TG Telegram Group Link
Channel: مستضعفین تی‌وی | Mostazafin.TV
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ قطعه‌ی «تلك قضية» و شیپور رسوایی حقوق بشر آمریکایی

🎙آهنگساز و خواننده: امیر عید
✏️شاعر: مصطفي ابراهيم


🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی | Mostazafin.TV
⭕️ قطعه‌ی «تلك قضية» و شیپور رسوایی حقوق بشر آمریکایی 🎙آهنگساز و خواننده: امیر عید ✏️شاعر: مصطفي ابراهيم 🎬 @Mostazafin_TV
🔖 #طوفان_الاقصی قضیه‌ی فلسطین را زنده کرد. سید حسن با چنین عبارتی سخنرانی مشهورش را شروع کرد؛ همان سخنرانی که گفته شد چهار میلیارد نفر شاهدش بودند.
🔹هرکسی پیگیر قضیه‌ی فلسطین بود همان فردای ۷ اکتبر دستاورد اساسی این عملیات را تشخیص داد. همینکه ثابت شد با وجود سکه بودن تجارتِ خیانت و عادی‌سازی روابط با اسرائیل همچنان شعله‌ی مبارزه و آزادگی روشن است. همینکه دنیا بفهمد امضاهای پشت پرده‌ی سران، با وجود جوشش خون مقاومت و آزادگی پشیزی ارزش ندارد.
🔸ولی فکر نمی‌کنم خوش‌بین‌ترین تحلیل‌گر‌ها هم احتمال زلزله‌ای چنین گسترده بر پیکره‌ی آمریکا در منطقه و حتی جهان را وارد می‌دانستند.
🔹همین قطعه‌ای که فیلمش را گذاشته‌ام ببینید. اگر کسی نداند و کاور را ببیند فکر می‌کند یکی از کارهای سازمان اوج در آستانه‌ی ۱۳ آبان است! یا اگر در شعر دست ببریم و جمله‌بندی را کمی بالا پایین کنیم احتمالا به یک خطبه‌ی نماز جمعه‌ی قم در روز قدس خواهیم رسید. ولی همان‌طور که می‌بینید بندی مصری [گروه خوانندگی] به نام کایروکي در یکی از جشنواره‌‌های سینمایی قطعه‌ی «قضية» را اجرا کرده است. قطعه‌ای که در آن روی سخن اصلا با اسرائیل نیست! قضية، محاکمه‌ی آمریکا است؛ آمریکایی که دامنش خونی است.
آیا آمریکا بعد از ۷ اکتبرِ مجید بازهم می‌تواند کلاه‌های گشاد و مندرس حقوق بشر و انسان‌دوستی و دموکراسی و آزادی و مبارزه با نژاد‌پرستی را سر ملت‌هایی که بیدار شده‌اند بگذارد؟
می‌تواند باز هم نقش فرشته‌ی نجات دنیا را ایفا بکند؟
دنیایی که با چشمان خودش دید پادشاه لخت است دیگر از کدخدا حساب می‌برد؟
📝 ابوهدی

🔹 پ.ن / امام خمینی(ره): تنها به هنری باید پرداخت که راه ستیز با جهانخواران شرق و غرب، و در راس آنان امریکا و شوروی را بیاموزد.

🎬 @Mostazafin_TV
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎯 روایت دقایق اولیه عملیات پیچیده و خارق العاده طوفان الاقصی در ۷ اکتبر

⭕️ فروریختن هیمنه تمدن غرب، با عبور نیروهای مقاومت از دیوار حائل

📍چرا اسرائیلی ها غافلگیر شدند و چرا کارشناسان نظامی جهان از این عملیات شگفت زده شدند؟

🔹 شاهکار نیروهای مقاومت فلسطین در آغاز عملیات طوفان الاقصی، عبور از دیوار حائل، ورود به شهرک‌ها و تسخیر پادگان‌های نظامی اطراف نوار غزه، همه کارشناسان نظامی جهان را انگشت به دهان گذاشت، طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند هر اتفاقی که بعد از آن بیفتد، باز هم شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را جبران نخواهد کرد.
🔸 اما از این شاهکار اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مقاومت چه می‌دانید؟!

🎞 شرح نکات ویژه عملیات طوفان الاقصی توسط #حجت‌الاسلام_براتی دبیر مجمع جهانی امت محمد(ص)

#فتح_مبین
#اختصاصی_مستضعفین_تی_وی

🎬 @Mostazafin_TV
🔥 بخشی از تصاویر #حمله_موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های صهیونیستی - تکفیری در پاسخ به #حادثه_تروریستی کرمان

🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی | Mostazafin.TV
🔥 بخشی از تصاویر #حمله_موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های صهیونیستی - تکفیری در پاسخ به #حادثه_تروریستی کرمان 🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ و ما رمیت اذ رمیت و لکنّ اللَّه رمی‌‌‌‌‌‌

🎙 روایت مرحوم #روح‌اله_نامداری از منبع اصلی قدرت رزمندگان علیه دشمن را می‌شنوید.

