TG Telegram Group Link
Channel: تحصیلات تکمیلی
Back to Bottom
🔻امروز، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود

امروز آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ است.

ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه به مدت دو روز آغاز شده است.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است و این مهلت قابل تمدید نیست.

انجام کلیه مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصی انجام می‌شود.

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻یک اپلیکیشن‌‌ کاربردی برای دانشجو‌ها و دانش‌آموزان

🔺اپلیکیشن Microsoft math solver یک ابزار آموزشی فوق‌العاده است که می‌تواند به شما در حل مسائل ریاضی و علمی کمک کند.

🔺شما بعد از نصب این برنامه تنها کافیست هر مسئله‌ای در دنیای ریاضیات را با دوربین گوشی خود اسکن کنید تا این برنامه به سرعت پاسخ مسئله و قدمبه‌قدم راه‌حل آن را به شما نمایش دهد.

🔺علاوه بر قابلیت اسکن، شما می‌توانید یک مسئله ریاضی را بکشید و یا تایپ کنید و گام‌به‌گام توضیحات و تعاریف مربوط به آن را ببینید. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای تمرین و یادگیری مفاهیم ریاضی استفاده کنید.

💠 @PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور

🔺شرایط و جزئیات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد.

🔺دانشگاه پیام نور بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

🔻زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیه متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی زیر نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

🔺مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۹۵۶ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

💠 @PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻امکان اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری

🔺امکان اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۳ تا ۸ اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش فراهم شده است.

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 بهترین دانشگاه‌های هوش مصنوعی جهان

🔸️هوش مصنوعی یک زیرشاخه علم کامپیوتر است که بر روی تحقیقات برای ایجاد ماشین‌هایی تمرکز دارد؛ این ابزار سعی در حل مسائل و تجزیه و تحلیل اطلاعات متضاد یا مبهم دارد.

🎓 @PhdHi
فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری/ اعلام اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب در خرداد

مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ روز سه‌شنبه به‌ تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد

۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻کاهش رغبت پسران برای رفتن به دانشگاه

🔺یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

🔺پیشتازی ۲۶ درصدی دختران داوطلب در حالی اتفاق می‌افتد که وقتی تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی از علوم انسانی و ریاضی فاصله گرفته.

🔺وزیر علوم گفته: گرایش بیشتر به علوم تجربی رشد کاریکاتوری شخصیت علمی کشور و زنگ خطری برای آموزش عالی است.

🔺گلشنی، عضو سابق شورای‌عالی انقلاب فرهنگی: کاهش تعداد پسران در کنکور نشان‌دهندۀ نقص در آموزش عالی است و در سال‌های آینده تبعات اجتماعی به‌همراه دارد.

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز

نتایج «آزمون آموزگاری» در حالی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد که معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند.

این در حالیست که از میان پذیرفته‌شدگان، حدود ۲۸ هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

💠@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا

🔺مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون تا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال است.

💠 @PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

🔺رییس سازمان سنجش آموزش کشور: اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود.

🔺دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

💠 @PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

🔸چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

🔸متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

🔸هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

🔸متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

🎓 @PhdHi
🔴 جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

▫️داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ می‌توانند تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، با مراجعه به سایت سنجش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اقدام به انتخاب رشته نمایند.

▫️متقاضیان ابتدا می‌بایست دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته را با دقت مطالعه کرده و در صورت تمایل و دارا بودن شرایط، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

▫️هزینه ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد با آزمون ۳۰۰ هزار تومان و استعد‌ادهای درخشان (بدون آزمون) ۳۷۵ هزار تومان می‌باشد.

▫️ویرایش رشته محل‌های انتخابی تا پایان مهلت اعلام شده فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود ندارند.

🎓 @PhdHi
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

🔴فرصت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به‌جز دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ شنبه ۸ اردیبهشت تمدید شد.

@PhdHi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در کنکور ۱۴۰۳

🔺️معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

🔺️این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

🔺️نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

🎓 @PhdHi
♦️آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳

🔹آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

🔹بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور امروز به رقابت می‌پردازند.

🔺️نتیجه کنکور نیمه مردادماه اعلام می‌شود

🔹️رئیس سازمان سنجش: کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

🎓 @PhdHi
در حاشیه کنکور سراسری

🎓 @PhdHi
HTML Embed Code:
2024/06/11 01:27:03
Back to Top