TG Telegram Group Link
Channel: اخبار کانادا با پرگار
Back to Bottom
✈️ انواع ویزاهای توریستی کانادا
🇨🇦
ویزای توریستی کانادا در سه نوع سینگل، مالتیپل و سوپر ویزای کانادا صادر می‌شود که از نظر مدت زمان اعتبار و تعداد دفعات ورود متفاوت هستند. ویزای توریستی سینگل و مالتیپل برای همه افرادی که شرایط آن را داشته باشند، صادر می‌شود اما سوپر ویزا مخصوص والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ‌های مهاجرینی است که شهروندی کانادا و یا اقامت دائم آن را اخذ کرده‌اند.

🏙 ویزای توریستی کانادا معمولا برای اهداف زیر صادر می‌شود:

بازدید از خانواده، خویشاوندان و دوستان
انجام فعالیت‌های تجاری کوتاه
ورود به فرودگاه کانادا به صورت ترانزیتی به منظور سفر به یک کشور دیگر
انجام امور درمانی
گردشگری
شرکت در نمایشگاه‌ها

🇨🇦 تفاوت ویزای توریستی
Single و Multiple Entry
:

مهم‌ترین تفاوت ویزای single و multiple entry در این است که با ویزای توریستی سینگل فقط یکبار می‌توانید وارد کانادا شوید و برای ورود مجدد باید دوباره ویزا بگیرید. با این ویزا در نهایت 6 ماه می‌توانید در خاک کانادا بمانید. ویزای سینگل می‌تواند برای مدت زمان کوتاه مانند 15 یا 30 روز (حتی خیلی کمتر) صادر شود تا متقاضی در کنفرانس و ... شرکت کرده و به کشور مبدا بازگردد. اما ویزای مالتیپل به شما اجازه می‌دهد چندین بار وارد کانادا شوید و هر بار 6 ماه در اقامت داشته باشید.

🌐 خدمات ویزای توریستی

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه ویزای توریستی کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
راه هايي براي افزايش دادن CRS SCORE:

1⃣ اگر متأهل هستين و يا با پارتنر خود قصد مهاجرت داريد امتياز خودتون رو يك بار با فرض اينكه شما اپليكنت اصلي هستيد بسنجيد و يك بار با فرض اين كه پارتنر شما اپليكنت اصلي هست بسنجيد.

2⃣ براي امتياز زبان، CLB 9 بگيريد! 
Writing 7, speaking 7, reading 7, listening 8

3⃣ از امتياز زبان دوم استفاده كنيد. (فرانسه)

4⃣ سابقه كار خودتون رو بيشتر كنيد. داشتن حدود ٣ سال سابقه كار خيلي امتياز شمارو افزايش مي ده.

5⃣ از تحصيلات خودتون استفاده كنيد ! كساني كه در كانادا تحصيل نكردند در صورتي مي توانند از امتياز تحصيل خود استفاده كنند كه مدرك انها معادل سازي شده باشد.

6⃣ دنبال جاب افر باشيد از وب سايت هايي مثل indeed, monster, LinkedIn, Jobbank و ...

7⃣ از برنامه هاي استاني استفاده كنيد.
اگر رشته شما در ليست استان ساسكاچوان هيست شما مي توانيد از طريق اين استان ٦٠٠ امتياز به CRS SCORE خود اضافه كنيد.

8⃣ اگر خواهر يا برادري در كانادا داريد از امتياز آنها استفاده كنيد.