🔹پ.ن: در حملات دقیق موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های صهیونیستی و تکفیری، و در حملات مجاهدان مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیستی در نبرد غزه، این مطلع مشترک را می‌بینید که «و ما رمیت اذ رمیت و لکنّ اللَّه رمی‌‌‌‌‌‌» سوره مبارکه الأنفال آیه ۱۷
🔸آنچه که این روزها همه ارکان جبهه مقاومت را در هم تنیده و یکپارچه نشان می‌دهد و نظر بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرده است، منبع اصلی قدرت آنها یعنی اتکا به قدرت پروردگار و ایمان به خداست.

🔹کلیدواژه‌ای که در فرمان امام خامنه‌ای برای پاسخ سخت به عاملان و حامیان فکری حمله تروریستی به کرمان هم مورد توجه کاربران واقع شد: #باذن‌الله

#نادر_مهدوی
#حمله_موشکی
#اختصاصی_مستضعفین_تی_وی

🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ شیعه علی(ع) بودن به حرف نیست به عمل است

🎙 امام #خمینی (ره)

◀️باید کسانی که #مدعی هستند که ما #شیعه امیرالمومنین(ع) هستیم، تابع او هستیم، باید در قول، فعل، نوشتن، گفتن و همه چیز تبعیت از او داشته باشند.

🔹 همین طور که گفتن ما شیعه علی(ع) هستیم و همین که گفتند ما متمسک به ولایت #امیرالمومنین(ع) هستیم این کافی نیست.

🔹این امور، اموری نیست که لفظی باشد؛ و با الفاظ و با عبارات بتوانیم بگوییم تحقق پیدا کرده؛ اینها یک امور عملی است.

🔺 اگر این #تبعیت نباشد و ما بگوییم که ما شیعه هستیم یک گزافی گفتیم.

🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ ریشه‌ی فقر، بی‌عدالتی است!

▶️ #رحیم‌پور_ازغدی:

🔹امام موسی کاظم (ع) فرمودند: «هیچ ثروتی در این عالم نیست، مگر آنکه خداوند آن را تقسیم کرده است. و به همه کسانی که صاحب حق‌اند، حقشان را خداوند قرار داده، همه باید به حقشان برسند. و اگر #عدالت در جامعه بشری اجرا می شد، حتی یک فقیر هم نبود.»

🔸هیچ چیز مال یک نفر، یک قدرت، یک گروه، یک باند نیست، همه چیز مال همه است! اگر دیدید یک چیزی را فقط یک عده خاصی دارند مصرف می کنند؛ بدانید حقوق دیگران را دارند بالا می کشند!


🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ نهضت پلاکارد نویسی: پدیده‌ای از جنس مردم

🔹 نهضت پلاکارد نویسی مردمی کار خود را امسال در راهپیمایی۲۲بهمن شروع کرد. حرکتی خودجوش، فعال و ناظر به بازتولید نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف. هنوز عرق تن‌مان خشک نشده که ندای فَاِذا فرغتَ فانصب در گوش‌مان می‌پیچد. اما قبل از شروع هر کار دیگری باید این چند خط را مینوشتم.

🔸ما امروز تفاوت دو دیدگاه از اسلام را با تمام وجود لمس کردیم. حقارت اسلامِ اموی و آمریکایی را در برابر اسلام نبوی و ناب، مشاهده کردیم. امروز، اسلامی که صاحب و مالک کشور را مردم میداند بر آن اسلامی که از بالا به پایین به ولی نعمتان خود نگاه می‌کند پیروز شد.

🔸 امسال با یک برنامه ریزی دقیق، غرفه‌ای را در مسیر راهپیمایی برپا کردیم تا زبان مردم شویم و تاثیر حضورشان را دوچندان کنیم. فارغ از اهداف و بازخوردهایی که برای این کار در نظر گرفته بودیم، یک نکته بیش از هر چیز دیگری برایم تعجب آور بود و آن، نحوه‌ی مواجه مردم با چنین کاری بود. #همکاری_مردم، #شور_و_اشتیاق‌شان و #انگیزه_دادنشان را پیش‌بینی نکرده بودم. انگار این مردم، مردم قبل نبودند و شاید بودند اما با یک پدیده‌ی متفاوت روبرو شده بودند‌. پدیده‌ای از جنس مردم.

