TG Telegram Group Link
Channel: تک خبر
Back to Bottom
📲پیام مخاطب

سلام و عرض ادب
آقای حسینی ما اهالی طالقانی کوچه مسجد حضرت ابوالفضل  از شما میخواهیم درخواستمان را به گوش مسئولین مربوطه برسانید...
باتوجه به تماس های مکرر با اداره آب و فاضلاب گرمی جهت درست کردن ترکیدگی بیش از یک ماه هست که هنوز جوابی نگرفتیم...!!!!

دقیقآ این نقطه هر ساله چندین بار نشتی آب داره و متعاقبآ مشکلات بسیار
شما رو به حضرت عباس این مشکل رو برای همیشه رفع کنید....
از شما به جهت انتشار مشکلات مردمی
کمال تشکر را داریم
آدرس مقابل مسجد حضرت ابوالفضل

🆔 @Tak_khabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ تجلیل محمد خوش‌‌سیما از قهرمان ورزشی شهرستان گرمی

🔹 محمد خوش سیما نماینده منتخب مردم شهرستانهای گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از  زحمات علی باهری عضو تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین و قهرمان جهان با اهدا لوح تجلیل نمود
🔹 گفتنی است علی باهری در مسابقات کاپ اروپا کشور ارمنستان هفته گذشته مقام اول این دوره از مسابقات ورزشی را کسب کرده بود.

🆔 @Tak_khabar
⭕️پیش بینی هوای استان اردبیل طی روزهای آینده

🔹 براساس نقشه های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.
🔹 همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش بینی می شود.
🔹 البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.
🔹 در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.
🔹 اما از روز چهارشنبه (۱۲اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می رود./ هواشناسی استان اردبیل

🆔 @Tak_khabar
⭕️ اکیپ پزشکی و توزیع داروی رایگان در روستای کلان از توابع بخش مرزی موران

🔹اکیپ پزشکی جهت مشاوره، ویزیت و ارائه دارو  رایگان در روستای کلان از توابع بخش مرزی موران به مناسبت هفته سلامت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت بهداری سپاه ناحیه گرمی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج سازندگی ناحیه و حوزه امیرالمومنین(ع) بخش موران برای اهالی ولایتمدار این روستا و روستا های همجوار انجام گرفت.

🆔 @Tak_khabar
⭕️ جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون مغان در جعفرآباد

🔹این جشنواره با شرکت ۱۰ استان کشور و ۳ کشور روزهای ۶ و ۷  اردیبهشت ماه در جعفرآباد برگزار شد.

🔸پ ن
مسئولان شهرستان گرمی احیانا نمی خوایین یه تکونی بخودتون بدین ؟ جعفرآباد نصف گرمی هم نیستا، لاقل یه خودی نشون بدید بدونیم فقط یدک کش اسم مسئول نیستید .

🆔 @Tak_khabar
⭕️ طبیعت بهاری شیلوه علیا

📸 وحید اقایی

🆔 @Tak_khabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 لوازم خانگی و مبلمان ساحل
(نمایندگی شرکت اسنوا )

اقساط ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت
تلفن تماس
☎️ ۰۴۵۳۲۶۲۶۶۶۶
☎️ ۰۴۵۳۲۶۲۷۷۷۷

@Armaan6666
#پند_شبانه

قبل از اخلاق خوب و شخصیت جذاب و غنی بودن
بهترین و واجب ترین صفتی که یه انسان میتونه داشته باشه؛
«امن» بودنه!
امن باشیم برای هم

🆔 @Tak_khabar
زندگی خودتو با بقیه مقایسه نکن
هیچ مقایسه‌ای بین خورشید و ماه وجود نداره، هرکدوم به‌ وقتش می‌درخشن

🆔 @Tak_khabar
⭕️ #وضعیت_هوای_استان

🔹براساس نقشه های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.
🔹 همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش بینی می شود.