🌐 خدمات ویزای اکسپرس انتری

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه کار در کانادا با پرگار

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در کانادا

تمکنی که برای سفارت تهیه میکنیم حتما باید چهار ماه داخل بانک دست نخورده بمونه،؟ ایا پول تمکن رو یه جا بذاریم ریجکت میشیم؟

جواب: برای بحث تمکن شما باید تمکن مورد نظر رو‌ از حسابی که در ۴ ماه اخیر فعال بوده به همراه گزارش حساب بانکی ارایه بدید. نیازی نیست کل پول چهار ماه بخوابه اما نیاز دارید برای واریزی هاتون سورس مالی ارایه بدید
سورس های مالی میتونند فروش سکه و طلا و ارز و یا ماشین حقوق و یا هدیه از طرف خانواده باشه

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇨🇦 لینک گروه های کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
نامه حمایتی (Letter of Support) چیست ؟

این نامه سندی است که توسط سازمان‌های حمایتی و سرمایه‌گذاری به دلیل حمایت از تجارت نوآورانه به متقاضی داده می‌شود. دریافت نامه حمایتی ویزای استارتاپ، یکی از شروط اصلی راه‌اندازی استارتاپ در کانادا است. متقاضی باید به همراه در خواست اقامت دائم از طریق طرح ویزای استارتاپ کانادا، حتما نامه حمایتی نیز داشته باشد. در غیر اینصورت هرگز نمی‌تواند استارتاپ ویزا را دریافت کند.

پروژها توسط یکی از 3 سازمان مورد تایید اداره مهاجرت کانادا بررسی و پس از آنکه سازمان موردنظر طرح شما را تایید کرد، نامه حمایتی صادر می‌گردد. در حقیقت این سازمان‌ها حمایت خود را از پروژه شما با ارسال نامه حمایتی به اداره مهاجرت نشان می‌دهند. اداره مهاجرت پس از بررسی های لازم با استناد به این نامه اقدام به پذیرش متقاضیان می‌کند. داشتن این نامه از حیاتی‌ترین امور در فرایند گرفتن ویزا و اقامت از طریق استارتاپ ویزا است.
سپس اداره مهاجرت کانادا برای صدور ویزای مهاجرتی و اقدامات لازم برای گرفتن اقامت دائم کانادا، پرونده و افراد تیم را به دقت بررسی می‌کند. این مرحله به شدت تخصصی و پیچیده است. زیرا برای دریافت نامه حمایتی صرفا تشکیل پرونده و نامه نگاری و کارهای اداری کافی نیست و با دیگر روش‌های مهاجرتی بسیار متفاوت است.

مراحل گرفتن نامه حمایتی ویزای استارتاپ کانادا
به طور کلی فرآیند دریافت نامه حمایتی ویزای استارتاپ شامل سه بخش ارتباط با سرمایه‌گذار کانادایی، ارائه ایده و متقاعد کردن سرمایه‌گذار دانست.
در ابتدا برای گرفتن نامه حمایتی باید با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و طرح تجاری خود را به شکلی حرفه‌ای ارائه دهید. هرکدام از سازمان‌ها براساس استراتژی کاری خود از شما می‌خواهند به صورت حضوری یا مجازی ایده تجاری خود را ارائه دهید.
سپس بیزینس پلن شما به دقت بررسی شده و در صورتی که ایده اولیه طرح شما جذاب، قابل رقابت و قابلیت سوددهی زیاد داشته باشد، آن سازمان در پروژه شما سرمایه‌گذاری می‌کند.
درنهایت سرمایه‌گذار یک نسخه از “Letter of Support” را برای اعضای تیم استارتاپی شما و یک نسخه از گواهی تعهد (Commitment Certificate) را برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می‌کند.

🌐 خدمات ویزای استارت آپ

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه کار در کانادا با پرگار

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Pargar's Testimonials
🇨🇦 پکیج طلایی ویزای تحصیلی کانادا

رضایت متقاضی عزیز از نگارش های استادی پلن، کاور لتر و ... در خدمات پکیج طلایی
به امید اتفاقات خوب و ویزای تمامی عزیزان
خرسندیم که در این مسیر همراه بسیاری از شما عزیزان هستیم


❇️ برای آشنایی از خدمات مشاوره ی تحصیلی کانادا با پرگار به لینک زیر مراجعه نمائید
🌐 https://hottg.com/canadapargar/1311