🔸 مردم مثل دفعات قبل فقط تشکر لسانی نمیکردند، بلکه تا آنجا که میتوانستند، کمک کارمان می‌شدند. از هر کاری که ازشان بر می‌آمد دریغ نمی‌کردند. او که خطش خوب بود برایمان پلاکارد مینوشت. آن یکی، بیانات و مطالبات رهبری از مسئولین را از حفظ برایمان میخواند. یکی دیگر، شعارهایی بهتر از شعارهای من، ‌که برای جفت و جور کردنش، باید زمان زیادی صرف میکردم را فی‌البداهه می‌گفت.

🔸 اینها همه نبود مگر به دلیل عمل کردن به این جمله: صاحب و مالک اصلی کشور #مردم هستند، نه اشراف و آقازادگان.
از اوجب واجبات برای امت حرب الله، این است که در بستر ادبیات انقلابی حضرت امام، زبان دیگر و رفتار دیگری را پیدا کند تا از طریق آن بتواند به دل‌ها و اندیشه مردم دست پیدا کند. چیزی شبیه نهضت پلاکارد نویسی مردمی.

🖋 #ابوالفضل_بیگی

#انقلاب_مردم
🔺@gheiamelellah
🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
الله‌اکبر

🔸الله اکبر به احترام اشک مادران منتظر. به احترام تمام درد دیدگان و ستم کشیدگان تاریخ. در غضب از تمام ظالمان و تمام مستکبران. به احترام قطره‌های عرق مجاهدان در میدان‌های نبرد و به احترام قطره قطره‌ی خون شهیدان... الله اکبر


🎬 @Mostazafin_TV
⭕️شماره 4 فصلنامه «نامه‌جمهور» ویژه‌نامه انتخابات مجلس منتشر شد.

📎شش فصل این ویژه‌نامه:

1️⃣کلیات
📝راه عدالت‌خانه از عدالت‌خواهی می‌گذرد؛جدال جمهوری‌خواهی و نانمایندگی:
مقاومت در برابر «کلمه کمتر»|مجتبی نامخواه

🗞جمهوری اسلامی؛ ولایت فقیه ذیل حاکمیت ملی؛از تعاون تا شورا ذیل مناسبات امر ولایی و امر عمومی در قانون اساسی| محسن قنبریان

2️⃣وضعیت تاریخ پارلمان
🗞کشاکش مجلس و پارلمان؛ چرا پارلمان نداریم؟|محدثه جزایی

📝تاریخ مختصر پارلمان در ایران |علی رحیمی

3️⃣وضعیت کنونی مجلس
📝کارنامه یک مجلس ضعیف؛ گزارشی از وعده‌ها و عملکرد مجلس یازدهم|امیررضا بهنامی

🗞تحول در قانون گذاری اتفاق افتاده است |سعید احدیان

🗞اصل بر عدم قانون گذاری است؛ وظیفه مجلس تحدید قدرت است|سید احمد حبیب‌نژاد

4️⃣جایگاه پارلمان
📝مجلس کجای کار است؟؛ بازخوانی جایگاه مجلس در قانون اساسی|علی بیات

📝قانون و فراتر از آن؛ تفوق شوراهای موازی بر مجلس شورای اسلامی| علی رحیمی

📝شریعت و شورا؛ تأثیر مناسبات فقه و قانون بر مجلس شورای اسلامی|محمدحسن احمدی

5️⃣سیاست جایگزین
🗞جبهه ای مردمی برای عدالت خواهی؛ از ایستادگی بر مبانی تا تغییر اجتماعی|گفت و گو با حسین کمیلی درباره تجربه جبهه مردمی عدالتخواهان مشهد

🗞می گفتند تغییر اتفاق نخواهد افتاد |گفت و گو با محمد امینی زاده درباره شورای شهر کرمان

🗞در برابر تغییر مقاومت هست، باید هزینه پرداخت|گفت‌وگو با محمدرضا آقاجری درباره تجربه شورای شهر امیدیه

🗞نیروی اجتماعی،کنش سیاسی رقم می‌زند و قدرت تولید می‌کند |گفت‌وگو با روح اللّه رشیدی درباره تجربه شورای شهر تبریز

🗞تا کی باید این مسیر تکراری را برویم؟|گفت‌وگو با میلاد گودرزی درباره تجربه مطالبه‌گری رسانه‌ای

6️⃣چه باید کرد؟
📎میزگرد: راه عدالت‌خواهی از انتخابات می‌گذرد؟|باحضورسیدعلی موسوی، روح‌الله ایزدخواه، مجتبی عرب، میلاد گودرزی، مسعود براتی، وحید اشتری



