد و کمی به فکرتون آرامش بديد تا ۱ وعده ديگه مشكلاتتون با همت و تلاش خودتون و حمايت شخصى حل ميشه. از خانمی دلخور هستید كه اين خانم به شما حسادت ميكنه و دوست داره زمين خوردن شمارو ببينه، مراقب اين خانم که اخر اسمش یا و نا نام هست باشيد. توى روابط احساسيتون اگر قهريد آشتى ميكنيد و ديدار داريد.توى روابط احساسيتون دورى و فاصله اى كه بينتونه موقته و بزودى با تماس و پيامى رابطتون گرمتر ميشه.شما امروز ميتونيد با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید. امروز ممکنه تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتون می کنید کمتر دیده شه و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو بشيد، اعتراض کردن فایده ای نداره، سعی کنید ریشه این مشکل را پیدا کنید. توى روابط احساسيتون کمی رابطه احساسیتون رو به سردی رفته که خودتون هم باید براى گرم شدن روابطتون تلاش کنید.دیدار با کسی که دوستش دارید و مدتها بينتون فاصله و دورى بوده. شخصی از شما کمکی میخواد در حد توانتون کمکش کنید. تا ۴ وعده ديگه به خواسته ای که دارید صددرصد میرسید. امکان یک مسافرت براتون پیش میاد. برای مجردها تا ۲ وعده ديگه پیشنهاد ازدواج و خواستگارى كردن ديده ميشه. پيشنهاد سفر كوتاه و راه نزديك تا ٤ وعده ديگه. توى روابط احساسيتون تلفن و یا دیدار و يا رسیدن به وصال یار براتون ديده ميشه.
🔮 فال قهوه ☕️
📆 دوشنبه 28 اسفند 1402

☕️#فروردين :🐾پول : نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهید و از چیزی رنج می برد - مراقب امور مالی خود باشید.

☕️#ارديبهشت :🐾گوسفند : زندگی آرام و بی دغدغه - خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود - به معنای نذر است.

☕️#خرداد :🐾اسب : نشانگر یک آرزو می باشد, به خصوص به مژده ای در مورد عشق اشاره می کند (فردی وارد زندگیتان می شود) - تغییرات در وضع زندگی.

☕️#تير :🐾پر : تن پروری - زندگی در ناز و نعمت شما را تن پرور بار آورده است.

☕️#مرداد :🐾روباه : فردی حیله گر و فریبنده, نابکار و دروغگو, مواظب باشید.

☕️#شهريور :🐾 دست در دست بودن دو مرد : رسیدن به سازگاری - توافق.

☕️#مهر :🐾حوض : علم و دانش , از علم و دانش زیاد بهره مند شدن - علم تان افزونی میابد.

☕️#آبان :🐾عصا : دیدار خوش - ملاقات با اقوام و دوستان : شنیدن خبر خوش از خویشاوندان - تکیه گاه - یاور - متکی به چیزی بودن.

☕️#آذر :🐾جعبه : داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.

☕️#دی :🐾 ابرو : نیت پاک, آراستگی و دینداری در شما به حد کماب میباشد.

☕️#بهمن :🐾 خط مستقیم بلند : زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات _ مسافرتهای سودمند.

☕️#اسفند :🐾دو انسان پشت به پشت : دلخوری از موضوعی - رنجیده خاطر شدن.
🔮فال ورق روزانه
📆 دوشنبه 28 اسفند 1402

🔮 فروردین
♠️ ۳ پیک ♠️
جدایی ناشی از بی‌اعتمادی در پیش خواهید داشت.

🔮 اردیبهشت
♦️ ۱۰ خشت ♦️
کاری که شما به منظور اتمام آن تلاش می‌کنید یا هدفی که بر روی آن تمرکز کرده‌اید با موفقیت کامل به نتیجه‌ای عالی منتهی می شود.

🔮 خرداد
♣️ ۴ خاج ♣️
مبلغی پول به عنوان پس‌انداز به دست شما می‌آید یا حق‌الزحمه‌ای در ازای کاری دریافت می‌کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده‌اید ، پس میگیرید.

🔮 تیر
❤️ ۷ دل ❤️
دیدار و ملاقاتی عاشقانه/ دیدار با فردی که به او عشق می‌ورزید و دائماً به یاد او هستید، همراه با شادی‌های فراوان قلبی، احساسی و ...

