TG Telegram Group Link
Channel: بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)
Back to Bottom
💳🍱آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ فروردین

🔹مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

🔹در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

📲پیج اینستاگرامی و کانال تلگرامی اخبار ما را به دوستان خود معرفی کنید

🆔Instagram 👈اینستاگرام

🆔@BehzistiKomiteNews 👈تلگرام
👤چگونه دهک‌ خانوار خود را تغییر دهید؟

👥فرزندان بالای ۱۸ سال که استقلال مالی دارند در صورتی که باعث قرار گرفتن خانواده در دهک دهم شده باشد با جدا شدن، مشکل خانوار حل شده و خانوار مجدد به جمع یارانه بگیران اضافه می‌شود.

🔹در حال حاضر ۹ دهک نخست دارای یارانه بوده و به خانوار دهک دهم که از خانوارهای پردرآمد کشور محسوب می‌شوند یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی تعلق نمی‌گیرد. اما یکی از اعتراض‌هایی که وجود دارد حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده بوده که سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد و این امر سبب شده که چنین خانواری در دهک دهم قرار گیرند.

🔹طیبه حسینی، سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: در خانوارهای دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آنها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.

🔹فرزندی که بالای ۱۸ سال بوده و استقلال مالی دارد و… مثلاً گزینه استقلال مالی را انتخاب می‌کند. شماره شبا خودش را وارد و ثبت می‌کند. وقتی این اطلاعات در سیستم خانوار در سیستم سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها به‌روزرسانی می‌شود این فرد طبق درخواست شخصی خود از خانوار اصلی خود جدا می‌شود. به این ترتیب پدر و مادر یا هر کس دیگری که زیرمجموعه است و نخواسته که جدا شود جداگانه دهک بندی می‌شوند.

🌐روش‌های استعلام دهک بندی خانوار و اعتراض به دهک خود در سامانه دهک بندی👇👇

🔗https://hemayat.mcls.gov.ir

📲کانال اخبار ما را به دوستان خود معرفی کنید

🆔‌‌@BehzistiKomiteNews
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
عرض ادب و احترام خدمت هموطنان گرامی🙏🌹

عزیزانی که در جریان هستید اطلاع دارید آقای تورج حسینی به دلیل قتل غیر عمد محکوم به قصاص شده

خانواده مقتول رضایت خودشون رو با مبلغ سه ملیارد و پونصد اعلام کردند

ما برای این کار خیر ۴۸ ساعت فرصت داریم این مبلغ رو جمع کنیم

که به همت شما بزرگواران تا الان ۱ میلیارد و ۲۰۰ ملیون جمع شده

و برای بقیه مبلغ ما ۴۸ ساعت فرصت داریم فقط

من در تمامی کمک ها شرکت کردم و الان از مردم عزیز ایران انتظار دارم که جون یک انسان رو نجات بدیم🙏🌹

اگر توان مالی ندارید با فرستادن برای دیگران و استوری کردن مارو حمایت کنید 🌼🙏💙

5859831088040521 شماره کارت

920180000000302558768210 شماره شبا

تورج حسینی


📲کانال اخبار ما را به دوستان خود معرفی کنید

🆔‌‌@BehzistiKomiteNews
💬پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز جهانی آگاهسازی اتیسم

🔹️معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بخشی از پیام به مناسبت (دوم آوریل مصادف با ۱۴ فروردین ماه) روز جهانی آگاهسازی اتیسم گفت: بهبود اختلال طیف اتیسم، از طریق دریافت خدمات مستمر از تیم تخصصی امکان پذیر بوده و به همین ترتیب مخارج خانواده‌های دارای فرزند اتیسم به علت تدارک خدمات تخصصی بسیار بالاتر از خانواده‌هایی است که دارای کودکانی با سایر معلولیت‌ها هستند.

متن کامل پیام را بخوانید👇
https://behzisti.ir/xTCY

📲کانال اخبار ما را به دوستان خود معرفی کنید

🆔‌‌@BehzistiKomiteNews
💵👥هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان برای ایتام تحت پوشش نهادهای حمایتی

🔹همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی(ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای ۵۰۰ هزار تومانی به حساب حدود ٢٠٠ هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

🔹به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، همزمان با روز ۲۱ ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان با تخصیص ١٠٠ میلیارد تومان، هدیه‌ نقدی به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

🔹هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای نزدیک به ١٦٤ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و ٣٦ هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است./ایسنا👇

🔗https://www.isna.ir/news/1403011305500/

📲کانال اخبار ما را به دوستان خود معرفی کنید

🆔‌‌@BehzistiKomiteNews
👥ثبت نام ۶۳ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

🔹حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

🔹پویش ملی به عشق علی(ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در حال اجرا است.