👈 ارتباط با ادمین ویزای تحصیلی آمریکا
🆔 @CaPargar

💎 کانال رضایت مشتریان
🆔 @PargarTestimonial

👈 هشتگ رضایت
👉 #testimonial_pargar

.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
اخبار کانادا با پرگار
✈️ انواع ویزاهای توریستی کانادا 🇨🇦 ویزای توریستی کانادا در سه نوع سینگل، مالتیپل و سوپر ویزای کانادا صادر می‌شود که از نظر مدت زمان اعتبار و تعداد دفعات ورود متفاوت هستند. ویزای توریستی سینگل و مالتیپل برای همه افرادی که شرایط آن را داشته باشند، صادر می‌شود…
✈️ بررسی انواع ویزای توریستی
اگر شما هم با این سوال مواجه هستید که ویزای توریستی کانادا چیست باید بگوییم پاسخ آن به نوع ویزای توریستی، بستگی دارد. در حال حاضر، این ویزا را بر اساس فاکتورهای مختلفی، دسته بندی می کنند که هدف، یکی از مهمترین این فاکتورها است. با توجه به هدف سفر، این ویزای شامل انواع مختلفی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

🌆 انواع ویزای توریستی کانادا بر اساس هدف سفر
ویزای توریستی کانادا: با اخذ این ویزا می توان به قصد گردشگری به کانادا، مسافرت کرد.
سوپر ویزای کانادا: این ویزا به ویزای والدین هم معروف است. چرا که برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی صادر می شود. با این ویزا می توان یک اقامت تقریبا طولانی، معمولا  ۲ تا ۵ سال را در کانادا سپری نمود. 
ویزای دیپلماتیک و رسمی: همانطور که از نام این ویزا مشخص است برای دیپلمات ها و مقامات دولتی کشورها که قصد انجام ماموریت های دولتی دارند صادر می شود.
ویزای حسن نیت: این ویزا مخصوص کسانی است که جایگاه و رتبه مهمی دارند اما جزء دیپلمات یا مقامات دولتی کشوری نیستند.
ویزای تسهیل یا facilitation visa: این ویزا برای افرادی که تابعیت دوگانه کانادایی دارند صادر می شود. این دسته از افراد، بنا به دلایلی، پاسپورت کانادایی ندارند. به همین دلیل، برای ورود راحت تر آن ها به کانادا یک ویزای تسهیل، صادر می شود.
ویزای کسب و کار یا نمایندگی: این ویزا برای تجار یا نمایندگی هایی که برای شرکت در کنفرانس یا تجارت یا شرکت در جلسات و … قصد سفر به کانادا را دارند صادر می شود.
ویزای اهدای عضو: برای شخصی صادر میشود که قصد دارد یک عضو بدن خود را به یک شهروند کانادایی اهدا کند.
ویزای دو منظوره: برای افرادی است که قصد اقامت دائم دارند و با این اقامت موقت می خواهند اقامت دائم خود را اخذ کنند. آنها این هدف را در درخواست ویزای توریستی خود قید می کنند.
🏙 انواع ویزای توریستی کانادا بر اساس تعداد دفعات ورود به کانادا
اگر می خواهید بدانید ویزای توریستی کانادا چیست باید به اطلاع برسانیم ویزایی است که بر اساس تعداد دفعات ورود به دو نوع، تقسیم می شود:
ویزای توریستی یکبار ورود: این ویزا به گردشگران اجازه می دهد تنها یک بار، وارد خاک کانادا شوند. اگر آنها این خاک را ترک کردند برای ورود دوباره، باید مجددا درخواست ویزا کنند. حتی اگر از اعتبار ویزای آن ها باقی مانده باشد.
ویزای توریستی چندبار ورود یا مالتی : با این ویزا می توان چند بار به کانادا سفر کرد. به همین دلیل به این ویزاها ویزای ۵ ساله هم می گویند. چرا که زمان آن به اعتبار پاسپورت، بستگی دارد. به همین دلیل، تنها فاکتور مهم این ویزا، اعتبار باقی مانده پاسپورت است. اعتبار این ویزا، یک روز کمتر از تاریخ انقضای  پاسپورت می باشد. با این ویزا می توان در هر بار ورود به کانادا، ۶ ماه، اقامت نمود. 
نکته: با توجه به اینکه اعتبار  انگشت نگاری ده سال می باشد ، اخیرا برای افرادی که مجدد برای تمدید ویزای خود اقدام کره اند ، به مدت اعتبار باقی مانده انگشت نگاری ایشان ویزا صادر شده است. این بدین  معنی است که اگر پاسپورت متقاضی پنج سال اعتبار دارد اما از انگشت نگاری ایشان دو سال باقی مانده باشد ، اعتبار ویزا دو سال خواهد بود

