TG Telegram Group Link
Channel: 🎬 بیسیمچی مدیا
Back to Bottom
پس از این مراجعه، شهریاری در نامه‌ای خطاب به اداره چهارم پلیس آگاهی می‌گوید نسبت به اخذ و پیوست کپی اسناد هویتی فقدانی خانم نیکا شاکرمی اقدام شود.

پس از این موضوع، نسرین شاکرمی ۳ روز مراجعه به مراجع انتظامی را به تاخیر می‌اندازد تا اینکه در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۱ وی پس از مراجعه به کلانتری فلسطین با توجه به محتویات پرونده و اظهارات انجام شده، به اداره فقدان معرفی می‌شود.

نسرین شاکرمی در همان روز هفتم مهرماه به همراه برادر خود به اداره فقدان پلیس آگاهی مراجعه کرده و با توجه به عکس‌های بارگذاری شده از جسد نیکا که پیش از این مجهول‌الهویه بوده است او را شناسایی می‌کند. در اداره آگاهی مشخصات جسد و محل پیدا شدن آن به دایی و مادر نیکا شاکرمی اعلام می‌شود. در صورتجلسه اولیه که مادر نیکا به دلیل احوالات نامناسب آن را امضا نمی‌کند از طرف دایی و مادر او عنوان می‌شود که جسد شناسایی شد. حالا جسد مجهول‌الهویه سی‌ام شهریور ماه ۱۴۰۱ شناسایی شده است: نیکا شاکرمی.

@BisimchiMedia
آتش شاکرمی (خاله نیکا) یکی از افراد مورد تحقیق قرار گرفته در این پرونده است. در یک مورد از او پرسیده شده با وجود اینکه بالاترین مقام قضایی دادسرای جنایی تهران در تاریخ ۴ مهرماه دستور صریح و مشخص به اداره آگاهی داده است چرا خانواده تا تاریخ هفت مهر به آگاهی مراجعه نکردند که آتش شاکرمی در پاسخ به این سوال می‌گوید: جوابی ندارم.

@BisimchiMedia
چرا جسد نیکا مجهول‌الهویه بود؟
قاضی شهریاری در پاسخ به این سوال و در توضیحات بیشتری می‌گوید: قبلا اشاره کردم، او به دلیل شرکت فعالانه در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ هیچ اوراق هویتی با خود حمل نمی‌کرد. همچنین هیچ سابقه قضایی نداشت، بنابراین در بانک اطلاعاتی ما هیچ تصویر یا سندی از وی وجود نداشت، این موارد نشان می‌دهد مرحومه در حین و قبل از اغتشاشات هیچگاه دستگیر نشده است. حتی پس از کشف جسد تیم بررسی صحنه از وی اثر انگشت گرفته و در سامانه‌های مرجع جست و جو می‌کنند، اما او هیچ سابقه بازداشت، دستگیری و یا پرونده قضایی نداشته است.

@BisimchiMedia
رد قاطع ادعای تجاوز

در جریان پرونده، مادر نیکا شاکرمی با توجه به در نظر گرفتن فرضیه قتل، شکایتی مطرح می‌کند، بازپرس بلافاصله در دستور قضایی مشخص از اداره کل پزشکی قانونی تهران می‌خواهد در سه مورد اظهار نظر کند.

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در تاریخ دهم آبان ۱۴۰۱ در نامه‌ای به مقام قضایی اعلام می‌کند: ۱. با توجه به الگو، پراکندگی و شدت صدمات نحوه حدوث با حادثه سقوط مطابقت بیشتری دارد. ۲. در معاینه اعضای بدن، صدمات منطبق بر درگیری یا صدمات دفاعی مشاهده نشده است. ۳. در معاینه ناحیه تناسلی، آثاری مبنی بر تجاوز یا برقراری رابطه جنسی مشهود نبوده است

@BisimchiMedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
واکنش تند امیراحمدی به وطن‌فروشی نوری‌زاده: مشکل امثال تو نه با جمهوری اسلامی بلکه با خود ایران است!

نوری‌زاده:
از نظر معرفتی و اخلاقی حمله اسرائیل به مرکز (کنسولگری) جمهوری اسلامی در سوریه کاملا درست بود! 😐

امیراحمدی:
این چه ادعای ایرانی بودنی است که با چنین ادبیاتی، ارزشی برای ایرانیان قائل نیستی؟
@BisimchiMedia
مادر نیکا شاکرمی شکایتی مطرح کرده بود که دخترم کشته شده.

دادسرا پس از تحقیقات گسترده قرار منع تعقیب صادر کرده.

خانواده اعتراض می‌کند، پرونده به دادگاه می‌رود. دادگاه پس از بررسی‌های مجدد رای دادسرا را تایید می‌کند، خانواده فرجام‌خواهی نمی‌کند.

پرونده ۲۳ دی ۱۴۰۲ بسته شده.

@BisimchiMedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یسنا دختر گمشده کلاله‌ایی پس از پنج روز، عصر امروز پیدا شد

@BisimchiMedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 مردم اینطور از کایت‌سواری که یسنا را پیدا کرد، تشکر کردند

@BisimchiMedia
چرا اینا همیشه طلبکارن؟

ثابت شد قبری که بالاسرش گریه می کردید مرده‌ای توش نیست حالا که ارباب تون بی آبرو شده باز جلو افتادید

@BisimchiMedia
به دانش آموزان نگاه ملی بدهید

@BisimchiMedia
پلیس آمریکا رسما شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای به سمت دانشجویان دانشگاه UCLA (دانشگاه کلفرنیا لس‌آنجلس) رو شروع کرده و چند نفر مجروح شدند!

قابل توجه که در تمام حوادث سالهای اخیر، حتی یک نیروی نظامی وارد دانشگاه‌های ایران نشد؛ حتی یکی!

@BisimchiMedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 حمله مقاومت بحرین به بندر ایلات برای اولین‌بار

مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) اعلام کرد هفته گذشته در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

@BisimchiMedia
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انهدام شبکهٔ شیطان‌پرستی توسط پلیس

@BisimchiMedia
جدیدترین نقاشی سس تپلی محصول مخاطبان منوتو

@BisimchiMedia
HTML Embed Code:
2024/06/26 15:39:26
Back to Top