TG Telegram Group Link
Channel: جامعه خبری تحلیلی الف
Back to Bottom
⭕️موسوی: آمریکایی‌ها علیه ایران شیطنت می‌کنند

👤فرمانده کل ارتش:

🔹بعد از عملیات وعدۀ صادق همه اذعان دارند این عملیات منطقه و بلکه جهان را به دو دوره قبل و بعد از این عملیات موفق تقسیم کرد.

🔹به طور قطع عملیات وعده صادق روند آزادی فلسطین و دستیابی فلسطینی‌ها به حق خود و روند زوال رژیم کودک کش صهیونیستی را تسریع می‌کند.

🔹آمریکایی‌ها با شیطنت خودشان دارند به این مسئله دامن می‌زنند تا دوباره بازاری در کشورهای حاشیۀ ما پیدا کنند و سلاح‌هایشان را بفروشند و ایران‌هراسی راه بیندازند.

@alef_news
alef.ir
⭕️متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غربِ تهران

👤مرکز اطلاع رسانی فراجا:

🔹اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

🔹در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نمادهایِ خاصِ شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاقِ نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

🔹همچنین نمادهایِ شیطان پرستی، مشروباتِ الکی و موادِ روان گردان به همراه ۷۳دستگاه خودرو کشف و ضبط و به مراجع قضایی برای سیر اقدامات قانونی تحویل داده شد.

@alef_news
alef.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 نفیسه کوهنورد از رکورد بی‌سابقه حملات حزب‌الله به اراضی اشغالی و شکست گنبد آهنین می‌گوید!

👤نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی‌بی‌سی:

🔹جالب اینجاست که همه این پهپادها عملا سیستم دفاعی ضد هوایی یا همان گنبد آهنین اسرائیل را رد کرده است.

@alef_news
alef.ir
⭕️ملیکا میرحسینی نایب قهرمان آسیا شد

🔹در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در ویتنام، ملیکا میرحسینی نماینده ورن ۷۳- کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر میونگ از کره جنوبی ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره آسیا دست یافت.

@alef_news
alef.ir
⭕️دستگیری عاملان شهادت گروهبان مزرئی

👤فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: ‌با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران انتظامی هرمزگان و پلیس آگاهی استان سه نفر از عاملان اصلی شهادت این شهید والامقام شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه، در روز گذشته در فنوج در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

@alef_news
alef.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥حضور پرشور تهرانی‌ها در جشن امام رضایی‌ها

@alef_news
alef.ir
⭕️سهام باشگاه تراکتور واگذار می‌شود

👤رسانه رسمی باشگاه تراکتور:

⚽️ جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران باشگاه تراکتور، ظهر امروز برگزار شد و با توجه به شرایط موجود تصمیم به واگذاری سهام باشگاه براساس قیمت کارشناسی شده گرفت.

⚽️ طبق اعلام مجمع سهامداران، متقاضیان می‌بایست درخواست‌های خود را طی مدت ۱۵ روز به دفتر باشگاه ارایه نمایند.

@alef_news
alef.ir
⭕️امیری نایب قهرمان پارادوومیدانی جهان شد

🔹حامد امیری در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، رکورد ۱۱.۷۹ متر را ثبت کرد و پس از ورزشکاری از بلغارستان صاحب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

@alef_news
alef.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️تقدیر باشگاه لیورپول از کلوپ در ورزشگاه آنفلید

⚽️ باشگاه لیورپول با انتشار ویدئویی از یورگن کلوپ سرمربی محبوب خود قدردانی کرد.


@alef_news
alef.ir
⭕️ایران به شاهراه کریدوری تبدیل می‌شود

👤وزیر راه‌و‌شهرسازی:

🔹‌در بخش حمل و نقل در تمامی حوزه‌ها از جمله ریل، جاده، بنادر و بخش هوایی اقدامات مهمی در دستور کار قرار گرفته ‌تا بتوانیم رکورد قابل توجهی ‌در حوزه ترانزیت رقم بزنیم.

🔹بیشترین ترانزیتی که در کشور به ثبت رسید حدود ۱۲ میلیون تن بود. در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴.۷ میلیون تن کالای ترانزیتی جابه‌جا شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا این رقم در سال ۱۴۰۳ افزایش بیشتری پیدا کند.

🔹آمارهای حوزه ترانزیت و همچنین افزایش جابه‌جایی کالا اخبار امیدوار کننده‌ای است که انتظار می‌رود تا با تلاش بیشتر، ایران به شاهراه کریدوری تبدیل شود.

@alef_news
alef.ir
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️نحوه عجیب قرار دادن واگن‌های مترو کرج در تونل

👤استاندار البرز:

🔹به دلیل اینکه قطار شهری کرج پارکینگ ندارد مجبوریم در نزدیکی چهار‌راه طالقان سقف تونل‌ها‌ی مترو را شکافته و واگن‌ها را از آنجا به داخل تونل بیاوریم.