بعد از تمام شدن ۶ ماه اول، کافی است چند ساعت از خاک کانادا خارج شد. با یک درخواست مجدد می توان، دوباره، یک اقامت ۶ ماهه دریافت کرد. این کار را می توان به ۵ سال، انجام داد.
بطور کلی، اعتبار مدت هر اقامت در خاک کانادا از طریق ویزاهای توریستی ، ۶ ماه می باشد.


🌐 خدمات ویزای توریستی

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه ویزای توریستی کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در کانادا

سوال: آیا سوپیشینه برای سابمیت ویزای تحصیلی برای ایرانیان الزامیست ؟

جواب: بله برای سابمیت ویزا به اصل سو پیشینه و ترجمه رسمی به علاوه مهر دادگستری و وزارت خارجه نیاز هست.
برای گرفتن اصل سو پیشینه به سامانه ثنا مراجعه کنید یا می‌توانند بصورت حضوری به دفاتر پلیس به اضافه ده مراجعه کنید .
مدرک سو پیشینه یک ماه اعتبار دارد و ترجمه آن شش ماه معتبر است .
لازم به ذکر است اگر به مدت طولانی در کشور غیر از ایران نیز اقامت داشتید باید بطور جداگانه از اون کشور نیز سو پیشینه تهیه کنید

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇨🇦 لینک گروه های کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
نامه سابقه کار
Reference or Experience Letter / Certificate of Employment

برای هر تجربه کاری باید یک نامه جداگانه تایید شده از شرکت ارائه دهید. این نامه باید توسط کارفرمای شما تهیه و مهر و امضا شود.

📍- نامه باید حتماً در سربرگ رسمی و دارای اطلاعات تماس (آدرس و تلفن و ترجیحا ایمیل)  شرکت باشد.
📍- نامه باید توسط مدیر مستقیم، مدیر اداری یا مدیر شرکت امضا شود.
📍- تاریخ شروع اشتغال، تعداد ساعت کار در هفته، حقوق سالانه (یا ماهیانه) + مزایا، عنوان شغلی و وظایف اصلی کاری شما باید در متن نامه نوشته شود .


نکات مهم:
1️⃣ عنوان شغلی بهتر است منطبق بر مثال های ارائه شده در ناک (NOC) انتخابی باشد وگرنه احتمال رد کردن سابقه شغلی توسط Ofiicer بالا می رود.

2️⃣ اگه شرکتی به شما نامه با شرح وظایف یا قید کردن حقوق نمیدهد، نامه کلی که اشتغال شما در آنجا را تائید می کند را از شرکت بگیرید و خودتان شرح وظایف و سایر جزئیات لازم را در قالب  Cover Letter اضافه کنید و توضیح بدهید که به چه دلیلی امکان تهیه نامه استاندارد وجود نداشته است. در این حالت پیوست مدارک اضافی مانند (ترجمه) فیش حقوقی، قرارداد و بیمه می تواند به اثبات سابقه شغلی و متقاعد کردن Officer کمک کند.