🆔 @Tak_khabar
⭕️ قابل توجه مسئولین، وضعیت پیاده رو مقابل چندین اداره در خیابان ولیعصر شهرگرمی

🆔 @Tak_khabar
⭕️ آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»

🔹امکان تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز فراهم و متقاضیان در مهلتی ۴ روزه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند.

🆔 @Tak_khabar
⭕️گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :
🔹 گندم‌کاران این استان برای فروش محصول مازاد بر نیاز خود لازم است که در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند.

🆔 @Tak_khabar
⭕️ بی احتیاطی راننده نیسان کمپرسی شهرداری گرمی حادثه آفرید

🔹طبق گفته ها در پی بی احتیاطی، راننده خودرو نیسان کمپرسی در مسیر سربالایی محله عباسیه، بدون بررسی، دنده عقب گرفته بوده به یک عابر پیاده برخورد و متاسفانه فرد مذکور فوت میکند.

🆔 @Tak_khabar
تک خبر
⭕️ بی احتیاطی راننده نیسان کمپرسی شهرداری گرمی حادثه آفرید 🔹طبق گفته ها در پی بی احتیاطی، راننده خودرو نیسان کمپرسی در مسیر سربالایی محله عباسیه، بدون بررسی، دنده عقب گرفته بوده به یک عابر پیاده برخورد و متاسفانه فرد مذکور فوت میکند. 🆔 @Tak_khabar
#توضیح_یک_خبر

بدنبال حادثه ای تلخ ، در مسیر محله عباسیه در پی برخورد نیسان کمپرسی شهرداری شهر گرمی متاسفانه با فردی عابر پیاده که منجر به فوت فرد مذکور شده بود ، ضمن عرض پوزش و اصلاح خبر ، اعلام می دارد «علت حادثه برخورد خودرو نیسان کمپرسی در حین دنده عقب گرفتن و متوجه نشدن راننده مبنی بر اینکه فردی پشت خودرو بوده » صحیح می باشد .

🆔 @Tak_khabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ شهر گرمی

🎥 خانم نجفی

🆔 @Tak_khabar
⭕️ مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

ثبت احوال کشور :
🔹در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

🆔 @Tak_khabar
⭕️ پیش بینی هوای استان اردبیل طی روزهای آینده

🔹 بر اساس نقشه های هواشناسی تا روزهای پایانی هفته جاری جو استان پایدار خواهد بود. از اینرو آسمان استان غالباً صاف بوده و افزایش چند درجه ای دمای هوا پدیده غالب خواهد بود.

🔹برای این مدت بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی و شهرستان کوثر تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی تا ۲۵ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.
    
🔹 اما در روزهای پایانی هفته (چهارشنبه تا عصر جمعه) با گذر امواج ضعیف و همراهی شرایط فصلی و محلی در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، افزایش ابر و بارش رگباری باران دور از انتظار نیست./ هواشناسی استان اردبیل

🆔 @Tak_khabar
📲پیام مخاطب

سلام وخسته نباشید
آقای حسینی عزیز ، لطفا این تصویر ومتن را در کانالتان درج نمایید تا باشد که شاید  از افراد زحمت کش هم تقدیر بشود .این تصویر نان بربری است که در روستای پرمهر پخت می شود که جا دارد از هردو نانوایی که در پرمهر زحمت پخت نان را می کشند توسط مسئولین شهرستان تقدیر وقدردانی انجام گیرد تا هم آنها تشویق شوند وهم دیگر نانوایان شهرستان متوجه شوند که می شود کار خوبی هم انجام داد.
از طرف دبیران ومعلمان  روستای پرمهر

🆔 @Tak_khabar
#آگهی_فروش_زمین

یک قطعه ساختمان کلنگی باعنوان زمین به متراژ ۲۰۰ متر در بهترین نقطه شهرستان گرمی هلااحمر خ۲۲ بهمن نبش میدان شهدای گمنام بفروش میرسد ۰۹۱۴۱۵۹۳۱۶۴

🆔 @Tak_khabar
HTML Embed Code:
2024/05/14 19:55:49
Back to Top