TG Telegram Group Link
Channel: بورس24 | Bourse24
Back to Bottom
تغییرات #شاخص_دلار در دوازده ماه اخیر. نوسان ارزش ارزهای معتبر همچنان بزرگ خواهد بود و هنگامیکه کاهش نرخ های بهره در #آمریکا شروع شود بازار ملتهب تر می شود.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
بورس24 | Bourse24
#مجمع_ددانا هم اکنون پنجشنبه(13 اردیبهشت)، مجمع عمومی عادی سالیانه داروسازی دانا با حضور حداکثر سهامداران #ددانا آغاز شد. با تاکید بر صورت های مالی ددانا افزایش ۲۵ درصدی در فروش و ۲۱ درصدی در تولید را در سال 1402 تجربه کرد. این شرکت با نرخ رشد ۲۱ درصدی در…
در مجمع امروز داروسازی دانا مطرح شد:
سهم بازار این شرکت افزایش یافت.
تولید 7 درصد با افزایش روبه رو شد.
تولید قرص و کپسول انتی بیوتیک رکورد شکنی کرد.
#ددانا 92 هزار ویال فروخت.
داروسازی دانا پنجمین سوسپانسیون ساز کشور به شمار می رود.
تولید و فروش ویال تزریقی، رکورد شکنی کرد.
@bourse24ir
🔶 باران هوای تهران را پاک کرد

🔶 هم‌ اکنون هوای پایتخت با شاخص ۴۸ در وضعیت سبز و پاک قرار دارد...
@bourse24ir
بورس24 | Bourse24
در مجمع امروز داروسازی دانا مطرح شد: سهم بازار این شرکت افزایش یافت. تولید 7 درصد با افزایش روبه رو شد. تولید قرص و کپسول انتی بیوتیک رکورد شکنی کرد. #ددانا 92 هزار ویال فروخت. داروسازی دانا پنجمین سوسپانسیون ساز کشور به شمار می رود. تولید و فروش ویال تزریقی،…
با اشاره به سیاست های توسعه ای و درآمد زایی داروسازی دانا؛
🔹خط سافت ژل هازارد
🔹خط تولید آمپول پری فیلد
🔹خط تولید پوکه کپسول و پوکه آمپول
🔹تولید مکمل گامی
را در دست اجرا دارد.
#ددانا خواهان R&D شدن بودن تا معافیت مالی و قانونی را اخذ کند.
چند محصول هایتک به زودی رونمایی می شود.
۲۱ محصول در سال ۱۴۰۳به سبد تولیدات این شرکت اضافه شده است.
دوره وصول مطالبات این شرکت به ۱۶۰روز کاهش یافت. این میزان در صنعت دارویی ۳۰۰روز به شمار می‌رود.

@bourse24ir
بورس24 | Bourse24
با اشاره به سیاست های توسعه ای و درآمد زایی داروسازی دانا؛ 🔹خط سافت ژل هازارد 🔹خط تولید آمپول پری فیلد 🔹خط تولید پوکه کپسول و پوکه آمپول 🔹تولید مکمل گامی را در دست اجرا دارد. #ددانا خواهان R&D شدن بودن تا معافیت مالی و قانونی را اخذ کند. چند محصول هایتک به…
در مجمع امروز #ددانا به جهت سیاست های تولیدی دارای ظرفیت های
🔹۲خط تولیدی قرص و کپسول غیر آنتی بیوتیکی
🔹۵ خط تولید پوکه ویال
🔹۲خط تولید سوسپانسیون خوراکی
🔹۴ خط تولید قرص و کپسول آنتی بیوتیکی
🔹۶ خط تولید کپسول نرم
🔹۴ خط تولید ویال تزریقی
و.... است.

@bourse24ir
بورس24 | Bourse24
در مجمع امروز #ددانا به جهت سیاست های تولیدی دارای ظرفیت های 🔹۲خط تولیدی قرص و کپسول غیر آنتی بیوتیکی 🔹۵ خط تولید پوکه ویال 🔹۲خط تولید سوسپانسیون خوراکی 🔹۴ خط تولید قرص و کپسول آنتی بیوتیکی 🔹۶ خط تولید کپسول نرم 🔹۴ خط تولید ویال تزریقی و.... است. @bourse24ir
در مجمع عادی سالیانه داروسازی دانا از سوی مدیر عامل و به پاسخ سهامداران #ددانا مطرح شد:
🔹برای تولید سافت ژل، تنوع محصولات ایجاد شده تا سهم بازار این شرکت افزایش یابد.
🔹سود سهامداران حقیقی در موعد مقرر پرداخت شده و تنها سود سهامداران عمده باقی مانده است.
🔹گزارش و طرح افزایش سرمایه ددانا از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۷۲۰ میلیارد تومان از سود انباشته و در قالب سهام جایزه ارایه و در حسابرسی سازمان بورس قرار دارد.
🔹صادرات داروسازی دانا در حال بررسی بوده و به جهت نوع تولیدات و میزان ایجاد حاشیه سود به عنوان اولویت صادراتی ارکان بالا دستی و نهاد نظارتی، قرار گرفته است.
🔹پروانه مکمل های ورزشی این شرکت، ثبت شده و هم اکنون چند محصول تحت لیسانس در حال تولید بوده به طوری که سهم بازار این بخش، افزایش خواهد یافت.
🔹در پایان این مجمع و با رای سهامداران داروسازی دانا، ۷۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سود انباشته تقسیم شد و به ازای هر سهم ددانا، ۲۹۲تومان تعلق گرفت.
🔹همچنین امروز نیز مجمع عمومی فوق العاده ددانا تشکیل شد و با رای سهامداران، سال مالی این شرکت از۲۹ اسفند به ۲۹ آذر ماه تغییر کرد.
@bourse24ir
«بیوتیک» 12 ماهه را چگونه سپری کرد؟

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در 12 ماهه منتهی به اسفند سود خالصی معادل 223 میلیارد تومان محقق نمود.