برای تهیه نامه جمهور با #ارسال_رایگان مبلغ 150هزارتومان به شماره کارت:
۶۰۳۷ ۹۹۷۵ ۹۹۶۹ ۴۹۳۳
به‌ نام پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم
واریز کرده و رسید واریز را به همراه آدرس پستی و شماره همراه به شماره ۰۹۰۱۶۸۵۵۲۹۰ ارسال نمایید

🆔 @nameh_jomhour | نامه جمهور
🎬 @Mostazafin_Tv
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
◀️ انتظار فرج چیست که پیامبر اسلام آن را برترین عبادت می‌دانند؟ در طول تاریخ، برداشت‌هاى ناقص و نادرستی درباره مسأله انتظار در برخى اذهان وجود داشته است. برخی انتظار فرج را گوشه‌نشینی و صرفا دعا کردن می‌دانسته و می‌دانند.

🔹 #رهبر_انقلاب اما دراین‌باره می‌گوید انتظاری که گفته‌اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست. ایشان عدالت را برجسته‌ترین شعار مهدویت می‌داند.

🔺 می‌گوید آن کسانی‌که خیال می‌کنند اسلام باید برود یک گوشه‌ای بنشیند و مردان دین، فقط زبان نصیحت را به‌کار بگیرند، اینها دانسته یا نادانسته همان چیزی را می‌گویند که مراکز قدرت جهانی آن را می‌گویند و آرزو می‌کنند. عدالتی که ما در انتظار آن هستیم با موعظه و نصیحت به‌دست نمی‌آید.

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، روز جهانی #مستضعفین

🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#اختصاصی مستضعفین تی وی

⭕️ برداشت‌های مختلف از #انتظار

ما جزو کدام دسته‌ایم؟

🔸 بعضی‌ها انتظار فرج را به این می‌دانند که در مسجد، در حسینیه، در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان- سلام الله علیه- را از خدا بخواهند. اینها مردم صالحی هستند که یک همچو اعتقادی دارند.

🔹 بلکه بعضی از آنها را که من سابقاً می‌شناختم بسیار مرد صالحی بود، یک اسبی هم خریده بود، یک شمشیری هم داشت و منتظر حضرت صاحب- سلام الله علیه- بود.

🔺 اینها به تکالیف شرعی خودشان هم عمل می‌کردند و نهی از منکر هم می‌کردند و امر به معروف هم می‌کردند، لکن همین،
دیگر غیر از این کاری ازشان نمی‌آمد و فکر این مهم که یک کاری بکنند، نبودند.

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، روز جهانی #مستضعفین

#امام_خمینی

🎬 @Mostazafin_TV
🔴 برنامه زنده #ثریا در روز میلاد منجی بشریت و عدالت گستر گیتی | روز جهانی مستضعفین؛ از ایران تا غزه

🔺انتخابات و مستضعفین؛ چه مجلسی می‌تواند حامی واقعی مستضعفین در ایران و جهان باشد؟!


🔹انقلاب اسلامی؛ رمز احیای قیام مستضعفین علیه مستکبرین از یمن تا فلسطین

🔹عدالت‌خواهی و انتظار سازنده و انقلابی؛ نقطه مقابل نگاه منفعل و حجتیه‌ای به انتظار

عرصه‌های عدالت خواهی در داخل و نقش مجلس آینده در کاهش فاصله‌های طبقاتی و اصلاح ساختارهای تبعیض‌آمیز چیست؟

🔹نماینده اصلح و حامی مستضعفین چه ویژگی‌هایی دارد؟

♦️همراه با بررسی آخرین تحولات جبهه مقاومت و قیام مستضعفین؛ از غزه و لبنان تا حماسه یمن در دریای سرخ

🔻باحضور:
🔹دکتر محمدصادق کوشکی
▫️استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران

🔹محمدصادق شهبازی
▫️نویسنده و‌ پژوهشگر انقلاب اسلامی

🔹سید محمدحسن حسینی
▫️تحلیلگر مسائل منطقه و خبرنگار صداوسیما در بیروت

🕰 امشب؛ یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۲۳:۱۵
📺 شبکه یک سیما

@sorayatv
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ کسی که در انتخابات برای شیطان تبلیغ می‌کند!

🔹 سخنان #امام_خمینی (ره) حجّت را بر نامزدهای انتخاباتی، پدرخوانده‌های انتخاباتی و حتی رأی دهندگان تمام می‌کند!

#اختصاصی_مستضعفین_تی‌وی

🎬 @Mostazafin_TV
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ معیار تشیخص فرد کارآمد در انتخابات

🔹 آیا با #حرف و #وعده‌های_انتخاباتی می‌توان به شخص #کارآمد رسید؟

#اختصاصی_مستضعفین_تی‌وی

🎬@Mostazafin_TV
HTML Embed Code:
2024/04/27 22:36:08
Back to Top