TG Telegram Group Link
Channel: بورس24 | Bourse24
Back to Bottom
تغییرات قیمت هر اونس #طلا در دوازده ماه گذشته. دیدگاه ها درباره افق بازار در ماه های آینده عموما مثبت است. تحلیلگران خوشبین معتقدند قیمت ها تا 10 درصد افزایش خواهد یافت.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
قیمت #تتر و تغییرات آن در سه ماه گذشته. فشار بر بازار زیاد است و نمودار همچنان نزولی است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
📢 قیمت نفت امروز کمی رشد کرده و قیمت هر بشکه نفت برنت و نفت آمریکا اکنون به ترتیب در سطح 83.7 دلار و 79.5 دلار است. عملکرد بازار این هفته تاکنون اندکی مثبت است. بعید است اوپک پلاس در نیمه دوم سال جاری میلادی بر عرضه نفت بیفزاید زیرا قیمت ها کاهش یافته و اکثر 22 عضو این ائتلاف دچار کسری بودجه هستند. برخی نهادهای تحلیلگر معتقدند در ماه های آینده اگر وضعیت اقتصاد جهان بهتر شود قیمت ها تا 10 درصد بالاتر خواهد رفت اما نباید منتظر رشد بسیار زیاد قیمت ها بود. بالا باقی ماندن نرخ های بهره در آمریکا و ضعف اقتصاد چین بر قیمت ها فشار وارد می کند.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار کالا
@bourse24ir
تغییرات قیمت هر بشکه نفت آمریکا در دوازده ماه گذشته. عملکرد بازار در چند هفته اخیر در مجموع منفی است اما تحلیلگران خوشبین معتقدند بازار رشد خواهد کرد.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
نقشه بازار ارزهای دیجیتالی اکنون. قیمت #بیت_کوین اکنون نسبت به ابتدای هفته پنج هزار دلار بالاتر است اما انرژی کافی برای رونق در بازار وجود ندارد. رکورد قبلی قیمت بیت کوین محدوده 74 هزار دلار است. برای شکسته شدن این رکورد به رویدادهای بزرگ نیاز است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
تغییرات قیمت و ارزش بازار بیت کوین در شش ماه اخیر. ارزش بازار بیت کوین اکنون 1293 میلیارد دلار است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
📢 تغییرات ارزش دلار در برابر یورو و پوند امروز اندک بوده و رقم شاخص دلار 104.55 است. عملکرد شاخص دلار هفته جاری تاکنون منفی است و علت اصلی کاهش آن، گزارش تورم آمریکاست که روز چهارشنبه منتشر شد. امروز سه تن از مقامات بانک مرکزی آمریکا درباره وضعیت اقتصاد و نرخ های بهره سخن خواهند گفت و محتوای سخنان آنها بر دلار تاثیر می گذارد. در هفته های آینده سرمایه گذاران همچنان بر داده ها از اقتصاد و دیدگاه های مقامات بانک مرکزی آمریکا تمرکز خواهند داشت. نشست بعدی کمیته سیاستگذاری بانک مرکزی آمریکا اواسط ماه آینده میلادی برگزار می شود. این باور وجود دارد که بانک مرکزی آمریکا در نیمه دوم سال جاری دو بار نرخ های بهره را پایین خواهد آورد.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار سهام
@bourse24ir
تغییرات #شاخص_دلار در دوازده ماه گذشته. دلار زیر فشار قرار گرفته اما احتمال رشد مجدد آن زیاد است. وضعیت اقتصاد #آمریکا نسبت به #اروپا بهتر است و دلار از جنبه های مختلف جذابیت دارد.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
🔴 تیتر یک #خبرگزاری سی ان بی سی

🔹 داده های مربوط به #مصرف، خرده فروشی و سرمایه گذاری ناامیدکننده هستند

🔹 امروز چند داده مهم از اقتصاد #چین منتشر شده و اکثر آنها از تداوم ضعف در #اقتصاد حکایت دارند. شاخص قیمت #مسکن 3.1 درصد کاهش یافته و سرمایه گذاری و خرده فروشی کمتر از پیش بینی ها رشد کرده اند. البته رشد تولید صنعتی بیشتر از پیش بینی ها بوده است.

🔹 دولت چین در ماه های اخیر تلاش کرده به روش های مختلف رونق را به اقتصاد بازگرداند اما برنامه هایی که تدوین شده کوچک هستند. دولت تمایلی ندارد برنامه های بزرگ اجرا کند. نرخ هدف رشد اقتصاد در سال جاری حدود 5 درصد تعیین شده است.

🔹 چالش های عمیق اقتصاد چین بلندمدت هستند و رفع آنها سال های طول خواهد کشید. اولویت دولت چین این است که از رخ دادن بحران جلوگیری کند.