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📺 جاده چالوس و هراز یک‌ طرفه شد
@bourse24ir
وضعیت کنونی بازار ارزهای دیجیتالی. قیمت ها کمی رشد کرده اما جبران سقوط اخیر زمانبر است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
تغییرات قیمت و ارزش بازار #اتریوم در یک ماه اخیر. ارزش بازار این ارز اکنون 360 میلیارد دلار است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
📢 قیمت نقد طلا اکنون با 16 دلار کاهش در سطح 2300 دلار در هر اونس قرار گرفته است. قیمت نقره، پلاتین و پالادیوم به ترتیب 26.4 دلار، 951 دلار و 947 دلار است. نوسان ارزش دلار در برابر یورو و پوند امروز اندک بوده است. سرمایه گذاران باید با احتیاط رفتار کنند زیرا نوسان قیمت ها زیاد است و ممکن است اتفاقات غیرمنتظره همه چیز را تغییر دهد. امروز نوسان شاخص های مالی در بورس های بزرگ آسیا و اروپا اندک بوده است.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار طلا
@bourse24ir
تغییرات قیمت هر اونس #نقره در دوازده ماه گذشته. وضعیت بازار این فلز گرانبها نیز مانند #طلا منفی شده است.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
🟢 پیش بینی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در باره #تورم کشورهای جهان در سال جاری میلادی. ارقام تا 10 درصد ارائه شده است. تورم مشکل بزرگ بسیاری از اقتصادها بویژه اقتصادهای توسعه یافته اروپایی و آمریکاست. در #ژاپن و #چین نرخ پایین تورم مشکل ساز بوده است. بانک مرکزی آمریکا یازده بار نرخ های بهره را بالا برده تا تورم را مهار کند و توانسته نرخ تورم را از بالاتر از 9 درصد به 3.2 درصد برساند اما از این پس کاستن از تورم دشوارتر خواهد بود. در اروپا وضعیت بهتر است یعنی تورم کاهش یافته و چسبندگی آن کمتر از آمریکاست. اگر سیاست های انقباضی پولی در آمریکا ادامه یابد وضعیت اقتصاد جهان نگران کننده خواهد شد. در چین دولت به دلیل ضعف تقاضای داخلی با تورم منفی مواجه شده است. بازارها در ماه ها و فصول آینده دچار آشفتگی خواهند بود.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
علت تغییرات سود «فپنتا» را اینجا بخوانید

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت صنعتی سپنتا افزایش مقدار و نرخ فروش را عامل افزایش سود دانست.

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
📢 وضعیت بازار فلزات پایه امروز خوب نیست و قیمت مس با 90 دلار کاهش در سطح 9800 دلار در هر تن قرار گرفته است. قیمت روی و آلومینیوم به ترتیب 2880 دلار و 2550 دلار است. در بازار نفت قیمت ها 0.8 درصد رشد کرده و قیمت هر بشکه نفت برنت و نفت آمریکا اکنون به ترتیب 84.2 دلار و 79.6 دلار است. به نظر می رشد سرمایه گذاران مشغول ارزابی شرایط و منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در باره وضعیت بازار کار این کشور در ماه گذشته هستند. فردا این گزارش منتشر خواهد شد.

#⃣ #نبض_بازار
🔗 نبض بازار کالا
@bourse24ir
تغییرات قیمت هر تن #آلومینیوم در دوازده ماه گذشته
@bourse24ir
www.bourse24.ir
🔴 کاهش قیمت #کاکائو در معاملات فیوچر نیویورک ادامه پیدا کرده است. به نظر می رسد #نقدینگی در بازار وجود ندارد و خریداران در حال خروج از بازار هستند. امروز قیمت ها بیش از 9 درصد کاهش یافته و به محدوده 7500 دلار در هر تن رسیده است. چند روز پیش قیمت این محصول کشاورزی به 12 هزار دلار رسیده بود. وضعیت بد آب و هوایی در غرب آفریقا سبب شده سال جاری برای سومین سال پی در پی کمبود در بازار احساس شود و قیمت ها رشد کند. اما بازار بی ثبات بوده و شاهد نوسان های چند هزار دلاری در قیمت ها در هفته های اخیر هستیم. ابتدای سال جاری میلادی قیمت این محصول حدود 4000 دلار بود. گزارش بلومبرگ نشان می دهد کمبود نقدینگی سبب کاهش تقاضای خرید از تولیدکنندگان بزرگ شده است. برخی تحلیلگران معتقدند در فصل آینده وضعیت تولید بهتر می شود.

@bourse24ir
www.bourse24.ir
تغییرات قیمت هر تن #کاکائو در 16 ماه اخیر. از اوایل سال جاری میلادی رشد قیمت ها شروع شد و تا دو هفته پیش این رشد ادامه داشت.
@bourse24ir
www.bourse24.ir
مزایده این قندی در راه است

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت قند بیستون وسایط نقلیه مستعمل شرکت را از طریق مزایده به فروش می رساند.

🔗 ادامه مطلب ...

@bourse24ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📺 بارش برف در قله توچال تهران
@bourse24ir
HTML Embed Code:
2024/05/21 22:25:22
Back to Top