🔹برای آنکه بتوانیم خط متروی کرج را راه‌اندازی کنیم، سقف تونل‌ها را شکافته و با جرثقیل این واگن ها را داخل تونل گذاشتیم.

🔹در صورتی که اگر پارکینگ قطار شهری وجود داشت، با انتقال واگن ها به ایستگاه شهید سلطانی از همانجا می توانستیم به پارکینگ منتقل کرده و در مسیر قرار دهیم.

@alef_news
alef.ir
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥سرود «ایران حرم است» در جشن امام رضایی‌ها

@alef_news
alef.ir
⭕️آتش‌سوزی در تجریش ۶ نفر را مصدوم کرد

🔹روابط‌عمومی اورژانس تهران: حوالی ساعت ۱۳:۵۰ امروز به‌دلیل آتش‌سوزی در یک هایپرمارکت در منطقۀ تجریش تهران ۵ شهروند و یک آتش‌نشان مصدوم و توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند.

@alef_news
alef.ir
⭕️سکه به کانال ۴٠ میلیون تومان بازگشت

👤نایب‌ رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌و‌گو با ایسنا:

🔹هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶٠٠ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته، ۴٠ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان قیمت داشت.

🔹براساس آخرین معاملات روز گذشته در بازار سکه، بهای قطعه سکه هفت میلیون و ٩٠٠ هزار تومان دارای حباب است.

🔹بنظر می‌رسد که تا روز دوشنبه، قیمت‌ها در بازار سکه و طلای داخلی در همین سطح باقی بماند.

@alef_news
alef.ir
⭕️عطش سدهای ‌مشهد پایان یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد:
🔹در ٢ ماه اخیر ذخیره آب سدهای طرق، کارده، دوستی و ارداک به عنوان سدهای تامین کننده آب کلانشهر مشهد به کمتر از ۵ درصد رسیده بود، اما ‌‌در پی‌ بارش‌‌های اخیر‌، حجم ذخیره آب این سدها به ١١ درصد رسید.

🔹در اردیبهشت ماه امسال ١١٠ میلی‌متر در شهرستان مشهد بارندگی ثبت شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ١٢ میلی‌متر و در دوره بلندمدت ٣٠ میلی‌متر است.

@alef_news
alef.ir
خبر خوش فیفا برای مربیان به تقلید از والیبال

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا:
⚽️ این سازمان قصد دارد به مربیان اجازه دهد تا درخواست بررسی کمک داور ویدوئویی (VAR) را داشته باشند. به گفته اینفانتینو، مربیان می‌توانند ۲ بار در هر بازی از VAR کمک بگیرند.

⚽️ فناوری VAR پیشرفته‌تر شده؛ با دوربین‌های کمتر و بدون نیاز به تعداد زیادی داور در مسابقات، بنابرین سیستم برای همه قابل دسترس‌تر خواهد بود.

⚽️ مربیان می‌توانند در طول بازی ۲ بار از VAR کمک بخواهند. بازیکنان می‌توانند در این مورد از مربی سوال کنند. اگر تصمیم اصلی داور تغییر کند، مربیان فرصت درخواست را از دست نخواهند داد و می‌توانند تا همان ۲ بار درخواست بررسی ویدئویی کنند.

@alef_news
alef.ir
📷اشکان دژاگه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

@alef_news
alef.ir
⭕️ بانکی پور، نماینده مجلس: لایحه حجاب گنجینه‌ ای از جواهرات است

🔹اگر ضربه‌هایی که در دو سال اخیر در زمینه حجاب خوردیم مقدمه‌ای بود که این لایحه تصویب شود، بازی را بردیم

🔹در گذشته نمی‌توانستیم این موارد را تصویب کنیم چون زمینه اجتماعی برای آن نبود

🔹بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لایحه عفاف و حجاب گفت: انتقادات به لایحه عفاف و حجاب سه دسته است، دسته اول انتقاداتی است که اصلاح شده است و اصلا وجود ندارد، دسته دوم انتقاداتی درست بوده است که در این دوره اصلاح شده است اما دسته سوم انتقاداتی اختلافی است.

🔹بین افرادی که بیان می کنند که باید محکم برخورد شود دو دیدگاه وجود دارد. گروه اول بیان می کنند پلیس باید هرکسی بی حجاب است بازداشت کند. اما گروه دوم بیان می‌کنند که پلیس باید موارد خاص را بازداشت کند و سایرین جریمه بازدارنده داشته باشند تا سطح جامعه جاهل از معاند جدا شود و با آن ها برخورد شود./ تسنیم

@alef_news
alef.ir
⭕️بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی

🔹رئیس جمهور با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از سامانه پل فرماندهی کشتی که توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی طراحی و بومی‌سازی شده است، بازدید کرد.

🔹این سامانه که توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی طراحی و بومی‌سازی شده است، یک شبیه‌ساز جامع و کامل ناوبری و پل فرماندهی کشتی است.

@alef_news
alef.ir
HTML Embed Code:
2024/06/15 14:49:09
Back to Top