🔹در همین راستا تاکنون ۶۳ هزار حامی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

🔹مردم نیکوکار برای پیوستن به طرح اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و یا عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند.

https://news.emdad.ir/fa/news/690548

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔@BehzistiKomiteNews
❗️💵👥عیدی مددجویان و معوقات در دولت رئیسی پر!!!

⚠️دولت رئیسی عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را قطع کرد!

🔹پس از گذشت ۱۵ روز از سال 1403 معوقات افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان نهادهای حمایتی و معوقات افزایش حق پرستاری و هزینه تامین وسایل بهداشتی سال ۱۴۰۲معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز نشده...!!!

🔹تاکنون هیچ‌کدام از مقامات سازمانهای همایتی درباره زمان واریز عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توضیحی نداده‌اند و مشخص نکرده‌اند آیا طبق سنوات قبل این مبلغ واریز می‌شود یا خیر؟.

🔹و این هم از دولت مردمی سید محرومان و.......!!!!😕😏😒🤔

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔@BehzistiKomiteNews
💵👥سه میلیون‌ و ۲۰۰ هزار تومان به #مددجویان #اتیسم پرداخت می‌شود

🔹ایسنا/البرز مدیرکل #بهزیستی استان البرز گفت: در مجموع ۱۲۱ مددجو از این مراکز خدمات می‌گیرند که به ازای هر یک از آنها سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به این مراکز پرداخت می‌شود./ادامه خبر👇

🔗https://www.isna.ir/news/1403011507129/

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔@BehzistiKomiteNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💳🍱آغاز مرحله سوم طرح فجرانه #کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ فروردین

🔹️در این مرحله از فجرانه هم مشمولان طرح می‌توانند، ۱۱ قلم کالای اساسی را در مجموع با تخفیف ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار خریداری کنند.

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
👥در گروه کشوری مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد حتما عضو شوید/ بعد از عضو شدن قوانینی که در گروه سنجاق شده را یکبار مطالعه فرمائید و قوانین را رعایت کنید در غیر اینصورت از گروه حذف خواهید شد...👌🙏

👥تعداد اعضا: 5000

🔗لینک عضویت👇👇👇👇
https://rubika.ir/joing/EGIDJFJJ0NEPQKIHHTTDEVCJKGTIXSPB
🔴 #حق_پرستاری #معلولان یک دهم حق پرستاری جانبازان؛ ضرورت تعمیم «دستورالعمل حق پرستاری‌ جانبازان» به «معلولان»

💢حق پرستاری سال ۱۴۰۳ #جانبازان تعیین شد و بر این اساس به جانبازان با #شدت_معلولیت خفیف از ۳ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان تا جانبازان با شدت #معلولیت_خیلی_شدید مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان حق پرستاری پرداخت خواهد شد. (جزئیات)

🔻حق پرستاری جانبازان بر اساس میزان K و حداقل #حقوق و #دستمزد #کارگران مصوب وزارت کار و امور اجتماعی در هر سال محاسبه می‌گردد. (حداقل دستمزد در سال جاری ۷ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان تعیین شده است)

🔻با بررسی مصوبه "تعیین حق پرستاری سال 1403 جانبازان" نابرابری‌های آشکار و قابل توجهی در نحوه تعیین و پرداخت حق پرستاری جانبازان و #معلولان مشاهده می‌شود.

🔻در حالی که جانبازان بر اساس شاخص‌های معین و دستورالعمل، حق پرستاری نسبتا مناسبی دریافت می‌کنند #سازمان‌_بهزیستی چنین الگو و شاخص و دستورالعمل درستی را ملاک و معیار خود قرار نمی‌دهد و از همین رو حقوق #افراد_دارای_معلولیت تضییع می‌گردد.

🔻تفاوت فاحش بین حق پرستاری جانبازان و معلولان؛
در حالی که حق پرستاری جانبازان تا ۲۱ میلیون تومان برای سطوح مختلف معلولیت در نظر گرفته شده، حق پرستاری معلولان تنها ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و معادل یک دهم حق پرستاری جانبازان است در صورتی که نیازها و هزینه‌های هر دو گروه یکسان می‌باشد.


🔻تفاوت در نحوه پرداخت:
حق پرستاری در جانبازان متناسب با شدت معلولیت و حتی به اعضای خانواده آنها نیز پرداخت می‌شود. اما حق پرستاری در معلولان فقط به معلولیت شدید و خیلی شدید تعلق می‌گیرد و معلولان متوسط و خفیف  و همچنین معلولیت بینایی و شنوایی از حق پرستاری محروم هستند و حدود ۲۰۰ هزار نفر از معلولان واجد شرایط نیز پشت نوبت حق پرستاری قرار دارند. این تبعیض آشکار، حق بسیاری از معلولان را ضایع می‌کند.