🔮 مرداد
♠️ ۶ پیک ♠️
دریافت خبری ناراحت‌کننده یا باورنکردنی.

🔮 شهریور
♣️ سرباز خاج ♣️
رسیدن به آرزوی قلبی / رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص/ خواسته‌ای دارید که حتماً اجابت خواهد شد.

🔮 مهر
♦️ ۹ خشت ♦️
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضای ازدواج از جانب جنس مختلف.

🔮 آبان
♠️ ۸ پیک ♠️
قهر کردن/ جدایی و فاصله‌های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان یا اعضای خانواده به علت مشاجره و دخالت های نابجا و بی‌مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

🔮 آذر
❤️ ۱۰ دل ❤️
دریافت کارت دعوت تولد، عروسی، ضیافت های دوستانه یا... ./ ممکن است به صورت تلفنی به یک جشن یا مهمانی دعوت شوید.

🔮 دی
♣️ شاه خاج ♣️
انتقام گرفتن از کسی/ تلافی نمودن عمل، رفتار یا صحبت ناشایست کسی که باعث آزردگی‌خاطر و رنجش شما شده است.

🔮 بهمن
♦️بی بی خشت ♦️
جابجایی محل کار، منزل یا محل اقامت/ رفتن به مکانی برای انجام کاری معین.

🔮 اسفند
❤️ ۳ دل ❤️
دادن هدیه و کادو به مناسبت‌های گوناگون در میهمانی، تولد، عروسی یا حتی بی‌ هیچ مناسبتی به عزیزی ..‌. .

@falcity
🌸🌸🌸🌸خب نفس های مهربونم یه سال دیگه رو کنار هم بودیم ،دو ساعت دیگه تقریبا وارد سال ۱۴۰۳ میشیم ..اگر ناراحتی چیزی از ما به دل دارین بحلالین و بعد هم برای تک به تکتون سالی پر بار پر برکت پر از عشق سلامتی آرامش و ثروت و برآورده شدن خواسته های قلبیتون رو از خداوند خواستارم ❤️❤️از خدا شفای بیماران و آزادی زندانیان بی گناه رو خوشبختی مردم سرزمینم رو خواهانم …
دوستتون دارم و مرسی که بودین و هستین ..

انشالله امسال با فال های عالی تر در کنارتان خواهیم بود

به به چه سالی بشود سالی که با طاعت و عبادت پروردگارم الله همراه شده ..


با تشکر مدیریت کانال و دوست و خواهر کوچیکتر شما صنم

🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏🙏
عیدتون مبارک 😍😍❤️🌸
دوستانی که نیاز به مشاوره رایگان پوست و مو دارن به ایدی صنم جون پیام بدن

@makeityoursecret
فال سیتی pinned «دوستانی که نیاز به مشاوره رایگان پوست و مو دارن به ایدی صنم جون پیام بدن @makeityoursecret»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

دوست عزیزی که ۸ فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک

امروز، در زادروزتان، نغمه ی خوشبختی در گوش هستی زمزمه می شود. ستارگان، نوید سالی نیکو را به شما می دهند، سالی سرشار از آرامش و شادکامی. بر خلاف سال های گذشته، مشغله ها و دغدغه های ذهنی تان کمرنگ تر خواهد شد و گویی نسیمی خنک، غبار غم و اندوه را از روح تان خواهد زدود. این فرصت طلایی را مغتنم بشمارید و به ندای درونی تان گوش فرا دهید. بیشتر استراحت کنید، به تفریحات مورد علاقه تان بپردازید و از زیبایی های زندگی لذت ببرید. در بهار دلنشین، شمیم محبت اطرافیانتان شما را احاطه خواهد کرد. اگر مجرد هستید، این فرصت را از دست ندهید و با گشاده رویی با افراد جدیدی آشنا شوید. در کنار شور و نشاط با دوستان، از خانواده تان نیز غافل نشوید و در کنار آنها لحظات ناب و خاطره انگیزی خلق کنید. مهر، آذر و اسفند، ماه های طلایی سال شما خواهند بود، ماه هایی سرشار از موفقیت، پیشرفت و خوشبختی.
فال سالانه بگذاریم یا هفتگی …
Anonymous Poll
60%
سالانه
40%
هفتگی
فروردین. فال ماهانه فروردین
اردیبهشت
خرداد
مرداد
تیر
شهریور
HTML Embed Code:
2024/04/29 08:34:50
Back to Top