TG Telegram Group Link
Channel: Codefriend(کدفرند)
Back to Bottom
Untitled-11-min.png
15.2 KB
دوره آموزش صفر تا صد جی کوئری (کامل - بروزرسانی جدید)

دوره آموزش صفر تا صد جی کوئری یکی از آموزش های کامل و کاربردی است که به زبان فارسی منتشر شده است،این دوره از مقدماتی تا پیشرفته بوده و کاملاً سرفصل بندی شده و طبق استانداردهای جهانی می باشد، دوره آموزش jquery به زبان فارسی ، کاملاً به صورت عملی و ویژه ورود به بازار کار می باشد.

این دوره در قالب فیلم های آموزشی فارسی زبان و پروژه محور می باشد. در ضمن این دوره ویژه تمامی افراد می باشد از مبتدی تا حرفه ای و تمامی افرادی که به نوعی می خواهند وارد بازار کار برنامه نویسی تحت وب شوند. به سادگی در منزل خود به یک متخصص درجه یک jquery تبدیل شوید.

ادامه آموزش ::
https://cutt.ly/mdB2NyO

🆔 @CodeFriend
graphql_codefriend.png
142.5 KB
گراف کیو ال - GraphQL روشی موثر برای نوشتن API های بهینه

GraphQL یک زبان پرس و جو و یک برنامه اجرایی سمت سرور است که برای توسعه API هایی با امکان اولویت بندی و تحویل داده بهینه به سرویس گیرنده ها استفاده میشود. منظور از اطلاعات بهینه این است که در GraphQL سعی میشود دقیقا همان اطلاعاتی به کلاینت تحویل داده شود که او بدون کم و کاست و سربار اضافی می خواهد.

ادامه مقاله ::
https://cutt.ly/sd1ospS

🆔 @CodeFriend
بسترهای توسعه برنامه های Back-End

در این مقاله میخواهیم به برنامه نویسی و توسعه برنامه های back-end بپردازیم و پلتفرم های پر استفاده در این زمینه را به شما معرفی کنیم. در واقع برای انتخاب یک بستر یا پلتفرم مناسب جهت توسعه برنامه سمت سرور باید ابتدا سئوالات زیر را پاسخ دهیم:

ادامه مقاله::
https://cutt.ly/yfwerMX

🆔 @CodeFriend
بهترین پروژه های اندروید برای دانشجویان علوم کامپیوتر

اندروید یک سیستم عامل اوپن سورس بر پایه لینوکس است برای دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و یا تبلت ها. هرچند که امروزه بسیاری از دستگاه های دیگر نیز از اندروید برای هوشمند تر شدن استفاده میکنند مانند تلوزیون هوشمند، رابط هوشمند خودرو، لوازم برقی و … . از این نرم افزار برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ پرده برداری شد و در سپتامبر ۲۰۰۸ اولین دستگاه اندروید لانچ شد. از آن زمان، گوگل که اسپانسر اندروید است تقریبا هر سال آپدیت ها و نسخه های جدید اندروید را منتشر میکند.

ادامه مقاله ::
https://cutt.ly/BfiMUwj

🆔 @CodeFriend
مهارتهای لازم برای ورود به حوزه علم داده یا Data Science

یکی از فیلدهای مرتبط با دنیای کامپیوتر و فن آوری اطلاعات که اخیرا در بین کارکنان و اندیشمندان این حوزه بسیار باب شده است و هر روز بر احساس نیاز به آن افزوده میشود، زمینه علم داده یا Data Science میباشد. بسیار از مواقع عنوان یک زمینه علمی نمی تواند راهنمای خوبی برای بیان محتوای آن باشد و این در مورد فیلد علوم داده نیز صادق است.

ما در این مقاله سعی خواهیم کرد ضمن باز کردن معنای این حوزه از علم جدید، به مهارتهای لازم برای ورود به حوزه علم داده و تبدیل شدن به یک Data Scientist اشاره کنیم و بدین ترتیب یک راهنمایی برای کسانی که میخواهند به نحوی وارد این حوزه شوند یا از آن به صورتی استفاده کنند را ارائه دهیم.