🔻تفاوت در زمان پرداخت:
حق پرستاری جانبازان در ابتدای هر سال و برمبنای حداقل حقوق و دستمزد تعیین و پرداخت می‌شود، اما حق پرستاری معلولان بدون لحاظ حداقل حقوق و دستمزد و چند ماه پس از آغاز سال جدید تعیین و پرداخت می‌شود. در دو سال اخیر، مابه‌التفاوت آن به سال‌های بعد منتقل شده است. این موضوع مشکلات زیادی را برای معلولان و خانواده‌هایشان ایجاد می‌کند.


آیا ایران در گزارشات خود به کمیته #کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت( CRPD) #سازمان_ملل ، به این موارد اشاره می‌کند؟! پاسخ ایران به این سوال که «چرا بین دو گروه دارای #معلولیت که نیازها و هزینه‌های یکسانی دارند، این همه تفاوت پرداختی وجود دارد؟» چیست؟!

⚠️ضروری است سازمان #بهزیستی برای رفع نابرابری‌های موجود «دستورالعمل پرداخت حق پرستاری جانبازان» را برای معلولان تحت پوشش خود اعمال نماید.

🔻بدیهی‌ است بیان موضوع مذکور، مخالفت با مبالغ پرداختی به جانبازان عزیز نیست؛ بلکه انتقاد از عدم تعمیم دستورالعمل «پرداخت حق پرستاری جانبازان» به سایر افراد دارای معلولیت توسط سازمان بهزیستی است.

📄دستورالعمل پرداخت حق پرستاری جانبازان👇
🔗 shenasname.ir/?p=6985

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
♿️معبر؛ سامانه‌ای پیامکی برای طرح مشکلات مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی
‌‌
🔹️تهران- ایرنا- سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ برای طرح مشکلات مناسب سازی معابر و اماکن عمومی به صورت پیامک است./متن کامل خبر👇

🔗 https://www.irna.ir/news/85398339/

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
👥💵مسئولان درباره عدم پرداخت عیدی مددجویان توضیح دهند

🔶عضو کمیسیون #اجتماعی #مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس #سازمان_بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت #عیدی #مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد توضیح دهند.

🔹سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی #مجلس_شورای_اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در اولین جلسه کمیسیون که در هفته آینده برگزار می‌شود، علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد.

🔹وی افزود: به همین منظور از مسئولان مربوطه از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا در جلسات کمیسیون حضور یافته و توضیحی درباره دلایل عدم پرداخت عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی به اعضا ارائه دهند.

🔹عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عیدی یک خانواده 5 نفره حدود 2 میلیون تومان است، اظهار کرد: این خانواده‌ها برای هزینه کرد این میزان دریافتی در شب عید برنامه ریزی کرده بودند که با عدم پرداخت بسیاری از آنها در این شرایط #اقتصادی دچار مشکل شده‌اند.

🔹حسینی با بیان اینکه پرداختی سازمان‌های حمایتگر به این اقشار رقم ناچیزی است، گفت: پرداخت مستمری و حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر باید اولویت نهادهای مربوطه باشد، لذا مجلس به عنوان نهاد نظارتی موضوع عدم پرداخت عیدی به مددجویان را پیگیری خواهد کرد.

🔹به گزارش تسنیم، عیدی مددجویان به میزان یک مستمری ماهانه است که در سال 1401 میزان مستمری حدود 500 هزار تومان بود و متاسفانه عیدی مددجویان در سال 1402 نیز حدود 250 هزار تومان به میزان نصف یک مستمری واریز شد.

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
📡در کانال خبری کمیته امداد در اپلیکیشن روبیکا حتما عضو شوید👇

https://rubika.ir/BEHZISTI_IR
🔶پوشش ۴۰۰۰ خانواده دارای فرزند دوقلو در #خراسان_رضوی توسط #سازمان_بهزیستی

🔹۴ هزار خانواده دارای فرزند دوقلو در استان زیر چتر حمایتی #بهزیستی قرار دارند.