3️⃣ بهتر است حقوق به صورت سالیانه قید شود ولی اگر شرکت قبول نکرد می توانید در cover letter توضیح دهید که معمولا در ایران شرکت ها به صورت حقوق به صورت ماهیانه محاسبه می شود.  (اختیاری) می توانید معادل دلاری (به نرخ بانک مرکزی دلار کانادا)  حقوق را در نامه یا Cover Letter قید کنید.

4️⃣ می توانید نامه را به زبان انگلیسی بگیرید که هزینه ترجمه ندهید.

🌐 خدمات ویزای اکسپرس انتری

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه کار در کانادا با پرگار

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار استارت آپ ویزا کانادا

سوال: با استارت آپ ویزای کانادا میتونم برای خانواده هم اقامت دائم بگیرم ؟

جواب: بله، یکی از مزایای استارت آپ ویزای کانادا همین هست که علاوه بر خودتون، برای همسر و فرزندان زیر ۲۲ سالتون اقامت دائم دریافت خواهید کرد.


🌐 خدمات ویزای استارت آپ

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه کار در کانادا با پرگار

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در کانادا

سوال: آیا سند ملکی می‌تونه برای  تمکن مالی در ویزای تحصیلی کانادا  استفاده بشه ؟

جواب: خیر از دارایی های ملکی و سایر دارایی های غیر نقد نمیتوان به عنوان تمکن مالی استفاده نمود.

سند ملکی بعنوان تای برگشت به کشور مبدا، مورد استفاده قراره می‌گیرد.
این به این معناست که شما بخاطر این ملک به کشورتان برمیگردید ؛ که یکی از مسایلی هست که در مبحث ویزای تحصیلی کانادا باید به افیسر ثابت شود.
این سند بهتر هست به اسم خودتون، همسر یا ساپورتر درجه یک شما (والدین) باشد.
سندی که شما استفاده می‌کنید بهتر است سند قطعی (دفترچه ای یا تک برگ)باشد. مبایعه نامه ارزش زیادی ندارد.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇨🇦 لینک گروه های کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار استارت آپ ویزا کانادا

سوال: تعداد اعضای تیم برای استارت آپ ویزای کانادا چند نفره؟

جواب: این سوال برای خیلیا که قصد دارن از طریق استارت آپ اقامت دائم کانادا رو بگیرن مطرح هست، شما میتونید هم به صورت تنهایی هم با ۴ نفر دیگه برای استارت آپ ویزای کانادا اقدام کنید، پیشنهاد ما اینه که حالت بهینه رو رعایت کنین که ۲ تا ۴ نفر هست


🌐 خدمات ویزای استارت آپ

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه کار در کانادا با پرگار

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
معاینات پزشکی ویزای کانادا

به واسطه نوع ویزای درخواستی متقاضیان ملزم به ارائه مدارک مختلف از جمله Medical tests یا همان آزمایش مدیکال کانادا هستند.

چنانچه قصد اقامت برای مدت زمان ۶ ماه یا کمتر را در کانادا داشته باشید، به طور معمول نیازمند انجام چکاپ پزشکی کانادا نخواهید بود، مگر اینکه بخواهید در این بازه زمانی در برخی از مشاغل خاص در کانادا مشغول به کار شوید. اما چنانچه برای سوپر ویزای کانادا درخواست داده باشید و یا اینکه طی یک سال گذشته در کشورهایی خاص اقامت داشته‌اید نیازمند انجام چکاپ پزشکی کانادا خواهید بود.

📌 چنانچه دارای هر یک از شرایط زیر باشید، نیازمند انجام چکاپ پزشکی کانادا هستید:

1️⃣ در سال گذشته و برای حداقل ۶ ماه در یک یا چند کشور و قلمروی تعیین‌شده زندگی کرده باشید.
2️⃣ برای فعالیت در عناوین شغلی اشاره شده در بالا که با سلامت عمومی در ارتباط است به کانادا قدم بگذارید.