ادامه مقاله ::
https://cutt.ly/gffvzYL

🆔 @Codefriend
دوره آموزشی فلاتر Flutter


دوره آموزشی فلاتر Flutter به سادگی به شما کمک میکند اپلیکیشن های موبایلی با UI بسیار زیبا برای دو پلتفرم اندروید و ios ایجاد کنید.یکی از ویژگی های مهم flutter این است که در زمان خروجی گرفتن از کدها به ما خروجی Native مربوط به هر پلتفرم را میدهد که به این صورت کارای اپلیکیشن های ما را بسیار بالا میبرد . زمان زیادی از ارائه Flutter نمیگذرد اما این ابزار در حال کسب محبوبیت بسیار زیادی است .

لینک دسترسی به دوره

https://rb.gy/hfsshb

@codefriend
یادگیری ماشین یا Machine Learning چیست؟

یکی از فیلدهای علوم کامپیوتر و شاخه های اصلی هوش مصنوعی، بحث یادگیری ماشین است که امروزه کاربرد آن را در صنایع هوایی و پزشکی و حتی خودروهای بدون سرنشین میتوان دید. بدون شک میتوان گفت که برنامه هایی مانند google translate و google search هر روز عملکرد بهتری نسبت به قبل در ارائه سرویس خود دارند و این اثر یادگیری ماشین است.

در این مقاله سعی خواهد شد که به چیستی یادگیری ماشین و بخشی از کاربردهای آن به صورت کلی پرداخته شود تا راهنمایی برای ورود و درک بهتر این علم باشد.

ادامه مقاله ::
https://rb.gy/f5keds

🆔 @CodeFriend
نگاهی به مایکرو سرویس ها در دنیای مهندسی نرم افزار

در دنیای مهندسی نرم افزار، روشها و متدلوژیهای زیادی برای توسعه پروژه های مختلف پیشنهاد شده است و خواهد شد. در واقع آنچه مهندسی نرم افزار به دنبال آن است فقط برنامه نویسی نیست، بلکه ارائه راهکارهایی برای بهینه سازی همه جانبه مراحل تحلیل پروژه تا تست و تحویل آن و همچنین نگه داری و پشتیبانی موثر از آن میباشد. روشهایی که در قالب متدلوژیهای توسعه پروژه های نرم افزاری شناخته میشوند.

ادامه مقاله ::
https://rb.gy/totf3g

🆔 @CodeFriend
🛑کلی مهارت برای یادگیری و کسب درامد

👨‍💻دوره هایی مثل :

دوره اموزش تولید محتوا سئو شده
دوره اموزش جامع وردپرس
دوره اموزش ثروتمند شدن با خرید و فروش بیت کوین
دوره اموزش فتوشاپ برای بازار کار
دوره اموزش ایلاستریتور 2020
دوره اموزش اکسل 2020
دوره اموزش برنامه نویسی اندروید
دوره اموزش جامع نود جی اس
دوره اموزش پروژه محور php
دوره اموزش کسب درامد دلاری
دوره اموزش پروژه محور جنگو
دوره اموزش جامع جاوا
دوره اموزش بوت استرپ پروژه محور
و کلی دوره دیگه

🎁برای تهیه این دوره ها و شروع یادگیری دیگه نیاز نیست برای هر دوره هزینه جدا پرداخت کنید تنها کافیه یکی از بسته های اشتراک ویژه سایت رو تهیه کنید و تمامی دوره ها سایت رو دانلود کنید.