🔹به گزارش شهرآرانیوز دی ماه پارسال مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چندقلوزایی در ۹ماهه سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد. براساس آمارهای موجود در ۹ماهه اول پارسال ۲۹ هزار و ۷۲۸ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده که ۲۸ هزار و ۱۴۸ مورد دوقلو، ۱۵۰۶ مورد سه قلو، ۶۴ مورد چهارقلو و تعداد ۱۰ مورد پنج قلو بوده است./ادامه خبر👇

🔗https://www.behzisti.ir/news/105417/

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)
👥💵مسئولان درباره عدم پرداخت عیدی مددجویان توضیح دهند 🔶عضو کمیسیون #اجتماعی #مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس #سازمان_بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت #عیدی #مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد توضیح دهند. 🔹سید…
🛑علت عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

🔶سخنگوی #کمیسیون #اجتماعی #مجلس گفت: انتظار بود #دولت و #سازمان_برنامه_و_بودجه مانند سنوات گذشته منابع لازم برای پرداخت #عیدی به #مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد امام خمینی(ره) را تامین می‌کردند تا عیدی به این اقشار پرداخت می‌شد.

🔹حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی #مجلس_شورای_اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان #سازمان_بهزیستی و #کمیته #امداد_امام_خمینی (ره)، گفت: در پیگیری که از مسئولان این 2 نهاد درباره عدم پرداخت عیدی مددجویان داشتم این مسئولان عنوان کردند که قانونی برای پرداخت عیدی وجود ندارد و طبق روالی که از حدود 10 سال پیش آغاز شده این کار انجام می‌شده و در سال‌های قبل هم برای تعمین منابع جهت پرداخت عیدی از سایر ردیف‌ها، اقدام می‌شده است.

🔹وی افزود: همچنین این مسئولان عنوان کردند که اما برای عیدی امسال این اقدام انجام نشده و چون قانونی در این زمینه وجود نداشته از سایر ردیف‌ها برای تامین #بودجه جهت پرداخت عیدی به مددجویان استفاده نشده است.

🔹سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: طی 10 الی 12 سال گذشته طبق روال این کار انجام می‌شده و بهتر بود که امسال هم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می‌شد، چون بسیاری از خانواده‌ها در وضعیت اقتصادی فعلی به این پول نیاز داشته و برنامه ریزی‌هایی در این زمینه انجام داده بودند.

🔹گودرزی با بیان اینکه بر اساس اظهارات مسئلان مربوطه سازمان برنامه باید منابع لازم را برای پرداخت عیدی به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد فراهم می‌کرد، بیان کرد: پرداخت عیدی به مددجویان نیاز به همکاری و همراهی سازمان برنامه و بودجه دارد و انتظار داشتیم این سازمان مثل سنوات گذشته منابع لازم را تامین می‌کرد تا مددجویان از عیدی بهره‌مند شوند.

🔹نماینده درود و ازنا در مجلس تصریح کرد: انتظار داشتیم دولت و مسئولان مربوطه مانند گذشته این رویه را حفظ کرده و با فراهم کردن شرایط عیدی مددجویان را پرداخت می‌کردند ؛ البته کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی از بعد نظارتی پیگیر این موضوع است./تسنیم

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
🏢👶👧کاهش قابل توجه تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور

🔹مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد./ادامه خبر.......

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
💳🍱آغاز سومین مرحله طرح فجرانه از ۲۰ فروردین

🔷️مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سومین مرحله از واریز یارانه مضاعف طرح فجرانه ۲۰ فروردین انجام می‌شود، گفت: در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است.

🔗ادامه خبر را اینجا بخوانید 👉


📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💳🍱آغاز مرحله سوم فجرانه #کالا_برگ الکترونیکی از فردا

🔷️مرحله سوم فجرانه #کالا_برگ_الکترونیکی از دوشنبه ۲۰ فروردین آغاز می شود و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
🔴امسال سخت‌ترین سال فقرا در چهار دهه گذشته است

🔷کمک هزینه‌ای که این روزها سازمان‌های حمایتی به عنوان ماهیانه به حساب مددجویانشان واریز می‌کنند، همانقدر تعجب‌برانگیز است که نرخ تورم. هر چقدر این یکی تندتر می‌دود، آن یکی تنها به خود تکانی می‌دهد!

🔷مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تنها ۳۰ درصد افزایش داشت، به این معنا که یک مددجوی سازمان‌های حمایتی، امسال ۹۱۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد. میزان حمایتی که از منظر رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در حدی نیست که قادر باشد خانواده‌های تحت‌حمایتش را حتی در تأمین حداقل نیازها یاری کند. سیدحسن موسوی چلک، در گفت‌وگو با «توسعه ایرانی» از سخت‌تر شدن سال پیش‌رو برای فقرا، نیازمندان، معلولان و محرومان و حتی کارمندان و کارگران گفته است.

🔗ادمه خبر را اینجا بخوانید👉

📲به #کانال #اخبار مددجویان #بهزیستی و #کمیته_امداد_امام_خمینی بپیوندید👇

🆔 @BehzistiKomiteNews
HTML Embed Code:
2024/06/12 06:21:20
Back to Top