3️⃣ برای سوپر ویزای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ کانادا درخواست داده باشید.

بنابر اطلاعات وب‌سایت رسمی دولت کانادا شما باید برای انجام چکاپ پزشکی ویزای کانادا به یکی از دکترهای مورد تائید سازمان مهاجرت و حقوق شهروندی کانادا مراجعه کنید.

شما می‌توانید قبل یا بعد از درخواست ویزا برای انجام چکاپ پزشکی کانادا اقدام کنید. در صورتی که بخواهید پیش از ارسال درخواست ویزای کانادا چکاپ پزشکی خود را به انجام برسانید، اصطلاحا به آنupfront  medical exam گفته می‌شود که باید از طریق مراجعه به یکی از دکترهای مورد تائید سفارت کانادا انجام شود.
از این رو چنانچه شامل یکی از موارد زیر باشید، می‌توانید برای انجام آن اقدام کنید:
🔸 بازدید
🔸 کار
🔸 تحصیل

در صورت تشخیص سفارت کانادا مبنی بر نیاز به وجود مدیکال تست، دستورالعملی برای چگونگی انجام این آزمایش برای متقاضی ارسال خواهد شد. پس شما باید طی ۳۰ روز از دریافت این راهنما برای انجام چکاپ پزشکی کانادا اقدام نمایید و در صورتی که آنرا انجام نداده و به دستورالعمل‌های ارجاعی از سفارت کانادا توجه نداشته باشید، درخواست شما ریجکت خواهد شد.

🌐 خدمات ویزای استارت آپ

🔸️ ادمین کارگروه کانادا

🔸️ گروه کار در کانادا با پرگار

🔸️ کانال اخبار کانادا با پرگار


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
📣 خبر فوری

خبر خوش برای ایرانیان، توییتر اداره مهاجرت کانادا از تمدید پالیسی ایرانیان تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ خبر داد.

Extension of special measures for Iranian nationals in Canada as temporary residents

These special measures are now being extended until February 28, 2025.




🔗 لینک خبر در توییتر
🔗 لینک خبر در سایت اداره مهاجرت

🌐 خدمات ویزای توریستی

🇨🇦 ادمین کارگروه کانادا

🇨🇦 گروه ویزای توریستی کانادا


🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در کانادا

سوال: مدرک زبان جزو مدارک سابمیت ویزا هست ؟

جواب: درصورت که پذیرش کاندیشنال به مدرک زبان نباشد گذاشتن مدرک زبان ضروری نیست اما گذاشتن آن جزو مدارک ویزا خالی از لطف نیست که بتوان به سفارت ثابت کرد توانایی زندگی و تحصیل در مدت مشخص شده داریم
اما در صورتی که نامه پذیرش کاندیشنال به مدرک زبان باشد بهتر است قبل از ویزا این شرط از نامه پذیرش برداشته شود چرا که ریسک ریجکتی را بالا میبرد.



🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇨🇦 لینک گروه های کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
🎧 بیست و هشتمین پادکست هلدینگ پرگار

❇️ سرفصل های این پادکست

00:19 ◀️استارتاپ ویزا کانادا چیست؟

00:53 ◀️ملزومات جهت اقدام برای استارتاپ ویزا کانادا

01:10 ◀️تفاوت استارتاپ با مشاغل دیگر و نامه‌ی حمایتی چیست؟

04:08 ◀️مدرک زبان

05:00 ◀️تعداد نفرات لازم برای تیم استارتاپ

05:59 ◀️نرخ موفقیت تایپ ویزای استارتاپ کانادا

09:03 ◀️در صورتی که تیم نداشته باشیم چکار کنیم؟

10:26 ◀️حوزه‌های فعالیت جهت اقدام برای استارتاپ

11:40 ◀️ایده‌های استارتاپ

13:10 ◀️انکیباتور چیست؟

15:21 ◀️مزایا و تفاوت‌های تیم استارتاپ پرگار چیست؟

17:18 ◀️امکان کار و درآمد با ویزای استارتاپ در کانادا

18:59 ◀️رشته‌های مناسب برای استارتاپ ویزای کانادا

20:42 ◀️زمان بندی و جمع بندی

🔺  کیفیت پادکست را برای کمتر شدن حجم، کاهش دادیم.