به همین راحتی🤓🤓

تخفیف ۴۲۰ هزار تومانی برای اشتراک‌ ویژه یکساله برای مدت محدود در سایت قرار گرفت.

https://codefriend.ir/vip/

@codefriend
در طول دوره آموزش ثروتمند شدن با خرید و فروش بیت کوین شما همراهان عزیز کدفرند با تمامی مباحث فنی و کاربردی و علمی خرید و فروش بیت کوین و ثروتمند شدن از این طریق به سادگی آشنا خواهید شد.
تمایل برای خرید بیت کوین (Bitcoin) در ایران به عنوان رایج‌ترین ارز دیجیتال دنیا روز به روز بیشتر می‌شود و افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند سرمایه‌ خود را وارد تجارت ارزهای رمزنگاری شده نمایند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که مشتاقید به چرخه‌ مبادلات بیت کوینی وارد شوید، نیاز دارید تا از روش‌های خرید و فروش این ارز دیجیتال آگاه شوید.


لینک دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/

@codefriend
در طول دوره آموزش طراحی کاور پست شبکه های اجتماعی با نحوه طراحی و ساخت کاور کاملا شخصی برای پست های شبکه های اجتماعی به صورت کامل آشنا خواهیم شد.
ساخت کاور پست برای معرفی پست ها بسیار کاربردی در تولید محتوا درواقع ویترین کار است. تصاویر و ویدیوهایی که کاوری دارند درصد کلیک بیشتری دارند و باعث تشویق مخاطب برای مشاهده می‌شوند.
این روزها شغل مدیریت صفحات اجتماعی از جمله اینستاگرام با اصطلاح ادمین اینستاگرام بسیار رایج شده و اکثراً کسب و کارها خصوصاً از نوع اینترنتی و آنلاین چندین موقعیت شغلی مربوط به بازاریابی شبکه های اجتماعی دارا هستند. شبکه های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام امروزه توجه زیادی به خود جلب کردند و همین موضوع باعث شده که برندهای مختلف و کسب و کارها نگاه ویژه ای به فضای سوشال مدیا Social Media داشته باشند.

لینک‌ دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/

@codefriend
در دوره کسب درآمد میلیونی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام قصد داریم ساده ترین و پرسود ترین مدل کسب و کار اینترنتی را به شما آموزش بدهیم . اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید ولی هیچ ایده ای ندارید پیشنهاد میکنم از طریق فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام کسب درآمد کنید

لینک دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/

@codefriend
دوره صوتی : از صفر تا ثروت (اپیزود اول اضافه شد)

در طول دوره صوتی : از صفر تا ثروت فرمول های نهایی موفقیت و کسب ثروت و انگیزش را به صورت اپیزود های صوتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تحقیق ، پژوهش بر روی بیش از ۱۰۰۰ کتاب و تجربه  هزاران کار آفرین موفق ایرانی و خارجی و با ارائه تکنیک های موثر به افراد آموزش داده می شود چطور با یادگیری تکنیک های موفقیت و توسعه فردی به شخصیتی متمایز و فردی موفق در جامعه در حوزهای شغلی ، اجتماعی و زندگی تبدیل شوند .

لینک دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/

@codefriend
تخفیف های شگفت انگیز برای تهیه اشتراک ویژه سایت جهت دسترسی به تمامی دوره های اموزشی کدفرند.

در پیج اینستاگرام کدفرند شما می توانید هر روز با جدید ترین مطالب وبلاگ،اخرین تخفیف و بروز رسانی دوره های سایت دسترسی داشته باشید

لینک پیج اینستاگرام کدفرند

https://www.instagram.com/codefriend.ir/
دوره آموزش المنتور وردپرس : طراحی سایت های جذاب و بروز

در طول دوره آموزش المنتور وردپرس با طراحی و ساخت وب سایت های کاملا حرفه ای و جذاب آشنا خواهیم شد.پلاگین المنتور به ما این اجازه را می دهد که بدون داشتن کمترین دانش کدنویسی بتوانیم وب سایت مورد نیاز خود را با طرح و سلیقه خود به راحتی پیاده سازی کنیم.
همه کسانی که با وردپرس کار می‌کنند لزوما با زبان‌های برنامه ‌نویسی مانند HTML، PHP و CSS آشنا نیستند، در این شرایط به جای استخدام یک برنامه‌ نویس و صرف زمان برای انتقال و تفهیم خواسته‌ها و انتظاراتتان از سایت خود، می‌توانید از افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس بهترین بهره را ببرید.

