TG Telegram Group Link
Channel: #∆kuYangTulis ✍🏻
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
“Cinta itu adalah menerima dan memberi” –adikdiary

Credit video: 😼
Awak, dah makan? Mandi dah? Tengah buat apa lagi? Tengok jam dah pukul berapa?

Jangan lupakan 'diri' tau. Rehat. Tidur awal.

Okey sayang? Goodnight 🤍
Nyatanya sama saja kau pun memberi ku luka,
ku kira kau lah teman yang berbagi bahagia,
namun tidak..
Semuanya sudah hancur remuk,
Dan akhirnya aku..
Aku yang kecewa...

N.
Hari ini saya balik tempat asal(Serian) sudaaa.😭

Sebenarnya kalau diikutkan berat hati nak balik. Sebab dah lama dah tak balik kampung mak ni. Bayangkan tiga tahun tak balik. Sempat jejak dan menikmati kehidupan ‘cuti’ di sini pun hanya untuk 7 hari sahaja. Hmm.

Walaupun banyak perubahan yang saya dapat lihat daripada segi imej dan warga penduduk tetapi suasana tenang dan aura kedamaian yang sukar untuk saya terangkan di sini tetap tidak berubah. Dengan berlatarkan sungai yang sentiasa mengalir dan pasang surut ditambah pula bunyi bot dan feri yang sentiasa memecah sunyi serta dingin pagi dan petang. Fuh.

Jauh berbeza dengan suasana bandar di tempat asal saya berada. After 3 years finally this year kami dapat balik sini.💔

Doakan perjalanan saya dan keluarga berjalan lancar dan selamat pulang! *doakan juga saya tak mabuk teruk sepanjang jalan. 😢

9 hours trip from Dalat to Serian ! 🚗

Bismillah!

Si pencurhat,
- adikdiary. ☔️
Hari-hari jiwa bagaikan ditikam dengan panah.
Mungkin akan tiba suatu hari nanti aku akan dibaling dengan bunga.
Moga-moga.
Apa topik yang kamu suka dalam tulisan @akuyangtulis ?
Anonymous Poll
18%
Hiburan
37%
Luahan perasaan
53%
Motivasi / inspirasi
38%
Puisi yang berseni
37%
Semua
Forwarded from #∆kuYangTulis ✍🏻 (adikdiary)
Memang sakit. Tapi itu tak bermakna kau boleh berhenti semudah tu. Kau masih ada masa untuk bangkit semula. Jika bukan hari ini, kau masih ada hari esok dan seterusnya. Kebahagiaan yang kau impikan ia hadir tak semudah kau petik gitar. Jika hidup kita di sini hanya untuk meraih kebahagiaan, kita sebenarnya silap. Kita bernafas hari ini di muka bumi ini bukan untuk mengejar sesuatu yang hanyalah fana - sementara. Kita lahir di sini untuk kejar sesuatu yang lebih berharga dan bermakna. Sia-sia jika kita sekadar bercita-cita untuk mencapai fantasi dunia. Tapi gagal untuk mencapai bintang hakiki yang lebih terang sinarnya.
Forwarded from #∆dikDiary
A few days left before 2020 ends, anything you would like to tell me? Just slide down to this link 👉🏻 @adikdiarybot

I would love to know. 👋🏻
Forwarded from #∆dikDiary
Guys. Yes. You. I think i should tell you guys this,

I really really really appreciate your existence even though i know nothing about you but honestly i can say i love you guys so much!!!! Thanks for supporting me after all this time. 😭

No words can i say to describe this feeling. I hope my passion in this journey will last longer until i reach to the top of my goals insya Allah.

I wish that i dont lose hope easily because I've been feeling like losing myself lately. Sometimes i also feel like i want to delete all my channels but then i stop it. I often ask myself. What if someone really needs to hear this in their daily routine? What will happen if you delete all the channels and break someone's heart? What will happen if you are the one who cause the lost of their positive pill in their lifetime.

You never know what people are gonna think about your writing even it's simple as saying 'you are strong'. Why do they join your channel until today? When i think about the consequences, i feel something hit my chest and mind so hard. So i decide to move on and continue.

I believe that one day i will achive my dream to publish my own motivational book 😭💕

Let's pray the best for each other. I hope you guys are doing well. Stay safe and goodluck. I love you, my friends. ❤️

With love, adikdiary 🤍
Let it go.
Trust in me.
Just let it go.
You will be free and okay then.
Forwarded from #∆dikDiary
Hi lovelies. Saya nak bagitahu sedikit, bermula hari ini saya akan mula kurangkan posting di semua channel saya. Saya terpaksa lakukan semua ni kerana saya nak fokus dengan diri saya. I really need space and time for myself. Yes. I often feel like to close all my channels but then after a long time of discussion I decide to just keep it. Pray for me. For those who might leave this channel later, it's all up to you. I'm deeply thankful and blessed for being in a circle who have such a beautiful and loyal heart like you. Thanks for all the supports and wishes. Years back from 2018 until today, I love you guys so much. Will be active back soon. Insya Allah. Love, adikdiary. :)
Forwarded from #∆dikDiary
Dalam banyak-banyak video yang saya pernah buat, bagi saya ni yang paling istimewa untuk awak. 😌
Forwarded from #∆dikDiary
Feel free to share and don' t feel hesitate to spread positivity and kindness all over the globe! Okey! Goodnight peeps!

With love, adikdiary :)
HTML Embed Code:
2024/06/01 16:37:28
Back to Top