🔸️ گروه کار در کانادا با پرگار

🌐 خدمات ویزای استارت آپ کانادا

🎙 کانال فرکانس پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در کانادا

سوال: انتخاب محل انگشت نگاری بر روند ویزای ما تاثیر میگذارد؟ چه کشوری برای انگشت نگاری مناسب تر است؟

جواب: بنا بر اینکه تمامی مدارک ایرانیان در سفارت کانادا واقع در آنکارا، ترکیه بررسی میشود، انتخاب محل انگشت نگاری بر روند پرونده تاثیری ندارد. شما با توجه به شرایط خود و خالی بودن وقت میتوانید کشور مورد نظر را برای انگشت نگاری انتخاب نمایید.


🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇨🇦 لینک گروه های کانادا

🇨🇦 کانال اخبار کانادا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ApplyAbroad
⭐️ سال نو رو با عیدی پرگار نو کن

به بهانه‌ی سال نو پرگار با ۱۵٪ تخفیف روی کلیه‌ی خدماتش در خدمتتونه.

⭐️تمام کارگروه‌ها:
آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، ترکیه، روسیه، نگارشی

⭐️تمام خدمات:
تحصیلی، کاری، توریستی

📆 از ۱ تا نیمه فروردین میتونید با استفاده از کد تخفیف زیر در تمامی درگاه های پرگار از ۱۵٪ تخفیف استفاده کنید.

🔣 pargar1403

به امید اینکه امسال هم شاهد خوشحالیتون برای موفقیتتون در مسیر پیش روتون باشیم

🌸 سال نو همگی مبارک 🌸

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
17. Podcast Canada
فرکانس پرگار، پادکست های هلدینگ مهاجرتی پرگار
🆔 @FrequencyPargar

هفتهمین پادکست هلدینگ پرگار (پادکست کارگروه ویزای کانادا)، تهیه شده توسط:

#کارگروه_ویزای_کانادا_پرگار 🛡
👉 🆔 https://hottg.com/canadapargar/1311

❇️ سرفصل های این پادکست

🔹 تاثیر دانشگاه در اخذ ویزا
🔹 اقدام با همسر یا بدون همسر
🔹 مقدار تمکن مالی برای ویزای تحصیلی
🔹 میانگین مدت زمان صدور ویزا


🔺  کیفیت پادکست را برای کمتر شدن حجم، کاهش دادیم.

💎 پادکست فرکانس پرگار
🆔 @FrequencyPargar
💎 کانال مهاجرتی هلدینگ پرگار
🆔 @pargarwiki
#پاس_ریکوئست
#مقطع
دانشگاه و میزان فاند

سن:
رشته و گرایش:
سابمیت ویزا:
تاریخ بایومتریک:
اسک:
نوع اسک:
تاریخ  سابمیت اسک:
تاریخ پاس ریکوئست:
ریسک های پرونده:

تجربه شما از روند پروسه و فیدبک پکیج ها پرگار در صورت استفاده خدمات:


تجربیات خود را در گروه و یا ادمین پرگار ارسال فرمایید
@CAPargar
اخبار کانادا با پرگار pinned «#پاس_ریکوئست #مقطع دانشگاه و میزان فاند سن: رشته و گرایش: سابمیت ویزا: تاریخ بایومتریک: اسک: نوع اسک: تاریخ  سابمیت اسک: تاریخ پاس ریکوئست: ریسک های پرونده: تجربه شما از روند پروسه و فیدبک پکیج ها پرگار در صورت استفاده خدمات: تجربیات خود را در گروه…»
HTML Embed Code:
2024/05/20 22:12:48
Back to Top