🔹 تنش با #آمریکا و #اروپا، ضعف تقاضای داخلی و خارجی، بدهی عظیم، بحران در بخش مسکن، نرخ بالای #بیکاری جوانان شهرنشین و بی اعتمادی مردم به آینده چالش های بزرگ چین هستند. بعید نیست در آینده شرایط بدتر شود.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
📢 نوسان شاخص های مالی در بورس های بزرگ آسیا و در معاملات فیوچر بورس آمریکا امروز محدود بوده است. این هفته جو بازارهای مالی بزرگ مثبت بوده زیرا سرمایه گذاران امیدوارند در آمریکا نرخ های بهره پایین آورده شود و در چین برنامه های حمایتی به ثبات و رونق اقتصاد منجر شود. تحلیلگران خوشبین می گویند در نهایت نرخ های بهره در آمریکا و اروپا پایین آورده می شود و وضعیت اقتصاد چین بهتر خواهد شد در نتیجه بورس های عملکرد بهتر خواهند داشت. در مقابل، عده ای از کارشناسان معتقدند ریسک های متعدد اقتصاد جهان و شرکت ها را تهدید می کنند و نباید بیش از حد خوشبین بود.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار کالا
@bourse24ir
تغییرات #شاخص نیکی در #بورس_ژاپن در دوازده ماه گذشته. عملکرد بازار در ماه های اخیر مثبت بوده و سرمایه گذاران درباره افق بازار خوشبین هستند.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
🟢 عملکرد بازار فلزات پایه این هفته بسیار مثبت بوده و قیمت هر تن #مس و #روی به ترتیب در سطح 10550 دلار و 2980 دلار است. قیمت #آلومینیوم، #سرب، #نیکل و #قلع به ترتیب 2615 دلار، 2300 دلار، 21 هزار دلار و 32900 دلار است. سوال اصلی سرمایه گذاران این است که رشد قیمت ها تا چه وقت ادامه پیدا خواهد کرد؟ داده هایی که از بخش های مختلف اقتصاد #چین، #آمریکا و #اروپا منتشر شده به شکلی نیستند که رشد شدید قیمت فلزات پایه را توجیه کنند. به نظر می رسد دیدگاه های مثبت در باره آینده سبب رشد شدید قیمت ها شده است. پیش بینی رشد مصرف و اختلال در عرضه دو عامل مهم رشد قیمت هاست. احتمالا در ماه های آینده تحولات غیرمنتظره در بازار رخ خواهد داد. سرمایه گذاران باید احتمال های مختلف را در نظر بگیرند.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
🟢 تغییرات ارزش دارایی ها در شش ماه گذشته. این شش ماه یک دوره طلایی محسوب می شود زیرا شاهد رشد قیمت و ارزش اکثر دارایی ها هستیم. #مس، سهام شرکت های فناوری و #طلا در صدر فهرست قرار دارند. البته در این دوره رشد قیمت #بیت_کوین بسیار بیشتر از مس بوده است. قیمت بیت کوین از محدوده 37 هزار دلار به 66 هزار دلار افزایش یافته است. نوسان های بزرگ در قیمت ها ادامه پیدا خواهد کرد زیرا درباره بسیاری از مسایل بویژه سیاست های پولی بانک مرکزی #آمریکا، سرنوشت اقتصاد #چین، وضعیت #خاورمیانه و جنگ #اوکراین ابهام وجود دارد. ماه ها و فصول آینده دوران تلاطم در بازارها و نوسان های بزرگ در قیمت دارایی هاست.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
🟣 فهرست 10 کشور با بیشترین بدهی به صندوق بین المللی پول. در صدر #آرژانتین، #مصر و #اوکراین قرار دارند. در ستون راست میزان بدهی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی هر کشور بیان شده است. همه گیری #کرونا، افزایش نرخ های بهره در اقتصادهای توسعه یافته، اختلال ها در زنجیره های بین المللی تامین، سیاست های اشتباه اقتصادی و .. عوامل ضعف اقتصادها و نیاز آنها به دریافت وام از نهادهای بین المللی هستند. در بسیاری از موارد وضعیت کشورهایی که وام دریافت کرده اند بهتر نشده زیرا ریشه های ضعف اقتصاد باقی مانده است.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات

مشتریان بانک صادرات می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب‌های خود را وکالتی کنند.

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
لغو ممنوعیت واردات برخی از کالا‌های گروه ۴

بر اساس اعلام رییس سازمان توسعه تجارت، به دلیل اتمام مهلت ممنوعیت واردات برخی اقلام و کالا‌های گروه ۴، با رفع ممنوعیت واردات آنها موافقت شد.

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در هفته آینده/ خودرو بخریم یا نخریم؟

قیمت خودرو امروز، جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، با توجه به تعطیلی بازار خودرو هیچ تغییری ندارد. هفته‌ای که گذشت، بازار خودرو افت قابل توجهی نسبت به ماه‌های اخیر تجربه و دلالان بازار را نقره‌داغ کرد؛ اما روند بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
📢 وضعیت بازار فلزات پایه امروز خوب است و در بازار نفت نوسان قیمت ها اندک بوده است. قیمت هر تن مس و روی به ترتیب در سطح 10500 دلار و 2970 دلار قرار دارد. قیمت هر بشکه نفت برنت و نفت آمریکا به ترتیب در سطح 83.4 دلار و 79.2 دلار است. به دلیل کاهش نرخ تورم در آمریکا جو بازارها کمی بهتر شده اما برای تداوم رونق به داده های جدید نیاز است. درباره زمان کاهش نرخ های بهره در آمریکا و اروپا اطمینان وجود ندارد. امروز در بورس های بزرگ آسیا و اروپا شاخص ها کاهش یافته اند.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار کالا
@bourse24ir
نقشه بازار ارزهای دیجیتالی اکنون. سرمایه گذاران در انتظار خبرهای جدید هستند. زمینه برای رشد قیمت ها در آینده نزدیک فراهم نیست.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
تغییرات قیمت و ارزش بازار کاردانو در شش ماه اخیر. ارزش بازار این ارز اکنون 17 میلیارد دلار است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
HTML Embed Code:
2024/06/01 16:32:50
Back to Top