TG Telegram Group Link
Channel: من و تو Manoto Tv
Back to Bottom
مردم ایران رفتن ورزشگاه؟
جدی میفرمایید؟
پس ما این‌ها رو از کجا آوردیم؟

🆔 @Mnototv ♨️
مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک در گفت‌وگو با شرق اعلام کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرد و متهم به قتل مهران سماک را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کرد.»

دی ماه سال گذشته، حکم صادره برای قاتل مهران سماک در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی به شعبه هم عرض ارسال شد. حالا «دادگاه نظامی یک قزوین» که شعبه هم عرض «دادگاه نظامی یک گیلان»‌ است هم حکمی مشابه صادر کرده است.
به گفته وکیل خانواده سماک «این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.»

مهران سماک ۸ آذر ۱۴۰۱ و پس از باخت تیم فوتبال جمهوری اسلامی در برابر آمریکا، بخاطر «بوق زدن» در ماشین، از ناحیه سر هدف شلیک گلوله ماموران قرار گرفت و جان باخت.


🆔 @Mnototv ♨️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خفگی چوپان همراه با یکصد راس گوسفند در کابین تریلی- شهرستان تیران و کرون-استان اصفهان

نبود روزنه ورود هوا منجر به این حادثه شده است.

🆔 @Mnototv ♨️
بزرگواران کلا دستشون به کم هم نمیره، 7 نوع واکسن کرونا، 8 تا پیام رسان داخلی جایگزین، رشد نمیدونم چی‌چی 50 برابر، سرعت اینترنت 100 برابر :)))))


🆔 @Mnototv ♨️
اگر كارها در كشور: همين‌قدر دقيق، برنامه‌ریزی شده و با مطالعه باشه؛ اصلا ديگر با پديده‌ای به نام مهاجرت نخبگان در كشور روبرو خواهيم بود؟

🆔 @Mnototv ♨️
دو هفته دیگر تمام این مراجع بزرگوار که از انتقال بیت المال توسط آیت الله العظمی صدیقی به فرزندانش و فسادهای اقتصادی توسط صاحبان زر  و زور و تزویر ، و وضعیت درام معیشتی مردم  سکوت اختیار کرده‌اند ، در مورد میزان فطریه و رویت هلال ماه اطلاعیه صادر خواهند کرد !

🆔 @Mnototv ♨️
طبق اعلام صفحه‌های توماج صالحی در فضای مجازی، با درخواست وکیل این خواننده برای فک و تخفیف قرار تامین بازداشت موقت او مخالفت شده است. وجود اتهام افساد فی‌الارض علیه توماج صالحی، سابقه فعالیت او پس از آزادی و بیم از فرار این خواننده، از دلایل این مخالفت عنوان شده است.

🆔 @Mnototv ♨️
▫️روی ساندویج های نامینو نوشته شده "غیر قابل فروش.
این یعنی شرکت نامی نو این پک هارو اختصاصی برای تجمع این اتباع بیگانه تولید کرده و با علم و آگاهی کامل، از این جماعت وطن فروش حمایت کرده.
۴ روز دیگه گفتن بی اطلاع بودیم، همین مدرکیه بر دروغ بودنش.

🆔 @Mnototv ♨️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ریزش معدن ذغالسنگ در چین...
انگار که اصلن نبودند.


🆔 @Mnototv ♨️
بدون شرح...

🆔 @Mnototv ♨️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زاکانی: در همه پارک های تهران مسجد ساخته می شود

اسم مسجد را خراب نکنید

🆔 @Mnototv ♨️
🚨فوری

شبکه 12عبری: آمریکا با یک عملیات نظامی کارآمد برای حذف حماس در رفح موافقت کرد.


🆔 @Mnototv ♨️
‏دولت رییسی با افزایش ۱۳۸ درصدی قیمت ‎دلار در سه سال اول دولتش، بدترین عملکرد را در رشد قیمت دلار در دور اول روسای جمهوری های پس از جنگ را داشته است.


🆔 @Mnototv ♨️
💬 رسانه‌های دولتی عراق گزارش دادند که این کشور یک قرارداد پنج‌ساله برای تامین گاز با جمهوری اسلامی امضا کرده است. بنا بر این گزارش‌، میزان پمپاژ گاز تا ۵۰ میلیون متر مکعب در روز بر اساس نیاز نیروگاه‌های برق عراق خواهد بود.

اگر اینقدر گاز قابل صادرات تا ۵۰ میلیون مترمکعب را بر اساس نیاز نیروگاه‌های برق عراق دارید، چرا برای نیروگاه‌های داخلی مازوت مصرف کرده و میلیون‌ها نفر را در معرض آلودگی و بیماری قرار داده‌اید ؟!!

🆔 @Mnototv ♨️
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی به بهانه دروغ «صیانت از جان مسافران»

سخنگوی دولت جمهوری اسلامی از افزایش نرخ جرائم رانندگی به دلیل «حفظ و صیانت از جان مسافران» خبر داده است. این درحالیست که مهم‌ترین عامل بروز تصادفات در ایران ناامن بودن جاده‌ها و ناایمن بودن اتومبیل‌هاست و دولت سال‌هاست اقدامی برای امن کردن جاده‌ها و اتومبیل‌ها انجام نداده و نمی‌دهد.

دلیل افزایش جریمه‌های رانندگی در سند محرمانه لو رفته: تجهیز زیرساخت‌های سرکوب و کشتار مردم:
🆔 @Mnototv ♨️
‏حالا فهمیدین چرا افغانیارو بیرون نمی کنن؟


🆔 @Mnototv ♨️
مردم ایلام در جشن نوروز کارزان باحضور ۶۵هزار نفری بە زندگی، شادی، رقص و با هم بودن «آری» و بە مرگ، ماتم، تحجر و جدایی «نە» گفتند.
۸ فروردین ۱۴۰۳

تلاش شورای تامین استان برای ممانعت از این جشن بزرگ و شادی هم با اراده مردم بی‌اثر شد.

🆔 @Mnototv ♨️
HTML Embed Code:
2024/04/27 18:32:07
Back to Top