لینک دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/دوره-آموزش-المنتور-وردپرس/

@codefriend
دوره آموزش طراحی به سبک دیجی کالا


در دوره آموزش طراحی به سبک دیجی کالا می خواهیم با روش های طراحی بنر و پست و استوری های اینستاگرام وب سایت دیجی کالا به صورت کامل آشنا خواهیم شد.
این روزها شغل مدیریت صفحات اجتماعی از جمله اینستاگرام با اصطلاح ادمین اینستاگرام بسیار رایج شده و اکثراً کسب و کارها خصوصاً از نوع اینترنتی و آنلاین چندین موقعیت شغلی مربوط به بازاریابی شبکه های اجتماعی دارا هستند.شبکه های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام امروزه توجه زیادی به خود جلب کردند و همین موضوع باعث شده که برندهای مختلف و کسب و کارها نگاه ویژه ای به فضای سوشال مدیا Social Media داشته باشند.


لینک دسترسی به دوره

https://codefriend.ir/courses/دوره-آموزش-طراحی-به-سبک-دیجی-کالا/

@codefriend
در طول  دوره آموزش پریمیر پرو ۲۰۲۱  Premiere Pro دانشجو بصورت قدم به قدم و از پایه آموزش کار با نرم افزار پریمیر  را فراخواهد گرفت.ما در این دوره اقدام به آموزش مقدماتی پریمیر تا پیشرفته توسط معتبرترین مدرس در این حوزه می کنیم. همچنین در طول این دوره شرایط اشتغال به کار شما در خصوص حرفه شده در این حوزه به صورت کامل محیا می شود.

در پایان این دوره هر دانشجو قادر به ساخت و ویرایش ویدئو های اختصاصی می باشد و می تواند تدوین انواع فیلم را انجام دهد.

لینک دسترسی به دوره:

https://codefriend.ir/courses/دوره-آموزش-پریمیر-۲۰۲۱-و-پروژه-محور/

@codefriend
🛑کپشن مطالعه شود

🛑🛑مهم مهم ۶۰ دوره اموزشی

430 هزار تومان تخفیف اشتراک‌ ویژه یکساله

فقط با پرداخت ۶۹ هزار تومان

مناسب برای دوستانی که فعلا نتوانستند اشتراک ویژه رو تهیه کنند.

🛑این فرصت ویژه برای سرمایه گذاری بروی خودتان را از دست ندهید

👨‍💻لیست برخی از ۶۰ #دوره_آموزشی سایت .

دوره اموزش پریمیر ۲۰۲۱
دوره اموزش درامد #دلاری
دوره آموزش سی شارپ
دوره اموزش فروش لایک‌ و فالوور اینستاگرام
دوره اموزش طراحی به سبک دیجی کالا
دوره اموزش #اینترنت_اشیا
دوره اموزشی #لینوکس مقدماتی
دوره اموزش جامع php
دوره اموزش طراحی کاور اینستاگرام
دوره اموزش تولید #محتوا سئو شده
دوره اموزش پروژه محور php
دوره اموزش پروژه محور #جنگو
دوره اموزش جامع #لاراول
دوره اموزش جامع #جاوا
دوره اموزش #وردپرس و #سئو وردپرس

🎁برای تهیه این دوره ها و شروع یادگیری دیگه نیاز نیست برای هر دوره هزینه جدا پرداخت کنید تنها کافیه یکی از بسته های اشتراک ویژه سایت رو تهیه کنید و تمامی دوره ها سایت رو دانلود کنید.

لینک دسترسی به اشتراک ویژه
https://codefriend.ir/vip/

@codefriend
HTML Embed Code:
2024/04/27 08:07:04
Back to Top