TG Telegram Group Link
Channel: ستاد شایعه پراکنی
Back to Bottom
جالب است بدانید کمپانی دیزنی، نسخه‌ی شرعی از فیلم «باربی» را برای اکران در عربستان ساخته است.
در این فیلم که «بیت الروبی» نام گرفته، «روبی» در نقش معادل «باربی»، از «کریم» در نقش معادل «کن» رانندگی یاد می‌گیرد که سمبلی از اعطای حقوق زنان در عربستان است.
@Shayenews
#Sho
خبرنگاران کاخ سفید، روز گذشته، متوجه آثاری عجیب روی صورت جو بایدن شدند.
تحلیلگران امنیتی می‌گویند این رد احتمالا ناشی از بستن دهان‌بند مخصوص سازمان سیا بوده است.
@Shayenews
#Sho
یکی از فرماندهان ارشد حزب نازی آلمان که جهت همکاری‌های سیاسی و نظامی به ایران سفر کرده، از خیابان‌های نازی آباد تهران بازدید کرد.

@ShayeNews
#srs
به علت گرمای هوای بی سابقه در تایوان، مردم این کشور اعضای آویزان بدن خود را با کیسه حمل می‌کنند.

@ShayeNews
#srs
به دلیل ناتوانی پلیس فرانسه در کنترل و برخورد با معترضان، مکرون به همراه صدها مامور لباس شخصی، آماده سرکوب مردم معترض در فرانسه شد.

@ShayeNews
#srs
در حمله‌ی اخیر پهپادی به کاخ کرملین، میز اتاق کار پوتین دچار صدمه شده ولی او روی همان میز به همان شکل، جلساتش را برگزار می‌کند تا نشان دهد از چیزی نمی‌ترسد.
@Shayenews
#Sho
پس از جستجوی چندین ساعته‌ی پلیس ِضربت شهر برلین برای یافتن یک شیر ماده در حومه‌ی این شهر، مشخص شد که حیوان مورد گزارش، یک «شیر تعزیه» بوده است.
@Shayenews
#Sho
به دنبال استقبال گسترده در اکران همزمان دو فیلم مورد انتظار «اوپنهایمر» و «باربی» بعضی سینما‌های آمریکا ابتکار به خرج داده و یک فیلم را با زیرنویس فیلم دیگر پخش می‌کنند.

@Shayenews
#Sho
با مدیریت راهبردی طالبان در ۲ سال اخیر، اکنون افغانستان به قطب تولید نوشیدنی‌های انرژی‌زا با عصاره‌های سنتی تبدیل شده است.
@Shayenews
#Sho
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میمونی که با گرفتن مدرک دامپزشکی، وارد این شغل شده است و روزانه با معاینه حیوانات و پت ها، تا ۵۰۰ دلار هم درآمد دارد.

@ShayeNews
#srs
طبق قانون جدید شهرداری تهران، از این پس خانم‌ها در استخرهای زنانه، بدون بیکینی (بالاتنه برهنه) هم می‌توانند شنا کنند و محدودیتی در این زمینه برای ممه ‌ها وجود ندارد.

@ShayeNews
#srs
نخست‌وزیر ژاپن در دیدار سران هفت کشور صنعتی جهان، خاطر نشان کرد که جوراب پای نخست وزیر انگلستان، جوراب تابی ژاپنی است و این از هرگونه شعاری بالاتر است.
@Shayenews
#Sho
پس از اینکه پیام‌رسان «بله» اذعان کرد برای حفظ سلامتی اخلاقی کاربرانش، پیام‌های افراد را نظارت می‌کند، پیام‌رسان «واتساپ» هم اذعان کرد برای اطمینان خاطر از سلامت کاربرانش، خروپف آنان را ضبط و بررسی می‌کند.
@Shayenews
#Sho
در پی شکایت جمهوری‌اسلامی از کره‌ی‌جنوبی بابت ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده، وزیر امورخارجه‌ی کره در اقدام متقابل شکایتی از صداوسیما بابت پخش غیرقانونی سریال‌های کره‌ای به سازمان ملل تقدیم کرد.
در صورت محکوم شدن، کره ۷ میلیارد دلار دیگر دریافت خواهد کرد.
@Shayenews
#Sho
محسن رضایی که از معاون اقتصادی دولت استعفا داده بود، وارد شغل تعزیه خوانی شده و از این راه، امرار معاش می‌کند.

@ShayeNews
#srs
جالب است بدانید که مردان قوم لوط، رسم داشتند مردان قوم را، با اهدای «نمک»، به مراسم خود دعوت کنند. طبعاً، قبول نمک به معنی پذیرفتن پیشنهاد بود. یک روز مقداری نمک به خانه‌ی لوط ارسال کردند و همسر لوط با تصور دریافت شکر، نمک را قبول کرد.

او به خاطر این خطای بزرگ، مورد غضب آسمانی قرار گرفت و در لحظه، به ستونی از نمک تبدیل شد. اکنون این مجسمه‌ در حوالی رود اردن واقع است.

اصطلاح «نمک نشناس» نیز بر همین اساس شکل گرفته است.
@Shayenews
#Sho
گروه متالیکا در سفر اخیر خود به تهران، مجوز اجرای کنسرت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت.

کنسرت این گروه، پس از ایام محرم و صفر، در سالن برج میلاد برگزار می‌شود.

@ShayeNews
#srs
طی مذاکرات اخیر ایران و امریکا، اولین نمایندگی رسمی اپل در ایران تاسیس و با واردات‌ و رجیستری آیفون ۱۴ و سری بعد از آن هم موافقت شد.

@ShayeNews
#srs
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودروهای جدید آبسوز و هوشمند کمپانی مک لارن، در صورت کم شدن آب خودرو، به صورت خودران لب چشمه می‌روند و با نوشیدن آب، خود را شارژ می‌کنند.

@ShayeNews
#srs
با مصوبه هیئت دولت مردمی، کوه تونل جاده ی زابل به نهبندان تا آخر سال ۱۴۰۴ روی این تونل، ساخته می‌شود.

@ShayeNews
#srs
HTML Embed Code:
2024/05/09 09:25:50
Back to Top